UUS-NATSIT

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

UUS-NATSIT NIIN SANOTUSTI WHITE TRASH - PORUKKAA
SUURIN OSA UUS-NATSEISTA EI OLE TÖISSÄ VAAN ELÄVÄT SOSSUN RAHOILLA

11

1401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niakales

      tuohon voi vastata että kaikki somalit tekevät työtä ja ovat rehellisiä

      • pate ensimmäinen

        Että molemmat ovat väärässä.


      • siltä näyttää

        Miten kukaan järkevä työnantaja palkkaisi oppimatonta ja sivistymätöntä mamua,vielä vähemmän somalia? Näitä harvoja nuoria on nyt nähty kaupoissa,kun niillä on joku kampanja saada uusia asiakkaita.


      • siltä näyttää kirjoitti:

        Miten kukaan järkevä työnantaja palkkaisi oppimatonta ja sivistymätöntä mamua,vielä vähemmän somalia? Näitä harvoja nuoria on nyt nähty kaupoissa,kun niillä on joku kampanja saada uusia asiakkaita.

        mutta iloiten palkkaamme oppimattomia ja sivistymättömiä suomalaisia, joita toki riittää. Tämä palsta on siitä oiva esimerkki.


    • ettäs tiedät

      Väitteesi kumoutui heti - buahahahaa!!!! Kommareilla ei koskaan ole kunnon argumentteja.

      • En tiennytkään, että Halla-aho on uusnatsi.


    • ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

      ANARKISTIT NIIN SANOTUSTI WHITE TRASH - PORUKKAA
      SUURIN OSA ANARKISTEISTA EI OLE TÖISSÄ VAAN ELÄVÄT SOSSUN RAHOILLA

      • ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        toi ei ole mun viralline mielipide.

        tarkotin tolla just sellasia jotka hyökkää esim. pesismailojen ja kirveitten kaa maahanmuuttajien kimppuun.


      • ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:

        toi ei ole mun viralline mielipide.

        tarkotin tolla just sellasia jotka hyökkää esim. pesismailojen ja kirveitten kaa maahanmuuttajien kimppuun.

        ehkä maahanmuuttajien kimppuun, mutta osaavat silti olla yhtä väkivaltaisia!


    • mamulorvijoille

      Oli sitten vaikka pellefantti,kunhan on isänmaallisuuden ystävä,on tosi tärkeä ja arvokas
      ihminen suomalaisille.

    • SoftRabbit

      olen seurannut keskustelua uusnatseista, skineistä, nahkapäistä jne. Onneksi kyseiset yhteiskunnan ääri-ilmiöt ( voisinko sanoa yhteiskunnan abortit) ovat poistuneet suurelta näyttämöltä. On toki yhä olemassa skinejä, mutta he ovat onneksi ainoastaan riemullisen pieni ja harmiton lammaslauma johtajineen. monikulttuurisessa Suomessa. Kysyinpä kerran yhdeltä (perse)nahkapäältä mitä hän tietää omista juuristaan ja miksi hänellä on Kalevala-koru kaulassaan. Eipä kyseinen "korkeasti koulutettu" nahkapää osannut sanoa mitään. Eli heikkoja on helppo hallita. Ne jotkA eivät tiedä edes omia juuriaan, eivät voi arvostaa ketään. Tunnen sääliä niitä alikoulutettuja, huonosti elämässään kohdeltuja ihmisiä kohtaan, joita on kusetettu isolla kädellä. Mitä heille voi sanoa?
      Ottakaa selvää faktoista ja manifestoikaa sen jälkeen!!!
      JA mikä on se vitun puhdas Suomi???
      Se että meillä on kaikenlasia sairauksia esim. sydän- ja verisuonisairauksia, kehitysvammoja, sokeritautia, huono näkö, ylipainoisuustta, keskittymishäiriöisiä lapsia jne. johtuu pelkästään siitä että me ollaan niin vitun SISÄSIITTOISIA! se ei ole luonnollista. et repikää siitä sitten ns. "puhdasta Suomea"... Todella ryperä ajattelutapa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe