Pohjantähti paras!!!

-30%

bonus alennusta lisäksi vielä,aito itsenäinen vak.yhtiö,homma toimii

112

48692

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapahtui kohdallani

      Oikein ajatuksen kanssa ja ellei vielä asiat "aukene,"niin vertaa toisten yhtiöiden(ei Tapiola,Fennia)vakuutusehtoja.Takuulla ymmärrät mistä on kyse.

      • Pohjantähden asiakas

        Kerropa tarkemmin mikä niissä Pohjantähden vakuutusehdoissa mielestäsi "mättää"?. Mielestäni ne ei ole sen ihmeellisemmät kun muillakaan yhtiöillä, paitsi että ne on paremmat. Otetaanpa esimerkiksi putkivuotovahinko: vesiputki talon alapohjassa vuotaa. Lattia avataan, putki korjataan ja lattia laitetaan takaisin kiinni. Ikävähennys putkien iän mukaan menee VAIN putken korjauskuluista, ei lattian aukaisu ja kiinnilaitto kuluista, kun taas kaikilla muilla yhtiöillä ikävähennys menee KAIKISTA vahinkoon liittyvistä kuluista. Puolueettomia vertailuja voi lukea: www.vakuutusneuvonta.fi/vertailut


      • Tapahtui kohdallani....
        Pohjantähden asiakas kirjoitti:

        Kerropa tarkemmin mikä niissä Pohjantähden vakuutusehdoissa mielestäsi "mättää"?. Mielestäni ne ei ole sen ihmeellisemmät kun muillakaan yhtiöillä, paitsi että ne on paremmat. Otetaanpa esimerkiksi putkivuotovahinko: vesiputki talon alapohjassa vuotaa. Lattia avataan, putki korjataan ja lattia laitetaan takaisin kiinni. Ikävähennys putkien iän mukaan menee VAIN putken korjauskuluista, ei lattian aukaisu ja kiinnilaitto kuluista, kun taas kaikilla muilla yhtiöillä ikävähennys menee KAIKISTA vahinkoon liittyvistä kuluista. Puolueettomia vertailuja voi lukea: www.vakuutusneuvonta.fi/vertailut

        Tosiasian,jonka olen selvittänyt Suomessa toimivien vakuutusyhtiöiden vakuutusehdoista:

        Päätoimeni ohella jouduin lähes toiseen päätoimiseen työhön,kun aloin vakuutusyhtiön kanssa vääntää ensimmäisen kerran minulle kuuluvia oikeuksia tapaturmastani yli 10 vuotta sitten.

        Tästä asiasta "innostuneena"aloin olla kiinnostunut
        vakuutusyhtiöiden vakuutusehdoista.

        Itse olen perehtynyt kiintestöni vakuutuksiin ja siihen liitettäviin erilaisiin lisävakuutuksiin.
        (Omakotitalo talous autotallit tontti)

        Yksittäistä vakuutuskohtaa on vaikea lähteä kommentoimaan/analysoimaan.
        Parhaiten asiat selviää vain perehtymällä(lukemalla)vakuutusyhtiöiden vakuutusehdot todella AJAN kanssa ja AJATUKSEN ollessa todella mukana.
        Kannattaa AINA kiinnittää huomiota seuraaviin seikkoihin:
        -pilkkujen sijoitus
        -pisteidensijoitus
        -lauseen rakentamiseen(kuinka)
        Seuraaviin sanoihin:
        -aina
        -vain
        -jos
        -välittömästi
        -yllättävä
        -ennalta arvaamaton
        -pääsääntöisesti
        -pääasiassa

        Itselläni "kaatui"vakuutusyhtiön vaihto sanaan PÄÄSÄÄNTÖISESTI.Asiasta keskustelin vakuutusyhtiön lakimiestenkin kanssa,mutta sanaa "ei voi poistaa,tai jos poistetaan niin antoivat uuden sanan ja lauseen sanamuoto tarkoitti samaa kuin sana PÄÄSÄÄNTÖINEN.
        Surkuhupaisaa asiassa,että käyttämässäni vakuutusyhtiössä on sanat ehdot samalla sektorilla,mutta ilman kyseistä sanaa.

        Mutta ellen väärin muista,niin Pohjantähden ehdoissa muistaakseni(ja myös toisessakin yhtiössä)lukee,että myrskyvauriot korjataan,jos tuulen nop.on yli 21m/sekunnissa joka todetaan virallisessa mittauspaikassa.No,jos tämä lähin mittauspaikka on 50 km:n päässä ja on alle 21m/sekunnissa,niin tapahtumapaikalla se voi olla 35m/sekunnissa.Jos vaikka pellit lähtee tms,juttu osuu kohdalle,niin tällä ehdolla voidaan vesittää koko korvaus.Kyllähän vatuutuksentekijä sanoo,että kyllä korvataan kun tekee vakuutusta.Mutta kun vahinko on sattunut,niin vahingontarkastaja on Jumalan jälkeen seuraava hierarkiassa.

        Itse olen perehtynyt muutaman vuoden välein näihin vakuutusyhtiöiden vakuutusehtoihin ja "opiskellut"mielestäni parhaat mahdolliset meille sopivat ehdot.
        Ainoa keino on vain lukea ja tarkkaan.Voin sanoa,että on kohdallani kannattanut.
        On asioista perillä,vakuutukset ovat ajantasalla,ei yli/ali vakuutuksia.

        Mutta täytyy muistaa,että halvin ei ole paras vakuutus,takaan sen omalla kohdallani.
        Ja vielä eräs tärkeä asia:KAIKKI SOPIMUKSET KIRJALLISENA.Vuosittain tulevat uudet vakuutuskirjat myös täytyy lukea huolella ja tarkistaa,että ovat täsmälleen samanlaiset.
        (Minulle sattui tapaus että asuintaloni neliöt pienenivät.Että silleen.....)

        Homo hominilupus.


      • Ihmeissään
        Tapahtui kohdallani.... kirjoitti:

        Tosiasian,jonka olen selvittänyt Suomessa toimivien vakuutusyhtiöiden vakuutusehdoista:

        Päätoimeni ohella jouduin lähes toiseen päätoimiseen työhön,kun aloin vakuutusyhtiön kanssa vääntää ensimmäisen kerran minulle kuuluvia oikeuksia tapaturmastani yli 10 vuotta sitten.

        Tästä asiasta "innostuneena"aloin olla kiinnostunut
        vakuutusyhtiöiden vakuutusehdoista.

        Itse olen perehtynyt kiintestöni vakuutuksiin ja siihen liitettäviin erilaisiin lisävakuutuksiin.
        (Omakotitalo talous autotallit tontti)

        Yksittäistä vakuutuskohtaa on vaikea lähteä kommentoimaan/analysoimaan.
        Parhaiten asiat selviää vain perehtymällä(lukemalla)vakuutusyhtiöiden vakuutusehdot todella AJAN kanssa ja AJATUKSEN ollessa todella mukana.
        Kannattaa AINA kiinnittää huomiota seuraaviin seikkoihin:
        -pilkkujen sijoitus
        -pisteidensijoitus
        -lauseen rakentamiseen(kuinka)
        Seuraaviin sanoihin:
        -aina
        -vain
        -jos
        -välittömästi
        -yllättävä
        -ennalta arvaamaton
        -pääsääntöisesti
        -pääasiassa

        Itselläni "kaatui"vakuutusyhtiön vaihto sanaan PÄÄSÄÄNTÖISESTI.Asiasta keskustelin vakuutusyhtiön lakimiestenkin kanssa,mutta sanaa "ei voi poistaa,tai jos poistetaan niin antoivat uuden sanan ja lauseen sanamuoto tarkoitti samaa kuin sana PÄÄSÄÄNTÖINEN.
        Surkuhupaisaa asiassa,että käyttämässäni vakuutusyhtiössä on sanat ehdot samalla sektorilla,mutta ilman kyseistä sanaa.

        Mutta ellen väärin muista,niin Pohjantähden ehdoissa muistaakseni(ja myös toisessakin yhtiössä)lukee,että myrskyvauriot korjataan,jos tuulen nop.on yli 21m/sekunnissa joka todetaan virallisessa mittauspaikassa.No,jos tämä lähin mittauspaikka on 50 km:n päässä ja on alle 21m/sekunnissa,niin tapahtumapaikalla se voi olla 35m/sekunnissa.Jos vaikka pellit lähtee tms,juttu osuu kohdalle,niin tällä ehdolla voidaan vesittää koko korvaus.Kyllähän vatuutuksentekijä sanoo,että kyllä korvataan kun tekee vakuutusta.Mutta kun vahinko on sattunut,niin vahingontarkastaja on Jumalan jälkeen seuraava hierarkiassa.

        Itse olen perehtynyt muutaman vuoden välein näihin vakuutusyhtiöiden vakuutusehtoihin ja "opiskellut"mielestäni parhaat mahdolliset meille sopivat ehdot.
        Ainoa keino on vain lukea ja tarkkaan.Voin sanoa,että on kohdallani kannattanut.
        On asioista perillä,vakuutukset ovat ajantasalla,ei yli/ali vakuutuksia.

        Mutta täytyy muistaa,että halvin ei ole paras vakuutus,takaan sen omalla kohdallani.
        Ja vielä eräs tärkeä asia:KAIKKI SOPIMUKSET KIRJALLISENA.Vuosittain tulevat uudet vakuutuskirjat myös täytyy lukea huolella ja tarkistaa,että ovat täsmälleen samanlaiset.
        (Minulle sattui tapaus että asuintaloni neliöt pienenivät.Että silleen.....)

        Homo hominilupus.

        Onko kellään tarkenpaa tietoa, missä viralliset mittauspaikat sijaitsee ? Miten on määritelty virallinen mittauspaikka ketä mittauspaikkaa ylläpitää ja ketä kalibroi mittarit yms yms ja millä perusteella esim pohjantähti voi käyttää ko mittaajan tuloksia korvaupäätöksissä ???


      • vesivahinko
        Pohjantähden asiakas kirjoitti:

        Kerropa tarkemmin mikä niissä Pohjantähden vakuutusehdoissa mielestäsi "mättää"?. Mielestäni ne ei ole sen ihmeellisemmät kun muillakaan yhtiöillä, paitsi että ne on paremmat. Otetaanpa esimerkiksi putkivuotovahinko: vesiputki talon alapohjassa vuotaa. Lattia avataan, putki korjataan ja lattia laitetaan takaisin kiinni. Ikävähennys putkien iän mukaan menee VAIN putken korjauskuluista, ei lattian aukaisu ja kiinnilaitto kuluista, kun taas kaikilla muilla yhtiöillä ikävähennys menee KAIKISTA vahinkoon liittyvistä kuluista. Puolueettomia vertailuja voi lukea: www.vakuutusneuvonta.fi/vertailut

        Tietosi ikävähennyksestä ainakin op kohdalla on väärä.ikävähennys ainaki laajassa kotivakuutuksessa tehdään vuotaneeseen putkeen ei sen putken ympärillä tapahtuneeseen vahinkoon.Kokemusta on viemärivuodosta.


    • askola

      Katsoppa sivustosta www.oikeusturva.info stooria tosta Pohjantähdestä.... Luin eilen niiden foorumista ja ei paljo innosta ottaa tostakaan yhtiöstä vakuutusta. Halvalla myydään kun ei ole mitään tarkoitus vahingon sattuessa maksaakaan... Muita kusettajia näyttäis olevan pohjola ja IF. Tapiola ja Turva kai asiallisempia...

      • Tapahtui kohdallani.....

        kirjoitit.Kaiken sen ,jonka tiesin mainitsemistasi yhtiöistä.Mutta en "uskaltanut"kirjoittaa,koska olen käynyt oikeutta vakuutusyhtiön kanssa ja kauan.
        Mutta omista,minulle kuuluvista oikeuksista,joita ei tahdo myöntää ennenkuin Tapaturmalautakunnan ja toisinaan Vakuutusoikeuden "käskyn"jälkeen.
        Kun vakuutusyhtiöt "tulkitsevat"(ei kaikki)vakuutusehtoja erilailla,kuin korvausta vaativa asiakas.Näin ollen tällaiset asiat täytyy kuljettaa lakiteitse.
        Kannattaa aina ajtella vakuutusasioista(minun mielestä)seuraavasti:Tutki tutkimasta päästyäsi.
        Aina kannattaa kyseenalaistaa asia,jos vain vähänkin askarruttaa oikeallisuus.
        Kreikkalainen filosofi STOA sanoi 1400-luvulla seuraavasti:Oleellista ei ole se,mitä on jo tapahtunut,vaan se mitä tapahtuu.

        Homo hominilupus.


      • pappa

        autoani lommoteltiin kun olen joutunut kateuden uhriksi, niin hoidin asiat niin pitkälle että meni vakuutuksen asiaksi, korvaus käsittelyyn, ja tarkastuksessa annettiin ymmärtää että olisin itse pökkinyt puskuriani ja siitä tullut lommot vaikka niin ei ole käynyt. ainoastaan yhdestä naarmusta sai korvausta,kun joutuu vielä maksamaan omavastuun, annettiin ymmärtää myös että kyllä näitä sattuu, ihan sillä ettei tarvi korvata.


      • pappa
        pappa kirjoitti:

        autoani lommoteltiin kun olen joutunut kateuden uhriksi, niin hoidin asiat niin pitkälle että meni vakuutuksen asiaksi, korvaus käsittelyyn, ja tarkastuksessa annettiin ymmärtää että olisin itse pökkinyt puskuriani ja siitä tullut lommot vaikka niin ei ole käynyt. ainoastaan yhdestä naarmusta sai korvausta,kun joutuu vielä maksamaan omavastuun, annettiin ymmärtää myös että kyllä näitä sattuu, ihan sillä ettei tarvi korvata.

        papan yhtiö pohjantähti kun jäi mainitsematta


      • kerran vedätetty

        Ei ole Turvallinen tuo Turvakaan, vedettivät korvauksessa, kappas meni vuosi vahinkotapahtuman jälkeen muuttivat sit yleisiä ehtoja tän kohdan osalta johon vetosin.

        Pysykää kaukana.


      • korvaukset

        Joo.. ihmettelen ja myös sitä, että Pohjantähdessä on ainakin fakiiri vahinkotarkastajana. - Heti suoraan jo s-postitse tietää onko tulva- vai myskyvahinko...käymättä edes ensin paikalla? No tulvapa tietysti, kun siitä ei makseta vahinkokorvausta, vaikka alueella on ollut rajuja myrkytuhoja joista on lehdissäkin kirjoitettu...mutta mites todistat?


      • korvaukset

        Joo.. ihmettelen ja myös sitä, että Pohjantähdessä on ainakin fakiiri vahinkotarkastajana. - Heti suoraan jo s-postitse tietää onko tulva- vai myskyvahinko...käymättä edes ensin paikalla? No tulvapa tietysti, kun siitä ei makseta vahinkokorvausta, vaikka alueella on ollut rajuja myrkytuhoja joista on lehdissäkin kirjoitettu...mutta mites todistat?


    • Liik.vakuutus 100 e kalliimpi

      Katselin juuri heidän laskuristaan. N. 100 euroa kalliimpi kuin IFissä. 60 e kalliimpi kuin Pohjola. N. 100 e halvempi kuin Nordea.

      • saddam007

        hyvää vakuutusta saa,se on tosi.Itse maksan kotivakuutusmaksuja Pohjantähteen,jolla todella hyvät ehdot ja se palvelu on iso plussa,aina saa langan päähän henkilön kun sinne soittaa,mutta soitappa Pohjolaan,Tapiolaan,If:iin..niin voi vit.. ,ihme touhua,pallotellaan vaan henkilöltä toiselle. Voin siis suositella Pohjantähteä ja haluan maksaa vaikka vähän enemmänkin hyvästä turvasta ja palvelusta.


      • koskaan joutunut
        saddam007 kirjoitti:

        hyvää vakuutusta saa,se on tosi.Itse maksan kotivakuutusmaksuja Pohjantähteen,jolla todella hyvät ehdot ja se palvelu on iso plussa,aina saa langan päähän henkilön kun sinne soittaa,mutta soitappa Pohjolaan,Tapiolaan,If:iin..niin voi vit.. ,ihme touhua,pallotellaan vaan henkilöltä toiselle. Voin siis suositella Pohjantähteä ja haluan maksaa vaikka vähän enemmänkin hyvästä turvasta ja palvelusta.

        jonkun vahingon takia "anomaan"korvauksiaPohjantähdeltä?
        Jos olet,niin millaisia?
        -saitko sellaisen korv.kuin vakuutus edellytti?

        Kiinnostaa ennen kaikkea kiinteistön mahdolliset vahingon korvaukset?

        Jos viitsit vastata faktan kanssa,niin olisin iki kiitollinen:-)


      • Sweetpepper
        koskaan joutunut kirjoitti:

        jonkun vahingon takia "anomaan"korvauksiaPohjantähdeltä?
        Jos olet,niin millaisia?
        -saitko sellaisen korv.kuin vakuutus edellytti?

        Kiinnostaa ennen kaikkea kiinteistön mahdolliset vahingon korvaukset?

        Jos viitsit vastata faktan kanssa,niin olisin iki kiitollinen:-)

        Meillä korvasi kellariin tulvineen veden aiheuttamat vahingot kesällä 2004. Talo siis sijaitsee Riihimäellä ja maaperässä oleva vesi nousi kellariin yhden huoneen lattialle pohjalaatan alta.
        Korvasi mukisematta kuivatuksesta aiheutuneet kulut, irtaimiston vanhingot. Valitsimme korjausten korvaustavaksi kertakorvauksen. Toinen vaihtoehto olisi ollut laskuttaa POhjantähteä korjauslasku kerrallaan.

        Muuten kotivakuutuksesta korvanneet meille pesukoneen ja lieden korjaukset, pakastimen sulamisesta aiheutuneet vahingot, yhdet silmälasit.
        Henkilövahinkoja korjannut oman sairastumiseni kuusi vuotta sitten: sairaalakulut, lääkkeet ja tutkimukset.

        Kaikki korvaushakemukset on käsitelty nopeasti ja vakuutustarkastajan saanut todella nopeasti paikalle. Ei kertakaikkiaan mitään ongelmia.


      • saddam007
        Sweetpepper kirjoitti:

        Meillä korvasi kellariin tulvineen veden aiheuttamat vahingot kesällä 2004. Talo siis sijaitsee Riihimäellä ja maaperässä oleva vesi nousi kellariin yhden huoneen lattialle pohjalaatan alta.
        Korvasi mukisematta kuivatuksesta aiheutuneet kulut, irtaimiston vanhingot. Valitsimme korjausten korvaustavaksi kertakorvauksen. Toinen vaihtoehto olisi ollut laskuttaa POhjantähteä korjauslasku kerrallaan.

        Muuten kotivakuutuksesta korvanneet meille pesukoneen ja lieden korjaukset, pakastimen sulamisesta aiheutuneet vahingot, yhdet silmälasit.
        Henkilövahinkoja korjannut oman sairastumiseni kuusi vuotta sitten: sairaalakulut, lääkkeet ja tutkimukset.

        Kaikki korvaushakemukset on käsitelty nopeasti ja vakuutustarkastajan saanut todella nopeasti paikalle. Ei kertakaikkiaan mitään ongelmia.

        Lämminvesivaraaja hajosi,vettä oli päässyt pikkuhiljaa valumaan lattialle ja imeytyi betonilattialle laattojen alle ja seiniin.Varaajasta tuli ikävähennys,uusi varaaja tilalle ja kuivatukset,rakenteitten korjauksut,laatat,ym.. ja työt korvattiin täysimääräisenä ilman mitään ikävähennyksiä..Ja kun oli vielä sellainen ehdollinen omavastuu 170euroa,niin omavastuutakaan ei otettu :>)


      • seliteltiin
        saddam007 kirjoitti:

        Lämminvesivaraaja hajosi,vettä oli päässyt pikkuhiljaa valumaan lattialle ja imeytyi betonilattialle laattojen alle ja seiniin.Varaajasta tuli ikävähennys,uusi varaaja tilalle ja kuivatukset,rakenteitten korjauksut,laatat,ym.. ja työt korvattiin täysimääräisenä ilman mitään ikävähennyksiä..Ja kun oli vielä sellainen ehdollinen omavastuu 170euroa,niin omavastuutakaan ei otettu :>)

        ympäripyöreitä asioita,joiden perustelut ontuivat todella pahasti,kun pyysimme Pohjantähden edustajalta vakuutustarjousta.
        Kyllä ehdotan vakuutuksen ottajia olemaan todella tarkka vakuutusehtojen kanssa.


      • vahingonkärsinyt
        saddam007 kirjoitti:

        hyvää vakuutusta saa,se on tosi.Itse maksan kotivakuutusmaksuja Pohjantähteen,jolla todella hyvät ehdot ja se palvelu on iso plussa,aina saa langan päähän henkilön kun sinne soittaa,mutta soitappa Pohjolaan,Tapiolaan,If:iin..niin voi vit.. ,ihme touhua,pallotellaan vaan henkilöltä toiselle. Voin siis suositella Pohjantähteä ja haluan maksaa vaikka vähän enemmänkin hyvästä turvasta ja palvelusta.

        Joo, että maksa mukamas "halpoja" vakuutusmaksuja Pohjantähteen. Kun sattuu vahinko, niin eipä ole heillä aihetta korvata, löytävät kyllä kaikenlaista millä laistaa vahingonkorvaus. Ja kysymyksiä tulee niin kauan, että kyllästyt jo vastaamaan niihin. Korvauspäätös tietenkin venyy ja venyy ja venyy.... Jos olet Pohjantähden asiakas, vaihda äkkiä pois ennen kuin vahinkoja sattuu.


      • Papi1
        koskaan joutunut kirjoitti:

        jonkun vahingon takia "anomaan"korvauksiaPohjantähdeltä?
        Jos olet,niin millaisia?
        -saitko sellaisen korv.kuin vakuutus edellytti?

        Kiinnostaa ennen kaikkea kiinteistön mahdolliset vahingon korvaukset?

        Jos viitsit vastata faktan kanssa,niin olisin iki kiitollinen:-)

        Työnantajan tapaturmavakuutus pohjantähteessä.Kaaduin normaalissa työtilanteessa jolloin jänne kakesi olkapäässä.Ei korvausta leikkaukseen
        paranee kuulemma itsekseen.Eiku kunnalliseen.Korvausten käsittelijää ei saa kiinni kun on lomalla eikä kukaan tiedä milloin palaa.


      • Ex maksava asiakas
        vahingonkärsinyt kirjoitti:

        Joo, että maksa mukamas "halpoja" vakuutusmaksuja Pohjantähteen. Kun sattuu vahinko, niin eipä ole heillä aihetta korvata, löytävät kyllä kaikenlaista millä laistaa vahingonkorvaus. Ja kysymyksiä tulee niin kauan, että kyllästyt jo vastaamaan niihin. Korvauspäätös tietenkin venyy ja venyy ja venyy.... Jos olet Pohjantähden asiakas, vaihda äkkiä pois ennen kuin vahinkoja sattuu.

        Kyllä on hidas ja nulju korvauspalvelu ja aina löytyy veruke, etteivät korvaa mitään.
        Nyt lähti pohjantähti on pohjalla vain tähteet.....


      • Anonyymi
        Papi1 kirjoitti:

        Työnantajan tapaturmavakuutus pohjantähteessä.Kaaduin normaalissa työtilanteessa jolloin jänne kakesi olkapäässä.Ei korvausta leikkaukseen
        paranee kuulemma itsekseen.Eiku kunnalliseen.Korvausten käsittelijää ei saa kiinni kun on lomalla eikä kukaan tiedä milloin palaa.

        Itselläni kävi myös liukastumisvahinko, yleisen alaa valvovan instannin mukaan missään vakuutusyhtiössä ei korvata liukastumia. Tämä oli kyllä minulle suuri yllätys? Kyseessä oli Turva.


      • Anonyymi
        Sweetpepper kirjoitti:

        Meillä korvasi kellariin tulvineen veden aiheuttamat vahingot kesällä 2004. Talo siis sijaitsee Riihimäellä ja maaperässä oleva vesi nousi kellariin yhden huoneen lattialle pohjalaatan alta.
        Korvasi mukisematta kuivatuksesta aiheutuneet kulut, irtaimiston vanhingot. Valitsimme korjausten korvaustavaksi kertakorvauksen. Toinen vaihtoehto olisi ollut laskuttaa POhjantähteä korjauslasku kerrallaan.

        Muuten kotivakuutuksesta korvanneet meille pesukoneen ja lieden korjaukset, pakastimen sulamisesta aiheutuneet vahingot, yhdet silmälasit.
        Henkilövahinkoja korjannut oman sairastumiseni kuusi vuotta sitten: sairaalakulut, lääkkeet ja tutkimukset.

        Kaikki korvaushakemukset on käsitelty nopeasti ja vakuutustarkastajan saanut todella nopeasti paikalle. Ei kertakaikkiaan mitään ongelmia.

        Tais tulla fl;itti'


      • Anonyymi
        saddam007 kirjoitti:

        hyvää vakuutusta saa,se on tosi.Itse maksan kotivakuutusmaksuja Pohjantähteen,jolla todella hyvät ehdot ja se palvelu on iso plussa,aina saa langan päähän henkilön kun sinne soittaa,mutta soitappa Pohjolaan,Tapiolaan,If:iin..niin voi vit.. ,ihme touhua,pallotellaan vaan henkilöltä toiselle. Voin siis suositella Pohjantähteä ja haluan maksaa vaikka vähän enemmänkin hyvästä turvasta ja palvelusta.

        Ei todellakaan saa Pohjantähdestä ketään kiinni puhelimella. Olen soittanut kaksi kertaa yli puolen tunnin puhelua ja lopettanut kesken, kun en viitsi maksaa kalliita puhelinmaksuja. Koti ja henkilövakuutukseni nousi n. 200e, joten pyysin tarjousta if;stä. Sain 300e paremman tarjouksen. Myöhempään tuli Pohjantähdeltäkin vastatarjous, jossa 200e korotus oli poistettu. Vaihdoin kuitenkin yhtiötä paremman tarjouksen ja palvelun vuoksi.


      • Anonyymi
        saddam007 kirjoitti:

        hyvää vakuutusta saa,se on tosi.Itse maksan kotivakuutusmaksuja Pohjantähteen,jolla todella hyvät ehdot ja se palvelu on iso plussa,aina saa langan päähän henkilön kun sinne soittaa,mutta soitappa Pohjolaan,Tapiolaan,If:iin..niin voi vit.. ,ihme touhua,pallotellaan vaan henkilöltä toiselle. Voin siis suositella Pohjantähteä ja haluan maksaa vaikka vähän enemmänkin hyvästä turvasta ja palvelusta.

        Eipä enää 2022 ole kummoistakaan puhelinpalvelua. Pitkät jonot ja jo odottaminen maksaa n. 17 senttiä minuutilta. Netissä pitäis kaikki hoitaa. Konttorilla valot päällä, mutta ovet säpissä.


    • itse kokenut

      Pohjantähti on mielestäni paras siksi, että se on ainoa vakuutusyhtiö, joka myönsi minulle sairauskuluvakuutuksen. Minulla siis psyykkisiä ongelmia, joiden takia muista yhtiöistä eväsivät koko vakuutushakemukseni, mutta Pohjantähti myönsi kuitenkin vakuutuksen siten, että siinä on rajausehto.

    • ....

      Mitä ihmeen bonusalennusta antavat? Liikennevakuutukseenko? Autovakuutukseen vai mihin?

      • Pohjantähti paras???

        Pohjantähti pelaa pyramiidi-peliä asiakkaiden rahoilla.Kun tulee vähääkin isompi
        korvattava,tekeevät kaikkensa ettei tarvitse maksaa,
        Itselläni asia oikeuskäsittelyssä.
        Kiertäkää kaukaa tämä vakuutusyhtiö.


      • käräjille
        Pohjantähti paras??? kirjoitti:

        Pohjantähti pelaa pyramiidi-peliä asiakkaiden rahoilla.Kun tulee vähääkin isompi
        korvattava,tekeevät kaikkensa ettei tarvitse maksaa,
        Itselläni asia oikeuskäsittelyssä.
        Kiertäkää kaukaa tämä vakuutusyhtiö.

        Sama täällä. korvaukset vain oikeuden päätöksellä.Se on linja


    • Pettynyt PT asiakas

      Kiertäkää Pohjantähti KAUKAA.

      Automurrossa mitään ei osattu sanoa, pitääkö auto viedä korjautettavaksi vai meneekö lunastukseen. Vahinkotarkastaja tuli 10pv päästä murrosta ja auto seisoi yleisellä parkkipaikalla tähän asti, jolloin siellä oli murtauduttu jo uudestaan.

      Vanteista = ei korvausta.
      Hifeistä = ei korvausta.
      Auton hinta = Tarkastajan mukaan alempi kuin HALVIN nettiauton vastaava auto, jossa yli 40tkm enemmän ajokilometrejä.

      Sampo-konserni oli aikeissa fuusioitua PT:n kanssa, mutta kirjanpitotarkastelun jälkeen SAMPO EI HALUNNUT OSTAA PT OSAKE-ENEMMISTÖÄ.

      Älkää kompastuko tähän roskayhtiöön halvan hinnan perässä, mitä tekee halvalla vakuutuksella jos se ei korvaa mitään?

    • possupaisti2000
    • Tyytyväinen asiakas

      Hyvin on asiat hoitunut myös korvausasioissa vuosien mittaan. Olen ollut Pohjantähden omistaja-asiakkaana 15v ja ei mitään valittamista.

    • Ei enää

      Hei!
      Olen samaa mieltä, PYSYKÄÄ KAUKANA VAKUTTUSYHTIÖ POHJANTÄHDESTÄ!
      Edullinen tarjous tarkoittaa = ei mitään palvelua, eikä korvaa mitään.
      Todella huono kokemus, onneksi yhtiön voi vaihtaa!

    • Pakko vakuuttaa

      Pelkkää hyvää kerrottavaa Pohjantähdestä. Hyvä palelu. Autovahingot korvattu mukisematta. Samoin omakotilalon vuotovahinko. Tosi hyvä yhteyshenikilö. Toisin oli Pojolassa ja IF:ssä aiemmin.

    • dont worry be happy

      if:ssä minulla, korvaukset pelannut 100%, joka penni, sairaskulut kaikki kun käsi murtu, pojan pyörä varastettiin, maksoi täyden hinnan, eukon lasit hajos, uudet tilalle.
      ja iffistä saat s-bonukset, tekee meillä 120e vuodessa.

      • nohuuuuhhhuh

        Maksettu mainos!!!! Älkää uskoko!


      • Vertailija

        Ifin asiakas minäkin . Tyytyväinen olen Ifin palveluun . Aina olen saanut asiantuntevan vastauksen kun olen jostain pulmasta soitellut . Eikä pitkiä jonotuksia . muutama napin painallus ohjeen mukaan ja asiaan perehtynyt henkilä vastaa.
        Esim. pakastin temppuili . Kerroin rehellisesti pakkasen iän 7v. ja että pakasteet eivät ehtineet sulaa. Puhelimen kautta ,ilman mitään vakuutusvirkailijan käyntejä ja tarkastuksia kotona ,saimme pakkasesta korjausrahan tietysti ikävähennys miinustettuna. Seuraavana päivänä oli raha tilillä viestillä :ostakaa uusi pakastin tai korjauttakaa. Ifistä saa myös s-bonukset ja liiton bonuksen jos on liitto tehnyt Ifin kanssa sopimuksen. Kannattaa selvittää . Olen tyytyväinen Ifiin.


      • IfOnPerseestä
        Vertailija kirjoitti:

        Ifin asiakas minäkin . Tyytyväinen olen Ifin palveluun . Aina olen saanut asiantuntevan vastauksen kun olen jostain pulmasta soitellut . Eikä pitkiä jonotuksia . muutama napin painallus ohjeen mukaan ja asiaan perehtynyt henkilä vastaa.
        Esim. pakastin temppuili . Kerroin rehellisesti pakkasen iän 7v. ja että pakasteet eivät ehtineet sulaa. Puhelimen kautta ,ilman mitään vakuutusvirkailijan käyntejä ja tarkastuksia kotona ,saimme pakkasesta korjausrahan tietysti ikävähennys miinustettuna. Seuraavana päivänä oli raha tilillä viestillä :ostakaa uusi pakastin tai korjauttakaa. Ifistä saa myös s-bonukset ja liiton bonuksen jos on liitto tehnyt Ifin kanssa sopimuksen. Kannattaa selvittää . Olen tyytyväinen Ifiin.

        paskaa


    • Tyytyväinen asiakas

      Hyvää kokemusta pohjantähdestä. Asiakkaana vuodesta 2004 lähtien. Korvausta on tarvinut hakea autosta, kodin irtaimistosta ja hienosti on toiminut. Esim. olin viemässä lastenrattaita talliin kun puhelin alkoi taskussa pärisemään. kaivoin puhelinta ja se tipahti betonirampille(vajaa vuoden vanha 500e puhelin). Tein torstai-iltana kello 22 jälkeen nettiin vahinkoilmoituksen. Perjantaina puolenpäivän aikaa tuli sähköpostia että puhelimen hankintahinta -120e omavastuu on siirretty tilille. Todella loistavaa toimintaa.

    • hjihjihjihji33

      Voi kuule, jos tietäsit ne palkta, joita Pohjantähti maksaisi!! Mennään riman ali niin, että hurahtaa

    • Hyvä PT

      Omat vakuutukseni on ollut aina Pohjantähdessä ja valitettavasti vahinkojakin on sattunut, kertaakaan ei ole tarvinnut tehdä lisäselvityksiä ja rahat on pätkähtänyt tilille nopeasti. Kokemukset liittyy kotivakuutukseen, koiran vakuutukseen, autonvakuutukseen, hevosen vakuutukseen... Ei mitään pahaa sanottavaa sen sijaan ystävällinen ja nopea palvelu! Joskus oli koiran vakuutus Pohjolassa mutta niin ei tule käymään enään koskaan, liian kallista köyhälle!

    • miesxyz

      Tämä vakuutusvertailuhan oli Meidän talo -lehdessä 1/2013. Halpuus perustui kai uuden asiakkaan 30% alennukseen 1. vuonna.
      Onko muuten kiinteistön vakuutus pakollinen?

      Kyseessä on pikkukaupungissa oleva sähkölämmitteinen puurakenteinen v. 1991 valmistunut OKT, jossa kok. pinta-ala on 159 m2 ja asuinpinta-ala 115 m2. Varasto ja autotalli sekä pieni terassi (lasitettu) on päärakennuksessa. Ei muita rakennuksia tontilla. Tontti on vuokratontti, edullinen vuosivuokra. Kiinteistövero rakennuksesta on pieni.

      • ei pakko, mutta hyvä

        Jos kiinteistöön on otettu pankista laina, niin pankki velvoittaa ottamaan vähintään palovakuutuksen taloon. Talo kuitenkin toimii lainaan vakuutena ja jos talo palaa, niin pankki jäisi vakuuksia vaille. Jos talo ostetaan puhtaasti omalla rahalla, niin ei kiinteistöä ole pakko vakuuttaa.. Tietty jos tontilla on vaikka puita ja hyväkuntoinen puu myrskyn takia kaatuu naapurin talon päälle, niin kotivakuutuksen mukana tuleva vastuuvakuutus puuttuu. Vastuuvakuutus korvaisi näitä korvausvelvolliseksi joutumisesta aiheutuvia kuluja.


      • miesxyz

        Näkyy ainakin lähes 6 v ollut tuo ekan vuoden -30% alea kampanja Pohjantähdellä.
        Tämä selviää aloitusviestin päiväyksestä!


      • miesxyz
        ei pakko, mutta hyvä kirjoitti:

        Jos kiinteistöön on otettu pankista laina, niin pankki velvoittaa ottamaan vähintään palovakuutuksen taloon. Talo kuitenkin toimii lainaan vakuutena ja jos talo palaa, niin pankki jäisi vakuuksia vaille. Jos talo ostetaan puhtaasti omalla rahalla, niin ei kiinteistöä ole pakko vakuuttaa.. Tietty jos tontilla on vaikka puita ja hyväkuntoinen puu myrskyn takia kaatuu naapurin talon päälle, niin kotivakuutuksen mukana tuleva vastuuvakuutus puuttuu. Vastuuvakuutus korvaisi näitä korvausvelvolliseksi joutumisesta aiheutuvia kuluja.

        Joo, vain 1/5:lle kauppahinnasta on otettu pankkilaina, mutta vakuutena ei ole tuo vuokratontilla oleva OKT, vaan yhteinen asunto-osakkeemme. Pikkuisen vaatinut minulta hulluuttaa suostua tuohon. Vaimo omistaa 40% yhteisestä kalliista asunto-osakkeestamme. Tämä OKT on kokonaan vaimon nimissä (eräänlainen 2-asunto) ja hän on sen rahoittanut 80% pankkilainalla.


    • olensuaparempimode!

      On se kumma että Suoli24 katsoo läpi sormien tällaisen hävyttömän mainostamisen. Palkkaisivat nyt kunnon modeja tänne, jotka oikeasti osaa haistaa sääntöjen vastaisen toiminnan. Huhhuh ja hyvää päivää:/

      • insurance

        Autovakuutus (kasko, liikenne) ja kotivakuutus vaihdettu pohjantähteen. Kilpailutin viisi vakuutusyhtiötä, joista pohjantähti oli edullisin. Ero kalleimman ja halvimman välillä oli peräti 500 eur vuodessa. Omavastuissa pieniä eroja.


    • huhhhuuhii

      Pohjantähti aivan perseestä.
      Fysioterapeutti pystyy kumoomaan ortopedien ja neurologien lausunnot ja kun asia menossa oikeuteen niin vakuutukset sanotaan irt vakuutusyhtiön toimesta ja laitetaan vielä perintä toimiston kautta laskut että ne saadaan takaisin voimaan.Haistakoot pask... koko pohjantähti asiakkaat lähti

    • Virheellinen asiakas

      Pohjantähdessä on virheettömiä virkailijoita .. Täysin huuhaa firma niin virkailijat kun korvauksetkin.. Aina asiakas maksaa vaikka vakutusyhtiön virheettömät virkailijat tössii..
      Sitten vielä VALEHTELEVAT esimiehilleen asioista. Olemme olleet molemmat virheettömät virkailijat paikalla vaikka toinen oli syömässä silloin..

    • aaapeliii

      Vuodesta -96 Pohjantähden asiakas, yhteensä noin 15-20 korvattua vahinkoa takana; muutama kännykkä, pari tietokonetta, auton/peräkärryn kolhuja, yksi iso vesivahinko, yksi myrskyvahinko, kaksi ukkostuhoa ja yksi veneelle tapahtunut vahinko. Yhteensä > 20 tonnin korvaukset, suurimpana 35 000 markan vesivahinko ja 9000 euron myrskyvahinko. Korvaukset yleensä reilussa viikossa tilillä, jos oon sähköisesti hakenut korvausta niin jopa vuorokaudessa.

      Oon tyytyväinen firmaan ja tuotteisiin, ei ole tarvinnut vängätä tai taistella oikeuksien puolesta. Ja etenkin tuo ehdollinen omavastuu on ollut hyvä juttu, monesta pienemmästä vahingosta (esim. kännykät) oon saanut tuon ansiosta täyden korvauksen.

      • Ex maksava asiakas

        Tuntuu korvaavan vain omille vakuutusmyyjilleen. Näin kehua retosteli eräs P-
        Tähteen vakuutusmyyjä . Muille maksaville asiakkaille ei sit korvaakaan.
        Kiertäkää kaukaa tätä kieroilevaa "vakuutusyhtiötä"


    • vakuutusko

      Täysin surkeeta toimintaa. Luvataan paljon mutta mitään ei korvata

    • pohjantähteetkin

      Surkeaa toimintaa jatkuvasti pohjapois koko toiminnalta

    • 1900

      Oottelen tässä palautusta mp vakuutuksesta.saa nähdä joutuuko vääntään.jos ei kohta tule. Haiskahtaa hyvän liiketoimintatavan vastaisesta toiminnassa...

    • Kusetusta_koko_yhtiä

      Tälläinen yhtiö pitäisi saada kunnon sanktiot! Vahinko sattuu ja pyytää asiasta neuvoitteleen. pyytää ohjeita miten homma pitäisi lääkärin mukaan jatkaa ja SITTEN matto alta ja kielletään kaikki. ei tapaturma olekaan voinut sattua.

    • JaskaJokunen24574

      Aivan luokattoman huono vakuutusyhtiö. Rahat kyllä kelpaa, mutta minkäänlaisia korvauksia ei saa silloin kun tarvii. Monet v.yhtiöt varmaankin näin toimivat, mutta P.tähti niin räikeästi.

    • Pian-ex-asiakas

      30-v Pohjantähden (ent Hämeen vak,) asiakkaana olleena muutoksia toiminnassa on ollut. Nyt yhtiössä on unohdettu paikallinen palvelu ja siirrytty Hämeenlinnan keskitettyyn asiakaspalveluun, mikä on aivan syvältä. Netin kautta kun yrittää hoitaa asioita ja lähettää viestin esim. autovakuutuksen pienestä muutoksesta, viestiä ei noteerata ainakaan kahteen viikkoon.

    • Työssäkävitapaturma

      Pohjantähti myy vakuutuksia halvalla hinnalla mutta korvauksia kun pitäisi maksaa vakuutuksenottajalle riitauttaa korvauksien maksun.
      Yhtiön palkkalistoilla oleva lakimies ja lääkäri ei hyväksy että korvauksia maksetaan eli yhtiön tulosta maksimoidaan asiakkaan kustannuksella.
      Tämä on mahdollista nykyisen lainsäädännön mukaan jonka Eduskunta on hyväksynyt.
      Puolueetonta valituspaikkaa ei ole kun käräjäoikeus ja se on kallista.

    • Huijarimikähuijari

      Joo paras on tekemään kielteisiä päätöksiä korvauksista jotka heidän kuuluu maksaa.
      Kun kaikki ei ymmärrä valittaa eikä vie asiaa käräjäoikeuteen asti Vakuutteluyhtiö pohjantähteet tekee tulosta.

    • naarattaa

      Ny on pohjntähteet kusessa finanssivalvonta niskassa. Mites nyt henkilöstöosasto suu pannaan. Minulle sanottiin ,että pohjantähteissä on VAIN virheettömiä virkailijoita. Ny mua naarattaa kun vakuutusyhtiön virheettömät menee leivättömän pöydän eteen itse Saatanan koijarit

      • autovakuuttaja

        Googlaa kuka on laitettu valvojaksi. Juristi joka on saanut huomautuksen sopimattomasta menettelystä helikopterifirman pesänhoitaja kun ei käsitellyt velallisia tasapuolisesti. Järkkäs kavereille pesästä muutaman millin. Hoiti myös tiimarin ja talvivaaran kaivosyhtijön pesät. Ei siis pienipalkkainen kaveri ole kyseessä. Hyvät suosittelut takana kun pääsi rahastamaan pohjantähden kassan. Toki edellinen johtaja hukkas vakuutusrahat siihen kuuluisaan autokauppakiinteistöön tai eihän siitä syntynyt kuin valopylväs joka sekin oli maksamatta. Mutta menihän ne rahat nigerian tilille vaikka poliisi yritti estää. Ei taida tavallinen virkailija pystyä noita rahavirtoja ohjailemaan. Pitää varmaan olla johtaja tason kaveri kyseessä.


    • lukemalla_oppii
    • kokemuksenkantapää
    • Anonyymi

      Pohjantähti EI korvaa juurikaan mitään.... varokaa yhtiötä!

      • Anonyymi

        Jokainen yhtiö korvaa tietääkseni ehtojen mukaisesti ja Pohjantähdellä nämä ehdot ovat esim kotivakuutuksissa asiakkaille paremmat kuin muilla. Itsellä ainakin tosi hyvät kokemukset pohjantähdestä kaiken puolin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen yhtiö korvaa tietääkseni ehtojen mukaisesti ja Pohjantähdellä nämä ehdot ovat esim kotivakuutuksissa asiakkaille paremmat kuin muilla. Itsellä ainakin tosi hyvät kokemukset pohjantähdestä kaiken puolin.

        Pohjantähden asiakkaana jo 5 vuotta ja on halvempi kuin muut mutta seuraavii huonoja juttuja oon kokenut:

        - vahingonkorvaus päätöksiin menee vähintään se 4 viikkoa, ennenkuin mitään kuuluu
        - myyjä tarinoi mitä vaan, että pääsee sopuun asiakkaan kanssa, mutta ne ei pidä paikkansa. esim: myyjä puhui että sairaus tms...tapaturman sattuessa saat mennä mihin lääkäriasemalle vaan hoidattamaan itsesi, mutta tapaturman sattuessa vakuutustäti olisi halunnut kilpailuttaa tapaturman hoitamisen
        - yrityksen varaston irtaimistoa ei korvata oikeestaan mitään ellei varastossa ole kaltereita ja turvalukituksia (varastona mummonmökki) ja en ala kalteroimaan !
        - kyllähän ne rahat aina haluaa ja tosi epäselvää on saada selvää mitä ne oikeesti korvaa
        - vakuutuksia ja sopimuksia kyllä pyydetään allekirjoittamaan, mutta sopimuksissa on viitattu tosi moneen eri vakuutusehtoon, mutta näitä vakuutusehto asiakirjoja ei toimiteta muutakun itse saat pyytää niitä. Vakuutusehtokirjoissa taas tosi tosi paljon sivuja joissa on taas yleisellä tasolla plaa plaa tekstiä ja se mihin se edellinen vakuutuskirja viittaa on jonnekkin piilotettu siten että maallikon on tosi vaikee selvittää näitä asioita.
        IF on paljon paljon parempi !
        Varmasti hyvät lakimiehet on sitten vastassa kun mitään ei haluta korvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjantähden asiakkaana jo 5 vuotta ja on halvempi kuin muut mutta seuraavii huonoja juttuja oon kokenut:

        - vahingonkorvaus päätöksiin menee vähintään se 4 viikkoa, ennenkuin mitään kuuluu
        - myyjä tarinoi mitä vaan, että pääsee sopuun asiakkaan kanssa, mutta ne ei pidä paikkansa. esim: myyjä puhui että sairaus tms...tapaturman sattuessa saat mennä mihin lääkäriasemalle vaan hoidattamaan itsesi, mutta tapaturman sattuessa vakuutustäti olisi halunnut kilpailuttaa tapaturman hoitamisen
        - yrityksen varaston irtaimistoa ei korvata oikeestaan mitään ellei varastossa ole kaltereita ja turvalukituksia (varastona mummonmökki) ja en ala kalteroimaan !
        - kyllähän ne rahat aina haluaa ja tosi epäselvää on saada selvää mitä ne oikeesti korvaa
        - vakuutuksia ja sopimuksia kyllä pyydetään allekirjoittamaan, mutta sopimuksissa on viitattu tosi moneen eri vakuutusehtoon, mutta näitä vakuutusehto asiakirjoja ei toimiteta muutakun itse saat pyytää niitä. Vakuutusehtokirjoissa taas tosi tosi paljon sivuja joissa on taas yleisellä tasolla plaa plaa tekstiä ja se mihin se edellinen vakuutuskirja viittaa on jonnekkin piilotettu siten että maallikon on tosi vaikee selvittää näitä asioita.
        IF on paljon paljon parempi !
        Varmasti hyvät lakimiehet on sitten vastassa kun mitään ei haluta korvata.

        Vaikea uskoa että pohjantähti olisi VIELÄ huonompi kuin IF. Se olisi jo jotain.


    • Anonyymi

      Järkyttävä firma, pysykää kaukana, halpaa ja hyvää ei saa tässäkään asiassa.
      Korvaa paskasti jos korvaa.
      Hidasta kaikki toiminta, paitsi lasku tulee äkkiä.
      Hyi olkoon.

      • Anonyymi

        aivan samaa mieltä....eka vuosi halpaa, mutta toisen vuonna nousee maksut ja korvauksien päätöksissä kestää 3kk ja maksamisessa vielä seuraavat 1kk.....ihan paska.......eikä ne vastaa viesteihin... yök !!!


    • Anonyymi

      19-vuotiaana katoin vakuutuksia Pohjantähdestä moottoripyörälle. Pyytävät yli 3700€/vuosi, ilman kaskoa. If tarjoaa saman alle 700€ ja kaskokin kuuluu vakuutukseen.

    • Anonyymi

      Täytyy antaa iso miinus yhtiölle

    • Anonyymi

      huijaa asiakasta

    • Anonyymi

      Eivät vastaa enää edes puheluihin, mutta jonotus maksaa paljon!

    • Anonyymi

      Pitkään olen ollut asiakkaana, puhelimeen ei vastattu, ohjattiin verkkopalveluun. Verkkopalvelusta sain apua viikon kuluttua. Palvelu on mennyt tosi huonoksi, joten on aika kilpailuttaa...

    • Anonyymi

      Pohjolalla meni myös neljä viikoa ennekuin sai mitään tietoa vakuutuksesta tai vakuutusehdoista tai korvauksesta. Vahinkotarkastus normiaikaan alle viikossa, mutta sitten melkein se ehtojen mukainen kuukausi seuraavaan kontaktiin. Käsittelijöille ei voinut soittaa, vaan kääntyi aina pitkä jonotus yleiseen numeroon, ei mitään tietoa tai apua.
      Ja kuukauden jälkeen hylsy, ei korvata vesivahinkoa. Odotappa asunnon vesivahingon kanssa kuukausi ja saa hylsy. Laskun mukana tulleissa ehdoissa ei mainittu "ei korvata" -osiota.
      Muihin vakuutusyhtiöihin on saanut kontaktin parissa päivässä, miten edetään.

      • Anonyymi

        Pohjantähti just samanlainen paska.


    • Anonyymi

      Hei.Kirjoita miten toimii,huomaat laskussa/korvauksissa.
      30

    • Anonyymi

      Pohjolaan kyllä raha kelpaa. Kun tarvisi korvausta vahingonteosta, niin ei ole riittävästi näyttöä. Palvelua saa yli kuukauden odotella ja maksumiehenä saa itse olla. En voi suositella.

    • Anonyymi

      KIERTÄKÄÄ KAUKAA TÄMÄ PASKA FIRMA.

      Vähänkään isompi vahinko niin ei korvata kuin oikeuden päätöksellä.
      Soitat niin pitkän jonotuksen(kalliin) saat ihmisen langan päähän mutta et sitä ketä yrität saada kiinni. Sitten vaan soittopyyntö päälle.
      Ja voitte olla varmoja ettei korvauksia tule kuin vaikean kautta, isompia ei ollenkaan. Löytyy kyllä joka paikkaan pykäliä ettei tarvi maksaa.
      Tappele siinä sitten vastaan.
      VAIHTAKAA KAIKKI VAKUUTUKSET POIS TUOSTA PASKASTA.

    • Anonyymi

      Täysin huijari yhtiö,maksut nostettu pilviin ja ehdot duppattu huonommaksi.
      Varokaa kaikki tätä yhtiötä.

    • Anonyymi

      Minä olen ollut Fennian asiakas on ihan tyytyväinen.
      Osoitteenmuutokset on naurettavía kaikilla vakuutusyhtiöillä, kun ei ne mene enää läpi. Jos muutat paljon niin suosittelen luopumaan vakuutuksista kokonaan. Lopetin Lähitapiolassa aikoinaan kun ilmoittamani uusi osoite jyrättiin aina päälle.. ei vaan jaksanut enää.

    • Anonyymi

      Pohjantähti on yksi suurimpia huijareita vakuutusyhtiöitten alalla. Karttakaa kaukaa tämä firma Ei maksa mitään eikä ne korvaa mitään

    • Anonyymi

      Pohjantädellä nopea käsittely. vahinkoilmoitus lauantaina ja maanantaina soitto ja illasta rahat tilillä. en olisi uskonut näin nopeksi mitään raahaa käsittelevää laitosta.

    • Anonyymi

      Minulla vain hyviä kokemuksia Pohjantähdestä. Myös vakuutusedustajat jotka ovat olleet puhelimitse yhteydessä, ovat olleet ystävällisiä ja ymmärtäväisiä eivätkä ole tyrkyttäneet vakuutuksia. Ei minulla nimittäin kaikki vakuutukset ole Pohjantähdestä eli kilpailutus toki kannattaa.

      Muutama vuosi takaperin saatu Pohjantähdestä korvaukset helposti ja vaivattomasti kotivakuutuksesta kun kirjoitti vahinkotapahtuman ja lähetti kuvat korvattavasta tuotteesta.

      Myös vastaaminen yhteydenottoihin on nopeaa, edellisen kerran sain vastauksen viestiini heti seuraavana päivänä.

      Perinteiset paperilaskut ovat iso plussa, mikä ainakin vielä on mahdollista maksutta ja pyydettäessä.

    • Anonyymi

      Itsellä taas todella huonoja kokemuksia ja varoitan valitsemaan Pohjantähden vakuutuksia. Muiden vakuutusyhtiöiden kanssa ei mitään ongelmia. Pohjantähti on joustamaton ja toimimaton oman kokemukseni perusteella. Asiakaspalvelu on siellä myös huonoa.

    • Anonyymi

      Joskus oli nopea ja korvaava yhtiö, mutta nykyään korvauksien saanti kestää ainakin sairauskuluista parisen kuukautta. Toiminta mennyt hitaaksi, eikä puhelimella saa ihmisiä kiinni, eikä konttoreille pääse.
      Eipä voi enää suositella.
      Nm. Kohta entinen asiakas.

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE

      www.popvakuutus.fi/ref/MUEMSE

    • Anonyymi

      Joo en voi suositella pohjantähteä vakuutuksia saa maksaa kyllä yrityksen ja yksityishenkilönä parhaat mahdolliset mutta toden tullen eivät korvaa mitään, puhelimeen ei vastata ja viestien vastaamiseen menee pariviikkoa. Todella surkeaa

    • Anonyymi

      Henkilövahinkojen korvausjono senkuin kasvaa vaan, nyt oli 2 kuukautta. Kukaan vastaa puhelimeen aamupäivisin kun kaikki henkilökunta käsittelemässä vahinkoja :D ehkäpä omaisuusvahinkojen puolella paremmin? Huonosti päättyi tämäkin uudistus.

    • Anonyymi

      Ennen toimi, nykyisin henkilökorvausten ihan pienten ja selvienkin käsittely kestää 3-4 kk:tta

      • Anonyymi

        Eikö tilanne ole vieläkään parantunut? 3-4kk aivan kohtuuton aika kun muualla käsitellään muutamassa päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tilanne ole vieläkään parantunut? 3-4kk aivan kohtuuton aika kun muualla käsitellään muutamassa päivässä.

        Sama tilanne edelleen. Kehitystä ei tapahdu, mutta hinnat nousee ja konttorit poistuu. Ilmeisesti työpaikka ilmoitusten mukaan henkilökunnan vaihtuvuus kovaa luokkaa ja selittää korvauksien hitauden. Johdossa vika?


    • Anonyymi

      Nämä POP, Pohjantähti yms pienet yhtiöt ovat ihan kamalia. Kaikkien perusasioiden käsittelykin vie viikkoja.

      Vakavasti otettavissa firmoissa kuten If, lähitapiola ja op korvauskäsittely sujuu järkevästi perusjutuissa. Jos esimerkiksi auton tuulilasi pitäisi vaihtaa tai puskuri korjata tai pyörä varastettu, niin luvan/korvauksen saa reaaliajassa - parissa päivässä.

      • Anonyymi

        😂😂😂


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        op on kyllä suomen paskin vakuutus yhtiönä ja pankkina. jos kassa antaa myötä niin ota if,ei tarvitse ainakaan autovakuutuksessa tapella koskaan.


    • Anonyymi

      Mikä asiakaspalvelu??? Numero tukossa!!! Soittoaika klo 12.00-15.00!! MIKSI EI TAKAISINSOITTOPALVELUA! Muualla 24h. Heillä 3h.ja linjat TUKOSSA! EI S.POSTIYHTEYTTÄ .

      • Anonyymi

        Taitavat olla lomalla 🤔😎. Itse kyllästyin ja vaihdoin yhtiötä.


      • Anonyymi

        Tuohon törmäsin kans ja vaihtoon meni.


      • Anonyymi

        On heillä sähköposti ja nykyään jokaisella asiakkaalla on oma yhteyshenkilö, jonka saa jopa viikonloppuna kiinni. En ole kuullut että muissa yhtiöissä olisi vastaavaa palvelua.


    • Anonyymi

      Näin kun pohjantähdestä tuli jotain kimalletta viime yönä

    • Anonyymi

      Minulla on henkilökohtainen vakuutusedustaja Pohjantähdestä.
      Hyviä puolia:
      + Hänet saa aina kiinni hänen omasta numerosta
      + Auttaa tekemään korvaushakemukset
      + Selittää selkokielellä mitä mikäkin tarkoittaa
      + Vakuutukset halpeni vuositasolla useita satoja
      + Vakuutusten ehdot paremmat kuin aikaisemmassa yhtiössä
      Miinuspuolet:
      - Sähköauton kasko heillä kallis
      - Vakuutusedustaja on karvainen mies eikä simpsakka neito kuin edellisessä

    • Anonyymi

      Samaa mieltä! Ollut todella hyvä vakuutusyhtiö meille! Kilpailukykyiset hinnat, hyvät sisällöt ja ehdot sekä asiakaspalvelu loistavaa. Ollaan saatu korvaukset todella nopeasti.

    • Anonyymi

      Pohjantähti aivan per****tä. Kokemusta on aiemmilta vuosilta sekä aivan tuore. <aiemmin siirsimme kaikki vakuutukset kyseiseen firmaan. Kahdessa kuukaudessa saivat kaiken niin sekaisin että niitä salvitettiin NELJÄ VUOTTA. Lopulta jäimme vielä maksumiehiksi yhtiön virheen vuoksi. Nyt vuosien jälkeen ja vakuutettujen uudistusten takia päätimme antaa niille mahdollisuuden kun tekivät hyvän tarjouksen. Pieleen meni sekin. Alkoi tulla maksumuistutuksia vanhasta yhtiöstä ja huomasimme, että eivät olleetkaan hoitaneet vakuutuksien siirtoa vaan selittelivät jotain omitusisia juttuja. Aivan surkea yhtiö edelleen. Täytyy sanoa, että vaikka nykyinen vakuutuskumppanimme on hieman kalliimpi, asiat sujuvat, eikä tarvitse aina kaikkea rautalangasta vääntää. Nimikin on helppo kirjoittaa kun siinä on vain kaksi kirjainta. Pohjantähti ei myy meille enää ikinä mitään.
      Nimikin viittaa pohjalle jääneisiin tähteisiin, tarkoittanee henkilökuntaa. Ei niitä juuri kiinnosta hommiensa hoitaminen, selittely kyllä onnistuu.

    • Anonyymi

      Todella surkea nykyään. Aikaisemmin hyvä mutta nykyään ei kukaan vastaa puhelimeen ja puhelinkeskus usein kiinni vastoin sitä mitä sivuillaan aukioloajoiksi ilmoittavat.
      Ei ihme että ovat jossain tarkkailussa

    • Anonyymi

      paskinta palvelua ikinä!

    • Anonyymi

      Vahingon sattuessa Pohjantähti vähentää jokaisesta korvattavasta asiasta ikävähennyksen noin 50 prosenttia.Korvaavat putkirikosta aiheutuneesta vesivahingosta vain putken korjauksen ja vähentävät siitäkin -50 prossaa koska putki oli vanha.Korvaus jää heidän mukaansa alle tonnin jota ei makseta.Kosteusmittauksen tekivät huoneilmasta lattioita avaamatta.Turhaan maksettu kallista vakuutusta kymmeniä vuosia.

    • Anonyymi

      Itsellä mennyt kaikki mainiosti Pohjantähdellä jo 4 vuotta. Useampi vahinko on sattunut ja kaikki korvattu nopeasti ja asianmukaisesti. En vaihtaisi pois.

    • Anonyymi

      Sopii varmasti henkilöille, jotka ovat vähän yksinkertaisia. Itse en jaksanut tapella jokaisesta korvausvaatimuksesta tunteja, kun eivät meinaa millään suostua maksamaan korvauksia.

    • Anonyymi

      Ja niin nousi 400e hintainen sairauskuluvakuutus kerralla satasen kalliimmaksi. Käsittämätön hinnankorotus.

      • Anonyymi

        :D Iso korotus..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mies kateissa Lapualla

      Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5745
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

      Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3827
    3. Olenko joka hetki

      Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3312
    4. Jos me voitais puhua

      Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      17
      2915
    5. Jenna meni seksilakkoon

      "Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      243
      1970
    6. Joo nyt mä sen tajuan

      Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

      kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1748
    8. Olipa ihana rakas

      ❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

      Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      37
      1634
    10. Vain yksi elämä

      Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe