Pubi pois Suoramalta

Yleinen mielipide

Pu...anteeksi paskaräkälä keskellä Suoramaa pilaa koko alueen maineen, haisee kuin aseman vessa potenssiin 10, siellä käy vain yhteiskunnan paskasakkia. Jos ei siinä olisi tärkeää kauppaa samassa niin polttaa sen voisi.
Täällä asuu paljon ihmisiä omistusasunnoissa, eikä viereisissä vuokra-asunnoissakaan asu paljoakaan retkusakkia ja viimeisetkin lähtisivät pois jos se paska lopettaisi toimintansa.
Sitten sen pihalla notkuu yöaikaan jotain gangstawannabe-nuoria, kuvittelevat kai elävänsä jotain street-life meininkiä.
Suorama siistiksi!

116

11600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannatetaan

Kannatetaan!

• Gangstafukka

Ei saa meidän ainoota streettiä tuhota. Se on kovaa se elämä siellä kadulla. Saa jatkuvasti niinku survive ja olla linkkari taskussa. Me laitetaan huppu silmille ja kattellaan vain pubiin päin ettei nähdä mettää, se rikkoo street fiiliksen. Meillon niin street meininki että välitetään drgusk you know, ykkös olutta valintahousesta alaikäisille, hinta 10e/annos. Jos kerrotte coppereille niin viipaloin linkkarilla. Päivän kohokohta on kun tulee pimpattu mopoauto ja kuulee räppiä jou jou poks poks. Suoraman street on meidän Bronsk you muttafukka!

• HooMoilanen

• Pubilainen

• Yleinen mielipide
        Pubilainen kirjoitti:

Samaistun nuorisoonne; mitään poikkeavuutta en näe tuon yuoTube videopätkän ja Suoraman elinympäristössä eli kyllä sinne yksi rauhallinen ja jonkin verran suosittu pubikin mahtuu!

... sinne nimenomaan RAUHALLINEN pubi mahtuisi, jos siellä sellainen olisi.

• Luuppi

Kyllä se räkälä onki ollu siinnä liian monta vuotta.

• liippu

änkyräkänkyräkänässä. turisti

• Perheenäiti
        liippu kirjoitti:

Ihan noitten valintatalon asiakkaitten ja myyjien turvallisuutta silmällä pitäen, sekä runsaan lapsiperhekeskittymän vuoksi, räkälä pois!
        Joku kehittämään adressia ja heti!

• Paikallinen
        Perheenäiti kirjoitti:

Ihan noitten valintatalon asiakkaitten ja myyjien turvallisuutta silmällä pitäen, sekä runsaan lapsiperhekeskittymän vuoksi, räkälä pois!
        Joku kehittämään adressia ja heti!

Samaa mieltä, ihan turha se baari siinä on. Keskustassa niitä on ihan riittämiin. Adressia kannatan minäkin!

• Nattarinmies
        Paikallinen kirjoitti:

Samaa mieltä, ihan turha se baari siinä on. Keskustassa niitä on ihan riittämiin. Adressia kannatan minäkin!

Itse olen aina tykännyt et on näitä kuppiloita. Nattarissakin yläbaari ja kelotupa. Ei tarvi lähtee taksilla keskustaan.Harvoin tulee kyllä käytyä. Ehkä kerran kuussa kuitenkin.Mutta ymmärrän kyllä baarien lähinaapureita. Meteliä,möykkää,oksennusta ja kusta ympäriinsä. En minäkään haluaisi asua 50metrin päässä moisesta. 200-300metriä jo ihan eri asia.

• ....
        Nattarinmies kirjoitti:

Itse olen aina tykännyt et on näitä kuppiloita. Nattarissakin yläbaari ja kelotupa. Ei tarvi lähtee taksilla keskustaan.Harvoin tulee kyllä käytyä. Ehkä kerran kuussa kuitenkin.Mutta ymmärrän kyllä baarien lähinaapureita. Meteliä,möykkää,oksennusta ja kusta ympäriinsä. En minäkään haluaisi asua 50metrin päässä moisesta. 200-300metriä jo ihan eri asia.

Ei se haittaa jos on pubi tai kuppila mutta kun on kunnon räkälä. Kerran olen alueelle muutettuani käynyt enkä taida toiste paikkaan eksyä. Ei minullakaan ole mitään paikallista kuppilaa vastaan kunhan se on edes kohtuullisen tasokas. Siis ei tarvitse mikään viiden tähden ravinteli olla, mutta kyseinen tapaus ei vaikuta muuta olevankaan kuin jo edellisessä viestissä mainittuja meteliä, möykkää, oksennusta ja kusta omaava jo ympäristöönsä turtuneiden elämäntapakaljoittelijoiden kantis.

Suoraman imagoa voisi kohentaa suuresti tästä "baarista" luopuminen.. Eikä ole pelkästään imago-asia vaan ihan järjellä ajateltuna auttaisi pitämään aluetta astetta turvallisempana ja siistimpänä kun ei olisi näitä keskioluen käveleviä mainoksia pyörimässä pubin tuntumassa.

• Luuppi
        liippu kirjoitti:

Jaa taisit kirjoittaa tuon just kun tulit sieltä suoraman pubista tasataloille.

• Mölyä kerrakseen

Juuri nyt en voi muuta mieltä olla kuin että äkkiä tuo kuppila tuosta pois. Sellaista mökää ja jytkettä nytkin raikaa että koko kylä jytisee.Kuuluu selvästi asuntoon sisään vaikka en ihan vieressä asukkaan.Huh,voin vain sääliä viereisissä taloissa asuvia.Meneepä tämäkin yö valvoessa ainakin vielä tunnin ennenkuin kuppila sulkeutuu.

• Pubilainen

Mikä Suoraman tekee erilaiseksi kuin muut vastaavat lähiöt, ettei sinne yksi pubi mahtuisi sekaan?
      Samanlaisia paskalla kävijöitä te olette kuin muutkin ihmiset kautta pirkanmaan, ehkä hieman köyhempiä ja velkaantuneempia vaan, että unohtakaa vaan tuollaiset lässytyksenne!
      Kohta kakaranne istuvat siellä, kun ikä sallii kaljalla kunnon ihmisten parissa ja jättää tuollaiset ikävät vanhempansa omaan ikävystyttävään seuraansa pelaamaan Unoa, tai kiillottamaan lainavaroin ostettua Skodaa!

• Heh

...että toit tiedoksemme minkä vuoksi se pubi kannattaisi sulkea. Juuri tuon vuoksi että "meidän kakarat" eivät päätyisi sinne.

• Pubilainen
        Heh kirjoitti:

...että toit tiedoksemme minkä vuoksi se pubi kannattaisi sulkea. Juuri tuon vuoksi että "meidän kakarat" eivät päätyisi sinne.

Jos teidän kakaranne ei päätyis lopulta tänne niin on niitä surkeampiakin paikkoja - assan vessat ja alkon mieslaulajien harjoituspaikat!

• Yleinen mielipide
        Pubilainen kirjoitti:

Jos teidän kakaranne ei päätyis lopulta tänne niin on niitä surkeampiakin paikkoja - assan vessat ja alkon mieslaulajien harjoituspaikat!

Sillehän tuo Soraman pubi jo valmiiksi haisee... ja pitkälle!

• Pubilainen
        Yleinen mielipide kirjoitti:

Sillehän tuo Soraman pubi jo valmiiksi haisee... ja pitkälle!

käynyt tutustumassa ihan itteensä; oikeinko kanta-asiakas Assan vessassa olit? Salatuissa elämissä vain tällaista roolijakoa näkee/kuulee, mutta oikein Suoramalla?
        Nooh, onhan noista ojista itse kukin noussut...

• Nääs
        Pubilainen kirjoitti:

käynyt tutustumassa ihan itteensä; oikeinko kanta-asiakas Assan vessassa olit? Salatuissa elämissä vain tällaista roolijakoa näkee/kuulee, mutta oikein Suoramalla?
        Nooh, onhan noista ojista itse kukin noussut...

...kuin mennä viereiseen ruokakauppaan niin pakostikin joutuu haistamaan kusen löyhkän jokaikinen päivä. Jos sinne päin olisi yöllä asiaa niin varmaan paskakin haisisi.

Mutta naisihmisenä ei pahemmin uskalla siihen nurkalle mennä notkumaan, että en sitten varmuudella osaa siitä sonnanlemusta sanoa.

• Heh

Koska sisään huolitaan housuihinsa paskoneet ja muut täydessä seilissä olevat, herää kysymys miten lie sen lain että päihtyneelle ei saa anniskella? Vai eikö tämä laki koskekaan pubia?

Nimim. "ikkunasta näkee kaikenlaista"

• Pubilainen

tarjoillaan tai oikeammin anniskellaan?
        Jäbät otetaan suojiin ja ruokotaan niiden housut, ettei tule ihottumaa ja vehkeet pysyy kunnossa!
        Kun oikein mielikuvitukselle antaa vallan ikkunasta vahtaamisen aikana, voi osua ihan väärille jäljille!
        Säälin teidän jälkikasvuanne, jos sitä on ehtinyt siunaantuakaan ikkunassa kurkkimisen takia (vai onko oikein monitoimi-ihmisistä nyt kysymys)?
        Kyylä on kyylä ja sillä on pahuksen kova mielikuvituskin vielä.
        Älä sentään näe sellaista, mitä et näe....

• Yleinen mielipide
        Pubilainen kirjoitti:

tarjoillaan tai oikeammin anniskellaan?
        Jäbät otetaan suojiin ja ruokotaan niiden housut, ettei tule ihottumaa ja vehkeet pysyy kunnossa!
        Kun oikein mielikuvitukselle antaa vallan ikkunasta vahtaamisen aikana, voi osua ihan väärille jäljille!
        Säälin teidän jälkikasvuanne, jos sitä on ehtinyt siunaantuakaan ikkunassa kurkkimisen takia (vai onko oikein monitoimi-ihmisistä nyt kysymys)?
        Kyylä on kyylä ja sillä on pahuksen kova mielikuvituskin vielä.
        Älä sentään näe sellaista, mitä et näe....

... sinulta alykkyys kesken naihin keskusteluihin, johtuen runsaansta alkoholin käytöstäsi. Joten upota se turpasi tuoppiin niin kauan kuin voit. Kohta saat sanoa räkälällesi heippa!

• Pubilainen2

... sinulta alykkyys kesken naihin keskusteluihin, johtuen runsaansta alkoholin käytöstäsi. Joten upota se turpasi tuoppiin niin kauan kuin voit. Kohta saat sanoa räkälällesi heippa!

Mää ja mun kaverit ollaa tosi vihasii jos meiän pubbii lähtee! Se on meille ninkusta elämäntapa.
        Ette voi viiä meiän pubbii mihinkää ette totisesti!

• Nääs
        Pubilainen2 kirjoitti:

Mää ja mun kaverit ollaa tosi vihasii jos meiän pubbii lähtee! Se on meille ninkusta elämäntapa.
        Ette voi viiä meiän pubbii mihinkää ette totisesti!

Eikös siellä ole joku toinen räkälä. Tutustutte uusin retk- ei kun ihmisiin! :)

• kävijä
        Nääs kirjoitti:

Eikös siellä ole joku toinen räkälä. Tutustutte uusin retk- ei kun ihmisiin! :)

Suoramalla on ollut pubi jo kautta aikojen,minkä takia se pitäisi sulkea?Oletteko koskaan tajunnut,että siä käy paljon ihmisiä vain kahvilla ja limsalla ja juttukavereita tapaamassa.Pubissa voi myös harrastaa biljardia ja dartsia ja lukea myös päivän lehdet.Minäkin käyn siä tosi usein juomassa kahvit ja lukemassa ne päivän sanomat.Ja tosta paskanhajusta olen eri mieltä.kyllä siellä minun tietääkseni wc.t siivotaan joka päivä ja mitä olen huomannut noista liika känniläisistä nehän laitetaan kotiin nukkumaan.Sinä joka kyttäät ikkunasta näetkö sieltä myös pubin molemmat puolet?
        Lähtekääpä itse joskus renyoutumaan ja menkää ensin suoraman pubiin ja sit vaikka viereiseen herttuattareen ja vertailkaa niitä.
        Ja vielä onko se pubin vika jos ihmiset on sikoja ja kuseskelevat kuin rakkikoirat nurkkiin.

• Yleinen mielipide
        kävijä kirjoitti:

Suoramalla on ollut pubi jo kautta aikojen,minkä takia se pitäisi sulkea?Oletteko koskaan tajunnut,että siä käy paljon ihmisiä vain kahvilla ja limsalla ja juttukavereita tapaamassa.Pubissa voi myös harrastaa biljardia ja dartsia ja lukea myös päivän lehdet.Minäkin käyn siä tosi usein juomassa kahvit ja lukemassa ne päivän sanomat.Ja tosta paskanhajusta olen eri mieltä.kyllä siellä minun tietääkseni wc.t siivotaan joka päivä ja mitä olen huomannut noista liika känniläisistä nehän laitetaan kotiin nukkumaan.Sinä joka kyttäät ikkunasta näetkö sieltä myös pubin molemmat puolet?
        Lähtekääpä itse joskus renyoutumaan ja menkää ensin suoraman pubiin ja sit vaikka viereiseen herttuattareen ja vertailkaa niitä.
        Ja vielä onko se pubin vika jos ihmiset on sikoja ja kuseskelevat kuin rakkikoirat nurkkiin.

... toi sun paskanjauhanta! Pubi pois! Et todennäköisesti edes asu täällä.

• kävijä

Millähän ilveellä meinaatte pubin poistaa??
        Sitäpaitsi kävin siellä eilenkin ja siä oli tosi rauhallinen meno vaikka oli karaokekin.
        Ihan oikeesti siellä voi olla myös selvinpäin.
        Oletteko koskaan tajunnut paljonko suoramalla on yksinäisiä ihmisiä,jotka tulee tapaamaan sinne kavereita.Mut mitä teidän mielipiteillä on väliä pubihan on kangasalan paras ja siellä on aina porukkaa jopa jouluna.Niin ja mitä sitten vaikken asukkaan suoramalla ajan mielelläni pitemmänkin matkan sinne vaikka vaan kahville siellä on sen verran hyvä henki kaikin puolin että viitsin ajella.Niin ja jos lapsianne pelkäätte katsokaa ensin ne huume porukat missä ne pyörii.Ei ainakaan pubissa.Huume nuoret pyörii ihan teidän omissa nurkissa.

• hö...
        kävijä kirjoitti:

>mitä olen huomannut noista liika känniläisistä nehän laitetaan kotiin nukkumaan.Sinä joka kyttäät ikkunasta näetkö sieltä myös pubin molemmat puolet?

No minkä takia ne housuunsa paskoneet takaovesta pellolle pistetään, miksei etuovesta?

• Pubilainen
        kävijä kirjoitti:

Minä olen sitä mieltä, että pubi on ja saa olla.
        Miksi syyttää asioista pubissakävijöitä, jos bussi tuo kaupungin keskustasta väkeä pissimään nurkkiin, siis asukkaita lähiöstänne.

• Pubilainen

Mielestäni nyt ollaan tekemisissä yhden hysteriaan taipuvaisen naishenkilön kanssa, jonka mielipiteeseen oletettavasti vaikuttaa joko oman aviomiehen tmv. alkoholikäyttäytyminen ja biologinen ikä.

• Pubilainen
        hö... kirjoitti:

>mitä olen huomannut noista liika känniläisistä nehän laitetaan kotiin nukkumaan.Sinä joka kyttäät ikkunasta näetkö sieltä myös pubin molemmat puolet?

No minkä takia ne housuunsa paskoneet takaovesta pellolle pistetään, miksei etuovesta?

Takaovestahan he poistuvat, joilta kakki housuun on luiskahtanut! Ollaan porukalla yritetty ruokota takahuoneessa ja isommat pois saatu, mutta Einari on kotiin saatava.
        Eihän häntä nyt ison yleisön eteen parane päästäen - raukkaa, sen verran säälitään miestä mäessä.

Vai onko teillä tapana esitellä ihan pravuurina jotain tuollaista epäesteettistä siellä pienissä piireissänne?

• ikuinen asiakas aina
        kävijä kirjoitti:

tere puupäät mitkä suoraman paarista ette tykkää täs teille asiaa minä ja moni muukin on täällä suoramalla asunu 35 v. ja pitenpäänkin ja käyn töissä ja käyn viikonloppusin siä baarissa. ja aina siä on ollu SUORAMAN BAARI. et repikää siitä. ei tästä kylästä saa mitään nukkumalähiöö saa.menkää sinne missä on muka rauhallisempaa, mut älkää meitä kunnon kansalaisia kytätkö.vaikka jotkut käy ns. kahvilla aamulla ja illalla. revi siitä.

• on yhtä kuin
        ikuinen asiakas aina kirjoitti:

tere puupäät mitkä suoraman paarista ette tykkää täs teille asiaa minä ja moni muukin on täällä suoramalla asunu 35 v. ja pitenpäänkin ja käyn töissä ja käyn viikonloppusin siä baarissa. ja aina siä on ollu SUORAMAN BAARI. et repikää siitä. ei tästä kylästä saa mitään nukkumalähiöö saa.menkää sinne missä on muka rauhallisempaa, mut älkää meitä kunnon kansalaisia kytätkö.vaikka jotkut käy ns. kahvilla aamulla ja illalla. revi siitä.

RAPAJUOPPO!

• Tutkija Toropainen
        ikuinen asiakas aina kirjoitti:

Jäikö sinulta koulut käymättä, kun et osaa käyttää virkkeiden alussa isoja alkukirjaimia ja pariin kertaan jätät tyhjän välilyönnin pois pisteen perästä?

Tutkin sitä että käyvätkö siellä Suoraman baarissa enimmäkseen kouluja käymättömät vai käyneet.

• BugattiVeyron

Sairauksissa pyritään aina ensimmäisenä eliminoimaan taudinaiheuttajat. Tässä tapauksessa poistetaan alkoholia addikteille välittävä taho eli paikallinen pubi.
      Samalla ympäristökin hieman siistiytyy... tai oikeastaan aika paljon.

• Anita

Eiköhän poisteta pubit sitten joka kylästä? Eikö samaista ongelmaa ole kaikkialla? Aivan hölmöä tuollanen! Taidat olla itse joku porttikiellon saanut???? Tai kateellinen alaikäinen. En itse ole mikään juoppo ja käyn silti joskus ko. paikassa.

• Yleinen mielipide

... mieshenkilö 30-40 väliltä. En polta(enää), juon hyvin vähän (ei humalahakuista), kuntoilen säännöllisesti, harrastan paljon kehittäviä asioita, tykkään viikonloppuna herätä terveenä ilman pahoinvointia tai pääkipua, minulla on hyvä parisuhde. Kuinka monella tuossa läävässä käyvässä on asiat samoin? Mutta niin makaa kuin petaa!
        Ongelmana ei ole pubi instituutiona, eli sellainen voi olla jos se on siisti ja asiallinen, Suoraman läävä ei sellainen ole. Asiakkaiden öinen ympäristön terrorisointi ei ole paikallisista asukkaista mitenkään mielekästä ja sitten tuo hajuhaitta... hyi saatana!
        Jos itse käyn jossain a-oikeuksilla varustetussa paikassa, niin se on savuton tasokas paikka joita Tampereella jo onneksi on.
        On se jumalauta kumma miten tässä maassa hyysätään juoppoja, toivottavasti jäätyvät talvella lumihankeen, itseppä sen aiheuttavat. Alkoholismi ei ole sairaus, se on pelkkää selkärangattomuutta!

• Paarissa kävijä

... mieshenkilö 30-40 väliltä. En polta(enää), juon hyvin vähän (ei humalahakuista), kuntoilen säännöllisesti, harrastan paljon kehittäviä asioita, tykkään viikonloppuna herätä terveenä ilman pahoinvointia tai pääkipua, minulla on hyvä parisuhde. Kuinka monella tuossa läävässä käyvässä on asiat samoin? Mutta niin makaa kuin petaa!
        Ongelmana ei ole pubi instituutiona, eli sellainen voi olla jos se on siisti ja asiallinen, Suoraman läävä ei sellainen ole. Asiakkaiden öinen ympäristön terrorisointi ei ole paikallisista asukkaista mitenkään mielekästä ja sitten tuo hajuhaitta... hyi saatana!
        Jos itse käyn jossain a-oikeuksilla varustetussa paikassa, niin se on savuton tasokas paikka joita Tampereella jo onneksi on.
        On se jumalauta kumma miten tässä maassa hyysätään juoppoja, toivottavasti jäätyvät talvella lumihankeen, itseppä sen aiheuttavat. Alkoholismi ei ole sairaus, se on pelkkää selkärangattomuutta!

Tupakkalakihan kielsi ravintoloissa ja paareissa tupakoinnin, joten suoraman bupi noudattaa myös tätä lakia, se on savuton ja myöskin tasokas.Minkäs henkilökunta sille voi kun alaikäiset parveilee paarin ympärillä ja räkii ja sotkee paikat, hajoittaa kaljapullonsa parkkipaikalle jne... ei, se ei todellakaan ole paarin vika, olen itse nähnyt myöskin sen kun nuoriso on rivissä kusella niin sanotussa " välikössä" ja sitten syytetään paarin asiakkaita tästäkin, kannattaisikohan nyt ruveta enemmän seuraan tätä nuorisoo 15-17 mitä ne tekee ja kuin paljon sotkee valintatalon ja paarin edustaa!!
        Sen olen huomannut ettei paarin henkilökunta myy päihtyneelle, vaan käännyttää pois.
        Kannattaisikohan teidän, jotka nyt jostain kumman syystä vihaatte paaria niin, että teillä ei oo enään muuta tekemistä kuin vahtia mitä siellä tapahtuu, niin rohkeesti vaan käymään ja istuun sinne vaikka vaan kahvikupposen ääreen ja lukeen päivän lehdet, ehkä sitten huomaatte ettei se ihan , niin paska paikka olekkaan.

• Heh
        Paarissa kävijä kirjoitti:

Tupakkalakihan kielsi ravintoloissa ja paareissa tupakoinnin, joten suoraman bupi noudattaa myös tätä lakia, se on savuton ja myöskin tasokas.Minkäs henkilökunta sille voi kun alaikäiset parveilee paarin ympärillä ja räkii ja sotkee paikat, hajoittaa kaljapullonsa parkkipaikalle jne... ei, se ei todellakaan ole paarin vika, olen itse nähnyt myöskin sen kun nuoriso on rivissä kusella niin sanotussa " välikössä" ja sitten syytetään paarin asiakkaita tästäkin, kannattaisikohan nyt ruveta enemmän seuraan tätä nuorisoo 15-17 mitä ne tekee ja kuin paljon sotkee valintatalon ja paarin edustaa!!
        Sen olen huomannut ettei paarin henkilökunta myy päihtyneelle, vaan käännyttää pois.
        Kannattaisikohan teidän, jotka nyt jostain kumman syystä vihaatte paaria niin, että teillä ei oo enään muuta tekemistä kuin vahtia mitä siellä tapahtuu, niin rohkeesti vaan käymään ja istuun sinne vaikka vaan kahvikupposen ääreen ja lukeen päivän lehdet, ehkä sitten huomaatte ettei se ihan , niin paska paikka olekkaan.

Vai että oikein käännyttää pois ja se on nuoriso kun siellä sotkee ja riehuu?

Tulepas itse tuohon viikonloppuna kuuntelemaan keskiyöstä eteenpäin millainen rähinä ja älämölö siellä kuuluu pubin nurkilla, eikä ne ole mitään kipeä-äänisiä finninaamoja nuorukaisia jotka siellä joikaa. Ne on selkeästi vanhempaa miesväkeä jotka siellä rähisevät ja huutavat. Toisinaan paiskataan pullokin paskaksi.

Senkö takia ne siellä huutaa niin perkeleesti että ne on käännytetty pois? No, miksei se pubin pitäjä kertaakaan vahingossakaan kutsu poliisia vaikka millainen mekkala kuuluisi? Jos minä sitä pubia pitäisin ja haluaisin osoittaa arvovaltani, niin soittaisin viivana poliisit kun vähänkin retkulla ääni nousisi siinä pihalla. Olen meinaan ennenkin soittanut ihan asukkaan ominaisuudessa kun naapurit ovat häiriköineet, ja kyllä se poliisi tuli kanssa. Eli ihan turha kainostella sen soittamisen kanssa.

Paitsi tietysti jos on niin nolo juttu päässyt tapahtumaan että itse juotti ne urvelot rähinäkänniin. Niin eihän sitä sitten kehtaa poliisia soittaakaan.

• Tyytyväinen asiakas
        Heh kirjoitti:

Vai että oikein käännyttää pois ja se on nuoriso kun siellä sotkee ja riehuu?

Tulepas itse tuohon viikonloppuna kuuntelemaan keskiyöstä eteenpäin millainen rähinä ja älämölö siellä kuuluu pubin nurkilla, eikä ne ole mitään kipeä-äänisiä finninaamoja nuorukaisia jotka siellä joikaa. Ne on selkeästi vanhempaa miesväkeä jotka siellä rähisevät ja huutavat. Toisinaan paiskataan pullokin paskaksi.

Senkö takia ne siellä huutaa niin perkeleesti että ne on käännytetty pois? No, miksei se pubin pitäjä kertaakaan vahingossakaan kutsu poliisia vaikka millainen mekkala kuuluisi? Jos minä sitä pubia pitäisin ja haluaisin osoittaa arvovaltani, niin soittaisin viivana poliisit kun vähänkin retkulla ääni nousisi siinä pihalla. Olen meinaan ennenkin soittanut ihan asukkaan ominaisuudessa kun naapurit ovat häiriköineet, ja kyllä se poliisi tuli kanssa. Eli ihan turha kainostella sen soittamisen kanssa.

Paitsi tietysti jos on niin nolo juttu päässyt tapahtumaan että itse juotti ne urvelot rähinäkänniin. Niin eihän sitä sitten kehtaa poliisia soittaakaan.

Kas kummaa.... Itse vietän tuossa pubissa paljon aikaa, enkä kyllä ole huomannut että siellä olisi kova melu ja tappelu. Eikä se johdu siitä että olisin itse niin juovuksissa etten huomaa. Olen siellä aina selvinpäin, koska en itse käytä alkoholia kovinkaan paljoa. Sitä nuorisoa kyllä näen siellä riehumassa. Ja se että miehet huutaa ja heittelee pulloja.... hmm... Mietis vähän mihin ne pullot hajotetaan?? Miksi asiakas lähtisi pullon kanssa baarin nurkalle? Miksi sitä ei sitten heittettäisi sisällä? Voisit harkita muuttoa alueelle jossa ei ole baareja lähettyvillä! Ja ota huomioon että tappeluja syntyy vaikka baari ei siinä olisikaan. Paikka sattuu olemaan nuorison "keskus". Eikä kaikki baarissa olijat ole mitään riehujia. Aivan älytöntä tälläinen valittaminen. Eikä muuten poliisi kerkiä aina puuttua tollaiseen asiaan että joku huutaa!! Heillä on muutakin tekemistä. Itse asun myös lähellä baaria, eikä minua öisin meteli haittaa. Pystyn kyllä nukkumaan erittäin hyvin, joten meteli ei voi kovin pahaa olla. Laita vaikka korvatulpat tai mitä jos oikeasti nukkuisit yöllä, etkä seuraa mitä ihmiset baarista lähtiessään tekee. Meneekö yksin vai onko joku uus hoidokki taas mukana. HANKI ELÄMÄ!!!

• paskat sanon minä

Käyn tuossa "läävässä" todella usein. Enkä ole siellä humalassa örveltämässä. Ei kaikki pubissa kävijät mene sinne vetämään päätään täyteen. Tiedätkö että siellä tarjoillaan myös kahvia ja limonadia?? Minä kuntoilen kanssa, käyn töissä, tienaan oman leipäni. Herään myös ilman pahoinvointia tai pääkipua. Pirteenä siitä että olen nähnyt kavereita ja kuunnellut musiikkia. Kannattaisi muuten sinunkin käydä joskus pesulla jos noin pahasti haiset. Koska tuo pubi ei ainakaan ole se mikä haisee. Ja kaikilla ihmisillä ei ole varaa lähteä tasokkaisiin paikkoihin jossa kuljetaan puku päällä. Suomessa vaan ei monella ole asiat niin hyvässä kuosissa. Kuinka monen olet nähnyt pubista lähtevän kontaten pois? Et varmasti monen. Ja jos on juoppo, eiköhän ne jäisi siihen pubin nurkalle nukkumaan?? Niillähän ei tunnetusti ole elämässä mitään. Ja voisitko kertoa millä tavalla asiakkaat terrorisoi ympäristöä?? Ja jos elät parisuhteessa, aika heikosti teillä menee jos täytyy tuollaisesta netissä valittaa. Käyttäisit tämänkin ajan naiseesi!

• Heh
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

Kas kummaa.... Itse vietän tuossa pubissa paljon aikaa, enkä kyllä ole huomannut että siellä olisi kova melu ja tappelu. Eikä se johdu siitä että olisin itse niin juovuksissa etten huomaa. Olen siellä aina selvinpäin, koska en itse käytä alkoholia kovinkaan paljoa. Sitä nuorisoa kyllä näen siellä riehumassa. Ja se että miehet huutaa ja heittelee pulloja.... hmm... Mietis vähän mihin ne pullot hajotetaan?? Miksi asiakas lähtisi pullon kanssa baarin nurkalle? Miksi sitä ei sitten heittettäisi sisällä? Voisit harkita muuttoa alueelle jossa ei ole baareja lähettyvillä! Ja ota huomioon että tappeluja syntyy vaikka baari ei siinä olisikaan. Paikka sattuu olemaan nuorison "keskus". Eikä kaikki baarissa olijat ole mitään riehujia. Aivan älytöntä tälläinen valittaminen. Eikä muuten poliisi kerkiä aina puuttua tollaiseen asiaan että joku huutaa!! Heillä on muutakin tekemistä. Itse asun myös lähellä baaria, eikä minua öisin meteli haittaa. Pystyn kyllä nukkumaan erittäin hyvin, joten meteli ei voi kovin pahaa olla. Laita vaikka korvatulpat tai mitä jos oikeasti nukkuisit yöllä, etkä seuraa mitä ihmiset baarista lähtiessään tekee. Meneekö yksin vai onko joku uus hoidokki taas mukana. HANKI ELÄMÄ!!!

Sairaaksi haukkuminen kertoo kyllä harvinaisen paljon itsestäsi. On tainnut koko elämäsi olla sellaista rymyämistä ja meluamista muutenkin, ettet enää tiedä miten ihmisiksi eletään.

On se kumma etten ole niitä tappeluja missään muualla nähnyt, kerta niitä syntyy mielestäsi missä vaan ihan ilman baaria.

Ja kumma miten haluat koko ajan syyttää nuorisoa, vaikka juuri kerroin että ne on ihan aikuisia ääniä joita sieltä kuuluu keskiyön jälkeen. Tuli tosin kirjoitusvirhe, kun sanoin "kipeä" tarkoitin toki "kimeä". Eli mitään kimitystä ei ole kuulunut.

Päästättekö te sinne iki-ihanaan pubiinne mukamas alaikäisiä ja nekö siellä sitten mekastavat, höh!

On tainnut kaikin puolin osua omalle kohdalle tämä juttu kun pitää sairaaksi alkaa haukkua. Antoisaa loppuelämää sitten vaan, rakkaan harrastuksen parissa. Ehkä se sinusta on normaalia elämää että rähistään pihalla pubin ympärillä, minusta ei. Voitte aivan vapaasti vaikka tappaa toisenne siellä ihanassa pubissanne, mutta ymmärtäkää että joitakin ihmisiä rähinöinti keskellä yötä pelottaa. Alueella aiemmin potkittiin tornitalon ovi harva se perjantai paskaksi, joten ei se rähinöinti aina siihen pubin kulmalle jäänyt.

Sittemmin kerrostaloihin lienee muuttanut tasokkaampaa väkeä kun he eivät enää riehu. Mutta muualta kai ilmeisesti tulee rähisijöitä sitten vartavasten tänne, kun niin kehutaan sitä pubin paskaa.

• ällöä
        Heh kirjoitti:

Sairaaksi haukkuminen kertoo kyllä harvinaisen paljon itsestäsi. On tainnut koko elämäsi olla sellaista rymyämistä ja meluamista muutenkin, ettet enää tiedä miten ihmisiksi eletään.

On se kumma etten ole niitä tappeluja missään muualla nähnyt, kerta niitä syntyy mielestäsi missä vaan ihan ilman baaria.

Ja kumma miten haluat koko ajan syyttää nuorisoa, vaikka juuri kerroin että ne on ihan aikuisia ääniä joita sieltä kuuluu keskiyön jälkeen. Tuli tosin kirjoitusvirhe, kun sanoin "kipeä" tarkoitin toki "kimeä". Eli mitään kimitystä ei ole kuulunut.

Päästättekö te sinne iki-ihanaan pubiinne mukamas alaikäisiä ja nekö siellä sitten mekastavat, höh!

On tainnut kaikin puolin osua omalle kohdalle tämä juttu kun pitää sairaaksi alkaa haukkua. Antoisaa loppuelämää sitten vaan, rakkaan harrastuksen parissa. Ehkä se sinusta on normaalia elämää että rähistään pihalla pubin ympärillä, minusta ei. Voitte aivan vapaasti vaikka tappaa toisenne siellä ihanassa pubissanne, mutta ymmärtäkää että joitakin ihmisiä rähinöinti keskellä yötä pelottaa. Alueella aiemmin potkittiin tornitalon ovi harva se perjantai paskaksi, joten ei se rähinöinti aina siihen pubin kulmalle jäänyt.

Sittemmin kerrostaloihin lienee muuttanut tasokkaampaa väkeä kun he eivät enää riehu. Mutta muualta kai ilmeisesti tulee rähisijöitä sitten vartavasten tänne, kun niin kehutaan sitä pubin paskaa.

Eiköhän se kuule ole niin että ne alaikäiset riehuu siinä pihassa kun ei sisälle pääse. Ja elämäni ei ole mitään rymyämistä. Olen perheellinen nainen. Etkä sinä taida niitä tappeluja muualla nähdä kun lusmuat kotona kyttäämässä mitä pubissa kävijät tekee. Ja pelkäät ulkona tapahtuvaa rähinää, et voi kovin terve olla. Ne ihmiset tuskin tunkee kotiisi riehumaan. Eikä nyt taida omalla kohdallasi olla kyseessä nuo ihmiset, itseäsi vaan joku asia tuossa pubissa vituttaa. Etkö raukka ole päässyt joukkoon mukaan??

• Heh
        ällöä kirjoitti:

Eiköhän se kuule ole niin että ne alaikäiset riehuu siinä pihassa kun ei sisälle pääse. Ja elämäni ei ole mitään rymyämistä. Olen perheellinen nainen. Etkä sinä taida niitä tappeluja muualla nähdä kun lusmuat kotona kyttäämässä mitä pubissa kävijät tekee. Ja pelkäät ulkona tapahtuvaa rähinää, et voi kovin terve olla. Ne ihmiset tuskin tunkee kotiisi riehumaan. Eikä nyt taida omalla kohdallasi olla kyseessä nuo ihmiset, itseäsi vaan joku asia tuossa pubissa vituttaa. Etkö raukka ole päässyt joukkoon mukaan??

Olen jo kahteen kertaan sanonut että kyseessä on vanhemmat mieshenkilöt jotka siellä huutaa. Sinulla taitaa itselläsi olla joku ihme viha nuorisoa kohtaan, mutta itse kyllä pelkään keski-ikäisiä miehiä, en nuorisoa.

Voin kyllä sanoa suoraan että sain juopoista tarpeekseni elettyäni lapsuuteni sellaisen vaikutuspiirissä sekä asuttuani alueella jossa olin haluamattani juoppojen jatkuvan huomionkiinnon kohde ja tulin kertaalleen melkein raiskatuksikin. Kysyt ehkä että mitä teen Suoramalla, mutta eivät kaikki voi asuinpaikkaansa valita ison rahan kanssa, ja itse en ymmärrä mitä normaalia elämää se sellainen on että pitää kuunnella jatkuvaa rähinää ja riehumista lähistöltä.

Kuten sanottu se riehuminen ei ole jäänyt siihen pubin kulmalle vaan se on menneinä vuosina levinnyt näihin kerrostaloihinkin, mutta nyt kun täällä on toisenlaiset asukkaat niin itse talot ovat rauhallisempia.

Pitäisiköhän sitten vain laittaa ulkonaliikkumiskielto tänne Suoramalle että retkut keski-ikäiset saavat rauhassa mellastaa... Onneksi tulee taas talvi ja pakkanen, niin eivätköhän konttaile kotiinsa eivätkä jää tuohon mekastamaan. :) Tai sitten kuolevat kylmään ja on muutama mölyturpa vähemmän. :D

• Yleinen mielipide
        paskat sanon minä kirjoitti:

Käyn tuossa "läävässä" todella usein. Enkä ole siellä humalassa örveltämässä. Ei kaikki pubissa kävijät mene sinne vetämään päätään täyteen. Tiedätkö että siellä tarjoillaan myös kahvia ja limonadia?? Minä kuntoilen kanssa, käyn töissä, tienaan oman leipäni. Herään myös ilman pahoinvointia tai pääkipua. Pirteenä siitä että olen nähnyt kavereita ja kuunnellut musiikkia. Kannattaisi muuten sinunkin käydä joskus pesulla jos noin pahasti haiset. Koska tuo pubi ei ainakaan ole se mikä haisee. Ja kaikilla ihmisillä ei ole varaa lähteä tasokkaisiin paikkoihin jossa kuljetaan puku päällä. Suomessa vaan ei monella ole asiat niin hyvässä kuosissa. Kuinka monen olet nähnyt pubista lähtevän kontaten pois? Et varmasti monen. Ja jos on juoppo, eiköhän ne jäisi siihen pubin nurkalle nukkumaan?? Niillähän ei tunnetusti ole elämässä mitään. Ja voisitko kertoa millä tavalla asiakkaat terrorisoi ympäristöä?? Ja jos elät parisuhteessa, aika heikosti teillä menee jos täytyy tuollaisesta netissä valittaa. Käyttäisit tämänkin ajan naiseesi!

Kun olet niin ämmä ettet näe totuutta ympäristöstäsi ja itsestäsi. Kenties olet niin alkoholisoitunut ettet tunnista sitä itsessäsi ja muissa, eli kuvittelet sen olevan normaalitilan.
        Kahvia ja limonaadiako sinne mennään juomaankin? Ei ainakaan siitä yöllisestä melusta päätellen mikä sieltä lastenkarsinasta, jota terasiksi kutsutte, kuuluu ja kovaa. Eikä siellä mitkään teinit möykkää, tai jos möykkää niin kovin on äänenmurros pitkällä kun kuulostavat keski-ikäisiltä!

• Asiasta tietävä!!
        Heh kirjoitti:

Olen jo kahteen kertaan sanonut että kyseessä on vanhemmat mieshenkilöt jotka siellä huutaa. Sinulla taitaa itselläsi olla joku ihme viha nuorisoa kohtaan, mutta itse kyllä pelkään keski-ikäisiä miehiä, en nuorisoa.

Voin kyllä sanoa suoraan että sain juopoista tarpeekseni elettyäni lapsuuteni sellaisen vaikutuspiirissä sekä asuttuani alueella jossa olin haluamattani juoppojen jatkuvan huomionkiinnon kohde ja tulin kertaalleen melkein raiskatuksikin. Kysyt ehkä että mitä teen Suoramalla, mutta eivät kaikki voi asuinpaikkaansa valita ison rahan kanssa, ja itse en ymmärrä mitä normaalia elämää se sellainen on että pitää kuunnella jatkuvaa rähinää ja riehumista lähistöltä.

Kuten sanottu se riehuminen ei ole jäänyt siihen pubin kulmalle vaan se on menneinä vuosina levinnyt näihin kerrostaloihinkin, mutta nyt kun täällä on toisenlaiset asukkaat niin itse talot ovat rauhallisempia.

Pitäisiköhän sitten vain laittaa ulkonaliikkumiskielto tänne Suoramalle että retkut keski-ikäiset saavat rauhassa mellastaa... Onneksi tulee taas talvi ja pakkanen, niin eivätköhän konttaile kotiinsa eivätkä jää tuohon mekastamaan. :) Tai sitten kuolevat kylmään ja on muutama mölyturpa vähemmän. :D

No kuule jos sua se mekastus niin paljon häiritsee niin hommaa korvatulpat!! Et ole ainut joka siellä asuu, mutta taidat olla ainoa jota asia häiritsee! Ja voin vannoa ja vakuuttaa että kannattaa myös ostaa silmälasit jos väität kaikkien mekkaloitsijoiden ja riehujien olevan keski ikäisiä. Vannomatta suurin osa on niitä 15-23 vuotiaita,jotka siellä ryppää ja räkii pubin,kaupan ja ärrän kulmilla jatkuvalla syötöllä! Mee vaikka puskaa kyttää ja kattoo tarkemmin ja ota asioista selvää ennenku alat mussuttaa noita omia höpinöitäs!! Ärsyttää tollanen hiljaisuuteen kangistunut mökkihöperö jolla ei ole omaa elämää vaan kyttää muiden elämää ja näkee siittä vaivaa.. Muuta vaikka maalle niin ei ainaka pubissa kävijät vaivaa sun surkeeta elämääsi!! Ja kyllä mä ymmärrän mitä luen!! Erittäin hyvinkin. Satun vain 100% tietäämään ketä siellä nurkilla möykkää. Ja sun lapsuutesi ei kiinnosta tippaaka. Mene vaikka psykologille jos vaikka saisit apua noihin traumoihisi ja tajuaisit et ihmiset elää niinku ne haluaa!

• Just niin
        Asiasta tietävä!! kirjoitti:

No kuule jos sua se mekastus niin paljon häiritsee niin hommaa korvatulpat!! Et ole ainut joka siellä asuu, mutta taidat olla ainoa jota asia häiritsee! Ja voin vannoa ja vakuuttaa että kannattaa myös ostaa silmälasit jos väität kaikkien mekkaloitsijoiden ja riehujien olevan keski ikäisiä. Vannomatta suurin osa on niitä 15-23 vuotiaita,jotka siellä ryppää ja räkii pubin,kaupan ja ärrän kulmilla jatkuvalla syötöllä! Mee vaikka puskaa kyttää ja kattoo tarkemmin ja ota asioista selvää ennenku alat mussuttaa noita omia höpinöitäs!! Ärsyttää tollanen hiljaisuuteen kangistunut mökkihöperö jolla ei ole omaa elämää vaan kyttää muiden elämää ja näkee siittä vaivaa.. Muuta vaikka maalle niin ei ainaka pubissa kävijät vaivaa sun surkeeta elämääsi!! Ja kyllä mä ymmärrän mitä luen!! Erittäin hyvinkin. Satun vain 100% tietäämään ketä siellä nurkilla möykkää. Ja sun lapsuutesi ei kiinnosta tippaaka. Mene vaikka psykologille jos vaikka saisit apua noihin traumoihisi ja tajuaisit et ihmiset elää niinku ne haluaa!

Niinhän te siellä pubissa riehuvat teette, elätte niinkuin haluatte, muista välittämättä, muut huomioon ottamatta.
        Ja kyllä se pubi meitä muitakin häiritsee!

• Heh

...olet asiasta paskaa puhuva. Kuule ei teini-ikäisestä syljeskelijästä millään lähde vanhan äijän ärinä ja huuto vaikka mitä väittäisit. Mutta ei sinun kanssasi jaksa kun jostain syystä vihaat nuoria ja syytät niitä kaikesta vaikka mitä sanoisi. Taitaa oma ukkosi olla joku paskahousu juoppo tai sitten olet itse.

Hanki siis itse elämä. Raitistuminen kannattaa aina. :)

• Heh

Kun olet niin ämmä ettet näe totuutta ympäristöstäsi ja itsestäsi. Kenties olet niin alkoholisoitunut ettet tunnista sitä itsessäsi ja muissa, eli kuvittelet sen olevan normaalitilan.
        Kahvia ja limonaadiako sinne mennään juomaankin? Ei ainakaan siitä yöllisestä melusta päätellen mikä sieltä lastenkarsinasta, jota terasiksi kutsutte, kuuluu ja kovaa. Eikä siellä mitkään teinit möykkää, tai jos möykkää niin kovin on äänenmurros pitkällä kun kuulostavat keski-ikäisiltä!

Kai meidän molempien sitten pitää mennä psykiatrille niin kuin se yksi nainen(?) minulle kehottaa tässä ketjussa. Kun ei me osata kuulla nuoren ääntä nuoren ääneksi, vaan kuullaan äijien ääniä.

• ihan sama

Kuules ny kääpä! Me nuoret ei "kuseskella nurkkiin" niinukuin sinä kännissä. Se "assan" dunkkis kumpuaa kyllä sieltä slummiräkälästä samaten kuin se jatkuva vitun örinä ja möykkä sieltä sisältä. Häpee vittu!

• joopajoo2

kokeiltu on ja eikö heti joku "kantis" käynyt päälle...ei kiitos ikinä enää ko. räkälään!

• Jes33
        Heh kirjoitti:

...olet asiasta paskaa puhuva. Kuule ei teini-ikäisestä syljeskelijästä millään lähde vanhan äijän ärinä ja huuto vaikka mitä väittäisit. Mutta ei sinun kanssasi jaksa kun jostain syystä vihaat nuoria ja syytät niitä kaikesta vaikka mitä sanoisi. Taitaa oma ukkosi olla joku paskahousu juoppo tai sitten olet itse.

Hanki siis itse elämä. Raitistuminen kannattaa aina. :)

kyllä,raitistuminen kannattaa aina ja sitten kun sen tekee,ei enää pubeja tarvitse =D

• Asiasta tietävä!!

Terve vaan sulle Yleinen mielipide! Otappa asioista selvää ennenku alat valittaa! Ehkä siellä pubissa käy paljon muitakin ku niitä mitä sanoit! Siellä käy kyllä myös aika fiksua ja selvääkin porukkaa! Ja sille nuorisolle jotka käy nurkillä pyörimässä, voi kertoa että menee muualle ja et vessat on keksity! Ne niin sanotut teinit jotka siinä kulmilla pyörii ja kittaa pussikaljaa sinne nurkille kuseskelee! Tiedän sen ihan 100% ETTÄ LAITTAKAA IHMISET KAKARANNE KURII!!!!! Tai pistäkää nuolee seinät!!

• Yleinen mielipide

... sisällekkös ne nuoret kuseskelee!? Sieltä se löyhkä meinaan tulee.

• paari jäänyt väliin

Olen mielenkiinnolla seuraillut tätä keskustelua suoraman pubista. Aatoksiini on tullut että kyseinen ihminen joka on keskustelun aloittanut on joko entinen alkoholisti jolla nyt tekisi mieli paariin, mut taistelee itsensä kanssa tai sitten joku jolla ei tosiaankaan ole omaa elämää. olen itse asunut suoramalla yli 40.v ja paaria en ole ikinä pitänyt minään uhkana, en ole myöskään ite siellä koskaan käynyt, vaikka melkein naapurissa asun, meteli ei öitäni häiritse, koska nukun yöni. Valintatalo on kauppa missä käyn ja käyn jatkossakin, en pelkää meteliä. Sitähän on joka paarissa nykyään, jopa tasokkaimmissakin.

• Asiasta tietävä!!

Vai sisältä se kusen haju tulee.. Kas kumma kun itse en oo sitä kusen hajua siellä sisällä haistanut!! Kyllä se haju tulee ihan siitä kaupan ja baarin väliköstä!! Monesti nähnytkin elämäni aikana kun nuoriso on siihen kuseksinut ja rikkonut pulloja ja oksennellut.

• ihan sama

Vai sisältä se kusen haju tulee.. Kas kumma kun itse en oo sitä kusen hajua siellä sisällä haistanut!! Kyllä se haju tulee ihan siitä kaupan ja baarin väliköstä!! Monesti nähnytkin elämäni aikana kun nuoriso on siihen kuseksinut ja rikkonut pulloja ja oksennellut.

älä vittu valehtele urpo!

• Asiasta tietävä!!
        ihan sama kirjoitti:

älä vittu valehtele urpo!

Kyllä teillä on asiat huonosto!! Minä en ainaka valehtele yhtään! Sanon jo monennen kerran,että asia on niinku sanon.. Ehkä siellä ne vanhemmatkin miehet kuseskelee pitkin nurkkia kännipäissään,mutta se ei ole todellakaan baarin vika!! Ja ne nuoret kyllä kuseskelee sinne myös!! Ja mitään urpoa minusta ei saa. Itse olen myös vielä nuori ja pienen pojan äiti. Itse käyn välillä kyseisessä pubissa rentoutumassa limpparin ääreen ja juttelemaan ystävieni kanssa. Juomisen olen lopettanut sitten teini aikojeni jälkeen. Ehkä yhden tai kaksi voi ottaa silloin tällöin.. hyvin harvoin. Nytkin vuoden aikana kolme kertaa ottanut pari.. en humalan hakuisesti!! Te ikäloput ääliöt ette vaan ymmärrä,että SUORAMAN PUBISSA käy myös kunnollista ja raitista porukkaa!! Ja moni on tehnyt tätä jo monta vuotta!! Joillain on sentään syy ja paikka rentoutua,muutakuin kyttäämällä ikkunoista muiden tekemisiä ja valittamalla turhanpäiväisistä asioista!! Aikuiset ihmiset ja näkee noin paljon vaivaa pienestä asiasta!! Ei tellä kyllä hyvin mene! Itse olen ainakin tyytyväinen elämääni niin,ettei tarvi purkaa kiukkua ja yksinäisyyttä mihinkä kuppilaan!!

• Aivan sama

Kyllä teillä on asiat huonosto!! Minä en ainaka valehtele yhtään! Sanon jo monennen kerran,että asia on niinku sanon.. Ehkä siellä ne vanhemmatkin miehet kuseskelee pitkin nurkkia kännipäissään,mutta se ei ole todellakaan baarin vika!! Ja ne nuoret kyllä kuseskelee sinne myös!! Ja mitään urpoa minusta ei saa. Itse olen myös vielä nuori ja pienen pojan äiti. Itse käyn välillä kyseisessä pubissa rentoutumassa limpparin ääreen ja juttelemaan ystävieni kanssa. Juomisen olen lopettanut sitten teini aikojeni jälkeen. Ehkä yhden tai kaksi voi ottaa silloin tällöin.. hyvin harvoin. Nytkin vuoden aikana kolme kertaa ottanut pari.. en humalan hakuisesti!! Te ikäloput ääliöt ette vaan ymmärrä,että SUORAMAN PUBISSA käy myös kunnollista ja raitista porukkaa!! Ja moni on tehnyt tätä jo monta vuotta!! Joillain on sentään syy ja paikka rentoutua,muutakuin kyttäämällä ikkunoista muiden tekemisiä ja valittamalla turhanpäiväisistä asioista!! Aikuiset ihmiset ja näkee noin paljon vaivaa pienestä asiasta!! Ei tellä kyllä hyvin mene! Itse olen ainakin tyytyväinen elämääni niin,ettei tarvi purkaa kiukkua ja yksinäisyyttä mihinkä kuppilaan!!

Onks siinä sun "limupullossa" kolme tolppaa pystyssä? Absolutisti in my ass! Tuu vittu tähän pihalle niin verrataan saatana kumpi haisee pahemmalle, tenukeppi sieltä paskarännistä vai me nuoret sen ulkopuolella.
        Vittu kellään raittilla ole mitään tarvista mennä tollaseen paikkaan.

• Asiasta tietävä2
        Aivan sama kirjoitti:

Onks siinä sun "limupullossa" kolme tolppaa pystyssä? Absolutisti in my ass! Tuu vittu tähän pihalle niin verrataan saatana kumpi haisee pahemmalle, tenukeppi sieltä paskarännistä vai me nuoret sen ulkopuolella.
        Vittu kellään raittilla ole mitään tarvista mennä tollaseen paikkaan.

Jaa-ha... Mitähän limpparia ite juot jos siitä löytyy kolme tolpaa?? Eipäs ole sellasta tullu vastaan. Olen valmis tuleen tapaan sua sinne pihaan, mutta luulen että susta ei oo siihen. Ja meitä raittiita löytyy kyllä monta, jotka viihtyvät ko. paikassa. Koskas nähään?????

• Heh

>Ehkä siellä ne vanhemmatkin miehet kuseskelee pitkin nurkkia kännipäissään,

No tulihan se sieltä! Minulle et vaan kyennyt myöntämään.

>mutta se ei ole todellakaan baarin vika!!

Omituista logiikkaa. Jos sitä baaria ei olisi siinä, iäkkäämmät yksilöt kuseskelisivat jonnekin muuanne. Ja nuoretkaan eivät siinä välttämättä sitten notkuisi esittämässä isoa ja coolia. Kun ei olisi enää mitä odotella, eli siis että kasvaa siinä isoksi ja pääsee sisään.

>Te ikäloput ääliöt ette vaan ymmärrä,että SUORAMAN PUBISSA käy myös kunnollista ja raitista porukkaa!!

Et sinä yksinäsi ole kunnollinen ja raitis porukka, eikä välttämättä vielä edes sinä ja kaverisi.

Ahdistaako tosiaan noin kovasti ajatuskin ettei olisi jotain pubia missä juoda "limsaa" kaverin kanssa? Onhan siellä joku nakkikioski hieman loitommalla, vai mikä lie tönö pönöttämässä. Tai sitten voisit kutsua kavereitasi kotiisi juomaan limsaa, vai onko niin sekainen koti ettei kehtaa?

Ei se pubi siitä kaadu että joku marisee siitä netissä puoleen tai toiseen. Joten relaa, itse olet nyt huutomerkkeinesi laittanut koko asian överiksi kun sinulla on pelko perseessä ja ihan turhaan.

Mitäs jos pubin tilalle perustettaisiin kahvila tai hampurilaispaikka? Itkettäisikö sinua sittenkin?

terv. ei mikään ikäloppu

• Asiasta tietävä!!
        Heh kirjoitti:

>Ehkä siellä ne vanhemmatkin miehet kuseskelee pitkin nurkkia kännipäissään,

No tulihan se sieltä! Minulle et vaan kyennyt myöntämään.

>mutta se ei ole todellakaan baarin vika!!

Omituista logiikkaa. Jos sitä baaria ei olisi siinä, iäkkäämmät yksilöt kuseskelisivat jonnekin muuanne. Ja nuoretkaan eivät siinä välttämättä sitten notkuisi esittämässä isoa ja coolia. Kun ei olisi enää mitä odotella, eli siis että kasvaa siinä isoksi ja pääsee sisään.

>Te ikäloput ääliöt ette vaan ymmärrä,että SUORAMAN PUBISSA käy myös kunnollista ja raitista porukkaa!!

Et sinä yksinäsi ole kunnollinen ja raitis porukka, eikä välttämättä vielä edes sinä ja kaverisi.

Ahdistaako tosiaan noin kovasti ajatuskin ettei olisi jotain pubia missä juoda "limsaa" kaverin kanssa? Onhan siellä joku nakkikioski hieman loitommalla, vai mikä lie tönö pönöttämässä. Tai sitten voisit kutsua kavereitasi kotiisi juomaan limsaa, vai onko niin sekainen koti ettei kehtaa?

Ei se pubi siitä kaadu että joku marisee siitä netissä puoleen tai toiseen. Joten relaa, itse olet nyt huutomerkkeinesi laittanut koko asian överiksi kun sinulla on pelko perseessä ja ihan turhaan.

Mitäs jos pubin tilalle perustettaisiin kahvila tai hampurilaispaikka? Itkettäisikö sinua sittenkin?

terv. ei mikään ikäloppu

Enpä kuule itsekkä satu oleen mikään ikäloppu! Ihan kuule 22.v! Ja en satu enään edes aumaan suoramalla vaan 98 kilsaa kauempana. Kaikki kaverini vaan sattuu asumaan siellä ja käyn niitä välillä tapaamassa kyseisessä pubissa. Ja kyseisessä pubissa on myös paljon tunne arvoa!! Mitä te idiootit ette koskaan voi tulla tajuamaan! Ja sen voin myös sanoa,että se teidän kaikkien mielestä tuleva paskan haju ei tuu pubin sisältä! Olen sattumoisin itse ollut siellä myös siivoojana ja koskaan ei ole edes siivoon mennessä pubissa haissut paska.. eikä mikää muukaa!! Menkää itse sinne haistamaan ennenku alatte asiasta valittamaan. Ja se joka halusi tavata pubin edessä niin tavataan 28.9!! Silloin olen taas siellä päin!!

• Heh

Enpä kuule itsekkä satu oleen mikään ikäloppu! Ihan kuule 22.v! Ja en satu enään edes aumaan suoramalla vaan 98 kilsaa kauempana. Kaikki kaverini vaan sattuu asumaan siellä ja käyn niitä välillä tapaamassa kyseisessä pubissa. Ja kyseisessä pubissa on myös paljon tunne arvoa!! Mitä te idiootit ette koskaan voi tulla tajuamaan! Ja sen voin myös sanoa,että se teidän kaikkien mielestä tuleva paskan haju ei tuu pubin sisältä! Olen sattumoisin itse ollut siellä myös siivoojana ja koskaan ei ole edes siivoon mennessä pubissa haissut paska.. eikä mikää muukaa!! Menkää itse sinne haistamaan ennenku alatte asiasta valittamaan. Ja se joka halusi tavata pubin edessä niin tavataan 28.9!! Silloin olen taas siellä päin!!

Ainoa kerta kun olen paskasta maininnut oli tässä missä sanoin että paskat housuissakin mennään pubiin:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001624&posting=22000000028508107

Eli minä en muistaakseni missään ole sanonut että paska haisee sieltä pubista. (No ei kai se haise kun housuun paskonut viedään kerta sinne vessaan ruokottavaksi... Varmaan joo kaikki juoppolallit onkin aina ylimpiä ystäviä keskenään, tämä on se urbaanilegenda jota ne aina syöttää...)

Minä valitin älämölöstä ja riehumisesta (=aiemmin hakattiin lasiovi tornitalosta harva se perjantai tohjoksi 2000-luvun alkupuolella).

Että älä mulle ala huutamaan paskan hajusta. Valita sille tässä ketjussa joka siitä valittaa, jos on joku ongelma että et usko mitä joku sanoo.

Tässä on näet useampia ihmisiä sitä pubia vastaan, ja minä osaltani valitan siis juoppoukkojen vihaisesta rähinöinnistä, kuten pitäisi olla selväksi tullut. Minä en edes tule sinne nurkkiin haistelemaan mikä saasta siellä kenties haisee tai ei.

Teillä parikymppisillä on se mustavalkoinen asenne vähän kaikkeen että kaikki on juuri kuten te sanotte. Joku juttu on TEISTÄ kiva ja kukaan ei saa sanoa halaistua sanaa mistään.

Mutta kerta olet noin nuori ja sen vuoksi vielä elämä enimmäkseen elämättä, etkä ole retkuihin ennättänyt kyllästyä, niin turha kai kuvitella että sinä ymmärrät miltä se tuntuu kun saa rähisevistä idiooteista tarpeekseen.

Kai sitä on tunnearvoa vaikka kaatopaikalla jollekin... Hohhoijaa mihin ihmiset kiintyvätkään.

• Ent.tornilainen
        Heh kirjoitti:

Ainoa kerta kun olen paskasta maininnut oli tässä missä sanoin että paskat housuissakin mennään pubiin:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001624&posting=22000000028508107

Eli minä en muistaakseni missään ole sanonut että paska haisee sieltä pubista. (No ei kai se haise kun housuun paskonut viedään kerta sinne vessaan ruokottavaksi... Varmaan joo kaikki juoppolallit onkin aina ylimpiä ystäviä keskenään, tämä on se urbaanilegenda jota ne aina syöttää...)

Minä valitin älämölöstä ja riehumisesta (=aiemmin hakattiin lasiovi tornitalosta harva se perjantai tohjoksi 2000-luvun alkupuolella).

Että älä mulle ala huutamaan paskan hajusta. Valita sille tässä ketjussa joka siitä valittaa, jos on joku ongelma että et usko mitä joku sanoo.

Tässä on näet useampia ihmisiä sitä pubia vastaan, ja minä osaltani valitan siis juoppoukkojen vihaisesta rähinöinnistä, kuten pitäisi olla selväksi tullut. Minä en edes tule sinne nurkkiin haistelemaan mikä saasta siellä kenties haisee tai ei.

Teillä parikymppisillä on se mustavalkoinen asenne vähän kaikkeen että kaikki on juuri kuten te sanotte. Joku juttu on TEISTÄ kiva ja kukaan ei saa sanoa halaistua sanaa mistään.

Mutta kerta olet noin nuori ja sen vuoksi vielä elämä enimmäkseen elämättä, etkä ole retkuihin ennättänyt kyllästyä, niin turha kai kuvitella että sinä ymmärrät miltä se tuntuu kun saa rähisevistä idiooteista tarpeekseen.

Kai sitä on tunnearvoa vaikka kaatopaikalla jollekin... Hohhoijaa mihin ihmiset kiintyvätkään.

No niin, oletkohan nyt sitten aivan varma asiasta, että ne on juuri pubin asiakkaita jotka sen tornin lasin on hajoittanut? Itse asuin kyseisessä talossa ja kyllä ainakin muutamia kertoja lasi rikkottiin kotibileiden yhteydessä.Sinun pitäisi myös kieltää kotibileissäkin alkoholin käyttö.
        Kun noin paljon vihaat humaltuneita ihmisiä, ehdotan että muuttaisit jonnekkin missä niihin et törmää, eli metsästä mökki ja sinne.

• kävijä
        Heh kirjoitti:

JEE JEE.On se helppo syyttää pubilaisia ikkunoitten rikkomisesta.Muistaisin,et siinä talossa asui joskus myös vähemmistöön kuuluvia ihmisiä joiden takia siellä kävi poliisit useammankin kerran päivässä ja joskus myös useammalla autolla.Olen myös kuullut,että pyykkituvalta häviää vaatteita!Nekin varastaa varmaan joku pubin asiakas vaikkei asu koko talossa.
        Antakaa sen paarin olla jo rauhassa.Eikö se ole jokaisen oma asia käykö vai ei siellä.
        Ihan oikeesti jotka haluavat rauhallisempaan paikkaan niin soitto vvo:lle tai kiinteistö palvelulle riittää.

• Heh
        Ent.tornilainen kirjoitti:

No niin, oletkohan nyt sitten aivan varma asiasta, että ne on juuri pubin asiakkaita jotka sen tornin lasin on hajoittanut? Itse asuin kyseisessä talossa ja kyllä ainakin muutamia kertoja lasi rikkottiin kotibileiden yhteydessä.Sinun pitäisi myös kieltää kotibileissäkin alkoholin käyttö.
        Kun noin paljon vihaat humaltuneita ihmisiä, ehdotan että muuttaisit jonnekkin missä niihin et törmää, eli metsästä mökki ja sinne.

Aika jännät kotibileet kun pitää välillä karata asunnosta ja juosta alakertaan rikkomaan ulko-ovi.

Olikos näitä kotibileitä sitten jokaikinen perjantai, meinaan siltä se vaikutti että siinä talossa oli tavan takaa ovi säpäleinä... On siinä mahtanut lasiliike nauraa partaansa.

Mutta uskotaan uskotaan... Enhän minä sellainen ettenkö välillä jotain uskoisikin. Toisin kuin eräät jotka ei usko vaikka rautalangasta vääntäisi.

• Heh
        kävijä kirjoitti:

JEE JEE.On se helppo syyttää pubilaisia ikkunoitten rikkomisesta.Muistaisin,et siinä talossa asui joskus myös vähemmistöön kuuluvia ihmisiä joiden takia siellä kävi poliisit useammankin kerran päivässä ja joskus myös useammalla autolla.Olen myös kuullut,että pyykkituvalta häviää vaatteita!Nekin varastaa varmaan joku pubin asiakas vaikkei asu koko talossa.
        Antakaa sen paarin olla jo rauhassa.Eikö se ole jokaisen oma asia käykö vai ei siellä.
        Ihan oikeesti jotka haluavat rauhallisempaan paikkaan niin soitto vvo:lle tai kiinteistö palvelulle riittää.

En ole tornitalon touhuja seuraillut kuitenkaan kuin 2000-luvulla, joten mistä vähemmistöstä on kyse ja mihin aikaan nämä ovat vaikuttaneet? Kiinnostaisi!

Kyllähän se baari sinne rauhaan jää, pelkkää suunpieksentäähän netissä harjoitetaan. Mikä tässä nyt sitten on niin pelottavaa jos jokainen kertoo mielipiteensä ja mitä itse on nähnyt tai kuullut? ;)

• Asiasta tietävä!!
        Heh kirjoitti:

Sun on turha leiiliä mitään psykologia,koska et taida tietää ihmisistä mitään. Minulla ei ainakaan ole mikään mustavalkoinen asenne,eikä ole tapana sanoa mitään,mikä ei oikeasti pidä paikkaansa. Ja kyllä olen retkuihin ennättänyt kyllästyä moneenki kertaan ja niistä on tullut historiaa mun elämässäni jo muutama vuosi sitten,kun itse lopetin sen jatkuvan kännäämisen muiden nuorten kanssa ja asetuin aloilleni. Oon tän ikäiseksi nähnyt elämää enemmän kuin uskotkaan. Ja sen takia puolustan pubia,koska minun mielestäni se on oikeasti hyvä,mukava,viihtuisä kuppila,jossa on todella hyvä ja mukava henkilökunta. Ja yleensä,jos pubissa joitain rähinöitsijöitä on,ne heitetään ulos ja yleensä niille soitetaan pubista jo poliisi perään. Joten minun mielestäni pubia on ihan turha syyttää,jos jotkut ihmiset riehuu ja rikkoo laseja jossain lähellä. Etkä sinä voi edes varmaksi tietää,että kyseinen lasin rikkoja on ollut joku pubista tullut.

• jopas vitsin murjas

Heh! ai että ihan joku tulee 98 kilsan päästä suoramalle viihteelle. Heh!!!!!!!!!!!!!!

• Pubilainen

ja mielenterveyskeskus tilalle!
      Kuka kannattaa?
      Alkaa tuo Suoramalaisten kirjoitukset olla sitä luokkaa navan alle menevine sanoineen ja eriteväritteineen mielikuvineen sekä selvää paraoiniaa verhon takaa pimeästä kuikuillen milloin mitäkin nähden...tai haistaen...

• paikallinen asuja

No vie tuo pubisi sitten sinne missä itse asut!

• paikallinen asuja

Kello 00.06 kyseisestä yrityksestä tuli ulos mies PELKISSÄ ALUSHOUSUISSA! Taksiin onneksi meni, eli ei ollut paikallinen.
      Tasokas paikka, voi vittu!

• Asiasta tietävä

Viime yönä ko. pubista poistui yksi ihminen taksilla. Vaatetuksena hänellä oli Harmaa Neulepusero ja vaalean siniset farkut. Taksin kuljettajan nimi tiedossa jos kysyä haluat. Suosittelen käyntiä optikolla tai yökiikarin hankkimista.

• 00.06

Viime yönä poistui yksi henkilö ko. pubista taksilla. Vaatetuksenaan harmaa neulepusero ja vaalean siniset farkut. Alushousujen väriä en tiedä, koska en niitä nähnyt, miksiköhän? Suosittelen käyntiä optikolla tai yökiikarin hankkimista.

• Pubilainen

Ihanko tuli alushousuillaan ulos ja taksiin meni - älä nyt ihan kaikkea tänne latele - ethän itsekään kaikkea usko, mitä kirjoitat!
        Hyvä lähimmäiseni; hanki elämä, jollet siihen pysty; hanki edes mielenterveydellesi apua!
        Tee itsellesi ystävän palvelus - älä ota enää; rupeaa näkyy jo kirjoituksistasi:)

• Pubilainen

Ihanko tuli alushousuillaan ulos ja taksiin meni - älä nyt ihan kaikkea tänne latele - ethän itsekään kaikkea usko, mitä kirjoitat!
        Hyvä lähimmäiseni; hanki elämä, jollet siihen pysty; hanki edes mielenterveydellesi apua!
        Tee itsellesi ystävän palvelus - älä ota enää; rupeaa näkyy jo kirjoituksistasi:)

• KoirankusettajaII

Näin kun tällä lailla vaatetettu herrasmies poistui ohjattuna pihalla odottavaan taksiin
        Sitä mietin vaan että millähän maksaa kyydin.
        Vai oliko lompakko perseessä?

• Pubilainen
        KoirankusettajaII kirjoitti:

Näin kun tällä lailla vaatetettu herrasmies poistui ohjattuna pihalla odottavaan taksiin
        Sitä mietin vaan että millähän maksaa kyydin.
        Vai oliko lompakko perseessä?

tulee mieleen niin täytyy vain sano, että jopa lompssaa paikassa pidät :)

• Mitä ihmettä!
        Pubilainen kirjoitti:

tulee mieleen niin täytyy vain sano, että jopa lompssaa paikassa pidät :)

lompssaa? Älä juo enempää!

• Pubilainen
        Mitä ihmettä! kirjoitti:

lompssaa? Älä juo enempää!

Kun luen vastauksiasi, näen erittäin valveutuneen ja ryhdikkään henkilön, jolla on sana hallussa.
        Se, että on sana hallussa ja vielä halu jakaa se jonkun kanssa, on vielä loistavampi piirre. sinulla on paljon annettavaa ihmisille, kuten nyt vastauksestasi minulle kävi hyvin ilmi, kiitos sinulle.
        Nyt tiedän, että sanassa lompssa, joka tosin ei ole kirjakieltä - vain kehno "lempinimi" sanallelompakko- on todella vain kaksi s-kirjainta. Anna anteeksi, en tiennyt sitä, kirjoitin siksi sen kolmella s-kirjaimella eli "lompsssa!.

Kielsit minua juomasta - miksi? Enkö mielestäsi saa enää juoda?
        Tiedätkö, että kieltosi saattaa aiheuttaa kuolemani, sillä ihminen ei tule ilman juomista toimeen. Miksi haluat, että kuolen?

• Kunnallisvaaliehdokas

Suorama on uusien asuinrakennuskohteitten myötä lisäämässä lapsiperheitten määrää alueella. Asukkaiden turvallisuus on ensiarvoisen tärkeää nyt ja jatkossa, joten alkoholia anniskelevien liikkeiden on syytä "siistiä kasvojaan" tai harkita lopettamista.
      Suoraman tämänhetkinen pubi on Kangasalan häpeätahra. Asiaa ei jätetä lepäämään, takaan sen!

• että näin

Voi herranjumala!!!!!! Onhan niitä pubeja muuallakin, missä on lapsiperheitä! TORVELO!!

• _phuli_
        että näin kirjoitti:

Voi herranjumala!!!!!! Onhan niitä pubeja muuallakin, missä on lapsiperheitä! TORVELO!!

niimpä esimerkiksi keskustassa ihan talojen vieressä. ja nattarissa ja ruutanassakin taas nykyään..

• Pubilainen

Hyvä ehdokas!

Äänimääräsi taitaa jäädä surkeaksi, sillä me pubilaiset emme aio todellakaan äänestää SINUA, harmi!

Suoraman kaavoitus on pannukakku ja lapsiperheet valitsevat varmasti turvallisemman paikan - ei varmasti rakkaan pubimme takia, eikä myös meidän kanta-asiakkaiden takia, VAAN syynä on Suoramaan pesiytynyt muutama epäasiallinen asukas, joilla on tapana mustamaalata jotakin.

NYT tämä yksi rouva ja eräs herra mustamaalaa siivoa pubia ja meitä asiakkaita. MUTTA jos meitä ei olisi SIIS ei pubia eikä asiakkaita NIIN he mustamaalaisivat lähiseudun ja naapureiden lapsia, nuoria, rouvia, miehiä, liikennettä, yleistä siisteyttä, koiria ja varsinkin niiden jätöksiä, haukkumista, kissoja, oravia, jäniksiä, vanhuksia, sitten he näkisivät jo susia nurkissaan, naapurin miehistä tulisi potentiaalisia raiskaajia, ellei he ole jo niitä, he näkevät koko ajan pahaa ja kaikessa.

Antakaa meidän vain olla syntipukkeja, kiitos!

• Kunnallisvaaliäänestäjä
        Pubilainen kirjoitti:

Hyvä ehdokas!

Äänimääräsi taitaa jäädä surkeaksi, sillä me pubilaiset emme aio todellakaan äänestää SINUA, harmi!

Suoraman kaavoitus on pannukakku ja lapsiperheet valitsevat varmasti turvallisemman paikan - ei varmasti rakkaan pubimme takia, eikä myös meidän kanta-asiakkaiden takia, VAAN syynä on Suoramaan pesiytynyt muutama epäasiallinen asukas, joilla on tapana mustamaalata jotakin.

NYT tämä yksi rouva ja eräs herra mustamaalaa siivoa pubia ja meitä asiakkaita. MUTTA jos meitä ei olisi SIIS ei pubia eikä asiakkaita NIIN he mustamaalaisivat lähiseudun ja naapureiden lapsia, nuoria, rouvia, miehiä, liikennettä, yleistä siisteyttä, koiria ja varsinkin niiden jätöksiä, haukkumista, kissoja, oravia, jäniksiä, vanhuksia, sitten he näkisivät jo susia nurkissaan, naapurin miehistä tulisi potentiaalisia raiskaajia, ellei he ole jo niitä, he näkevät koko ajan pahaa ja kaikessa.

Antakaa meidän vain olla syntipukkeja, kiitos!

Voi kun sitä vaalia ei onneksi järjestetä siellä pubissa sisällä, eikä ne tenukepit jaksa vaivautua niin kauhean pitkää matkaa Suoraman koululle, siinähän kerkiää jo selvitä matkalla.
        Ainoa häpeätahra siellä Suoramalla on pubi, muu on normaalia elämää, sitä mitä alkoholistit sinne pubiin menevät karkuun!
        Katsos kun kyse on vain siitä että jotkut eivät halua että koko kylän juopot änkevät heidän asuinaluelleen. Siinä ymmärrän hyvin ketjun aloittajaa. Osaatko sinä ajatella omia tarpeitasi pidemmälle? Onko sinun tai muitten eli parinkymmenen tyypin kaljansaanti tärkeämpi kuin parin TUHANNEN ASUKKAAN hyvinvointi?

• Pubilainen
        Kunnallisvaaliäänestäjä kirjoitti:

Voi kun sitä vaalia ei onneksi järjestetä siellä pubissa sisällä, eikä ne tenukepit jaksa vaivautua niin kauhean pitkää matkaa Suoraman koululle, siinähän kerkiää jo selvitä matkalla.
        Ainoa häpeätahra siellä Suoramalla on pubi, muu on normaalia elämää, sitä mitä alkoholistit sinne pubiin menevät karkuun!
        Katsos kun kyse on vain siitä että jotkut eivät halua että koko kylän juopot änkevät heidän asuinaluelleen. Siinä ymmärrän hyvin ketjun aloittajaa. Osaatko sinä ajatella omia tarpeitasi pidemmälle? Onko sinun tai muitten eli parinkymmenen tyypin kaljansaanti tärkeämpi kuin parin TUHANNEN ASUKKAAN hyvinvointi?

ja kaikissa niissä on oma punainen johtolankansa, mistä pitää kiinni - olkoon se Suoramalla oma pubi:)

Parempi se niin, ettei siellä pirtissä tarvitse kuunnella tuota naputusta aamusta iltaan, vaan voi reilusti tulla meidän kavereiden kanssa istumaan iltaa kaljatuopin kanssa ja hakemaan henkistä terapiaa noille pirttihirmujen julmuuksille.

Ethän sinä ole juuri se, joka pieksää suutansa niin pieksää myös fyysisesti miestänsä - tunnut jotenkin tutulta!?
        Varsinkin tuo hysteerinen loppukirkaisu, jota käytin otsikon alkutekstinäkin, hmmm!

• Luuppi

On se hyvä että on joku paikka minne juopot kokoontuu ettei ole kaduilla heilumassa.

• Pubilainen

Täällä on oikein joidenkin salakyylien joukossa supatettu pubissa olevan salainen takaovi ja
        siellä jopa nähdyn jonkinlaista liikehdintää.

Sen verran voin paljastaa, että sieltä hiipii nyt taas iltojen pimennettyä miesvoittoista väkeä (sanoin miesvoittoista, sillä pari rouvaakin on uskaltautunut joukkoihimme) ottamaan osaa lauluiltoihimme, nettivisailuihin, jopa nauttimaan parikolpakkoa huurteista.

Aikaisemmin lenkkivaatteita on jouduttu riisumaan ja jättämään ulkoilmaan, ettei tupakanhaju olisi tarttunut niihin, mutta nyt sekin ikävä riisuuntuminen on takanapäin!

Toki muutama takaovenkäyttäjä tulee vieläkin alushousuillaan baariin, tapa on niin piintynyt ja jostakin syystä joistakin on vain niin paljon mukavampaa, vapaampaa olla.

Harmi, kun joskus jatkoille lähtiessä ne urheiluvaatteet jää sinne takaoven kulmaukseen naulaan roikkumaan leipälaatikoiden viereen. Mutta myöhemmin ne ovat hävinneet ja ystävämme kertomukset huimapäisistä jatkoista ovat meille pubisteille sangen värikästä ja hauskuuttavaa kuultavaa.

Ihastuttavat takaoven rouvat eivät toki riisuudu milloinkaan ulkosalla.

• Kolpakon kolistaja
        Pubilainen kirjoitti:

Täällä on oikein joidenkin salakyylien joukossa supatettu pubissa olevan salainen takaovi ja
        siellä jopa nähdyn jonkinlaista liikehdintää.

Sen verran voin paljastaa, että sieltä hiipii nyt taas iltojen pimennettyä miesvoittoista väkeä (sanoin miesvoittoista, sillä pari rouvaakin on uskaltautunut joukkoihimme) ottamaan osaa lauluiltoihimme, nettivisailuihin, jopa nauttimaan parikolpakkoa huurteista.

Aikaisemmin lenkkivaatteita on jouduttu riisumaan ja jättämään ulkoilmaan, ettei tupakanhaju olisi tarttunut niihin, mutta nyt sekin ikävä riisuuntuminen on takanapäin!

Toki muutama takaovenkäyttäjä tulee vieläkin alushousuillaan baariin, tapa on niin piintynyt ja jostakin syystä joistakin on vain niin paljon mukavampaa, vapaampaa olla.

Harmi, kun joskus jatkoille lähtiessä ne urheiluvaatteet jää sinne takaoven kulmaukseen naulaan roikkumaan leipälaatikoiden viereen. Mutta myöhemmin ne ovat hävinneet ja ystävämme kertomukset huimapäisistä jatkoista ovat meille pubisteille sangen värikästä ja hauskuuttavaa kuultavaa.

Ihastuttavat takaoven rouvat eivät toki riisuudu milloinkaan ulkosalla.

...olisipa järvi lähempänä, niin voisimme mennä aina pubi-illan jälkeen alasti uimaan, kun vaatteetkin on jo valmiiksi riisuttu.

• Mikki Hiiri
    • Yleinen mielipide

1.Pubi koristelee ulkopuolensa siistimmäksi; 2. WC:t siivotaan kerran päivässä; 3. Alkoholijuomien myynti lopetetaan ja kyseisessä paikassa tarjoillaan enää vain kahvia ja limonaadia kuten joku edellä väitti; 4. Paikkaan palkataan kurdeja valmistamaan pitsoja ja kebapeja.
      Tällä lailla saamme paikasta täysin sopivan 2000-luvun tarpeisiin.
      Näillä ehdoilla pubi saa jäädä paikalleen.

• silleen sitten

Jos meinaat että kurdeja töihin..... et taida sitten kaivata mitään rauhallista paikkaa????

• pubin naapuri

Tiedätkös muuten kurdeista mitään? Ja eiköhän noita ruokapaikkoja ole kangasalla ihan riittävästi.

• Yleinen mielipide
        pubin naapuri kirjoitti:

Tiedätkös muuten kurdeista mitään? Ja eiköhän noita ruokapaikkoja ole kangasalla ihan riittävästi.

...Suoramalla. Kalimeroon on liian pitkä matka. Pitsa jäähtyy matkalla!

• ruokaa vastaan

...Suoramalla. Kalimeroon on liian pitkä matka. Pitsa jäähtyy matkalla!

Syö pizza siellä niin ei kylmene. Vai etkö kerkiä käveleen sinne kun täytyy vahdata ikkunassa? Ja kebabia saa tuosta suoraman grilliltä. Ja niitä pizzoja saa myös kotiin.

• Valveutunut kansalainen
        ruokaa vastaan kirjoitti:

Syö pizza siellä niin ei kylmene. Vai etkö kerkiä käveleen sinne kun täytyy vahdata ikkunassa? Ja kebabia saa tuosta suoraman grilliltä. Ja niitä pizzoja saa myös kotiin.

Pubista tehdään maahanmuuttajien vastaanottokeskus.

• Yleinen mielipide
        ruokaa vastaan kirjoitti:

...saa muualta, vai lämpiääkö matkalla kotiin. Ei sitä varten kannata paskaräkälää ylläpitää!

• Pubilainen

...saa muualta, vai lämpiääkö matkalla kotiin. Ei sitä varten kannata paskaräkälää ylläpitää!

pas*aräkälä täytyy vain löytyä kotoasi - et salli kilpailua omalla tontillasi?

• Pubilainen
        Valveutunut kansalainen kirjoitti:

Pubista tehdään maahanmuuttajien vastaanottokeskus.

Kaikki kunnolliset perheenisät ja jotkut äiditkin pakenevat pirttihirmujaan pubiin jo nyt!
        Me siellä hieman hauskuuttelemme ja vitsailemmekin asialla näin: " Ihanaa kun Suoraman Paholaiskeskuksesta pääsee tänne Suoraman Pakolaiskeskukseen"!

• ................
        Pubilainen kirjoitti:

Kaikki kunnolliset perheenisät ja jotkut äiditkin pakenevat pirttihirmujaan pubiin jo nyt!
        Me siellä hieman hauskuuttelemme ja vitsailemmekin asialla näin: " Ihanaa kun Suoraman Paholaiskeskuksesta pääsee tänne Suoraman Pakolaiskeskukseen"!

Mitäs naitte kusipäitä, että niitä sitten pitää karkuun lähteä.

Vai onkos teidän pubiin karkaavien oma luonne niin paska että teidän läheisistäkin tulee mahdottomia pirttihirmuja. Jääkääs kerrankin kotiin pitämään sitä puolisoa hyvänä, niin ehkei se niin hirmu sitten olekaan?

• Yleinen mielipide
        Pubilainen kirjoitti:

pas*aräkälä täytyy vain löytyä kotoasi - et salli kilpailua omalla tontillasi?

... nyt tarkoitti? Kun tavoittelet sitä "viimeistä sanaa" viinanhuuruisilla aivoillasi niin sönkötät omituisia!

• Kyttä kulman takaa

Hä?

• 6+9

juu, baari pois ja tilalle joku kiva kahvila. Suoramalta puuttuu tavallinen kahvila.

Se suoraman baarin terassi vois olla ees siellä takapihalla, vähän piilossa...

• :)
        6+9 kirjoitti:

juu, baari pois ja tilalle joku kiva kahvila. Suoramalta puuttuu tavallinen kahvila.

Se suoraman baarin terassi vois olla ees siellä takapihalla, vähän piilossa...

Suorama on hyvä paikka asua:) se on sit jokaisen hienosto perse henkilön oma kohtanen ongelma jos ei pysty täällä asuamaan muutta pois niin ei tarvitse kuunnella sitä möyhkäämistä ja huutamista. Itsekkin olen tossa paikallisessa käyny ja ihan mukavaa sakkia siellä on jos tulee toimeen.

• .....

vittu mitä paskaa

• ;-)

Kielenkäytöstä päätellen pubin tyypillinen asiakas. Pääsetkö omin jaloin kotiisi vai kantavatko kaverit...?

• yök

on jokaisen oma asia haluuko sinne räkälään mennä. kai siellä on niiden mielestä mukavaa porukkaa, jotka itse on samankaltaisia.

mutta räkälän paikka voisi olla vähän kauempana. kyllä sinne ne janonlyömät jaksaa mennä.

monasti siinä hoippuu ja övertää humalaisia samaan aikaan kun vastapäätä valintatalosta tulee lapsia katsomaan sitä kaunista näkyä.

ei kiva.

sitten vielä miehet kusee porraseteen ja siihen parkkipaikalle kiinteistön nurkkaan. ja lapset katsoo tapittaa vieressä.

• .....

VOI LUOJA! hankkikaa elämä ja muuttakaa metsään niin ei räkälät häiritse. vanhusten taloja on myös rakennettu paljon keskustaan.

• voi voi

Kuten nimim. yök totesi niin siellä on lapsia lähitienoilla törmäämässä niihin hoipertelijoihin.

Alueella on koulu, urheilukenttä ja kirjasto, joten eiköhän lapsilla ole suurempi oikeus oleskella sillä alueella kuin juopporetkuilla. Sen räkälän voisi siirtää vaikka... öö... no hemmetti sinne METSÄÄN, niin ei häiritse niin pahasti. Juopothan tykkäävät istua kannonnokassa muutenkin, joten metsässä se olisi mitä soveliain.

• hah-hah-haa

Kannattaa ostaa Taitokkarelta asunto! Pubista jaksaa vaikka kontata kotiin! Ikkunasta voi hyvällä tuurilla nähä vaikka mitä. Paljon jännempää kun telkkariohjelmat!

• joulumuori2012

sellasta kylää ei ole olemassakaan,missä ei ole lähiö baaria,se on OMISTAJASTA kiinni,kuinka baarin asiakkaat hoitaa henkilökunta ! tunnen tämän omistajan ja olen varmaan 15v ihmetellyt,miksi osti koko baarin,kun ei osaa olla asiakaspalvelutaitoinen,pelkkää vittuilua,töykeää käytöstä,asiakkaitten arvostelua hänen suustansa kuuli aina,sitten alkoi tulla asiakaskatoa,juurikin hänen käytöksensä vuoksi,ymmärsi vetäytyä sivuun pirttiinsä ja jätti hommat työntekijöillensä,alkoi taas käydä asiakkaita.tunnen nämä tarjoilijatkin ja suoraan sanottuna,olisi jo aika vaihtaa henkilökuntaa ja omistajaa,ovat niin hapannaamoja koko ajan työssään,ei paljon heru asiallista puhetta takaisin,ovat olleet tarpeeksi siinä työmaalla,ei kiinnosta mennä katsomaan enään hapannaamoja.kantaasiakkaat saavat olla sielä,missä kunnossa tahansa,pikkusen oudommat pidetään paremmin silmällä ja puututaan tilanteisiin.ja baarihan on täynnä kanta-asiakkaita.siellä on aivan mahtavan mukavia ja asiallisia ihmisiä,mutta tottakai sekaan mahtuu niitä,joilta katoaa järki,kun ottaa kuppia,se on joka baarissa samalla lailla.porttikilellot pitäisi antaa häiritsijöille,mutta eipä niitä annet,varsinkaan kanta-asikkaille,koska he tuovat sen rahan baariin koko ajan säännöllisesti.baarin touhu on mennyt siinäkin suhteessa kuivaksi,että hikinen karaoke joka vkl,vetäjä/t näyttää maanisdeprilliseltä zombielta,ei saa jengiin vauhtia tai joku hikinen yhden miehen bändi,mitä ei tosiaankaan kykene kuuntelemaan selvästä päästä.sisutus vanhoillinen,ruma,synkkä.portsaria ovella kaivattaisiin,nyt sinne pääsee tyyliin,kuka vaan,konttaamis periaatteellakin.eli yhteenvetona:uusi omistaja,uusi henkilökunta ja uusia suunnitelmia paikan suhteen.itse asun baarin lähellä,eikä mua häiritse kännisen möykät,toisia se häiritsee,se on asenne kysymys,on niitä kamalempiakin paikkoja asua.jokaista ihmistä ei voi miellyttää.heitänpä tähän kyssärin perään:miksi paikaksi baari olisi sitten muutettava ? seurakunnan kahvilaksi vai työpajaksi nuorille,että olisi kaikki tyytyväisiä suoramalla asumiseen.kyllä joku aina tulee ja rakentaa uuden baarin tilalle,näin se vain on.hyvää joulua kaikille ja rakastakaa toisianne

• Naku Vankka

Nyyrikki-Rudi olisi oiva ruma, synkkä portsari sinne sikalättiin.

• Äidinkielen maisteri

Tossa litaniassa olisi varmaan kannattanut välillä painaa enteriä. Varmaankaan et kiihtymyksessäsi ehtinyt...

• pyllimakkara

voi luoja tätäkin keskustelua... :D suoramalla oon asunu 15 vuotta eikä oo pubi koskaan häirinny.

• pyllimakkara

polttakaa kukkaa älkääkä myrkyttäkö itteenne sillä viinalla! peace:)

• lähimuisti

Viittikkö polttaa persekarvas siinä bongissas,ne sisältää parhaat ÖLJYT..pleace:(

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3683
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2509
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      38
      2393
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2185
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1609
    6. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      15
      1552
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      286
      1372
    9. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      131
      1365
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1305
    Aihe