PYYNTÖ KAIKILLE KEIKALLE TULIJOILLE

Vihaan suomalaisia keikoilla

Pietarin keikalta saatujen raporttien mukaan porukka ISTUU kentällä.
Pelkäsin ensihetkestä alkaen, kun kuulin, että
permannolla on istumapaikat, etteivät
suomalaiset saa itseään penkeiltä ylös.

Niin pyydän kaikkia, jotka tulevat kenttä-
paikoille (ainakin niille lavanedustapaikoille):
älkää HELVETISSÄ istuko.

Nähdään 1.8.

10

2078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persepenkki

      Olen tietoinen musapoliiseista mutta nyt on näköjään yleisökyttäkin. Jos esiintyjä on puuduttava ni porukka kellistyy. Soon artistin homma tuoda virtaa, siitähän sille maksetaan.

      • The Rolling Stonesko

        Et ole näköjään käynyt ikinä rollareiden keikoilla.Kannattaisi joskus mennä niin näkisit että se ei todellakaan ole puuduttavaa.Yleisöllä riittää virtaa niin paljon että välillä on jo melkein yli latauksen puolella.


      • Persepenkki
        The Rolling Stonesko kirjoitti:

        Et ole näköjään käynyt ikinä rollareiden keikoilla.Kannattaisi joskus mennä niin näkisit että se ei todellakaan ole puuduttavaa.Yleisöllä riittää virtaa niin paljon että välillä on jo melkein yli latauksen puolella.

        Yks tykkää äidistä toinen tyttärestä. Tässä tapauksessa on pelissä vielä mummokin...


      • Rokkimummoja lähdössä keikalle
        Persepenkki kirjoitti:

        Yks tykkää äidistä toinen tyttärestä. Tässä tapauksessa on pelissä vielä mummokin...

        Mitäs vikaa mummoissa on?1965 Yyterissä bailattin ekan kerran rollareiden tahtiin.Olo on kuin pikkutytöllä.Ei malta odottaa.


      • westend
        Rokkimummoja lähdössä keikalle kirjoitti:

        Mitäs vikaa mummoissa on?1965 Yyterissä bailattin ekan kerran rollareiden tahtiin.Olo on kuin pikkutytöllä.Ei malta odottaa.

        Aion mennä Rollareiden keikoille niin kauan kuin sedät jaksaa heilua.Puhutaan Rollaattorikeikoista mutta myös jazzin & bluesin fanittajana olen käynyt katsomassa vielä iäkkäämpienkinen artistien keikkoja mm. B.B: King viimekesänä.
        Yyterissä miekin olin Rollareiden keikoilla ja sen jälkeen olen mennyt aina tilaisuuden tullen Rollareiden keikoille.
        Nyt ei onneksi ole niin kamalaa ilmaakaan kuin eilen.
        Illalla jyrähtää!!!!!!


    • Brown Sugar

      Ongelmana tässä lienee se, että kun on istumapaikat, niin suomalaiset luulee, että on sitten pakko istua...

      Itse pelkään lähinnä sitä, että taakseni osuu joku vinkuja, joka alkaa valittaan jos seison ja pompin.

      Mutta näin aion tehdä.

      Tietääkö kukaan miksi ylipäänsä kentälläkin pitää olla seisomapaikat?

      • RockMamu

        jos tuut meidän eteen tai taakse rokkaamaan! Seisomassa aiotaan olla mekin ja annetaan energian virrata vuolaasti. Tullaan porukalla stadionille (mummu, äiti sekä tytär). Ikäjakauma on 6kymppisestä 2kymppiseen :o) Tarkotushan on nauttia ja olla mukana menossa, höh. Sitä voi sitten himassa kattoo istuen kädet ristissä telkusta tai netistä ja muistella.
        Ottakaa mukaan iloista juhlamieltä ja suvaitsevuutta, niin ja toivotaan ettei taivas ala itkee keskiviikkona.


      • westend

        Olin 98 Rollareiden keikalla D-katsomossa ja mulla meni lujaa jo ensi tahdeista kun Keith Richards soitti ensi soinnut Satisfactionista.
        Viereisillä paikoilla jotkut ilmeisesti yritysliput saaneet rupesivat luomaan paheksuvia silmäyksiä ja arvostelemaan menoani.
        Se ei mua haitannut vaan tuntuu, että toisten hyvä meno on estoisille ihmisille suuri ongelma.


      • :-)
        westend kirjoitti:

        Olin 98 Rollareiden keikalla D-katsomossa ja mulla meni lujaa jo ensi tahdeista kun Keith Richards soitti ensi soinnut Satisfactionista.
        Viereisillä paikoilla jotkut ilmeisesti yritysliput saaneet rupesivat luomaan paheksuvia silmäyksiä ja arvostelemaan menoani.
        Se ei mua haitannut vaan tuntuu, että toisten hyvä meno on estoisille ihmisille suuri ongelma.

        Olen huomannut tuollaista menoa myös monilla
        muillakin keikoilla.

        Tuollaiset yrityslippuihmiset voisivat jäädä suosiolla himaansa, jos ei reipas meno maistu. :)


    • jumping jack

      Pietarissa ei kukaan istunut, oli niin mahtava keikka. Toivottavasti on ke myös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      715
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe