Onko Kauhajoen poliisi saanu nyt semmosen kamera auton jossa se kamera räpsii kuvia takalasilla kun ajaa vain Bussi pysäkille parkkiin ja syö donitseja.
Onko
51
6843
Vastaukset
- väliä
sillä on?
Ajelkaa sillain, ja sellaisella vauhdilla, että teitä saa huoletta kuvailla.
Turhaan sitä poliisia haukkuu jos sakot saa. - antaa
sakkoja kaikille kakaroille jotka siinä matkiksella pesii..kaahataan ja sotketaan kun ei jakseta sitä iskän ja äiskän rahoilla kasvatettua persettä nostaa jotta vietääs roskat yms roskiin.
- ...!
ja sitte kaahataan ihan älytöntä vauhtia ja valitetaan kun saadaan sakkoja..
- ElanC
Onko bemari kuskeilta taas lähtenyt kortteja hyllylle?
- ...!
on ne bemarikuskit niiiin kovia poikia..! (muka)
- hiljaa hyvä tulee
Taitaa olla itse kortiton bemarikuski kirjottanu ton kysymyksen?? Nimimerkistä päätellen!!
- Kalevi_2
hiljaa hyvä tulee kirjoitti:
Taitaa olla itse kortiton bemarikuski kirjottanu ton kysymyksen?? Nimimerkistä päätellen!!
Että niiltäki hulttioilta saadaan kortti pois,ollaan oltu niin euroopan omistajaa että huhhuh...
- justnäin
Kalevi_2 kirjoitti:
Että niiltäki hulttioilta saadaan kortti pois,ollaan oltu niin euroopan omistajaa että huhhuh...
ajellaan joko ikivanhoilla joista ei tiä koska ne leviää tai sit velkabemareilla kylillä keskellä yötäkin ja niinku sanoit: ollaan kuin euroopna omistajat!
- oma nimi...
ja tämä "elanc" vois laittaa kans ihan vaikka omalla nimellään näitä kommentteja ettei mee muiden syyksi kirjoittelu... koska tunnen ihmisen johon sillä viitataan, ja tiedän että hän ei itse tollasia kirjoittele.. ps. ja miks tää itkette, tulkaa vain rohkeasti jutteleen jos on asiaa, niin ei tuu epäselvyyksiä... eikä siitä tarvitse muille olla naama norsunvitulla jos oma taloudellinen tilanne estää ostamasta uutta autoa, olkoon ny vaikka mersu,volvo,audi tai bemari...
- elämä on
oma nimi... kirjoitti:
ja tämä "elanc" vois laittaa kans ihan vaikka omalla nimellään näitä kommentteja ettei mee muiden syyksi kirjoittelu... koska tunnen ihmisen johon sillä viitataan, ja tiedän että hän ei itse tollasia kirjoittele.. ps. ja miks tää itkette, tulkaa vain rohkeasti jutteleen jos on asiaa, niin ei tuu epäselvyyksiä... eikä siitä tarvitse muille olla naama norsunvitulla jos oma taloudellinen tilanne estää ostamasta uutta autoa, olkoon ny vaikka mersu,volvo,audi tai bemari...
olipas hyvin sanottu!!! kai noilla edellisillä ei oo muuta tekemistä ku seurata muiden ihmisten tekemistä!! JA KADEHTIA!!
- kun herrantertut
oma nimi... kirjoitti:
ostaisikin omillansa, mutta pappa betalar..sillä ei paljo leuhkita.
- Kalevi_2
kun herrantertut kirjoitti:
sanottu siellä takana!
- oma nimi...
mun täytyy ny pilata sun pitkään järkeillyt päätelmät, mut valitettavasti porukoilla on tarpeeksi omiakin menoja... joten kyllä auto ihan itse on täytynyt maksaa... ilmeisesti sinä itse olet saanut aina kaikki vain pyytämällä, kun päättelit että kaikki ajaa "isin autolla" =)
- kladeret
oma nimi... kirjoitti:
mun täytyy ny pilata sun pitkään järkeillyt päätelmät, mut valitettavasti porukoilla on tarpeeksi omiakin menoja... joten kyllä auto ihan itse on täytynyt maksaa... ilmeisesti sinä itse olet saanut aina kaikki vain pyytämällä, kun päättelit että kaikki ajaa "isin autolla" =)
Ei menoilla mitään makseta vaan tuloilla.....
- verran
oma nimi... kirjoitti:
menoistani ja tuloistani että ihan on pitänyt 16- vuotiaasta omat laskuni hoitaa eli töitä on painettu sen eteen mitä tällä hetkellä omistan..toisin kuin eräät. Hyvähän se on jos joillekkin kaikki maksetaan voi sitten kuluttaa sitä luppoaikaa tuolla matkiksen kulmalla :)
- ...
oma nimi... kirjoitti:
Mitä helekkaria sitä tää ruikuttaa, asiat kun voi sanoa päin naamaaki!!!
- ...
Mitä väliä kuka maksaa ja mitä maksaa! Antaa isukin maksaa jos niin tykkää!! Kyllä tämä kylä sitte on kateellisia täynnä, voi vihtori!!
- kyllävaan
... kirjoitti:
Mitä helekkaria sitä tää ruikuttaa, asiat kun voi sanoa päin naamaaki!!!
tuskimpa bemarilla ajaville kateellisia ollaan, oli ne autot sitte ite ostettu tai isin ostamia. eihän ne sen parempia autoja ole kuin muutkaan ja jos maalin värikin sattuu vielä kilpailemaan auringon kanssa niin.. juu,ei olla kateellisia. :)
- Bemu kuski omilla rahoilla
kyllävaan kirjoitti:
tuskimpa bemarilla ajaville kateellisia ollaan, oli ne autot sitte ite ostettu tai isin ostamia. eihän ne sen parempia autoja ole kuin muutkaan ja jos maalin värikin sattuu vielä kilpailemaan auringon kanssa niin.. juu,ei olla kateellisia. :)
Tervetuloa kylille joskus ja tulkaahan rohkeasti keskustelemaan autojen omistussuhteista ym asioista vastailemme mielellämme, niin ja eihän se bemari oikeastaan oo parempi kuin muut autot kaikilla vain ei oo siihen varaa mutta ostais jos olis... ..MIKSIKÄHÄN?
- taskutyhjä
... kirjoitti:
Mitä väliä kuka maksaa ja mitä maksaa! Antaa isukin maksaa jos niin tykkää!! Kyllä tämä kylä sitte on kateellisia täynnä, voi vihtori!!
Älä unta näe että näiden ISUKIT olisivat autoja ostaneen Kyllä heidän taskunsa on tyhjännyt tämä yksinkertainen arkipäivän pyöritys ,ELI VELAKSI ja kun Auto on MAKSETTU 10 vuoden päästä niin UUTTA VELKAA.
- monikos
Bemu kuski omilla rahoilla kirjoitti:
Tervetuloa kylille joskus ja tulkaahan rohkeasti keskustelemaan autojen omistussuhteista ym asioista vastailemme mielellämme, niin ja eihän se bemari oikeastaan oo parempi kuin muut autot kaikilla vain ei oo siihen varaa mutta ostais jos olis... ..MIKSIKÄHÄN?
Et siis ole yksin onko teitä siis kaksi jolla on oma auto .MISSÄ TAVATAAN
- Näin on
taskutyhjä kirjoitti:
Älä unta näe että näiden ISUKIT olisivat autoja ostaneen Kyllä heidän taskunsa on tyhjännyt tämä yksinkertainen arkipäivän pyöritys ,ELI VELAKSI ja kun Auto on MAKSETTU 10 vuoden päästä niin UUTTA VELKAA.
Mutta eihän se mitään tee, kyllä velkaa on melkein kaikilla. Joillakin enemmän joillakin vähemmän. Ja jos ei ole niin sitten kyllä pappa on maksanut, tai hattua nostan!
- Jarno Vainionpää
Onko jollain kenties mulle henkilökohtaisesti jotain asiaa tuosta nimi merkistä päätellen mua tällä tarkoitetaan. Ottakaa yhteyttä sähköpostiini jos asiassa on jotain epäselvää: [email protected]
- väliäkös
Bemu kuski omilla rahoilla kirjoitti:
En mä kyllä ainakaa bemaria ostais jos rahaa olis...
- Näin on
Kuinka moni tässä ketjussta oikeasti omistaa sen uuden bemarin, ja kuinka moni vaan puhuu toisten suulla?
- töissä 24/7
Oikeesti! ootteko noin kateelisia jos jotku viittii tehdä yö ja päivät 24/7 töitä että saa ostettua semmosen auton minkä haluaa? Itse kuulu siihen porukkaan ja nyt jos ostettaan hieno auto niin sitten te itkette netis kuinka iskät ostelee autoja, eikä oikeasti tiedetä asioista hevonvittua. On teillä raukoilla pieni elämä ja palkka, jos nyt edes ootte vielä töissä.
- uus auto
töissä 24/7 kirjoitti:
Oikeesti! ootteko noin kateelisia jos jotku viittii tehdä yö ja päivät 24/7 töitä että saa ostettua semmosen auton minkä haluaa? Itse kuulu siihen porukkaan ja nyt jos ostettaan hieno auto niin sitten te itkette netis kuinka iskät ostelee autoja, eikä oikeasti tiedetä asioista hevonvittua. On teillä raukoilla pieni elämä ja palkka, jos nyt edes ootte vielä töissä.
Olipa helevetin hyvin sanottu!! Mitäs ruikuttavat, jos eivät viitti töitä teherä!! Ja mitäs sitte, jos on uus auto...ttuako se kellekkää kuuluu, eihä ne oo sitä maksamas!!!
- ontämäkinyt..
töissä 24/7 kirjoitti:
eikös tää alunperin ollu puhe siitä, miten ne bemarikuskit KAAHAILEE, eikä siitä onko ne kenenkä rahoilla ostettu ja kuinka uusia ne on?! ei mua ainakaa kiinnosta niiden bemujen vuosimallit tai onko ne kenenkä ostamia, vaan se, että kun ne ajaa kuinka sattuu! ei tietenkää kaikki, mutta osa tekee niin.. poltetaan kumia, nopeita kiihdytyksiä ja lopulta koko liikenteen vaarantamista. en mä ole nähnyt monen ns. tavisauton ajavan niinkuin osa näistä bemarikuskeista..
- mielipidetämäki
ontämäkinyt.. kirjoitti:
eikös tää alunperin ollu puhe siitä, miten ne bemarikuskit KAAHAILEE, eikä siitä onko ne kenenkä rahoilla ostettu ja kuinka uusia ne on?! ei mua ainakaa kiinnosta niiden bemujen vuosimallit tai onko ne kenenkä ostamia, vaan se, että kun ne ajaa kuinka sattuu! ei tietenkää kaikki, mutta osa tekee niin.. poltetaan kumia, nopeita kiihdytyksiä ja lopulta koko liikenteen vaarantamista. en mä ole nähnyt monen ns. tavisauton ajavan niinkuin osa näistä bemarikuskeista..
No voi huhhuijaa..ei ne kaikki oo bemareita, mitkä kaahaa...merkistä riippumatta, kylällä rengas palaa!! Kyllä ny asiaa paisutellahan aiva liikaa!! On auto sitte uus tai vanha!!! vai onkos niin että pikkukaupunki pelkää "bemarikaahareita"?? Ei saa yleistää!!
- vieläkin
mielipidetämäki kirjoitti:
No voi huhhuijaa..ei ne kaikki oo bemareita, mitkä kaahaa...merkistä riippumatta, kylällä rengas palaa!! Kyllä ny asiaa paisutellahan aiva liikaa!! On auto sitte uus tai vanha!!! vai onkos niin että pikkukaupunki pelkää "bemarikaahareita"?? Ei saa yleistää!!
ei taida tiimiläiset muistaa mitä kaahailusta seuraa...Vai onko niin että kaikki on aina toisten syytä? Ja omaa kaahailua yritetään puolustella vierittämällä syy toisten niskoille.
- NoRacingTeam
töissä 24/7 kirjoitti:
Jotku ostaa kalliin tikkarin, toiset vähä halvemman.. ihan makuasia;) Ne jotka tekee kerralla vähä enemmän töitä sen tikkarin eteen, niin on sitten vähän enemmän aikaa nauttia tikkareista, vaikka sitte siellä matkiksen parkkipaikalla!
Ps. En omista bemaria, enkä myös ole kateellinen kellekkään
- kuuppana
Näkyy taas maanantaina lehdenmukaan joku parikymppinen ajaneen polkupyöräkortin kantatie 44,sella.
- töissä 24/7
Ja seuraavaksi itketään, että se oli kuitenki bemari ja TAAS kaikki bemari kuskit kaahaa. Niin ja eihän sitä tiedä, vaikka sillä olis saman merkkinen puhelin ku sulla ittellä, sehän tekee sustaki kaaharin ainaski tämän keskustelun mukaan.. ..eiköstä näin se homma toimii!
- voivoi..
töissä 24/7 kirjoitti:
Ja seuraavaksi itketään, että se oli kuitenki bemari ja TAAS kaikki bemari kuskit kaahaa. Niin ja eihän sitä tiedä, vaikka sillä olis saman merkkinen puhelin ku sulla ittellä, sehän tekee sustaki kaaharin ainaski tämän keskustelun mukaan.. ..eiköstä näin se homma toimii!
säälittävää keskustelua. tässä taas huomaa ettei kauhajokisilla oo tosiaankaa omaa elämää kun pitää näin kiivaasti tää keskustella isojen poikien bemareista! itelläni kyllä on ihan omaki elämä vaikka täällä asunkin, eikä todellakaan tarvi ottaa kantaa tällaseen naurettavaan keskusteluun :D
- ***2342*
voivoi.. kirjoitti:
säälittävää keskustelua. tässä taas huomaa ettei kauhajokisilla oo tosiaankaa omaa elämää kun pitää näin kiivaasti tää keskustella isojen poikien bemareista! itelläni kyllä on ihan omaki elämä vaikka täällä asunkin, eikä todellakaan tarvi ottaa kantaa tällaseen naurettavaan keskusteluun :D
Mutta niin vain otit kantaa? LOL
- tiedonhaluisena
töissä 24/7 kirjoitti:
Kun miehisille ovat Bemari ja Mersu
peniksen jatkeita niin mikä automerkki
on naisille vastaavanlainen jatke? - tietäväisenä
tiedonhaluisena kirjoitti:
Kun miehisille ovat Bemari ja Mersu
peniksen jatkeita niin mikä automerkki
on naisille vastaavanlainen jatke?että bemarit ja mersut ei oo jatkeita, ihmiset ajaa niillä koska ne on hyviä autoja. pitäiskö munkin ihmetellä että esim nokian puhelimet on peniksen jatkeita, kun ne sattuu olemaan valikoiman parhaasta päästä..
- lörtsykkä
tietäväisenä kirjoitti:
että bemarit ja mersut ei oo jatkeita, ihmiset ajaa niillä koska ne on hyviä autoja. pitäiskö munkin ihmetellä että esim nokian puhelimet on peniksen jatkeita, kun ne sattuu olemaan valikoiman parhaasta päästä..
Kyllä poijat teillekkin kun ikää kasvaa niin tärkeysjärjestys muuttuu,toiset taas jää siihen pisteesee,että kilpailevat rollaattorinkin merkistä
- Katteltavaa
lörtsykkä kirjoitti:
Kyllä poijat teillekkin kun ikää kasvaa niin tärkeysjärjestys muuttuu,toiset taas jää siihen pisteesee,että kilpailevat rollaattorinkin merkistä
Oon kyllä sitä mieltä, että kattelen kauniita autoja mieluummin keskustas ku vanhoja ruostuneita Ladoja. Kaikki kateelliset voisivat muutta Venäjälle hetkeksi aikaa, niin kyllä olisitte tyytyväisiä..
Silmä lepäsi Dubaissa viimejouluna, toinen toistaan hienompia autoja lipui hiljakseen ohi aijaijai se teki kutaa :) Lisää vain Bemareita kauhajoen katukuvaan kiitooooosss..
terkuin: rouva "tavisauto" Ford
kytistähän tämä kaikki lähti. Heille näyttää kuitenkin kelpaavan Skodakin, eikä siinäkään mitään vikaa ole. - parantunut
Katteltavaa kirjoitti:
Oon kyllä sitä mieltä, että kattelen kauniita autoja mieluummin keskustas ku vanhoja ruostuneita Ladoja. Kaikki kateelliset voisivat muutta Venäjälle hetkeksi aikaa, niin kyllä olisitte tyytyväisiä..
Silmä lepäsi Dubaissa viimejouluna, toinen toistaan hienompia autoja lipui hiljakseen ohi aijaijai se teki kutaa :) Lisää vain Bemareita kauhajoen katukuvaan kiitooooosss..
terkuin: rouva "tavisauto" Ford
kytistähän tämä kaikki lähti. Heille näyttää kuitenkin kelpaavan Skodakin, eikä siinäkään mitään vikaa ole.Tavis rouva ei ole tainnut käydä Pietarissa tai Moskovassa. Siellä näkee katukuvassa keskimäärin parempia autoja kuin Suomessa. Venäjä ei ole
enää sama kuin Neuvostoliitto , Luojan kiitos.
Eikä sinne enää viedä vanhoja Ladoja. Saavat
varaosia jo muihinkin autoihin. - turboo
parantunut kirjoitti:
Tavis rouva ei ole tainnut käydä Pietarissa tai Moskovassa. Siellä näkee katukuvassa keskimäärin parempia autoja kuin Suomessa. Venäjä ei ole
enää sama kuin Neuvostoliitto , Luojan kiitos.
Eikä sinne enää viedä vanhoja Ladoja. Saavat
varaosia jo muihinkin autoihin.Voi luoja, alkuperäinen viesti koski kyttien kameroota ja ny on päästy jo Venäjälle asti...tämähän paisuuu ku pullataikina!! Kytät--kaaharit--bemarit--raha--autot--penis--venäjä!!
