Myydään Lada 1200 L

Lada

Lada 1200L -89 pyöreä umpioinen. Valkoinen väriltää. Tekniikka kunnossa. Pelleissä hiukan ruistetta. Kesä / talvi renkaat melkein uudet.
Leimaa jäjellä Marraskuun loppuun. Viimeksi meni leimasta läpi ensimmäisellä. Kuten varmaan nytkin.

Auto sijaitsee 03-Alueella.

Hinta 200 €

25

8629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ghuitara

      Missä päin on 03-alue?? Olisko sulla kuvia laittaa s-postiin??

    • videopätkä

      häh en oo ikinä kuullukkaa

      • Sananselittäjä

        Kun auto kasvaa jo koiranputkea, niin silloin siinä on vähän "ruistetta". Lada-miesten postiivisista sisäpiirihuumoria, näet.


      • .-,
        Sananselittäjä kirjoitti:

        Kun auto kasvaa jo koiranputkea, niin silloin siinä on vähän "ruistetta". Lada-miesten postiivisista sisäpiirihuumoria, näet.

        1. aldfgdv-lisgfhkot 7,5
        2. budfghddy-losdve 7,3
        3. kaasfarne 7,3
        4. ydfgstainen.blortsi 7,2
        5. aldsfna 7,0
        6. iivdfgslija 7,0


    • jusssssi

      löytyisikö kuvaa ja tarkempia tietoja, olen erittäin kiinostunut.. missäpäin 03 aluetta tämä idän ihme sijaitsee, voisi tulla hieromaan kauppoja..

    • muuten olisin

      kiinnostunu mutta kun ei jaksais lähtee auton hakuun Pirkanmaalle/Hämeeseen asti.

      Mutta jos olisit ollut 09-alueella, olisin viivana lähtenyt autonostoreissulle. Toi 1200L on nimittäin helkkarin hyvä perus-Lada ja hintakaan ei hirvitä.

    • Jezbe

      Vieläkö on auto myytävänä? Tarvitsisin koria uusiokayttöön. Soita mieluummin 0400322540 Ostan varmasti pois sen!!

    • lukelu

      vieläkö on lada myynnissä?

    • ookkooo

      onko lada myynnissä vielä..
      missä päin 03 aluetta se on vastaa mailiin..
      [email protected]

    • thai_tran

      onko auto viel myynnissä..en varma usko et ois viel ku on aika kin on kulunut noi kauaan jo...mut vastaile jos on

    • lada1t

      Terve. vieläkö on lada myynnissä ja jos on niin missä päin auto on?

    • voitko laittaa kuvaa 040-4124723
      harri ps. mis lada on?

    • larpatin
    • Larsse

      asustelen tässä forssassa et missäs auto sijaitsee? Jos tulisin hakee pois?

    • Lupu^^

      s-postiin ku sais kuvaa ja tarkempaa settiä... esim. onko takatuuppari, mikkä renkaaat yms. yms. [email protected]

    • Lämminveriset

      Tampereen työväen teatteri tarvitsee näytelmään lämminveriset toimintakuntoisen lada 1200 pyöreälamppuisen. ota yhteys numeroon 050 3417101 Kaaja

    • 16 + 16

      Kiinnostaa. Otatko 2010 octavian vaihdossa. Paljon haluut välirahaa?

    • lassepulin

      mieoonlassepulinjahaluisinhakeesiunlasenpois

      • dddccc

        Ostan heti Ladasi jos hinta on alle 5t.euroa.


      • vvvvvvv5555555
        dddccc kirjoitti:

        Ostan heti Ladasi jos hinta on alle 5t.euroa.

        heh, oot melkein viisi vuotta myöhässä


      • fghj111
        vvvvvvv5555555 kirjoitti:

        heh, oot melkein viisi vuotta myöhässä

        maksan 7k. euroa ladastasi


    • Esamara

      Huomaa taas miten Ihmiset on kiinnostunnet Laatutautoista.(LADA) Viisi vuotta vanhasta Auton myynti-ilmoituksesta kysellään.

    • Ladaa vailla

      Onko hinta yhtään pudonnut?Ruiste lisääntynyt??
      Tulen heti hakemaan.

    • 1200s

      Täällä olisi yksi alle 10000km ajettu vuosimallia 1989
      mutta en myy alle 4000€.
      katsastettu heinäkuussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe