"Don" Vanhasen omerta

Ennen eduskuntavaaleja Aarno Laitinen kirjoitti mainion kolumnin KEPUsta otsikolla "Kepun mafia".

Nyt mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen vahvistaa näitä mafia-assosiatioita. Vanhanen on ottanut käyttöön mafiasta tutun omertan eli vaikenemisen lain.

"Don" Vanhasen mielestä kenellekään ei kuulu se mitä KEPU hallituksessa kähmii. Niinpä maajusseille ollaankin taas kauhomassa miljarditukiaisia, jos Kokoomus ei ole tarkkana ja tiukkana.

Esko Tuhoahon hallituksesta tiedetään, että "KEPU PETTÄÄ AINA" on arkitodellisuutta KEPUn kanssa toimittaessa. Nyt Vanhanen haluaa torjua julkisen keskustelunkin.

Matti Vanhanen on täysin vieraantunut todellisuudesta. Ei ihme, että suosio omankin puolueen piirissä jo lähentelee nollaa.

10

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eero,tiuskea rakki

      että hallitus ja etenkin pääministeri johtavat maata, eikä mitkään roskalehtien pilipalitoimittajat.

      Niin teki Lipponen aikanaan ja nyt samaa hyväksi todettua linjaa jatkaa Vanhanen.

    • olet kaivanut

      tuollaisen suosiolukeman.
      Et varmaankaan ole kysynyt suosionsuuruutta keneltäkään Keskustapuolueen kannattajalta.
      Vai meinaatko että kun Heinäluoman kannatus on omien piirissä 0-,niin sama pätee myös muihin.
      Vanhanen nauttii 99%:n suosiota puolueensa piirissä.Tuo yksi prosentti sopii virhemarginaalin piiriin.
      Kukahan se sitä vaikenemista oikein suosikaan,ettei vain ollut Lipponen kun narahti irak jupakasta.

    • Anonyymi

      Puoluetoimistossa ollaan saatu tarpeekseen Vanhasen politiikasta. Puoluesihteerimme Jarmo on moneen kertaan näyttänyt Vanhaselle kaapin paikka.

      Myös eduskuntaryhmässämme aletaan olla kyllästyneitä mm. Vanhasen seksiseikkailuihin.

      • Vanhasen

        tiettyä karismaa voidaan toki kehittää, onhan hän suoraselkäinen suomalainen mies, ja tarvitsee vain tukea


      • PUOLUETOIMISTOSSA

        JA KUKA JARMO?
        Ilmeisesti sdp:n puoluetoimistossa vahtimestari jarmo on näyttänyt vaatekaapin sijaintipaikan kun Vanhanen edellisen hallituksen aikana siellä joskus piipahti.
        Tätähän sinä tarkoitit.


    • vaihtelee

      hädissään nikkejä, mutta paskalinko tunnistetaan aina.

      • Uusi-Ukki

        Ja taas Kepulaisia on menossa lakitupaan, syy tukirahojen suurhuijaus jossakin etelä-Suomen pitäjässä, ei niitä jaksa edes muitaa niitä pitäjien nimiä, ne kun on kepulandiassa enempi sääntö kuin poikkeus, siis kepu pettää aina, siis ihan aina taas se nähtiin.

        Kun on Kepulainen tarkastaja ja myöskin kepulainen tuensaaja mikä onkaan helpompaa kuin pannaan sinulle vähän enempi hehtaareja jos annat vähän minullekin, näinhän toimii nykykepulainen, hyi helvetti näitä laillistettuja rosvoja, kuinka yleistä tällainen toiminta onkaan, näkyvissä on vain jäävuoren huippu, odotetaan kun saadaan sinne rehelliset Demaritarkastajat mitä sieltä löytyykään.


      • Mihin menee tukimiljoonat

        Ja taas Kepulaisia on menossa lakitupaan, syy tukirahojen suurhuijaus jossakin etelä-Suomen pitäjässä, ei niitä jaksa edes muitaa niitä pitäjien nimiä, ne kun on kepulandiassa enempi sääntö kuin poikkeus, siis kepu pettää aina, siis ihan aina taas se nähtiin.

        Kun on Kepulainen tarkastaja ja myöskin kepulainen tuensaaja mikä onkaan helpompaa kuin pannaan sinulle vähän enempi hehtaareja jos annat vähän minullekin, näinhän toimii nykykepulainen, hyi helvetti näitä laillistettuja rosvoja, kuinka yleistä tällainen toiminta onkaan, näkyvissä on vain jäävuoren huippu, odotetaan kun saadaan sinne rehelliset Demaritarkastajat mitä sieltä löytyykään.


      • se rehellinen
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        Ja taas Kepulaisia on menossa lakitupaan, syy tukirahojen suurhuijaus jossakin etelä-Suomen pitäjässä, ei niitä jaksa edes muitaa niitä pitäjien nimiä, ne kun on kepulandiassa enempi sääntö kuin poikkeus, siis kepu pettää aina, siis ihan aina taas se nähtiin.

        Kun on Kepulainen tarkastaja ja myöskin kepulainen tuensaaja mikä onkaan helpompaa kuin pannaan sinulle vähän enempi hehtaareja jos annat vähän minullekin, näinhän toimii nykykepulainen, hyi helvetti näitä laillistettuja rosvoja, kuinka yleistä tällainen toiminta onkaan, näkyvissä on vain jäävuoren huippu, odotetaan kun saadaan sinne rehelliset Demaritarkastajat mitä sieltä löytyykään.

        demaritarkastaja.
        Luhtanenhan kyllä olisi sopiva.Entäpä Ulf Sunqvist.Otin esille vain nämä rehellisimmät.
        Niin ja molemmilla on tuota kokemusta näistä raha-asioista.
        Odotahan hetki kun taas tulee esille oikein kunnon sossujen tekemä rikos.Joku muukin kuin rikos ihmiskuntaa kohtaan.
        Kävikö idolis kylässä vai tekikö oharin?


      • hoi hoi
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        Ja taas Kepulaisia on menossa lakitupaan, syy tukirahojen suurhuijaus jossakin etelä-Suomen pitäjässä, ei niitä jaksa edes muitaa niitä pitäjien nimiä, ne kun on kepulandiassa enempi sääntö kuin poikkeus, siis kepu pettää aina, siis ihan aina taas se nähtiin.

        Kun on Kepulainen tarkastaja ja myöskin kepulainen tuensaaja mikä onkaan helpompaa kuin pannaan sinulle vähän enempi hehtaareja jos annat vähän minullekin, näinhän toimii nykykepulainen, hyi helvetti näitä laillistettuja rosvoja, kuinka yleistä tällainen toiminta onkaan, näkyvissä on vain jäävuoren huippu, odotetaan kun saadaan sinne rehelliset Demaritarkastajat mitä sieltä löytyykään.

        sitä kuset alla puhuu ja kirjoittaa mitä sattuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe