hyvin järjrstetty tapahtuma. Nyt taas on yhdet maan parhaimmista festareista takana.
Seinäjoki on hyvä kesäkaupunki!!!
Kritisoijia löytyy aina.. mut on onneksi paljon meitä jotka osaavat nauttia kesästä ja elämästä
Vauhtiajot
24
4377
Vastaukset
- :-)
joo, samaa mieltä olen minä. kaikki toimi moitteettomasta ja ei voi muuta sanoa kuin kiitos vauhtiajojen tiimille =) ensi vuonna nähdään!
- lievästi :=)
järjestäjien omakehulta :)
- ...
lievästi :=) kirjoitti:
järjestäjien omakehulta :)
Minä edellisen kehun kirjoittajana voin hyvällä omallatunnolla kertoa, että mulla ei ole minkäänlaisia suhteita Vaihtiajoihin. Asun toisella puolella Suomea ja nämä olivat kolmannet Vauhtiajot joissa itse olen mukana tyytyväisenä asiakkaana. Sattuu nyt vain musiikki ja autot kiinnostamaan. Harmittaa kun ei saa enää ees kehuja laittaa, kritiikkiä vaan kehiin niin kaikki on ok eikä ketään ala ärsyttämään!
- Juu...
... kirjoitti:
Minä edellisen kehun kirjoittajana voin hyvällä omallatunnolla kertoa, että mulla ei ole minkäänlaisia suhteita Vaihtiajoihin. Asun toisella puolella Suomea ja nämä olivat kolmannet Vauhtiajot joissa itse olen mukana tyytyväisenä asiakkaana. Sattuu nyt vain musiikki ja autot kiinnostamaan. Harmittaa kun ei saa enää ees kehuja laittaa, kritiikkiä vaan kehiin niin kaikki on ok eikä ketään ala ärsyttämään!
Se on jännä juttu meillä suomalaisilla että jos antaa positiivista palautetta, on oma lehmä ojassa. Kyllä se palaute voi olla oikeasti muutakin kun pelkkää kitinää ja marisemista milloin mistäkin.
- Bilehiletys
Et ole tainnut käydä muilla festareilla, jos nuo olivat hyvin järjestetty muihin verrattuna. Tuolla joku jo mainitsi kakkoslavan paikankin. Näkihän sen jo jokainen seinäjokinen, ettei sinne grillin taakse väkeä mahdu. Ja fiaskohan se paikka oli, siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Eikä tässä mistään elämän nauttimisesta ole ainakaan minun kohdalla kyse. Jos on maksava asiakas, niin lienee oikeutettu ilmaisemaan mielipiteensä.
Esiintyjissä ei ollut mitään vikaa. - Mitään!!!!!!!!!!!!
Kiva joo kun ei näe radalla autoja kun on vain petoniporsaita ja ihmisten selkiä edessä. Pitäis olla vip katsomos jos meinais edes jotain nähdä! p..keles!!!
- pitää
jopas on teennäisen läpinäkyvä omakehu ja mainos ilman mitään substanssia
- iidiooti
Todellakin oli suomen parhaat juhlat. Mitään heikkoutumista ei ollut havaittavissa verrattuna viime vuoteen. kiitos.
- todella....
hyvin hoidettu juttu.. eikä siiit saa vääntämälläkään huonoa!!
pöhö..jokunen epäilee et..omakehu haisee.. en nyt kylläkään oo ees s.jokinen..sorry.. olipahan ny vaan mun ja monen muun mieleen ko. tapahtuma! - kertaa
Juuh ekaa kertaa olin minäkin paikan päällä ja hyvät bileet oli. Ens kesänä uudestaan!
- ajoissa
tärkeämpää biletys vai autokisa? nyt on moitittu lavojen paikkaa ja kaljateltan ahtautta ym. paskaa eikö tuo kaikki ole niinku kaukana vauhtiajoista? ainoo kommentti jonka järkkärien on otettava vakavasti on yleisön viihtyminen ja autojen näkeminen itse kisassa!
- ..............
ajoissa kirjoitti:
tärkeämpää biletys vai autokisa? nyt on moitittu lavojen paikkaa ja kaljateltan ahtautta ym. paskaa eikö tuo kaikki ole niinku kaukana vauhtiajoista? ainoo kommentti jonka järkkärien on otettava vakavasti on yleisön viihtyminen ja autojen näkeminen itse kisassa!
Ei ne ole niinku kaukana Vauhtiajoista koska sekä ne ajot että se "biletys" ovat samaa tapahtumaa. Ja joku saattaa jopa yhdistää nuo kaksi asiaa vaikka se varmaan ihmeellistä onkin. =)
Ei niitä pelkkiä ajoja ole ilman tuota musiikkipuolta. Race & Rock...
- Festarikävijä
Vauhtiajojen järjestelyt olivat muuten ok, mutta olutteltan palvelu oli todella hidasta ja huonoa. Myös Popedan keikan peruuntuminen harmitti.
- Upeat...Bileet
- Vauhtiajoilla on tänä vuonna haluttu panostaa kotimaiseen, aikuiseen makuun sopivaan ohjelmistoon yli kolmenkymmenen artistin voimin. Olemme iloisia ohjelmistosta saamastamme palautteesta ja voimme odottaa jälleen perinteisesti koko maakunnan yhteen kokoavaa tapahtumaa, toteaa promoottori Kalle Keskinen.
VAUHTIAJOT 2017 AIKATAULU ON JULKI!
Torstai 3.8. 2017
Portit aukeavat 16.30. Portit menevät kiinni 02:00
- saamisiaolisi
Tervetuloa isolla joukolla niin K.K. saa taas muutakin kuin voita leivän päälle ....että kehtaakin olla toiminnassa ,mutta Suomessa yritystoiminnan vilpit tehneet saavat vain nuhteita ja luvan jatkaa .
- eimenossa
Voisko vauhtiajoolle tulla joku vuosi muitakin esiintyjiä kuin Popeda, Klamydia, Petri Nygård ja JVG?
Ei oikein kiinnosta tapahtuma esiintyjien suhteen ja VA ei oikein riitä tekosyyksi ryyppäämisellekään. - alvJAvip
aina samat artistit joka festareilla,,, blaaah... onneks petri on saanu taas legendsin, saas nähdä laittaako pehmusteet puskuriin
- VauhtiVäki...vanhentunut
Asuntovaunuja ja -autoja näyttää olevan
enemmän kuin koskaan ennen.
Väki tulvii ovista ja ikkunoista nyt Seinäjoelle.
- Johan_nyt_tokitoki
Seinäjoen festarien tämän kesän juttu on se, että alaikäiset (10 -14 -vuotiaita) näkyy kaupungilla ihan taju kankaalla, humalassa porukalla. Vanhemmat ovat tilanteesta ihan out (tai bailaamassa omissa bileissään). Meteli on Seinäjoella se juttu. Paikalliset lähtevät näistä kotikakupunkinsa kesätapahtumista melua pakoon mökille tai muille apajille. Kevyen liikenteen väylillä näkyy keulivia mopoja; skootteritytöttöjä vanhemmat kehottavat oikaisemaan kevyen liikenteen väylillä. KOSKA autoteillä autoilija eivät edes näytä vilkkua. Autoteillä ei osata ajaa! Suomen vaarallisin kaupunki tänäkin vuonna tietääkseni. Pahinta Seinäjoella asuville on kuitenkin METELI. Kovasa melusta ei kukaan uskalla valittaa, koska heti valittaja nimetään ainaiseksi VALITTAJAKSI. - No, mitä enemmän melua, mitä vähemmän unirauhaa, sitä pidemmät tk-jonot, sillä unettomuus tulee kalliiiksi. Mikä onkaan Seinäjoen sairastavuus verrattuna muuhun Suomeen: http://raportit.kela.fi/ibi_apps/WFServlet?IBIF_ex=nit083al
- huonoryhtinjen
onx kalle könkkölä vielä menossa mukana vai posessa?
- junttahussi
Eikös se keskisen poka oo pahnoolla???
- Vaioliko
Kyllä se ainakin lauantai-iltana liikuskeli vauhtiajojen "vip"-alueella.
- Rahallapitäissaada
Hyvät juhlat oli. Varmaan ainut suuri miinus oli vip-alueen järjestely. Ostettiin gold-vip liput,yhtenä syynä oli se että illallaki olis edes vähän tilaa eikä tiskille tarvittis jonottaa kauaa. Sinne vip-alueellehan pääs sitte aivan joka passilla,ja varsinki perjantaina oli huvittavaa seurata kuinka "tykinruokaosastolla" aidan takana ei ollut juuri ketään,ja vip-alue ja varsinki teltta oli niin täynnä että aina ku vähä liikahti niin jonku kanssa kolahti yhteen.
Mutta hyvä meno oli silti,ens vuonna uudestaan.- Parhaat..Puuhamiehet
Kiitokset.
Aina onnistuu kun Ristimäki ja Keskinen ovat asialla.
Lisää tällaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1053143GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521065Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!321007- 67868
- 53857
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24811