En oo mitää sarjoja kattonu aikasemmin paitsi Twin Peaksei mikä oli aivan loistava.. Äsken katsoin myös kaikki heroessit paris päiväs ja se oli ihan hyvä lukuisista ongelmista huolimatta.
Ettisin jotai uutta sarjaa. Sellainen hyvä, missä hahmot ovat kiinostavia ja missä sarjat ei toista itseään. Mennään kovaa vauhtia eteenpäin, niin että tarina pysyy samaan aikaan myös kiinnostavana.
Suositelkaa mulle jotai sarjaa
10
1385
Vastaukset
- dsffdssdf
http://www.tv.com/shows/topshows.html?tag=subnav;highest_rated_shows
Siitä vaan valitsemaan. Tietenkin jos pidit twin peaksistä, niin sinulla on aika huono maku sarjojen suhteen : D. - Kaksi parasta ikinä
Kaksi ihmiskunnan historian parasta USA:ssa tuotettua tv-sarjaa ovat Prison Break (Pako) ja Battlestar Galactica (tämä uudempi, ei se 70-luvun camp-huumoritekele). Molemmat ovat erittäin kiinnostavilla hahmoilla ja vauhdikkaalla, ns. pääjuonta edistävillä jaksoilla toteutettuja ratkaisuja. Pako on pyörinyt suomessa muistaakseni Maikkarilla ja Galactica Nelosella. Molemmat sarjat löytyvät myös vertaisverkoista tuoreilla jaksoilla.
- Zede
Siinä sarjassa ei ollut mitään muuta hyvää kuin ensimmäinen tuotantokausi. Kakkonen oli sellaista päätöntä sinkoilua A:sta B:hen. Arvattavaksikin sarja myös muuttui.
Ehkä kannattaisi kokeilla Dexter nimistä sarjaa tai tutustumaan Lostiin. Rooma on myös hyvä, jos historia kiinnostaa.
- asdasdasdasd
pako on kys hyvä ja taisteluplaneetta galactica mut on 24 ja lost
- mä vaan
ihan ok
- lesser_being
Jericho. Alkaa kuulemma syksyllä myös Nelosella, jos telkkarista haluaa seurata. Latasin vähän aikaa sitten ekan tuotantokauden (toista ei ihan vielä liene tullutkaan?) ja on todella koukuttava.
- pirre
juu jericho sarja lopetettiin kesken kauden..
loppui vissiin jaksoon 22 - jeeeees
pirre kirjoitti:
juu jericho sarja lopetettiin kesken kauden..
loppui vissiin jaksoon 22Jerichosta on ollut tekeillä ainakin 7 jakson pituinen toinen tuotantokausi,joka tulee tv:stä jenkeissä tammikuusta alkaen.
- pirre
täältä löytyy kaikki.
http://www.eztvefnet.org/index.php?main=showlist - Luonto82
Battlestar...scifiä draamaa, täydellistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532202
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191514
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81477Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248