aah mä voihkin ja läähätin kun mikko työnsi itseään syvemäälle ja syvemmällä mun perseessä oli teko muna ja mikon muna oli mun pillussa sitten se sano et mee makaan lattialle selälleen ja mähän tottelin se alki pyrittään hitaasti mutta varmasti sen kieltä mun pillussa!! mä huusdin kohta tulee kohta tulee ja sit mä laukesin ja se nuoli mua vielä ja sit oli mun vuoro mä otin mikon munan käteen ja alkoin vetkuttaan ja työnsin samaan aikaa teko kyrpää mikon perseeseen!!ja sit se laukes
jos haluutte lisää niin sanokaa!!
kohta tulee
~kuuma muija~
2
8071
Vastaukset 2
- kylmä kalle
Kysy Mikolta haluuko se lisää.
Kyllä haluan lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l275941Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni48737- 67681
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et35584- 52574
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona31504- 44500
- 48477
- 40465
- 30459