elikkäs tiedättekö missään olevan shettiksille liian pieniä karsinoita? mitä siitä voi seurata jo shettiksellä tai ylipäätänsä millään kopukalla on liian pieni karsina?:O
anna mulle ne vastaukset
2
421
Vastaukset
- yhden..
..jossa shetulla on niin pieni karsina ettei se mahdu kääntymään siellä. Ihmettelen tätä koska muuten kyseinen talli on hoitanut hevosensa hyvin ym.
- Papillonia
Jos hevosella/ponilla on niin pieni karsina, ettei se mahdu olemaan kuin pituus suunnassa yhteen suuntaan, tai ei pääse makaamaan jalat suorassa, se voi kolhia jalkansa seiniin noustessaan makuulta eikä voi kääntyä toiseen suuntaan laisinkaan.
Olen nähnyt todella ison risteytyshevosen, jolla oli niin pienet olot karsinassaan, että kääntyminen mihin tahansa suuntaan oli toivotonta, ja siksi sille oli tehty päänmentävä aukko toiseen karsinaan (jossa ei ollut hevosta). Tämä varmasti myös jäykistää hevosen jäseniä, koettakaapa nyt itse seisoa samassa asennossa kauan ja ilman, että pystytte liikkua tai venytellä saatika makoilla sen kummosemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776