Jotenkin tuntuis oudolta, että treffi-palstalla aikas monet yli 50-vuotiaat naiset haaveilevat 40-45-vuotiaista miehistä. Silloin, kun olimme nuoria, niin tytöt "kehittyivät aikaisemmin" kuin pojat, vaan nyttemmin me miehet olemme näköjään mennä huiskineet ohitse (?). Missäs vaiheessa tämä ihme on tapahtunut, vai haaveilevatkohan "ikinuoret" ladyt menetettyä elämäänsä edellisen kymmenen vuoden ajalta ?
outoa ?
40
2998
Vastaukset
- seurustella!
Nuori sen olla pitää!
- urvelo vm-54
- - -ehkäpä olet nimím. "veikkaan" oikeilla linjoilla. Henkilöt, jotka haluavat "harjoitus-vastustajia" saattavat kiinnostua em. "ladyista". Luulisi, kuitenkin, että "ladyt" bongaisivat yllin-kyllin polkijoita soitto-ruokaloista?
- vai vanha ukko
54-syntyny ei oo mikään vanha ,mies parhaassa iässä.
Mitä sillä nuorella tekee,passuuttavat vain ihteään... - ja kokoiset
vai vanha ukko kirjoitti:
54-syntyny ei oo mikään vanha ,mies parhaassa iässä.
Mitä sillä nuorella tekee,passuuttavat vain ihteään...ukot vaan passuuttavat itteään, niin se on, valitettavasti.
- Veikkaan
Elävät mennyttä aikaa tai yrittävät muistella
jotain mitä ei enää ole. Jotkut ihoihmiset
voivat etsiä pelkästään suoroa, eivätkä
yritäkkään arvostaa miestä tuntevana ihmisenä.- 59 vuotias turbo mummo
Muistan kun olin noin 20v. 50:set ukot pötseineen oli niin kiinnostuneita,lupasivat tarjota vaikka linnunkieliä hopeavadilta. Ei kinnostanut. Olen myös havainnut kuinka noin 50:se naiset alkuillasta ovat niin viimmesen päälle siveellisiä ja moraalisoimassa muita. Illan kuluessa kun drinkit on tehneet tehtävänsä ja estot häipyneet, nuoret miehet on kovinkin kiinnostavia. Poika parat karkuun on joutuneet lähtemään. Varsinkin naisten haku vuorolla oli aika ryntäys parketille että heikommat jäi jalkoihin. Mies parat ei voineet edes valita kumman kaa lähtee jos sattui yhtäaikaa kaksi tulla hakemaan samaa kaveria. siinähän suorastaan tapeltiin. Naurettavaa käytöstä naisten suhteen.Ne jotka eniten puhuu kuinka naisen pitää käyttäytyä ja moraalisesti olla siveellinen ne on pahimpia näissä jutuissa. Nähty on aitio paikalta.
- hildurvonhopsis
♥♥
Ikä ei aina kerro, minkä oloinen ja onko nuorekas vai "vanha" (ikäistään vanhemman oloinen).
Kyllä tuolla treffipalstalla näyttää olevan toisinpäin: Minun ikäiseni miehet etsivät 35 - 45 vuotiasta naista :D)
Ikähaarukka minulla on 48-60 vuotta. Vähän nuorempi tai vähän vanhempi.
Miksi asia sinua vaivaa?
Mitä sinä etsit treffipalstalta?
Toivottavasti löydät etsimäsi.
Terveisin Hildur von Höpsis ♥
♥♥- 9 vuotta nuorempi.
Eli siis "vain" vähän nuorempi.
- hildurvonhopsis
9 vuotta nuorempi. kirjoitti:
Eli siis "vain" vähän nuorempi.
Saa olla
- Puidenhalaaja
...kuin miehillä. Itseään reilusti nuorempiahan hekin näyttävät hakevan. Kaipa siinä se ihokosketus ratkaisee, ajatusten tasollahan samanikäinen on luontevin valinta. Ehkä on myös niin, että naiset pitävät itsestään huolta paremmin kuin miehet. Väittäisinpä, että moni viiskymppinen nainen on vielä oikein simpsakassa kunnossa, miesten joukossa simpsakoita on suhteessa vähemmän.
