Huonoimmat studioalbumit:
1. A Broken Frame
2. Speak and Spell
3. Exciter
Huonoin live-albumi:
Songs of Faith and Devotion Live
Huonoimmat singlet:
1. It's Called a Heart
2. The Meaning of Love
3. Dreaming of Me
Huonoin levynkansi:
Songs of Faith and Devotion
Huonoimmat musiikkivideot:
Kaikki ennen 1983 ja suurin osa 1997 jälkeisistä
Depeche Moden HUONOIMMAT
4
1172
Vastaukset
- ent DM-fani
Tosin korvaan Speak and Spellin Construction time againilla.
Lisäksi listalta puuttuu DM:n kaikkein paskin single: Condemnation.
Lisämiinuksia DM saa siitä, että diggareilla menee kaikki rahat, kun jokainen sinkku pitää julkaista kolmena versiona, joista yhtä on yleensä lähes mahdoton saada.- Toast Hawaii
Condemnation on mielestäni ihan OK verrattuna esim. Love in Itselfiin tai Lilianiin (ainakin siinä on paremmat sanoitukset - Goren lyriikat alkoivat kusta viimeistään Exciterin aikoihin).
Fanien kusettamisesta ja rahastuksesta olen samaa mieltä. Onneksi elämme internet-piratismin aikakautta. En enää osta Mode-levyjä! - Limppu70
No makuja on monia, Construction time again on aika erikoinen levy, ehkä menee mullakin levyjen häntäpäähän mutta soundeiltaan ja muutenkin tunnelmaltaan ehkä erikoisimpia Moden levyjä. Esim. laahaava Pipeline on aika kummallinen, joskus tulee kuunneltua, siinä on ovelia pingispöytäsoundeja ympätty samaan biisiin jossa ikäänkuin kaivostyöläiset raahaisivat samalla jotain superraskasta vaunua tms. Sellainen mielikuva mulle sitä tulee. Samaan aikaanhan DM oli aika kokeellista ja haki kaikenlaisia kummallisia sämplejä ympäristöstä. Some Great reward on myös aika erikoinen levy soundimaailmaltaan.
Limppu - ent dm-fani
Limppu70 kirjoitti:
No makuja on monia, Construction time again on aika erikoinen levy, ehkä menee mullakin levyjen häntäpäähän mutta soundeiltaan ja muutenkin tunnelmaltaan ehkä erikoisimpia Moden levyjä. Esim. laahaava Pipeline on aika kummallinen, joskus tulee kuunneltua, siinä on ovelia pingispöytäsoundeja ympätty samaan biisiin jossa ikäänkuin kaivostyöläiset raahaisivat samalla jotain superraskasta vaunua tms. Sellainen mielikuva mulle sitä tulee. Samaan aikaanhan DM oli aika kokeellista ja haki kaikenlaisia kummallisia sämplejä ympäristöstä. Some Great reward on myös aika erikoinen levy soundimaailmaltaan.
LimppuSome great reward on kyllä edelleen yksi parhaista DM-levyistä, huikea parannus Constructioniin verrattuna. Mielestäni DM:n "kultakausi" osuu välille Some great reward - Songs of faith and devotion. Huippuna on Violator, joka aikoinaan aiheutti meikäläisen diggailun. Silloin meni kaikki rahat DM-sinkkuihin ym. sälään. Onneksi pääsin pakkomielteenomaisesta diggailusta eroon, kiitos bändin, joka rupesi tekemään niin huonoja levyjä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031655
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708