Interaktiivinen lehti

kahjovaakutin

Mie en jaksa kirjoittaa mitään lehtiä, kun en jaksa lukea kaikkia ketjujakaan. Kurkku on kipeä huutamisesta ja silleen. Mutta jos laitan alun, niin jatkatteko itse siitä? Miun mielestä se on tasa-arvoa, vaikka pidätänkin oikeuden ilmaistarjoiluun Monttubaarissa. Sanokaa kuorossa joooo.

48

4172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zeiccu nikitön

En ehi/jaksa nyt alkaa mitään tässä kirjotteleen. Johan tuossa toisaalla tuli ihan tarpeeksi huudettua. Nyt telkkaria katseleen, heippa. :)

• kahjovaakutin

sitten aloitan. Laittakaa itte loput kuulumiset. Hetko.

• kahjovaakutin

Pahapastilli on taas vaikeuksissa. Hänen vaimonsa haluaisi ryhtyä lapsentekkoon, mutta Mynttikseltä ei irtoa kuin lämmintä ilmaa ja leivänmuruja. Voihan nokka! Vianetsintää suoritettiin koko palstan voimin ja kaipa se jotain auttoikin, koska Pastillia ei ole sen jälkeen näkynyt. Tai ehkä kaatuvan miehen yltiöavuliaisuus sai hänet painelemaan takaisin vällyjen alle vaimon kera.

Murteet ovat kielemme rikkaus. Kadunmies nosti esiin tämän tärkeän seikan tuodessaan linkin Turun murteesta, eikun murresta, joka ei siis ollut turuust vaan Viroost. Koiruli näytti huomattavan hyvinvoivalta pötkötellessään, ja mieleen tuli mahtaako se päästä ylös ollenkaan vaikka sillä kuvan ottajan ilmoituksen mukaan on neljä koipea.

• Vaan missäpä on se kyökkivilosoofi joka analysoisi pastillin omituisen käyttäytymisen, on se nyt kummaa kun pyyteetön apu ei kelpaa?

Turkkulaisista puheenollen on selvää että siihen sakkiin on jokin koira haudattuna,epäilystä herätti heidän omituinen tapa kommunikoida siksipä ryhdyinkin asiaa tutkimaan, löytyihän se turun murre sitten aika helposti, ei tosin haudatuna vaan erittäin hyvinvoivana ja sain asian selvitettyä eli turun murre voi hyvin ja leveesti

• paitsi, että

monttubaari on syvältä persiistä.

• kahjovaakutin

viina maistuu samalta joka paikassa. Oisko sulla mitään uutisia lehteen?

• niin, että
        kahjovaakutin kirjoitti:

viina maistuu samalta joka paikassa. Oisko sulla mitään uutisia lehteen?

kuinka masokistisesti välttää monttubaaria.

• kahjovaakutin
        niin, että kirjoitti:

kuinka masokistisesti välttää monttubaaria.

jätät vaan menemättä ja se on siinä!

• lööpeissäkin
        kahjovaakutin kirjoitti:

jätät vaan menemättä ja se on siinä!

Ota tai jätä. Heikko ihminen ottaa.

• kahjovaakutin
        lööpeissäkin kirjoitti:

Ota tai jätä. Heikko ihminen ottaa.

näinhän se on myös nettikirjoittelussa. Vaikka kuinka inhoaisit tai sua watuttaisi jonkun kirjoitukset, niin just ne aukaiset. Karmeaa. No jos sulla ei ole uutisia eikä kellään muulla (ei näköjään) niin laitan jatkoa kohta. Hellurei sun heiluvilles, jos olet mies tai nainen!

• kahjovaakutin

Myös jane.london oli pohtinut koira-asioita, hänen hauvelinsa oli katsonut ensin ruokakuppia ja sitten emäntää kuin vähäjärkistä. Ketju poiki ajatuksia paitsi eläinten valmisruoista, myös siitä että lemmikki on ehdottomasti ihmistä viisaampi. Selvästi sen silmissä asustaa syvä viisaus. Joskus olen näkevinäni hoitokoiran ilmeessä jonkinlaista vähättelyä, vaikka yritän käyttäytyä normaalisti? Onneksi emme tiedä karvakasan perimmäisiä ajatuksia. Yopollon tilanne oli kurja, hän joutui saattamaan rakkaan koirulinsa viimeiselle matkalle.Se on kauhia paikka, niin kauhia että ei-lemmikkiä-omistavat eivät voi sitä ymmärtää. Onneksi assistenttini kahjovaakutin, joka siis olen minä vaikka en olekaan, tapaa jou-joun Wittenbergin kirkon tornissa ja antaa lohtua.

• yopollo

taitaa lehti edetä hieman uutisten edellekin. Hätä, siis hätä, ei ole vielä lainkaan sanomalehteen pyyhityn näköinen.

• kahjovaakutin
        yopollo kirjoitti:

taitaa lehti edetä hieman uutisten edellekin. Hätä, siis hätä, ei ole vielä lainkaan sanomalehteen pyyhityn näköinen.

Nyt on medialle käynyt niin, etten voinut olla nauramatta kun luin viestiäsi. Se on ennenkuulumatonta. Median ei kuulu nauraa, vaan olla opjektiivinen ja silleen. Mutta katsotaan nyt kuka viimeksi nauraa, ja kellä pygbkii hyvin, tai mitenkin. *tiiraa Wittenbergin tornin pahvikuvaa*

• yopollo
        kahjovaakutin kirjoitti:

Nyt on medialle käynyt niin, etten voinut olla nauramatta kun luin viestiäsi. Se on ennenkuulumatonta. Median ei kuulu nauraa, vaan olla opjektiivinen ja silleen. Mutta katsotaan nyt kuka viimeksi nauraa, ja kellä pygbkii hyvin, tai mitenkin. *tiiraa Wittenbergin tornin pahvikuvaa*

tuon paffarin paikalle on mennyt jonkun etsauksen laittamaan? Muuten kyllä hieno, ja ihan näköinen, vaikka itse sanonkin...

Pulut ruokottomat vain ovat pilkuttaneet. Millähän senkin puhdistaisi? No mutta tuollahan näyttäisi lojuvan jonkin sortin aviisi, ehkä sillä vähän pyyhkäisen...

*lähtee noutamaan lehteä*

• kahjovaakutin
        yopollo kirjoitti:

tuon paffarin paikalle on mennyt jonkun etsauksen laittamaan? Muuten kyllä hieno, ja ihan näköinen, vaikka itse sanonkin...

Pulut ruokottomat vain ovat pilkuttaneet. Millähän senkin puhdistaisi? No mutta tuollahan näyttäisi lojuvan jonkin sortin aviisi, ehkä sillä vähän pyyhkäisen...

*lähtee noutamaan lehteä*

ellen olisi näin huumaavasti rakastunut erääseen höyhenpeitteiseen nokakkaaseen, niin sanoisin jotain! Mutta mikään ei saa rakkauttani sammumaan.
        Kattelin muuten telkasta dokumentin en muista kenestä, kuitenkin joku Hollywoodin tuottaja, ja aika hyvä hajatelma sieltä tuli: Jos mies luulee tietävänsä mitä nainen ajattelee, hän ei tiedä yhtään mitään.
        Hyvin totta, mutta myös toisin päin. *virittää tolppakengät*

• yopollo
        kahjovaakutin kirjoitti:

ellen olisi näin huumaavasti rakastunut erääseen höyhenpeitteiseen nokakkaaseen, niin sanoisin jotain! Mutta mikään ei saa rakkauttani sammumaan.
        Kattelin muuten telkasta dokumentin en muista kenestä, kuitenkin joku Hollywoodin tuottaja, ja aika hyvä hajatelma sieltä tuli: Jos mies luulee tietävänsä mitä nainen ajattelee, hän ei tiedä yhtään mitään.
        Hyvin totta, mutta myös toisin päin. *virittää tolppakengät*

kyllä yleensä mies jotakin sentään ajattelee eli nainen joka tietää mitä mies ajattelee tietää jotakin. Noin yleensä. Mutta tieto lisää tuskaa.

Niin, ja tämä aviisi - mutta tämähän on tuttu, eikä edes mitään kahjon munkin teesejä, jonkun kahjon kylläkin. Taidanpa tästä lähteä viemään tätä takaisin Koto-Suomeen mihin tämä oikeastaan kuuluukin. *häipyy pimenevään yöhön*

• yopollo kirjoitti:

kyllä yleensä mies jotakin sentään ajattelee eli nainen joka tietää mitä mies ajattelee tietää jotakin. Noin yleensä. Mutta tieto lisää tuskaa.

Niin, ja tämä aviisi - mutta tämähän on tuttu, eikä edes mitään kahjon munkin teesejä, jonkun kahjon kylläkin. Taidanpa tästä lähteä viemään tätä takaisin Koto-Suomeen mihin tämä oikeastaan kuuluukin. *häipyy pimenevään yöhön*

Tässä oli jo sellainen ketjun pätkä, joka sai minunkin nauruhermot kitiseen.
        Vakavamielisyydestäni johtuen; en juurikaan turhia naureskele, mutta nyt pääsi yllättään.

• jane.london

samaa mieltä että, koirien silmissä asuu syvä viisaus ja saamme rakastuneita katseita ainakin niin kauan kuin ruokakupin täyttö on omistajan hallussa.

• suurTsaari

Laiskottaa ja olo on vetelä? Pää onpi tyhjä ja kainalot kutiaa? Selevä peli! Se on laadun puute kun kuristaa ja heikentää kehon vastustuskykyä vaivaispalstan tapahtumille.

• kahjovaakutin

vetelän olosi sinne mihin ei päivä paista. Tähän lehteen kuuluu laittaa tietoja palstan tapahtumista, jos se ei jo aloituksesta selvinnyt. Laiskuus, se tuntuu olevan palstan trendi. Kaikki pitäisi tulla valmiina, median pitäisi lukea kaikki ketjut ja keksiä niistä jotain viksua. Ei jaksa niin, mutta voin mie vähän jatkoa laittaa. Tämä on kyllä kaukana interaktiivisesta. Haistakaa kuule sanonko mikä.

• suurTsaari
        kahjovaakutin kirjoitti:

vetelän olosi sinne mihin ei päivä paista. Tähän lehteen kuuluu laittaa tietoja palstan tapahtumista, jos se ei jo aloituksesta selvinnyt. Laiskuus, se tuntuu olevan palstan trendi. Kaikki pitäisi tulla valmiina, median pitäisi lukea kaikki ketjut ja keksiä niistä jotain viksua. Ei jaksa niin, mutta voin mie vähän jatkoa laittaa. Tämä on kyllä kaukana interaktiivisesta. Haistakaa kuule sanonko mikä.

Vetelät on nyt sitten tungettu toivomaasi talteen. Ei kovin syvälle tosin.

• suurTsaari

enää alemmaksi päästä? Kirjoittelenkin saman tien herra Guinnesille.

• kahjovaakutin
        suurTsaari kirjoitti:

pyyhi itte, tai aina kuivua issekseen. Mie en tule sinne.

• kahjovaakutin
        suurTsaari kirjoitti:

sehän olisi interaktiivisuutta parhaimmillaan. Siis jos tulisin, mutta kun en tule.

• kahjovaakutin

haistakaa kuulkaa vaikka mikä kun ette itte viitti. No kuitenkin *leppyy*

Palstalaiset ovat listanneet Siri-Innan avaukseen uusimmat ihmeet. Yksi on tietysti sivujen toimivuus, mutta media huomasi ikäviä vihjailuja siitä ettei lehti muka ilmestyisi säännöllisesti, mikä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Useimmat ihmeet liittyivät tavalla tai toisella palstaan, ja suurimpia ihmeitä olisi varmasti, jos puskat lopettaisivat kiekumisensa. Tänäänhän kävi niin köpelösti, että media joutui myöntämään omat puskailunsa, samoin palstan kuopus.

• yopollo

kesällä väki niin harvakseen ettei täällä ole järkeä puskailla. Sitäkin taitoa pitää lämmitellä muualla, kuten muistaakseni jotkut ovat myöntäneet tehneensäkin.

• kahjovaakutin
        yopollo kirjoitti:

kesällä väki niin harvakseen ettei täällä ole järkeä puskailla. Sitäkin taitoa pitää lämmitellä muualla, kuten muistaakseni jotkut ovat myöntäneet tehneensäkin.

no mie kun en voinut vastustaa kiusausta. Ihminen kun on niin altis... Ja silloin kun olin Saku Sammakko, en muista olitko sinä siellä, mutta oli kauhia tappelus ja halusin vähän lievittää sitä. Vaan miten kävikään? Hyvä etten kattilaan joutunut. Ajattelin kyllä kun aloin tänään huutamaan että mun syyksi menee kaikki muukin, mutta hyvä kun kuopus tunnusti. Siitä taas tuli mieleen että en enää näe unta Taikiksesta ja pullaposkista, näen unta palstakuopuksetsa ja että sillä on päällä pallotunika, sellaista retroa. Pallotunika! Ja tiedoksi puskalle toisessa ketjussa, ei minulla ole mitään pullaposkia vastaan. Ihmettelin vaan miksi sellaiset mun uniini tuli.

• yopollo
        kahjovaakutin kirjoitti:

no mie kun en voinut vastustaa kiusausta. Ihminen kun on niin altis... Ja silloin kun olin Saku Sammakko, en muista olitko sinä siellä, mutta oli kauhia tappelus ja halusin vähän lievittää sitä. Vaan miten kävikään? Hyvä etten kattilaan joutunut. Ajattelin kyllä kun aloin tänään huutamaan että mun syyksi menee kaikki muukin, mutta hyvä kun kuopus tunnusti. Siitä taas tuli mieleen että en enää näe unta Taikiksesta ja pullaposkista, näen unta palstakuopuksetsa ja että sillä on päällä pallotunika, sellaista retroa. Pallotunika! Ja tiedoksi puskalle toisessa ketjussa, ei minulla ole mitään pullaposkia vastaan. Ihmettelin vaan miksi sellaiset mun uniini tuli.

koko kesänä tappeluissa ollut, ei sillä ettei halua olisi ollut mutta sivut ovat olleet liian jumissa ja pää on ehtinyt sillä välin jo jäähtyä.

Ja myönnettäköön että hieman olen minäkin naamioitumista harrastanut, en täällä mutta muualla, ja ihan vain sen takia ettei iske (oikeasti) hankalat kimppuun.

Ja unennäöstä sen verran että pitääkin tästä kokeilla, töitä taas huomenaamulla...

• kahjovaakutin
        yopollo kirjoitti:

koko kesänä tappeluissa ollut, ei sillä ettei halua olisi ollut mutta sivut ovat olleet liian jumissa ja pää on ehtinyt sillä välin jo jäähtyä.

Ja myönnettäköön että hieman olen minäkin naamioitumista harrastanut, en täällä mutta muualla, ja ihan vain sen takia ettei iske (oikeasti) hankalat kimppuun.

Ja unennäöstä sen verran että pitääkin tästä kokeilla, töitä taas huomenaamulla...

sivut on tosiaan tökkineet, ja olen luovuttanut usein suosiolla kun ei kerta kaikkiaan toimi. Muutenkin on ollut motivaatio palstakirjoitteluun ihan hukassa, mutta onneksi se ei ole mitenkään pakollista. Olen lueskellut vanhoja päiväkirjojani, mitä kirjoittelin kun olin jotain 13-vuotias. Nyt vasta tajuan miten vähän kirjoitustyylini ja ajatusmaailma on muuttunut, se mikä on tullut mukaan on kyynisyys vai olisiko se kauniimmin sanottuna sarkasmi, saisiko niistä millään synonyymejä? Olen varmasti niitä jotka ovat vanhana syntyneitä, niinkuin Eino Leino kirjoittaa että "tääll vanhoina jo syntyy sylilapset, ja nuori mies on hautaan valmis jo".

• yopollo
        kahjovaakutin kirjoitti:

sivut on tosiaan tökkineet, ja olen luovuttanut usein suosiolla kun ei kerta kaikkiaan toimi. Muutenkin on ollut motivaatio palstakirjoitteluun ihan hukassa, mutta onneksi se ei ole mitenkään pakollista. Olen lueskellut vanhoja päiväkirjojani, mitä kirjoittelin kun olin jotain 13-vuotias. Nyt vasta tajuan miten vähän kirjoitustyylini ja ajatusmaailma on muuttunut, se mikä on tullut mukaan on kyynisyys vai olisiko se kauniimmin sanottuna sarkasmi, saisiko niistä millään synonyymejä? Olen varmasti niitä jotka ovat vanhana syntyneitä, niinkuin Eino Leino kirjoittaa että "tääll vanhoina jo syntyy sylilapset, ja nuori mies on hautaan valmis jo".

tosiaan pakko ole roikkua. Omaa tuotantoa syntyy kyllä pöytälaatikkoon (netissä on sillä samanniminen paikkansakin eräällä toisella sivustolla) tasaista vauhtia, ja orastava syysdepis näkyy siinä että luen eksistentialismin klassikkoja. Se on varma lääke. Kohta kuvotus alkaa olla niin kova että pakko on kaivaa käsiin jotakin reippaampaa.

• kahjovaakutin

JoseNita kyseli, ovatko palstalaiset testanneet ihmisten luotettavuutta. Eipä tietenkään, eihän kukaan sellaista tekisi. Taidankin olla ainoa tällä saralla.
      Taikis ihmetteli, miksei netissä muka saisi roikkua. Saa tietysti, vaikka asiasta kuuleekin usein kritiikkiä, yleensä puskilta jotka eivät siis täällä ole. Siihen nähden ne mekastivat ketjussa aika lailla. Kuomat! Puskia ovat lajitoverimme ja me itse, vai voitko laittaa synnittömän kilven rinnuksiisi? Et voi. Aijai.

• Ei tämä interaktiivinen lehti oikein istu minulle. Enemmin sitä (lehteä) itse lukisin muiden/sinun kirjoittamana.

• kahjovaakutin

kun oot laiska niinkuin muutkin! Mun pitäisi kahlata ketjut ja ettiä pointit sieltä. Kyllä ootte laiskaa sakkia, ei muuta voi sanoa. Mutta nyt on niin että mie teen lakon, teen varmana. Niin kerta!

• kahjovaakutin kirjoitti:

kun oot laiska niinkuin muutkin! Mun pitäisi kahlata ketjut ja ettiä pointit sieltä. Kyllä ootte laiskaa sakkia, ei muuta voi sanoa. Mutta nyt on niin että mie teen lakon, teen varmana. Niin kerta!

Ei se laiskuutta ole, vaan mielikuvituksen puutetta. Ei aina välähdä, ja väkisin on turha yrittää.

• kahjovaakutin
        Waffen-ss kirjoitti:

Ei se laiskuutta ole, vaan mielikuvituksen puutetta. Ei aina välähdä, ja väkisin on turha yrittää.

jos mie yrittäisin vedota samaan, niin hirteen päätyisin... ja koko palsta olisi kannustamassa hevosta pois alta. Elämä ei kyllä ole reilua, mu´tta elämä on (huokaus tähän)

• kahjovaakutin
        Waffen-ss kirjoitti:

sen kappaleen Jack Yksisilmäisestä= Se on hyvä, laulan sitä aina juovuspäissäni. Tuli kuumana päivänä kauppalaan tuo Jack Yksisilmäinen, veti Coltin äkkiä lonkaltaan..

jos mie yrittäisin vedota samaan, niin hirteen päätyisin... ja koko palsta olisi kannustamassa hevosta pois alta. Elämä ei kyllä ole reilua, mu´tta elämä on (huokaus tähän)

Meriselitysten keksiminen, uskottavien sellaisten luominen on taidetta. Toisilta ne luonnistuu aivan itsestään. Helpoimmalla pääsee kun vetoaa live-elämän kiireisiin.

sen kappaleen Jack Yksisilmäisestä= Se on hyvä, laulan sitä aina juovuspäissäni. Tuli kuumana päivänä kauppalaan tuo Jack Yksisilmäinen, veti Coltin äkkiä lonkaltaan..

Olen tuon kuullut, joskin siitä on vierähtänyt aikaa. Enkä taida muista kuinka se rallatus menee. Mikäs tuosta kipaleessa tekee niin mieluisan sinulle?

• kahjovaakutin
        Waffen-ss kirjoitti:

Olen tuon kuullut, joskin siitä on vierähtänyt aikaa. Enkä taida muista kuinka se rallatus menee. Mikäs tuosta kipaleessa tekee niin mieluisan sinulle?

jäi aikoinaan mieleeni, enkä saanut sanoja netistä. Lopuksi 50-palstalla eräs ystävällinen sielu laittoi ne minulle. En tiedä mistä rallatus alun perin päähäni tuli . Toinen on kappale "ja me tehtiin risuaitaa, jätkät sortui seisaalleen". Sen kappaleen jos joku mulle löytäää, niin luovun taivasosuudestani tai siis aika paljosta, niin tärkeä juttu se on mulle.

• vaakun.

interaktiivinen kadunmies.

• kahjovaakutin

kun on kamala hikka ja meen nukkumaan.Jää sinä pohtimaan missä joku saamarin nikki on.... halleluja vaan.

• Duuni ei maistu mutta monttubaarista pitäisi saada ilmaistarjoilua!?

Monttubaarissa on muuten nykyään joka ilta aivan täyttä, uusi tupakkalaki takasi sen että katoton monttubaari katsotaan ulkotilaksi ja siellä saapi kärytellä vapaasti,syksyksi pitää varmaan jakaa asiakkaille sateenvarjot tai väsätä jätesäkeistä sadeviitat

Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5776
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3791
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3323
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2758
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2222
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2167
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162