Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

loma kuulumisia

blondi-72hki

Oltiin Luikonlahdessa mökillä perjantaista keskiviikkoyöhön eli viime yönä palattiin.Se maksoi 120e mutta oikea hinta ois ollut 600e.

Käytiin kaupoilla Kaavilla,Joensuussa,Outokummussa ja samalla Kuopiossa kun vierailtiin velipuoleni luona.

Puijon-tornissa käytiin.Mahtavat näkymät.

Ai niin ja käytiinhän me Mikkelissäkin.

Siellä oli ihania aurinkoisia ilmoja joten joka päivä grillattiin ulkona pihvejä,soudeltiin,uitiin ja saunottiin.

Isäni luona käytiin monena päivänä syömässä.

Reissu oli oikein onnistunut;))

27

1698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi-72hki

      oltais saatu isän kartano ilmatteeksi käyttöömme mutta se oli jo toisella perheellä.

      Sinä aikana laina-autosta rupesi tankki vuotamaan ja rekisterikilpi tippui.

      Toisiks vanhin sisko menetti kämppänsä ja sen mies menettää asuntona ensi maanantaina eikä sitteen tietoo mihin menevät...

      12v tytär on nytten serkullaan sunnuntaihin asti ja vanhin likka ainakin ensi yön kaverillaan.

      • blondi-72hki

        oli siellä mökillä mahtavat oltavat kun ei tarttenut pitää hihnassa.
        Muita mökkejä oli lähellä mutta kuisti metsäänpäin joten vapaina juoksivat ja tottelivat hyvin eli ei tarvinnut karkaamista pelätä ja punkkipantakin auttoi eli ei tullut ötököitä turkkeihin.
        Koirat nauttivat uimisesta ja mukaan otimme soutamaankin.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        oli siellä mökillä mahtavat oltavat kun ei tarttenut pitää hihnassa.
        Muita mökkejä oli lähellä mutta kuisti metsäänpäin joten vapaina juoksivat ja tottelivat hyvin eli ei tarvinnut karkaamista pelätä ja punkkipantakin auttoi eli ei tullut ötököitä turkkeihin.
        Koirat nauttivat uimisesta ja mukaan otimme soutamaankin.

        Reissussa 1800km joten nyt riittää pikkaseksi aikaa autossa istuminen jos ei pakko ole.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        Reissussa 1800km joten nyt riittää pikkaseksi aikaa autossa istuminen jos ei pakko ole.

        sängyn 130e oikea hinta 500e ja tänään se haetaan.

        Vihdoinkin aamulla saatiin oma auto takas.Eihän se ollutkaan pajalla ku 4 viikkoa.

        Pyykkitupaan kohta mentävä.Oma konekin löytyy mutta nyt mökkipyykkiä niin paljon että pakko pestä kaik pois.

        12v likan serkku maksoi tänään likalle synttärilahjaksi Serena reissun jossa ovat nytten;)
        Illalla heidät sieltä haemme.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        sängyn 130e oikea hinta 500e ja tänään se haetaan.

        Vihdoinkin aamulla saatiin oma auto takas.Eihän se ollutkaan pajalla ku 4 viikkoa.

        Pyykkitupaan kohta mentävä.Oma konekin löytyy mutta nyt mökkipyykkiä niin paljon että pakko pestä kaik pois.

        12v likan serkku maksoi tänään likalle synttärilahjaksi Serena reissun jossa ovat nytten;)
        Illalla heidät sieltä haemme.

        Omasta autosta lämmöt nousee liikaa.Ilmeisesti suodattamisessa vika.Äijä lähti uudelleen korjaamolle.

        Tultiin juuri apen haudalta.Sillä tänään Unikeonpäivänä synttärit.Vietiin samenttiruusu.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        Omasta autosta lämmöt nousee liikaa.Ilmeisesti suodattamisessa vika.Äijä lähti uudelleen korjaamolle.

        Tultiin juuri apen haudalta.Sillä tänään Unikeonpäivänä synttärit.Vietiin samenttiruusu.

        vanhimman siskoni kanssa.Ilta oli hauska ja pikkasen sekoilin 26v jätkän kanssa.En juonut paljoa.

        Kävin siskon eilen "hakemassa" tästä läheltä ja paikallisessa pubissa juotiin tuopit ennen Malmille menoa.

        Tänään käytiin ukon ja koiran kanssa pikaisesti toisella siskollani.Se on jo omasta kämpästään joutunut ulos ja huomenna sen mies joutuu omastaan.
        Huomenna he menevät Järvenpäähän asuntovaunuun asumaan.

        Aloitimme huoneiden vaihdon.Iso urakka mutta tuleepahan tehtyä samalla suursiivous.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        vanhimman siskoni kanssa.Ilta oli hauska ja pikkasen sekoilin 26v jätkän kanssa.En juonut paljoa.

        Kävin siskon eilen "hakemassa" tästä läheltä ja paikallisessa pubissa juotiin tuopit ennen Malmille menoa.

        Tänään käytiin ukon ja koiran kanssa pikaisesti toisella siskollani.Se on jo omasta kämpästään joutunut ulos ja huomenna sen mies joutuu omastaan.
        Huomenna he menevät Järvenpäähän asuntovaunuun asumaan.

        Aloitimme huoneiden vaihdon.Iso urakka mutta tuleepahan tehtyä samalla suursiivous.

        siskoni kanssa eli
        syötiin Itiksen kiinalaisessa,systeri osti kengät itselleen,käytiin katsomassa kaveriani kättärillä ja muuten vain kotona.
        Eilen luovutettiin verta.
        Tänään kaupoilla käyty.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        siskoni kanssa eli
        syötiin Itiksen kiinalaisessa,systeri osti kengät itselleen,käytiin katsomassa kaveriani kättärillä ja muuten vain kotona.
        Eilen luovutettiin verta.
        Tänään kaupoilla käyty.

        siskoni ja toisen siskontytön kanssa.En ollut kauan enkä juonut ku neljä lonkeroo mutta oli kiva kuunnella musaa ja jutella.
        Numerton sain yheltä ulkomaalaiselta;)

        Sitä ennen oli likkojen synttärit ja kivasti meni.Vieraita 25 eli lapsia 15 ja aikuisia 10.

        Eilen käytettiin 87v mummia kaupoilla ja tänään olen kotona vain lepäillyt.


    • blondi-72hki

      mulla oli lekuri ja uudestaan mentävä syyskk lopussa.

      Lauantaina ukko oli veljensä apuna korjaamassa setänsä autoa.

      Nyt äijä on Lohjalla mumminsa kanssa.Ite en jaksanut lähteä mukaan.

      • blondi-72hki

        oltiin.
        Äiti tuli yllättäin aamulla käymään kun tarvitsi apua kännykkänsä kanssa.Sen jälkeen mentiin Malmin Tissariin jossa juotiin kaksi lonkeroa,Konja kakkosessa samoin kaksi,Rossossa syötiin pippuripihvit ja juotiin yhet tuopit,Pickwick Pubissa kaksi jonka jälkeen ukko haki meijät,vietiin äiti kotiin ja mentiin rannalle lasten kanssa.

        Tänään yritin mennä verta luovuttamaan mutta taas epäonnistui eli aina tullut jokin este ja tällä kertaa lian alhainen veri;/

        67v mummilta saatiin uusia aluslakanoita.

        Kävin suihkussa ja ukko on viemässä 13v likkaa harkkoihin Pirkkolaan.

        Vanhimman sisarenikin näin pikaisesti.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        oltiin.
        Äiti tuli yllättäin aamulla käymään kun tarvitsi apua kännykkänsä kanssa.Sen jälkeen mentiin Malmin Tissariin jossa juotiin kaksi lonkeroa,Konja kakkosessa samoin kaksi,Rossossa syötiin pippuripihvit ja juotiin yhet tuopit,Pickwick Pubissa kaksi jonka jälkeen ukko haki meijät,vietiin äiti kotiin ja mentiin rannalle lasten kanssa.

        Tänään yritin mennä verta luovuttamaan mutta taas epäonnistui eli aina tullut jokin este ja tällä kertaa lian alhainen veri;/

        67v mummilta saatiin uusia aluslakanoita.

        Kävin suihkussa ja ukko on viemässä 13v likkaa harkkoihin Pirkkolaan.

        Vanhimman sisarenikin näin pikaisesti.

        oltiin reilut parisen tuntia mutta en uinut.

        Takas tullessa matkalla äijä teki mulle orkun matkalla ja kotona vaihdoin uimapuvun pois ja koska likat oli kotona,mentiin naimaan kellarin vessaan.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        oltiin reilut parisen tuntia mutta en uinut.

        Takas tullessa matkalla äijä teki mulle orkun matkalla ja kotona vaihdoin uimapuvun pois ja koska likat oli kotona,mentiin naimaan kellarin vessaan.

        vanhimman siskoni.Menin sen mukaan Hertsikkaan työkkäriin josta hesan asemalle ja äitin mukana kun se haki welhosta digiboxin.
        Mentiin kapakkaan ja ajoissa olin kotona.
        Nähtiin siellä toisiks vanhin sisko ja karmaiseva oli näky;(
        Kädet punaisia läiskiä täynnä ja ihan kun ois sientä kasvanut,letti niin ku ei ois kuukauteen sitä pessyt,jalat turvoksissa joten kävely ku ahtisaarella;/

        Yks jätkä kosi mua mutta äiti sanoi ettei huoli sellasta vävykseen;))


    • blondi-72hki

      mukavasti.
      Mentiin kapakkaan jossa tavattiin äiti , juotiin kaksi tuoppia ja käytiin kaupoilla.
      Lauantaina pizzat käytiin syömässä ja sunnuntaina tulin aikaisin himaan eli olin koko viikonlopun treffiseurani kanssa äitini luona.
      Perjantaina oli sauna jossa kävin äitin kanssa.

      Eilen meni himassa ollessa muuten paitsi ukon kans käytiin kaupoilla.

      Voi vitsi mikä sade ja ukkonen.Kohta ois haettava likka koulusta siis voi helvetti!!!!!

      Vein tytön aamulla ja kaikki muut sanoivat että heitä jännittää paitsi ei vanhin likka.

      Ihanaa kun on tää viikko viel lomaa!!

    • blondi-72hki

      raflaan syömään,käytiin kaupoilla ja vuokrattiin pari leffaa.

      Animaatio RUMA ANKANPOIKANEN JA MINÄ sekä
      komedia MR BEAN LOMALLA.Olivat molemmat hyviä.

      Rasittavaa kun oon ollut koko viikon aika kipeenä ja ens viikolla tai siis lauantaina jo töihin.

      • blondi-72hki

        eilen löytyi vihdoinkin mun työavaimet jotka oli kateissa koko lomani ajan ja ne ei ees löytynyt kotoa!!!

        Hitsi kun on hiostava ilma!Just vein koirat lenkille.

        Vietiin eilen äitilleni kalapihvejä joista ei meillä kukaan tykkää.Se tekee niistä tänään ruokaa kun siskoni poika menee sinne viikonlopuksi.Poika on 21v ja sillä on dysfasia.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        eilen löytyi vihdoinkin mun työavaimet jotka oli kateissa koko lomani ajan ja ne ei ees löytynyt kotoa!!!

        Hitsi kun on hiostava ilma!Just vein koirat lenkille.

        Vietiin eilen äitilleni kalapihvejä joista ei meillä kukaan tykkää.Se tekee niistä tänään ruokaa kun siskoni poika menee sinne viikonlopuksi.Poika on 21v ja sillä on dysfasia.

        kun se kaatui pahasti eikä voi oikein kävellä.
        Oisin lähtenyt mukaan mutta kaksi likkaa jossain ilman avaimia ja kännyjään joten mun oltava himassa.

        Meille tulee yöksi likan kaveri siis 10v tytön joka nyt lääkärissä ja vanhin tyttö menee kamulleen yöksi.

        Huomenna töitä ja illallla sauna.
        Jos jaksan niin mulla ois treffit tän ns. kunnollisemman tyypin kanssa mutta tän ihanan rentun nään sunnuntaina jonka kanssa olin äitillä viimeviikonlopun;D

        Käytiin taas kaupoilla aamupäivällä kun ukko pääsi töistä.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kun se kaatui pahasti eikä voi oikein kävellä.
        Oisin lähtenyt mukaan mutta kaksi likkaa jossain ilman avaimia ja kännyjään joten mun oltava himassa.

        Meille tulee yöksi likan kaveri siis 10v tytön joka nyt lääkärissä ja vanhin tyttö menee kamulleen yöksi.

        Huomenna töitä ja illallla sauna.
        Jos jaksan niin mulla ois treffit tän ns. kunnollisemman tyypin kanssa mutta tän ihanan rentun nään sunnuntaina jonka kanssa olin äitillä viimeviikonlopun;D

        Käytiin taas kaupoilla aamupäivällä kun ukko pääsi töistä.

        jätkäkamukin soitti että sellaista...


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        jätkäkamukin soitti että sellaista...

        töissä tänään.Kaupas kävin ja saunassa.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        töissä tänään.Kaupas kävin ja saunassa.

        tän ihanan rentun kanssa ja kivasti meni.

        Eilen alkoi työt ja olin yllättynyt kuinka nopeasti meni ohi.

        Käytiin aamulla äitillä syömässä aamupala ja eilen ravintelin seisovassa pöydässä.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        tän ihanan rentun kanssa ja kivasti meni.

        Eilen alkoi työt ja olin yllättynyt kuinka nopeasti meni ohi.

        Käytiin aamulla äitillä syömässä aamupala ja eilen ravintelin seisovassa pöydässä.

        Keskiviikkona äijä sai kätensä kipsiin.En jaksa katella sitä tääl himassa!

        Tänään vietiin 10v likka 12v kaverinsa kanssa viikonlopuksi äitilleni.

        Shoppailin ja osti sukkia,kampoja,takin,farkut jotka maksoi 90e,puseron ja toppeja.

        Ei huvittanut kapakkaan mennä vaikka pyydettiin.

        Kampaajallakin kävin.

        Eilen kaverini kävi miehnsä,koiransa ja vauvan kanssa jonka kummitäti olen;)


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        Keskiviikkona äijä sai kätensä kipsiin.En jaksa katella sitä tääl himassa!

        Tänään vietiin 10v likka 12v kaverinsa kanssa viikonlopuksi äitilleni.

        Shoppailin ja osti sukkia,kampoja,takin,farkut jotka maksoi 90e,puseron ja toppeja.

        Ei huvittanut kapakkaan mennä vaikka pyydettiin.

        Kampaajallakin kävin.

        Eilen kaverini kävi miehnsä,koiransa ja vauvan kanssa jonka kummitäti olen;)

        ostin Trivial Pursuit 1990-luku pelin maksoi 50e,käytiin Tammiston Teboililla syömässä nuorimman likan kanssa ja se on paikka jota suosittelen kaikille!
        Ostin nuorimmalle penalin ja kahdelle nuorimmalle Braz-nuket joiden oikea hinta 50e mutta tarjouksessa 7e;O))))))

        Vanhin tytär on kaverinsa kans jossain,13v likka kaverinsa kanssa shoppailemassa kun annoin rahaa ja nuorin meni ulos pikkukoiran ja kmunsa kanssa.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        ostin Trivial Pursuit 1990-luku pelin maksoi 50e,käytiin Tammiston Teboililla syömässä nuorimman likan kanssa ja se on paikka jota suosittelen kaikille!
        Ostin nuorimmalle penalin ja kahdelle nuorimmalle Braz-nuket joiden oikea hinta 50e mutta tarjouksessa 7e;O))))))

        Vanhin tytär on kaverinsa kans jossain,13v likka kaverinsa kanssa shoppailemassa kun annoin rahaa ja nuorin meni ulos pikkukoiran ja kmunsa kanssa.

        yöksi 13v tytön Thaimaalainen kaveri jolla tosi huonot olot kotonaan.
        Sanoin että on meillle aina tervetullut!!!!


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        yöksi 13v tytön Thaimaalainen kaveri jolla tosi huonot olot kotonaan.
        Sanoin että on meillle aina tervetullut!!!!

        vanhin sisko on tulos meille kohta ehkä entisensä kanssa joka iahana mutta ....


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        vanhin sisko on tulos meille kohta ehkä entisensä kanssa joka iahana mutta ....

        systeri tullutkaan kun se oli entisensä kanssa riidellyt ja mä menin nukkumaan.

        Sunnuntaina lähdettiin aamukahville Lohjalle ja käytiin kirppiksellä,Saukkolassa Saubartissa ja Veikkolassa markkinoilla.Oli mukana vain nuorin tyttö.

        Vanhin tyttö meni yöksi kaverilleen.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        systeri tullutkaan kun se oli entisensä kanssa riidellyt ja mä menin nukkumaan.

        Sunnuntaina lähdettiin aamukahville Lohjalle ja käytiin kirppiksellä,Saukkolassa Saubartissa ja Veikkolassa markkinoilla.Oli mukana vain nuorin tyttö.

        Vanhin tyttö meni yöksi kaverilleen.

        kebabit syömässä ukon ja nuorimman tytön kanssa ja äitiä käytettiin kaupoilla.

        Meille ehkä tulee yöksi 13v tytön Thaimaalainen kaveri kun se ei voi kotiinsa mennä...


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kebabit syömässä ukon ja nuorimman tytön kanssa ja äitiä käytettiin kaupoilla.

        Meille ehkä tulee yöksi 13v tytön Thaimaalainen kaveri kun se ei voi kotiinsa mennä...

        likan toinen kaveri tuli yöksi kun sekään ei uskaltanut kotiinsa mennä;/


    • blondi-72hki

      olen varmaankin kipeäksi tulossa.
      Meillä jo sairaina ukon lisäksi oli nuorin likka ja nyt vanhin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe