Huonoimmat studioalbumit:
1. A Broken Frame
2. Speak and Spell
3. Exciter
Huonoin live-albumi:
Songs of Faith and Devotion Live
Huonoimmat singlet:
1. It's Called a Heart
2. The Meaning of Love
3. Dreaming of Me
Huonoin levynkansi:
Songs of Faith and Devotion
Huonoimmat musiikkivideot:
Kaikki ennen 1983 ja suurin osa 1997 jälkeisistä
Depeche Moden HUONOIMMAT
4
1202
Vastaukset
- ent DM-fani
Tosin korvaan Speak and Spellin Construction time againilla.
Lisäksi listalta puuttuu DM:n kaikkein paskin single: Condemnation.
Lisämiinuksia DM saa siitä, että diggareilla menee kaikki rahat, kun jokainen sinkku pitää julkaista kolmena versiona, joista yhtä on yleensä lähes mahdoton saada.- Toast Hawaii
Condemnation on mielestäni ihan OK verrattuna esim. Love in Itselfiin tai Lilianiin (ainakin siinä on paremmat sanoitukset - Goren lyriikat alkoivat kusta viimeistään Exciterin aikoihin).
Fanien kusettamisesta ja rahastuksesta olen samaa mieltä. Onneksi elämme internet-piratismin aikakautta. En enää osta Mode-levyjä! - Limppu70
No makuja on monia, Construction time again on aika erikoinen levy, ehkä menee mullakin levyjen häntäpäähän mutta soundeiltaan ja muutenkin tunnelmaltaan ehkä erikoisimpia Moden levyjä. Esim. laahaava Pipeline on aika kummallinen, joskus tulee kuunneltua, siinä on ovelia pingispöytäsoundeja ympätty samaan biisiin jossa ikäänkuin kaivostyöläiset raahaisivat samalla jotain superraskasta vaunua tms. Sellainen mielikuva mulle sitä tulee. Samaan aikaanhan DM oli aika kokeellista ja haki kaikenlaisia kummallisia sämplejä ympäristöstä. Some Great reward on myös aika erikoinen levy soundimaailmaltaan.
Limppu - ent dm-fani
Limppu70 kirjoitti:
No makuja on monia, Construction time again on aika erikoinen levy, ehkä menee mullakin levyjen häntäpäähän mutta soundeiltaan ja muutenkin tunnelmaltaan ehkä erikoisimpia Moden levyjä. Esim. laahaava Pipeline on aika kummallinen, joskus tulee kuunneltua, siinä on ovelia pingispöytäsoundeja ympätty samaan biisiin jossa ikäänkuin kaivostyöläiset raahaisivat samalla jotain superraskasta vaunua tms. Sellainen mielikuva mulle sitä tulee. Samaan aikaanhan DM oli aika kokeellista ja haki kaikenlaisia kummallisia sämplejä ympäristöstä. Some Great reward on myös aika erikoinen levy soundimaailmaltaan.
LimppuSome great reward on kyllä edelleen yksi parhaista DM-levyistä, huikea parannus Constructioniin verrattuna. Mielestäni DM:n "kultakausi" osuu välille Some great reward - Songs of faith and devotion. Huippuna on Violator, joka aikoinaan aiheutti meikäläisen diggailun. Silloin meni kaikki rahat DM-sinkkuihin ym. sälään. Onneksi pääsin pakkomielteenomaisesta diggailusta eroon, kiitos bändin, joka rupesi tekemään niin huonoja levyjä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1708436KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527590Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743874Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521603652Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183044Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542775Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432050- 1262046
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211731