Mitä mieltä olette tästä leffasta.
The Simpsons movie.
112
26557
Vastaukset
- Giriel
Mitä voi enempää sanoa.. Varmasti maksaa elokuvateatteri kokemuksena takasin..
- Simpson fan
Sai nauraa leffateatterissa, tosin miinus ku äänet oli niin jumalattoman isolla. Ei ole aikasemmin nui kovaa huutanu. =)
- Iso-B
Simpson fan kirjoitti:
Sai nauraa leffateatterissa, tosin miinus ku äänet oli niin jumalattoman isolla. Ei ole aikasemmin nui kovaa huutanu. =)
Että äänet on isolla kun menee katsomaan jotain piirrettyä elokuviin. Pikkukakkonen ei kuulu kotona yhtä kovasti.
- jjjjooodduuu
Oli aivan mahtava leffa, kannattaa käydä katsomassa. sai nauraa melkeinpä koko ajan.
- PMY81
Just äsken katsoin kyseisen elokuvan ja täytyy sanoa, että loistava elokuva oli! Ja onnellinen loppukin vielä oli. Ensin kaikki halusi Homerin hengiltä ja lopussa Homer pelasti kaikki! Perfect!!
- so_vain
olin tosi pettynyt, draamaa enemmän kuin komediaa. Olen katsonut melkein kaikki simpsonit ja monta kertaa uusinnat myös, se on mun mielestä maailman paras sarja. Odotin todella paljon leffalta (hauskoja juttuja ym.) alku lupaili hyvää ja siinä sai nauraa, mutta jossain vaihees leffa lässähti ja siitä alkoi tulla enemmän draama leffa. En ymmärrä miksi piti duunata yli huono leffa loistavasta sarjasta, jokin on mennyt todella pieleen vai onko kyse siitä , että simpsonit menee "aikuisempaan" suuntaan. Vielä pitää sanoa, että leffa oli todella tylsä myös vaikka kestoa oli vain vähän yli tunti.
- lonelygirly
so_vain kirjoitti:
olin tosi pettynyt, draamaa enemmän kuin komediaa. Olen katsonut melkein kaikki simpsonit ja monta kertaa uusinnat myös, se on mun mielestä maailman paras sarja. Odotin todella paljon leffalta (hauskoja juttuja ym.) alku lupaili hyvää ja siinä sai nauraa, mutta jossain vaihees leffa lässähti ja siitä alkoi tulla enemmän draama leffa. En ymmärrä miksi piti duunata yli huono leffa loistavasta sarjasta, jokin on mennyt todella pieleen vai onko kyse siitä , että simpsonit menee "aikuisempaan" suuntaan. Vielä pitää sanoa, että leffa oli todella tylsä myös vaikka kestoa oli vain vähän yli tunti.
leffa oli paljon parempi kuin keskiverto simpsons-jakso..ei tullut tylsää hetkeä kun koko ajan sattu ja tapahtu. Hauskaa huumoria, sai tosissaan nauraa. Tosin edellisen kirjottajan kanssa samaa mieltä siitä, että leffan alku oli hauskempi kuin loppu. Antaisin tähtiä ****
- jolata
hyvä oli mutta olisi voinut olla parempi
- Lisa Simpson
Olin hieman pettynyt nähdessäni tänään kyseisen elokuvan, koska juoni oli hieman yksitoikkoinen. Olihan se ihan hyvä, mutta olisi voinut olla paljon parempikin.
- -zerokasta-
"Spider-Pig, Spider-Pig, does whatever a Spider-Pig does. Can he swing from a web? No he can't, he's a pig. Look out! He is a Spider-Pig."
- Adalia77
Katsoin filmin ensi-illassa, oli aivan loistava! Yleisö nauroi niin kovaa, etteivät vuorosanat kuuluneet ja lopuksi taputti :) Katsokaapa muuten lopputekstitkin ihan loppuun...
- ugbxjtk
No kun ottaa huomioon uusimpien Simpsonit jaksojen läpän tason niin kyllä tämä nyt ne ylitti ihan suosiolla.
Mutta jäätiin vielä sarjan kultaajasta aika kauas.- Simpson-friikki
Katsoin leffan perjantaina ja olin realistisin odotuksin, koska sarjana se on aivan valioluokkaa televisiohistoriassa. Leffa täytti ne realistiset odotukset täysin, mutta aivan niinkuin "oikeat" kriitikotkin olivat sanoneet, ei se yltänyt parhaimpien sarjapätkien tasolle. Viihdyttävää ja dramaattista, voiko jotain muuta vaatia?
Olin pettynyt elokuvan pituuteen. Käyn harvoin teatterissa asti katsomassa, joten luulin elokuvan oikeasti kestävän sen reilu puolitoista tuntia, nyt se kesti hädin tuskin sen trailereineen.
Kyllä jokanaisen unelmamies Homer perheineen ja seikkailuineen huonompanakin päivänä ohittaa useimmat elokuvat ja varsinkin nykypiirretyt, vaikka ei lastenohjelma olekaan. Tähtiä annan keltaiselle perheelle 4. :) - Hmm...
Simpson-friikki kirjoitti:
Katsoin leffan perjantaina ja olin realistisin odotuksin, koska sarjana se on aivan valioluokkaa televisiohistoriassa. Leffa täytti ne realistiset odotukset täysin, mutta aivan niinkuin "oikeat" kriitikotkin olivat sanoneet, ei se yltänyt parhaimpien sarjapätkien tasolle. Viihdyttävää ja dramaattista, voiko jotain muuta vaatia?
Olin pettynyt elokuvan pituuteen. Käyn harvoin teatterissa asti katsomassa, joten luulin elokuvan oikeasti kestävän sen reilu puolitoista tuntia, nyt se kesti hädin tuskin sen trailereineen.
Kyllä jokanaisen unelmamies Homer perheineen ja seikkailuineen huonompanakin päivänä ohittaa useimmat elokuvat ja varsinkin nykypiirretyt, vaikka ei lastenohjelma olekaan. Tähtiä annan keltaiselle perheelle 4. :)Kuinka pitkän ajan päästä DVD mahdetaan julkaista?
- 5.12.07
Hmm... kirjoitti:
Kuinka pitkän ajan päästä DVD mahdetaan julkaista?
tulee dvd
- Hmm...
5.12.07 kirjoitti:
tulee dvd
Kiitos tiedosta. Vielä vajaat 5 kuukautta kun jaksaisi odottaa...
- tuo
voinut olla parempikin, mutta tulipahan katsottua ;)
- SDSDSDS
SIMPSONS MUVIE ON PARAS ELOKUVA JA JAKSO
- Crilisko
Elokuvaa on odoteltu niin kauan, että odotukset ovat huimat. Elokuvaa katsottaessa ei nauramiselta säästy, tai ainakin hymyilyttää. Lisan rakastuminen, Homerin tyhmyys, sekä Bartin täysin uusi olemus ovat kyllä mahtavia mutta...Ensimmäiseksi elokuvaksi liian vauhdikas. Olisin toivonut näkeväni kaikki Simpsoneiden hahmot, kuten esim. Lumipallo tai Hans, joita ei elokuvassa näkynyt. Olisi myös hauskaa jos Bob (Crustyn entinen apuri) olisi tuottanut mielipahaa. 3 Tähteä :)
- lasimukisims
Antaisin kolme tähteä.
- AxlRose83
Eipä ollut häävi... Oli HIEMAN tekemällä tehty.. Ei sytyttänyt... 2 tähteä viidestä
- jep jep
5 tähtee simpsoneille. maailmanparas elokuva!!!!!!!!!!!!!!!!
- Hmm...
Paras elokuva kautta aikojen, annan täydet 5 tähteä! Ainoana miinuksena sivuhahmojen poissaolo. Huumori oli kyllä herisyttävää, kuten aina Simpsoneissa, eikä dramaattisuuskaan haitannut.
- pippurinen85
olihan se hauska leffa, sai nauraa ainaki kokoajan!homer rulaa!!
- Mugglie
Luin kommentteja ja huomasin jonkun lähettäneen negatiivista palautetta The Simpsons-Moviesta*. Ymmärrettävää ettei kaikki ymmärrä keltaisen perheen dramaattista puolta, mutta elokuvasta olisi tullut tuiki tavallinen sarja, jos suurta tunne kohausta ei olisi tuupattu leffaan. Minusta *T.S.M on paras kaikista näkemistäni leffoista ja parempaa saa odotella! Jos olisin kehdannut itkeä ensi-illassa kaikkien keskellä, sali oli tulvinut yri äyräidensä! Kaikki Simsons-fanit ymmärtävät, miksi lopetan viestini näin: U.S.A! U.S.A!
- timon fani
Katsokaa Timo Koivusalon loistavia elokuvia älkääkä tälläistä paskaa.
- Viimeksi hyvä Pekoissa.
........
- jep jep
simpsonit elokuva oli paras.En koskaan oo nähnyt parempaa elokuvaa tähän mennessä.
- kun
jep jep kirjoitti:
simpsonit elokuva oli paras.En koskaan oo nähnyt parempaa elokuvaa tähän mennessä.
silmä puhkesi.
- noor-
Sä kuule!! Luuletko sä et kukaan jotain sun timojas kukaan haluu kahella? The simsons movie tuotti foxille elokuvista saaneitten rahojen ennätyksen! Et pistä ne timos perseeseen äläkä tuu valittaan!!
- simpsons fani
Haista kuule pitkä pas....ka!!! >:P
ootko ees ite nähny sitä leffaa??
- Minttuliini_
Juuh, käytiin kattoo kyseinen leffa viime viikonloppuna ja täytyy myöntää että elokuva oli pienoinen pettymys:( Hyvä juoni sinänsä, mutta aivan liikaa sitä kaikkea muuta paitsi humoristisia tempauksia jne... Olihan siellä tietysti niitäkin kohtia, mutta odotukset oli paljon korkeammalla!
- mitä miel...?
SE OLI AIVAN UPEA.BART OLI HYVÄ SIINÄ SKEITTAUS KOHDASSA KUN SE P IPPELI NÄKYI.KOKO ELOKUVATEATTERI OLI TÄYNNÄ SIMPSON FANEJA JA KAIKKI NAUROIVAT VÄHÄN VÄLIÄ.
JOS PITÄISI ANTAA PISTEET 1-100.NIIN SE OLISI 100- sa-rah
Se oli kyllä niin huippu kohta kun se lens siihe ikkunaa :F
- sa-rah
Elokuva oli mielestäni suurimmaksi osaksi sitä tyypillistä simpsonia. Mutta kuitenkin jotain poikkeavuutta oli. Minusta sen "Elokuvamainen" toteutus ei ollut ihan niin kiva kuin tavalliset puolentunnin jaksot.
- Jemsku
Tosi hyvä,tykkäsin tooosi paljon...Tuttua simpsons-huumoria :)
- Evyn89
Minulle se oli vähän pettymys.
Pari hauskaa kohtaa siinä oli, mutta odotin silti enemmän. - Toinen Homer
Kyllä oli ratkiriemukas filmi, juuri syntymäpäivänäni ensi-iltaan. Kyllä nauratti monessa paikassa vedet silmissä. Sopivan kevyt elokuva kaiken kaikkiaan. Hupia parhaasta päästä. Kannattaa käydä katsomassa.
- Munuainen=)¤
Ihan paras moovie. hauska ja muutenkin kiinnostava leffa!
- se oli.
Jos pitäis antaa arvostelu se olis 9,8 ;D
- jep jep
mä en oo nähnyt kuunaan yhtähyvää elokuvaa.SE OLI HYVÄ KOHTA MISSÄ BART JA HOMER OLI KATOLLA JA MYÖS SE SKEITTI KOHTA BART VÄHÄN VILAUTTELI.
- kävin ensi illas
oikein hyvä tätä odotinkin!
- surkeus
Olisivat voineet jättää tekemättä kyseisen elokuvan...
Hirveetä kuraa jos vertaa itse sarjaan.
Komedia loisti poissaolollaan.
Puolikas tähti viidestä, jos sitäkään.- jep jep
the simpson is best.muut elokuvat ovat huonompia sen rinnalla.
Joten onko mikään ihme, jos ei ole enää parhaimmillaan? Tosin leffa oli loistava ja oli sentään juoni!
Jatko-osa on tulossa ja jenkeissä on pian alkamassa 20 tuotantokausi!
Onneksi esim...nämä julkkikset antavat aiheita, joten varmasti jatkuu vielä pitkään, jos heillä innostusta tehdä.
- neljä tähteä
Käväisin katsomassa The Simpsons movien ja pidin kovasti. Varsinkin alku oli hauska, ja muutenkin oli ihan mukavasti leffassa huumoria, tosin sitten loppupuolella ehkä oli vähän "tylsää". Tosin en hetkeäkään vilkuillut kelloa tai ajatellut, että loppuisipa tämä jo. Homerin hassutukset ja hölmöilyt naurattivat aidosti. Suosittelen lämpimästi kaikille simpsoneista pitäville. Rahat eivät mene hukkaan.
- jos et oo
MEE KATTOO
- Jhoony
Mielestäni leffa oli todella hyvä siinä tuli kyllä naurettua ja paljon.
- Simpsonit on best
Paras elokuva mitä oon nähny. Hyviä kohtauksii oliku bart lens siihe ikkunaa ja sit ne Rod ja Tod Kitti penistä siitä ruuasta. Sitä ihmettelin miks bartin vehkeet näky koska simpsoneissa ei ikinäole näytetty sukukalleuksia tai mitään arkoja paikkoja...
- öh...noo...
Näin siis tehtiin, koska moista alastonkohtausta ei olisi saanut näyttää Yhdysvaltojen televisiossa.
- trailerin mukaan
katoin elokuvan trailerin (en vielä elokuvaa) ja siinä oli hodari peniksen edessä...
- lalalalaaa....
Spider pig, spider pig, what does it do......
- paras leffa ikinä
minun mielestä se on hyvä leffa olen 12 toista vuotias poika asun länsi suomessa se oli tosi hyvä leffa tosi hyvä olen ihan pienenä jo katsonut sitä katsoin varmaan jo 4 vuotiaana jot kut kaverit on vasta alkanu kattoo sitä sit ne sanoo et se oli hyvä jakso ja mä sanon mä oon nähny sen monta kertaa vaikka jossai lukee et ne on uusii jaksoi mutta mä oon nähny ne ennenkin kun ne on oikeesti vanhoi jaksoi ha :D
- Larry The Chef
Hieno.
- D'oh
Elokuva ylitti odotukseni ehkä "kadziljoonamaisesti"
Elokuva joka pystyy olemaan sekä ajankohtainen, että äärettömän huvittava on harvinaista nykypäivän tehostemyllytyksiin verrattuna - ehkäpä tekeleen pelastaakin juuri se asia, että es on "vain" animaatio. Mutta millainen animaatio^^- tykkäsin
Kyllä itse olin aivan yllättynyt miten hyvä se oli! Suorastaan loistava :) Ottaen huomioon, että tekijöillä on täytynyt olla paineita tätä tehdessä..
Voisin katsoa uudelleenkin!
- Nimetön
!!!!
- toveri lenin
Me sivistyneet katselemme vain neuvostoliittoa ihailevia elokuvia.
- toveri lenin
ihan paras elokuva!
- ---
Trailerit paljastivat parhaat palat. :/ Mielestäni itse leffaan olisi pitänyt säästää enemmän.
- rullapati
nauraa sai makoisasti :D
Spiderpig- BiiSt
Ei maistun.. ehkä normi jaksoja parempi mut ei mikää kummonen :) Varmaa viel huonompi esitys jos ois ollu suomi dubbi
- kkkewf
aika kova leffa mun mielest se possu oli hyvä
- Pig oli
aivan sairaan hyvä läppä, HYVÄ LEFFA!!!
- Susanni
Mahtava leffa! ei vois nyt parempaa keksiä.
- ...
Helevetti miten hyvä pätkä! spiderpig does whatever a siperpig does...
- mon_key
ja vielä korkeasti riman yli! Nauroin monessa kohdassa niin hillittömästi että olen kiitollinen siitä etten sillä hetkellä juonnut mitään (tiedättehän... "SPOOLSH!"). Mistä ne olivatkin keksineet kaikki osuvat vitsis juuri elokuvaan?! Sarja ei ole mielestäni puoliksikaan noin täynnä hauskoja kohtauksia. No oli siellä jokunen mitkä eivät niin naurattaneet, mutta tuli kuitenkin naurettua tyyliin joka minuutin sisään. Aivan loistavaa!
En tajua miksi joku (en nyt muista kuka, mutta joku ylex:n...) juontaja sanoi ettei se nyt ole niin erikoinen. "Kuin kolme hyvää jaksoa peräkkäin" tai jotain vastaavaa se sanoi. Minusta tämä oli aivan älyttömän hauska vaikka pelkäsin pahinta. Onneksi en mennyt katsomaan dubattua versioita, sen en usko olevan edes maininnan väärti... - samu_r25
se oli aivan mahtava...kaitoin sen orginalin mut vois ihan piruuttain käydä katsoos sen suomeks dubatun
- __tyty__
olihan se ihan jees, mutta odotin vähän enemmän sen perusteella miten on jotkut tätä leffaa hehkuttanu. joitain hyviä kohtia.
- Do`h.
Dubbia, että saa nauraa häpeästi, kun ton "lasten leffan" piti tehdä niin.
Esim...homo, homo homo pälätys Suomeksi ja pari muuta. - samparooni
DVD julkastaan tai siitä tulee tekstitetty versio. Suomeksi dubbaus on simpsonit (tosi)faneille sama, kuin uskovaisille raamatun häpäiseminen.Ja en ole tietoinen siitä onko vielä tekstitettyä versiota tullut, mutta en kaipaa sellaisia vinkuja pissiksiä tänne sanomaan: lol noob siint on jo textitetty versio. Riittää kun kohteliaasti ilmoittaa että se on tullut tai siitä on jo. /worst episode EVER\
- ilmoittaa hän
että tekstitettyjä versioita on tuplamäärä levityksessä dupattuihin... Esim se kyseinen teatteri missä itse kävin siel on 5 näytöstä/vuorokausi ja vain 1 niistä suomeksi dupattuna.
Mene siis hyvä ihminen katsomaan - on HYVÄ!
Itse odotan DVD:tä jotta voi kuunnella suomalaiset äänet, ei nimittäin usko riitä Toikkaa Homeriksi...mutta uteliaisuuttani haluan tietenkin kuulla.
Ei muuta kuin spiderpig...
- hölötipömpö
leffa oli paikka paikoin ihan hauska, mutta vähän väkisin väännetyltä se vaikutti. tv-sarja on hauskempi. green day oli kiva lisä.
- The Greek
I've spent all my life watching movies and what do I have to say after I've seen this movie? A life well spent!
- ---
Tosi hyvä. Mut vielä parempi oli se uusin Potter elokuva.
- mine
iha vitu hyvä leffa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ........
- näin sitä mennään
Jos on sitä mieltä, että Simpsonit ovat edelleen mitä loistavinta viihdettä, nauttii leffastakin aika lailla (luulisin), mutta jos kuulut niihin, joiden mielestä viimeiset kymmenen vuotta simpsit on ollu aika lailla skeidaa, niin skippaa tämä...it wasn't so good
- Äiti1967
Tuli vko sitten katottua lasten kanssa ja oli ok, mut minua jäi vaivaamaan, mitä sille possulle tapahtui?
- _röh
mitä sille possulle tosiaan tapahtui?? jäi vaivaamaan...
- ...
Olen itse todella kova simpson fani. Minulla on kaikki tuotantokaudet dvd:llä ja katson aina simpsonit telkkarista. Elokuva oli hyvä, mutta kuitenkin pettymys simpsoneiksi. Olen tottunut siihen että simpsoneissa tapahtuu arkisia, mutta hauskoja tapahtumia. Sitten Springfield suljetaan kuvun alle ja aiotaan lopulta jopa räjäyttää vain sen takia, että Springfieldiläiset roskaavat liikaa.. Ei tunnu kovin todelliselta. Eihän kaikissa simpsonien jaksoissa tapahtumat aina ole ihan todenmukaisia, mutta jotenkin tuntuu jonkun siinä elokuvassa tökkivän. Elokuvassa oli kyllä myöskin paljon niitä vanhoja simpsonien hauskoja kohtauksia. Siitä plussaa. En tiedä mitä muut ajattelevat viestistäni, mutta kerroin vain oman mielipiteeni. Aion kuitenkin elokuvan ostaa dvd:lle. Simpson fanina se on välttämätöntä.. :)
- kimberly89
oli kyllä nii hauska että voi voi
tykkäsin todellakin - jutju,
Annan arvosanaksi 9 leffa ei ollut niin hauska kuin odotin ja vähän turhan lyhyt minun mieleeni. Täältä lisää http://tinyurl.com/2dlrcr
- Zazita
loistava leffa, ***** tähteä . Spider pig, spider pig, spider pig... :)
- Jouzou
Tyypillistä Simpsons-kamaa: Pääjuoni kertoo, kuinka Homer mokaa ja lopulta joutuu korjaamaan mokansa. Lisäksi pari sivujuonta, slapstick-komediaa ja vitseihin verhottua yhteiskunnallista moraalisaarnaa.
Tämähän ei sinänsä tee leffasta huonoa. Itse nimittäin satun pitämään Simpsonien huumorista. Jos jokin ei ole rikki, sitä ei pidä korjata. Sanotaan 9/10.
P.S. Finnkinon sivuilla on "hieman" liioiteltu juonta: "Miten käy Homerin, joka joutuu pelastamaan koko maailman katastrofilta, jonka hän itse on saanut aikaan?"
En yleensä nillitä pikkuasioista, mutta onko koko maailma yhtä kuin Springfield? :/ - Peperix
Se oli mun PARAS katsomani elokuva :)
- pelkkää
TUUBAA! Kaikki tähän mennessä tehdyt jaksot vie voiton 10-0. Tylsä.
- Hmm...
Elokuva saa plussaa myös siitä, ettei se ole mikään ärsyttävä, muka hieno 3D-hömppä. Mukavaa huomata, miten sarjan tekijätkin ovat irvailleet asian suhteen: "The Simpsons in 2-D!".
- termospullo..
Ainoat miinukset suomidubbaamisesta (piti mennä katsomaan, kun velikin meni joka on 6v.). Muuten juoni toimi ihan kohtalaisesti, mutta ei helvetti mitkä äänet ne ovat vetäneet niiden päälle. Homerkin kuulostaa suomalaisena ihan 70v-pedofiililtä.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,
En oikein ymmärrä, mitä ihmiset tässä näkevät.
Sarjassa huumori on spontaania, älykästä ja nopeaa. Elokuvassa huumori on massoille suunnattua, lapsellista ja tylsää. Lisäksi juoni on yllätyksetön ja jotenkin saarnaava. Ihan kiva, jos tällainen saa amerikkalaiset ajattelemaan asioita, mutta ei se silti tee elokuvasta hyvää, päin vastoin!
Simpsons movie on pidennetty, lapsellistettu ja tyhmennetty versio hienosta, kekseliäästä sarjasta.
Kyllä sen nyt katsoi, mutta ei leffa kyllä mikään komedian runsaudensarvi ollut. - lololololololololo
http://s1.fi.bitefight.org/c.php?uid=26732
faktaa leffasta - EEeeeeefsssss
Oikeesti se oli loistava! Naurettiin kaverin kanssa hulluna! :) :D :D Ihan niinku BEEST!
- simpsonfani1
En oo nähny viel ite elokuvaa mut sarjast päätellen huippu elokuva !
- Bartin Kaksoisveli
En oo viel nähny elokuvaa mut sarjaa katon . Simpsonit on yksi lempi ohjelmistani !
- homerious
Toisaalta olisin odottanut monta vuotta pohditusta juonesta enemmän käänteitä ja henkilö kemiaa.
Kyseisessä sarjassa harvemmin tapahtumat tapahtuvat muualla kuin Springfieldissä ja tälläkertaa ei tehty juuri poikkeusta. Henkilöt suhtautuivat toisiinsa aivan samalla tavalla kuin sarjassa. mikään ei muuttunut (lukuun ottamatta homer ja marge joihin ihmiset vihastuivat) jos tapahtumat olisivat tapahtuneet muualla kuin kuvun alla tai sinne olisi laitettu esim. ulkopuolinen hahmo olisi juoni ollut paljon mielen kiintoisempi.
Odotin enemmän, mutta katsoin innolla. - Vaikka kolmanteen
Olevan jotain Tree house of Terror tapaista, koska ne jaksot ovat melkein parhaimpia.
Oli kyllä aivan loistava! hyvä huumori!
- The Simpsons
Iha paras just best
- Jo katsonut
Leffa oli kuin venytetty jakso. Ei uutta auringon alla. Vanhan toistoa.
- jeejee
kyllä se on kaikista paras. parempaa saa kovaa ettiä mutta tuskin sellasta on tai tulee olemaan.
- kylvaan
Siitä elokuvasta puuttu jotain.. En ole varma mitä.
Mielestäni elokuva oli kuin yksi pidennetty Simpsoneiden jakso. Eli aika perus simpsonit huumoria. Ihan jees elokuva. Itse ainakin diggailin. Että en ainakaan pettynyt ollut. - Töyhtöpää
Todella hyvä elokuva, mutta rehellisesti sanoen vain ylipitkä simpsonit jakso
- Homecoming
Oon käyny kattoo sen jo 4 kertaa leffateattereis :D Mensin vieläki, mut kai tarvii oottaa et tulee dvd:eel :P Se on nii hauska ja- ei voi muulla kuvaill ku. SPIDER PIG
- se on
Tosi hyvää viihdettä ja animointi oli paljon parempi ja tarkempi kuin tavallisissa simpson jaksoissa. Iloa silmälle!!
- Kanankoipi
Se on vaan tunnin pitempi kun yks jakso ja se tuntuu yheltä jaksolta. Jos pitäis arvostella antaisin 7 ½ tai 8
- hööööö
Leffa oli huippu! Sai nauraa aivan tikahtuakseen välillä ja toisinaan taas jopa herkistyä kyynelten partaalle (esim. Margen häävideo-kohta). Tykkäsin niin lujaa, vaikka ennakko-odotukseni eivät olleet mitenkään huikeat.
- Joku
En kyllä tykänny. Mielestäni jopa jaksot ovat parempia. Pitkäksi venytetty normi tarina. Mielummin kattelen 4 jaksoa tuotantokausi boxista kuin tuon elokuvan...
- lauren
simpson elokuva jyrää jee
- 1+17
kyseisen leffan katsomassa silloin, kun se tuli teattereihin. Ainoa kohtaus, joka jäi mieleeni oli se Bartin viuhahdus, jossa nauroin ihan vedet silmissä. Muuten ei ollut mikään erityinen, mielestäni sarjassa on usein hauskempaa läppää. Juurikin sellaista nopeatempoista, jota eivät kaikki varmaan edes tajua. Leffan läppä liian helppoa.
- Marge*
Tämän leffan jälkeen oli kyllä hyvä ja rento fiilis.
Marge* kirjoitti:
Tämän leffan jälkeen oli kyllä hyvä ja rento fiilis.
Hauska, hauska ja vielä kerran hauska. Hyvin animoitu ja ääninäyttely perustasoa. Kässäri tehty huolella. 1,20 tuntia menee siivillä tätä kattoessa. Suomidubbikin on katsottu eikä se ollut niin huono kun olisi luullut. Ihmetyttää kun sitä haukutaan. Mikä siinä dubissa on mielestänne vialla?
- anti edasgpåksagsg
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865