Voi notta kristus mikä ketju!! Tällä menolla ollahan kohta Kiinas :) - kytillä
turboo kirjoitti:
Voi luoja, alkuperäinen viesti koski kyttien kameroota ja ny on päästy jo Venäjälle asti...tämähän paisuuu ku pullataikina!! Kytät--kaaharit--bemarit--raha--autot--penis--venäjä!!
Voi notta kristus mikä ketju!! Tällä menolla ollahan kohta Kiinas :)Veit jalat suustani!!
Terveisin keskustelun alottanut BMW kuski :) - olis
kytillä kirjoitti:
Veit jalat suustani!!
Terveisin keskustelun alottanut BMW kuski :)tosiaan aika vastata tohon topicin kyssäriin, eli EI OLE liikkuvaa/"seisovaa" kamera-autoa K-joen viranomaiskalustossa! Lähin löytyy muistaakseni Porista tai Turusta. Toki kiertelevät... Sen valkosen sokota oktaavi-farkun maskista löytyy muuten mukavat "strobot"...
- vanhan vaasanläänin
olis kirjoitti:
tosiaan aika vastata tohon topicin kyssäriin, eli EI OLE liikkuvaa/"seisovaa" kamera-autoa K-joen viranomaiskalustossa! Lähin löytyy muistaakseni Porista tai Turusta. Toki kiertelevät... Sen valkosen sokota oktaavi-farkun maskista löytyy muuten mukavat "strobot"...
on käytös vanhan vaasanläänin alueella kiertävä kamera-auto. eli on ollu kauhajoellakin käytös... jos lukis lehtiäkin niin tietääs
- tämän kerran lukenut tätä
turboo kirjoitti:
Voi luoja, alkuperäinen viesti koski kyttien kameroota ja ny on päästy jo Venäjälle asti...tämähän paisuuu ku pullataikina!! Kytät--kaaharit--bemarit--raha--autot--penis--venäjä!!
Voi notta kristus mikä ketju!! Tällä menolla ollahan kohta Kiinas :)Niinpä niin kyllä asiat paisuu aina samalla tavalla oli se keskustelu juoruna kylällä tai tekstiviestipalstalla kauhajoen lehedes.
Mitähän tapahtuisi jos netti ei toimisikaan kuukauteen eikä lehtä tulisi kuukauteen olisi niinkuin silloin ennen vaikka en niin vanha olekaan. Muistakaa ihmiset miettiä itseänne kun toisten asioita "ajatte" miten itse toimitte tilanteissa? - Useamman kerran lukenut
tämän kerran lukenut tätä kirjoitti:
Niinpä niin kyllä asiat paisuu aina samalla tavalla oli se keskustelu juoruna kylällä tai tekstiviestipalstalla kauhajoen lehedes.
Mitähän tapahtuisi jos netti ei toimisikaan kuukauteen eikä lehtä tulisi kuukauteen olisi niinkuin silloin ennen vaikka en niin vanha olekaan. Muistakaa ihmiset miettiä itseänne kun toisten asioita "ajatte" miten itse toimitte tilanteissa?AJAISIN NOPEUSRAJOITUKSIA NOUDATTAEN.
- päää
Useamman kerran lukenut kirjoitti:
AJAISIN NOPEUSRAJOITUKSIA NOUDATTAEN.
No kuka bemarikuski osaa ajaa nopeusrajoituksia noudattaen...ei niin kukaa!!! Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa!!!
- uudelleen!
vanhan vaasanläänin kirjoitti:
on käytös vanhan vaasanläänin alueella kiertävä kamera-auto. eli on ollu kauhajoellakin käytös... jos lukis lehtiäkin niin tietääs
Vanhan Vaasan läänin alueella EI ole erillistä kiertävää kamera-autoa vaan sellainen löytyy liikkuvan poliisin Turun tai Porin yksiköstä.
- kossu333
Kauan se kestikin olen useaan otteeseen ajatellut sekä sanonut ääneen että onko yrittäminen tosiaan näin yksinkertaista,mutta tässähän setotuus taas tulee esiin,ja siitä minä olen iloinen ,että ei se niin yksikertaista olekkaan vaan tosi yrittäjät pärjää ja ei niillä uudehkoilla siviilauitoilla pitkälle pötkitä jos ne eivät ole edes omia.
- rahtari1
Joo toi ei kyllä yllätä, on pojat sen verran vaatimatonta elämää viettänyt :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941739
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401533- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9884- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829