Haaveillahan aina saa, mutta kun odotukset eivät kohtaa niin miehet kyllä löytävät niitä nuorempia ja naiset jäävät ihmettelemään yksinänsä. Taisi osua aika oikeaan se joka täällä päätteli, että kelvatakseen 50 miehelle naisen pitäisi painaa max 54 kg, kuppikoko pitäisi olla C, ja ikää korkeintaan 34v. Tai jotain sinnepäin...- sellanen että mä ainakin
etin yhen illan huviksi sellasen käppänän,jolla on äö yhtä suuri kuin kengännume
- Vanhapoikamies
löytäisi muutamaa vuotta itseä nuoremman tai max itseni ikäisen, sopivan kokoisen, suunnilleen terveen ja hyväntapaisen, mutta turha toivo. Ne sellaiset on jo kaikki toisen omia.
- hildurvonhopsis
Vanhapoikamies kirjoitti:
löytäisi muutamaa vuotta itseä nuoremman tai max itseni ikäisen, sopivan kokoisen, suunnilleen terveen ja hyväntapaisen, mutta turha toivo. Ne sellaiset on jo kaikki toisen omia.
Kun löytäisi itsensä ikäisen VAPAAN miehen, joka olisi hieman ainakin itseä pitempi eikä tuppaisi siivelle eikö törsöttäisi humalassa minun sovallani makaamassa. Tuolls treffipalstalla liikkuu myös avioliitossa olevia seikkaulun hakijoita. Sellaiset ei kiinnosta normaalinaisia eikä varmaan avioliitossa olevat kiinnosta normaalimiehiäkään. Hankalaa se kumppanin löytäminen on, mutta ei tässä ole kyllä mitään hätää itsekseenkään olla. Onhan tähän jo vuosien saatossa tottunut. Ystäviä, harrastuksia ja tekemistä kyllä riittää.
- urvelo vm. -54
Puidenhalaaja painaa luultavasti yli 54 kg. Lähemmäs 154 ? Kyllähän ystävättären kuuluu olla sellainen, että hänen seurassaan kehtaa kuljeskella päivänvalossakin. Sama koskee, tietenkin miehiäkin, mutta henkisiä arvoja arvostavan ladyn kannattaa tarjota sinisiä (kuulemma) pillereitä 50 vee sonnilleen, niin alkaa tapahtumaan ... Yököttävää, mielestäni, on, kun mies/nainen etsii seuraa lastensa ikäisistä vastakkaisen sukupuolen edustajista. Hmmm... vastakkaisen sukupuolen ... eihän me vaan, eri sukupuolet, olla VASTAKKAISIA-, lähes vihamielisiä, -sukupuolia toisillemme ???
- kaunis mies
hildurvonhopsis kirjoitti:
Kun löytäisi itsensä ikäisen VAPAAN miehen, joka olisi hieman ainakin itseä pitempi eikä tuppaisi siivelle eikö törsöttäisi humalassa minun sovallani makaamassa. Tuolls treffipalstalla liikkuu myös avioliitossa olevia seikkaulun hakijoita. Sellaiset ei kiinnosta normaalinaisia eikä varmaan avioliitossa olevat kiinnosta normaalimiehiäkään. Hankalaa se kumppanin löytäminen on, mutta ei tässä ole kyllä mitään hätää itsekseenkään olla. Onhan tähän jo vuosien saatossa tottunut. Ystäviä, harrastuksia ja tekemistä kyllä riittää.
Vuonna -o3 pääsin -päivää lahden palstalle. Uutinen liittyi elämäntilanteeseni. Ja ihmeellisä, minule alkoi tulla postia kuin julkkikselle. Erohan siitä tuli. Mutta ettepä usko, kuinka monta kirjettä viikottain saan. Olen tosin ollut julkisuudessa koko ajan. Onpa tullut kokemuksia vanhuuden varalle.
- Puidenhalaaja
urvelo vm. -54 kirjoitti:
Puidenhalaaja painaa luultavasti yli 54 kg. Lähemmäs 154 ? Kyllähän ystävättären kuuluu olla sellainen, että hänen seurassaan kehtaa kuljeskella päivänvalossakin. Sama koskee, tietenkin miehiäkin, mutta henkisiä arvoja arvostavan ladyn kannattaa tarjota sinisiä (kuulemma) pillereitä 50 vee sonnilleen, niin alkaa tapahtumaan ... Yököttävää, mielestäni, on, kun mies/nainen etsii seuraa lastensa ikäisistä vastakkaisen sukupuolen edustajista. Hmmm... vastakkaisen sukupuolen ... eihän me vaan, eri sukupuolet, olla VASTAKKAISIA-, lähes vihamielisiä, -sukupuolia toisillemme ???
Tosiaan, lähempänä sitä 154 kiloa. Ja kuppikoko silti A. Ja ikääkin toinen mokoma liikaa. Mutta ei ole kyllä hakukaan päällä joten älä pelkää että alan ahistella... puita riittää halattavaksi:D
- urvelo vm.-54
Puidenhalaaja kirjoitti:
Tosiaan, lähempänä sitä 154 kiloa. Ja kuppikoko silti A. Ja ikääkin toinen mokoma liikaa. Mutta ei ole kyllä hakukaan päällä joten älä pelkää että alan ahistella... puita riittää halattavaksi:D
ei kiinnosta kupin- eikä mukin koko ! Enämpi äo, ettei olis liian korkee.
- Puidenhalaaja
urvelo vm.-54 kirjoitti:
vaaraa siitäkään. Kengännumero on 41, äö myös.
- hildurvonhopsis
kaunis mies kirjoitti:
Vuonna -o3 pääsin -päivää lahden palstalle. Uutinen liittyi elämäntilanteeseni. Ja ihmeellisä, minule alkoi tulla postia kuin julkkikselle. Erohan siitä tuli. Mutta ettepä usko, kuinka monta kirjettä viikottain saan. Olen tosin ollut julkisuudessa koko ajan. Onpa tullut kokemuksia vanhuuden varalle.
Saat paljon postia. Onko se kivaa vai ikävää? Tuleeko myönteistä vai kielteistä palautetta?
Miksi vaimosi suuttui noista posteista? Jos suhde on OK niin kyllä kait se kestää ihailijoiden postiakin... Jos ne ovat VAIN postia. - urvelo vm.-54
Puidenhalaaja kirjoitti:
vaaraa siitäkään. Kengännumero on 41, äö myös.
öhöm ! mul on senttäs 45.
- Akaton mies
urvelo vm.-54 kirjoitti:
Oon kyllä Urvelon kans samaa mieltä notta tenavat pitää jättää rauhahan. Sen ikääset jokka sopiis meirään lapsiksi. Tualla ku ajeloo reissuus ja yö aikahan näköö taajamien lähellä vaikka minkälaasia kyytihin tulijoota. En huolisi, en mistään hinnasta. Helevetti vieköhön ennen vaikka hakkaan kellukehet irti juuriinensa hakoorauralla ku sekaantuisin nuorihin. Enkä oo vaimon kuoleman jäläkehen "sekaantunu" en nuorihin enkä meirään ikääsihin. Hyvät vehkehet ollu ihan tykkänänsä rokuliis,hiih. Joutaas heittää harakoolle, turhaa vaan painavat,hih.
Ei soo ihimisen mieli kohoren koskahan, soon koko elämä sellaasta hakemista, sellaasta aaltoliikestä. Eikä mies voi sietää entistä muijaa, lauloo aikanansa se Juice, paitti silloon jos muija on toisen. Menööhän nämä päivät täs ny näinki ja tottuuhan sitä ihiminen vaikka aijan vittaksi ku totutteloo. Niinhä sitä ennen sanottihin. Minulla ei oo ku hyviä muistoja naimisiis olosta, oon vaan jämähtäny jotenki paikoolleni täs omaas elämässäni. Pitääs varmahan tulla joku sellaanen tomera likka ja ottaa korvahan kiinni notta soon ny sepän menoa. Ja mua sais komentaa, on täs jo hyssyyteltykki Tiitu pikkuusen kans kaharestansa, tykkääsin jos joku välihin komentaasi. Helepompaahan se oliis ku joku sanoos notta kuinka teherähän. Eikä niin pientä pilaa jotta ei totta toinen puoli. terv. seppä ja kultaanen pieni Tiitu-kani pohojanmaalta. - et tarvii
urvelo vm.-54 kirjoitti:
ku airot ku lähet souteleen,ku ronttosen kokoki on 45.
- kerran treffeille saakka
sellanen että mä ainakin kirjoitti:
etin yhen illan huviksi sellasen käppänän,jolla on äö yhtä suuri kuin kengännume
Ja mikä on minusta ihmeellistä?
Aikoinaan etsin, rotevaan 180 pitkää miestä, ikä 50, itse olin 48. No löytyihän sellainen, ja sovittiin treffit kun oli kirjoiteltu ja soiteltu muutama viikko.
Ja Mikä oli lopputulos, treffi ystäväni oli n. 170 pitkä, painoi ehkä 70kg, käveli kumarassa, selkävaivainen, harmaahiuksinen, ja ikä 60v kieppeillä! Ja ensisanoikseen hän kysyi, ovatko rintani omat vai täytetyt !!! Hän kun pitää suurista aidoista rinnoista.
Että ne treffit päättyivat siihen. - isa.elise
Vanhapoikamies kirjoitti:
Sanopas muuta vanhapoika.
Mutta näin se kai on, että jos olet rehellinen profiilissasi, olet niin tavallinen, ja kun etsit vielä toista niin tavallista kumppaniksesi, eipä löydy !?
Kaikkiko kuvittelevat olevansa muuta kuin tavallisia suomalaisia, mene ja tiedä.
isa kerran treffeille saakka kirjoitti:
Ja mikä on minusta ihmeellistä?
Aikoinaan etsin, rotevaan 180 pitkää miestä, ikä 50, itse olin 48. No löytyihän sellainen, ja sovittiin treffit kun oli kirjoiteltu ja soiteltu muutama viikko.
Ja Mikä oli lopputulos, treffi ystäväni oli n. 170 pitkä, painoi ehkä 70kg, käveli kumarassa, selkävaivainen, harmaahiuksinen, ja ikä 60v kieppeillä! Ja ensisanoikseen hän kysyi, ovatko rintani omat vai täytetyt !!! Hän kun pitää suurista aidoista rinnoista.
Että ne treffit päättyivat siihen.jospa se mitta on otettu 40 vuotta sitten, ja nikamat ovat mennet vuosikymmenien saatossa kasaan.., ja niinollen pituusmittakin lyhentynyt, - voisiko olla? :)
Tottakai, rinnat ovat seurustelun kynnyskysymyksiä; ei sentään kysynyt puristuksia? :/- hildurvonhopsis
urvelo vm.-54 kirjoitti:
Sorry nyt vaan, mutta mikä se sinun oma ÄÖ:si on. Kai se kengän numero oli se 45 ?
Minun poikani osti itselleen lumilautakengät numero 48 ja naapuri ilkkui hyväntahtoisesti: "Tarviiko tuossa enää mitään lumilautaakaan".
Pituutesi on ilmeisesti 186 - osuiko lähelle?
Hyvää kesää sinulle :D) - urvelo vm.-54
hildurvonhopsis kirjoitti:
Sorry nyt vaan, mutta mikä se sinun oma ÄÖ:si on. Kai se kengän numero oli se 45 ?
Minun poikani osti itselleen lumilautakengät numero 48 ja naapuri ilkkui hyväntahtoisesti: "Tarviiko tuossa enää mitään lumilautaakaan".
Pituutesi on ilmeisesti 186 - osuiko lähelle?
Hyvää kesää sinulle :D)Älykkyysösämäärää (!) ei ole mitattu, eikä mitatakaan ennenkuin geriatri-setä/-täti sen mittaa, mutta mielelläni kuvittelisin sen olevan plussan-puolella (?). Pituuteni on n.178 ja kengänn:o 43-44. Pöydän alla en mahdu seisomaan; makaamaan kylläkin. Se kertokoon oleellisen fyysisistä ulottuvaisuuksistani. Hyvän-kesän-toivotukset tulivat sopivaan saumaan, sillä loma alkaa tämän viikon jälkeen. Hyvää kesää myös Hildurille !
- ristiriitaista tietoa
Miten on miesten kanssa. He ilmoittavat olevansa urheilillisia, painoa 100 kg, pituus 175,ikä 56
Ei tuolla kilomäärällä ja pituuteen nähden ole urheiltu 10 vuoteen. Ja he etsivät, kaunista(vain kuvallisille vastaan) sopusuhtaista urheilillista naista,ikä 45-50 paino 50-65 kg.
Luulevatko nämä miehet, että läski on lihaksia?tyhmyyttä ilmoittaa muutakuin mitä numerot näyttää; kuinka ihmeessä he luulevat selviänsä jatkosta - uulisi olevan noloa jäädä valheesta kiinni?
- Akaton mies
Pirrejuupas kirjoitti:
tyhmyyttä ilmoittaa muutakuin mitä numerot näyttää; kuinka ihmeessä he luulevat selviänsä jatkosta - uulisi olevan noloa jäädä valheesta kiinni?
Numerothan ny näyttää mitä milloonki ja laki on niinkuun luetahan ja jos sitten on hyvä seliitys sanoollensa jos kiinni jää,hiih, ku mua naurattaa jo etukätehen.
Ottako kuullu ku täällä meilläpäin eli ennenaikahan sellaanen jo vanhee mies ja se oli sellaanen hyvänpuoleenen ennustamahan tulevia ilimoja ja ihimiset uskoo siihen ku se sanoo. Se oli muutoonki sellaanen viisas mies, lukenu ruattit ja latinat, selitti sotiensynnyt ja osaas se nuata siviistys sanojaki vilijellä. No se oli ollu ihan parasta heinäaikaa ku se oli yllyyttäny kylään ukkoja kaatamahan heinää notta soon ny pitkäaikaaset pouraat tuloos, jotta hän on sen ny laskenu tarkkahan alamunakaasta. No nehän äijät usko ja joka taloos kaatoovat. Seuraavana aamuna se oli lähteny asioollensa vissihin kauppahan ja mihinä oli käynykkään. Takaasin tullees se oli poikennu toiskahan ja siellä isäntä oli syynänny taivahalle karteekin raosta ku sieltä oli tuloos oikeen musta ja suuri sarepilivi. Se isäntä oli sanonu jotta "tuu ny Kustaa kattomahan ku nousoo musta pilivi ja kohta se sataa ja sä heinäpoutaa lupaasit narrasit kaatamahan, ny kastuu varmasti puolikuivat heinät, perkules minkä meniit tekemähän" No se oli Kustaa tullu siihen toiskan isännän vierehen, luurannu liioon siitä karteekin raosta ja sanonu notta "joo mutta nuaha onki vierahia piliviä mikkä tuolta on tuloos"
terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta. - Pirre*
Akaton mies kirjoitti:
Numerothan ny näyttää mitä milloonki ja laki on niinkuun luetahan ja jos sitten on hyvä seliitys sanoollensa jos kiinni jää,hiih, ku mua naurattaa jo etukätehen.
Ottako kuullu ku täällä meilläpäin eli ennenaikahan sellaanen jo vanhee mies ja se oli sellaanen hyvänpuoleenen ennustamahan tulevia ilimoja ja ihimiset uskoo siihen ku se sanoo. Se oli muutoonki sellaanen viisas mies, lukenu ruattit ja latinat, selitti sotiensynnyt ja osaas se nuata siviistys sanojaki vilijellä. No se oli ollu ihan parasta heinäaikaa ku se oli yllyyttäny kylään ukkoja kaatamahan heinää notta soon ny pitkäaikaaset pouraat tuloos, jotta hän on sen ny laskenu tarkkahan alamunakaasta. No nehän äijät usko ja joka taloos kaatoovat. Seuraavana aamuna se oli lähteny asioollensa vissihin kauppahan ja mihinä oli käynykkään. Takaasin tullees se oli poikennu toiskahan ja siellä isäntä oli syynänny taivahalle karteekin raosta ku sieltä oli tuloos oikeen musta ja suuri sarepilivi. Se isäntä oli sanonu jotta "tuu ny Kustaa kattomahan ku nousoo musta pilivi ja kohta se sataa ja sä heinäpoutaa lupaasit narrasit kaatamahan, ny kastuu varmasti puolikuivat heinät, perkules minkä meniit tekemähän" No se oli Kustaa tullu siihen toiskan isännän vierehen, luurannu liioon siitä karteekin raosta ja sanonu notta "joo mutta nuaha onki vierahia piliviä mikkä tuolta on tuloos"
terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.kun on oikein osaava, niin onnistuu kyllä muuttamaan vaikka yö päiväksi pelekillä puhheilla :)
Ihan normaali paino voimamiehelle. Ootteko koskaan kattoneet vahvin mies-kisoja? Kyllä niiden paino on yleensä sadan kilon tietämissä.
- Juniperus
Ehti arvella, että kyse on voimailulajeista, ja niin tietysti täytyy olla. Miehellä on 30 kiloa lihaksia enemmän kuin keskimäärin. Sumopainijaksi mies on aivan liian köykäinen.
- se katajakin
Juniperus kirjoitti:
Ehti arvella, että kyse on voimailulajeista, ja niin tietysti täytyy olla. Miehellä on 30 kiloa lihaksia enemmän kuin keskimäärin. Sumopainijaksi mies on aivan liian köykäinen.
aina vaan marjailee.
- A..N..N..A evk
minulla vasta ollut treffipalstalla ilmoitus. Haen 48-54v kaveria, kun yksin ollut jo monta vuotta.
Mielestäni ikä, paino, pituus ym ovat osviittaa antavia, eikä niitä tarvitse niin kirjaimellisesti ottaa. Joskus natsaa kohdalleen vaikka ikäerot olisivat useitakin vuosia puoleen tai toiseen.
Hiljaa hyvä tulee, jos mielensä malttaa, eikä syöksy suhteeseen liian rajulla vauhdilla.
Paljon myöskin ikäiseni miehet hakevat nuorista naisista seuraa.
Minua ei haittaa kuka mitäkin hakee, jokainen tuntee itsensä ja halunsa, joten ei moitita siitä ketään. - outoa????????
ei yhtään oudompaa kuin, että VARATUT 50 miehet haeskelevat "urheilullisilla" (pöhöttyneillä)vartaloillaan 35-vuotiaita
VAPAITA naisia.- pos+
kalikka kalahti, koira älähti.
- en kuulu
pos+ kirjoitti:
kalikka kalahti, koira älähti.
kumpaankaan kastiin en ole turvonnut 50 mies joka kärkkyy 35 sinkkunaisia enkä nainen joka jahtaa nuorempia miehiä. Olen vain hieman turvonnut nainen jolle kelpaisi ikäiseni seura.
Siitäs sait!!!!!!! - pos+
en kuulu kirjoitti:
kumpaankaan kastiin en ole turvonnut 50 mies joka kärkkyy 35 sinkkunaisia enkä nainen joka jahtaa nuorempia miehiä. Olen vain hieman turvonnut nainen jolle kelpaisi ikäiseni seura.
Siitäs sait!!!!!!!...rehellinen ainaskin tunnut olevan. hyvä, hyvä ! jotenkin vaan asetelma: nainen vastaan mies, ja päinvastoin, jaksaa ihmetyttää.
Minä olen 50 ja mieheni 55, mutta minun mielestäni me olemme iättömiä ihmisiä molemmat. Usein tuntuu että me molemmat olemme pikkukakaroita vielä. Joskus taas tuntuu, että mieheni on aikuinen, ja minä pikkukakara. Ja toisinaan taas tuntuu sellaiselta, että minä olen nähnyt ja kokenut niin paljon, kuin olisin elänyt aina.
Ehkä se on taas se oma mielikuvitus, kun tekee niitä tepposiaan. On se vaan kiva, että sillä saa väriä tylsään arkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422081- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 41806
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637