Tämän vuoden heinäkuun uutisoinnissa on korostunut tämä STASI-listoista keskustelu.
STASI-listat ovatkin jollakin tapaa turvallinen aihe. Onhan tuo valtio, jonka organisaatio STASI oli, lakannut olemasta.
Sensijaan että vouhkataan STASI:sta, pitäisi enemmän pitää ääntä suomalaisten poliitikkojen KGB-yhteyksistä. Nimenomaan KGB:hän se Suomen politiikkaan avoimesti vaikutti Urho Kekkosen presidenttikaudella.
Itse asiassa Urho Kaleva Kekkosen presidentinvaalikampanjoitakin KGB suoraan rahoitti. Samoin hänen puolueensa KEPU sai rahaa KGB:ltä. Ja itse asiassa Urho Kaleva Kekkonen oli itsekin KGB:n agentti. Hänen koodinimensä oli tunnetusti "Timo".
Onko niin, että Putinin pelko pitää KGB-keskustelun kiellettynä?
KGB-yhteydet julkisiksi!
6
289
Vastaukset
- KGB:n arkistoihin
Stasi ja KGB tekivät läheistä yhteistyötä. Kaiken minkä Stasi sai tietoonsa, oli heti myös KGB:n tiedossa ja arkistoitiin tulevaa tarvetta varten.
Nythän on niin, että KGB:n arkistot ovat suljetut mutta Stasin arkistojen avulla on mahdollista päästä myös KGB:n avustajien jäljille. On maalle aika riskaabelia antaa entisten yhteistoimintahenkilöiden huseerata Suomen politiikassa. He ovat alttiita kiristykselle KGB:n taholta. Juuri tämän riskin vuoksi Stasi-listat on muissa länsimaissa julkaistu. Näin on maalle riskialttiit yhteistoimintahenkilöt tuotu esiin ja saatu pois korkeista asemista. - esiin!
Maanpetturisuku on paljastettava juurta jaksain.
- vaikutti
CIA-yhteydet.
- Arvo Korsimo
CIA rahoitti SDP:n toimintaa.
KGB rahoitti Kepua ja kommareita. - eikä..
Arvo Korsimo kirjoitti:
CIA rahoitti SDP:n toimintaa.
KGB rahoitti Kepua ja kommareita.sellinovi heilu kellekkään:)
- älä pienillä aivoillasi
näin suuria asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854658- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 271772
- 571704
- 181611
- 191607