Radiossa tuntuu olevan tänäkesänä jonkinlaisena hittinä laulu, jossa nuorukainen laulaa ystävälleen, että ”Hetkeksi en sulle rupia, iäksi en sulle kelpaa.” Herran edessä tovia viettäessäni minulle tuli tällainen ajatus. Jumalan kansaan haluaisi liittyä henkilöitä, jotka ajattelevat Jumalasta vähän tähän tyyliin. Huolten ahdistelemina he miettivät, että vielä tässä olisi Jumalallekin jotain annettava ja jos se ei sitten olekaan tarpeeksi hyvää, niin sen hetkisen se vain kestää – turha vaiva murhetta on muutenkin.
Sinulle joka jo olet ollut hetken ”lämmittelemässä” Jumalan läheisyydessä ja jotenkin liukunut sieltä pois, tai kierrät ajatuksissasi josko Jumala minusta huolisi, voin kertoa ilouutisen. Kun olet antanut itsesi Jumalalle ja te olette solmineet ensihetken suhteenne. Jumala on tosi onnellinen, sillä Hän ymmärtää että nyt ollaan aina yhdessä eikä ikinä enää erota, koska me ei voida kun me rakastetaan toisiamme niin paljon. Jumalalle lähestyvä ihminen kelpaa todellakin iäksi. Jumala rakastuu niin voimakkaasti, että on valmis heti solmimaan kanssasi iankaikkisuus liiton.
Siinäkin tapauksessa vaikka me ei melkein-aina muistettaisikaan, että olemme solmineet joskus Liiton. Jumala kyllä muistaa. Ei löydy kyllin salaista piiloa johon voisimme piiloutua, ei niin suurta onnea, joka Hänen loistokkaan rakkautensa rinnalla ei huomaamattomuuteen häviäsi.
hetkeksi rupia iäksi kelpaat
1
318
Vastaukset
- depu
Tuota olin mielessäni miettinytkin. Puolustelin asiaa mielessäni ja rukoilinkin, että jos tässä kerta ollaan luotu jumalan omaksi kuvaksi, niin kait sitä Jumalalle kelpaa sellaisena kuin on, omine vikoineen päivineen :) elämä on jatkuvaa opiskelua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584