Jeesus oli taikuri

kleopatra84

Jeesus oli taikuri, heitti väripatruunan sinne veteen niin muuttu muka viiniksi hah

Ja muut tapahtumat oli joukkoilluusiota, näkivät mitä uskoivat näkevänsä.. hmm.. sehän onkin nykykielellä psykoottisuutta..

Ja eiköhän niitä asioita ole muutenkin liioiteltu

39

1667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsivä

Okei. Jeesus ei siis ollut Jumala, mutta mikä on sitten totuus tästä elämästä? Onko jotain vaihteehtoista todellisuutta tarjota jota voin psykoottisen mieleni kautta koittaa hahmottaa, johonkin kai se on pakko uskoa tai sitten antaa elämän valua kuin hiekka tiimalasissa.
      Mun väripatruunassa ei ole erikseen punaista ja jos heittäisin koko patruunan veteen niin kaikki värit sekottuisivat ja tulisi vain mustaa.
      Mun oireyhtymää ei ole vielä selvitetty, mutta lääkitys löytyy silti.

• kleopatra84

Sitten jeesus vaelsi erämaassa ja näki harhoja palavista pensaista jotka puhui ja mitä lie muuta nähnyt..

Nykyaikana todettaisiin hänen olleen psyykkisesti sairas..

Ei en mie tarjoa mitään vaihtoehtoista uskontoa, uskon itse vain itseeni ja mahdollisuuteeni selviytyä tässä maailmassa ja onnistua ihmisenä..

Onnistuminen ihmisenä taas tarkoittaa henkistä tasapainoa, fyysistä hyvinvointia.. Toisin sanoen perusnormit perhe, työ, omakotitalo, koira, perunamaa jne..

En enää jaksa erottua joukosta sillä olen onnellinen perusnormi elämässäni äitinä, vaimona ja työntekijänä..

Siinä minun uskontoni, usko itseen..

• etsivä
        kleopatra84 kirjoitti:

Sitten jeesus vaelsi erämaassa ja näki harhoja palavista pensaista jotka puhui ja mitä lie muuta nähnyt..

Ei en mie tarjoa mitään vaihtoehtoista uskontoa, uskon itse vain itseeni ja mahdollisuuteeni selviytyä tässä maailmassa ja onnistua ihmisenä..

Onnistuminen ihmisenä taas tarkoittaa henkistä tasapainoa, fyysistä hyvinvointia.. Toisin sanoen perusnormit perhe, työ, omakotitalo, koira, perunamaa jne..

En enää jaksa erottua joukosta sillä olen onnellinen perusnormi elämässäni äitinä, vaimona ja työntekijänä..

Häiritseeko tämä Jeesus sitten sinua jotenkin, vainoaako Jeesus sinua? Onko Jeesus tehnyt sinulle jotain pahaa? Okei olet onnellinen nyt, mutta miksi pitää kirjoitella tänne ja haukkua Jeesusta psyykkisesti sairaaksi. Vai haittaako se että joku toinen ei elä normielämää ja kokee asioita joista sinä et tiedä mitään? Ei ole tarkoitus nyt mitään väitellä tai soittaa suuta vaan minua oikeasti kiinnostaa käytöksesi..
        No mutta toivottavasti saat hyvän perunasadon..

• SerpeNTiina
        kleopatra84 kirjoitti:

joka näki palavan pensaan?
        Jumala on kolmiyhteinen ja se kuuluu kristillisen uskon mukaan näin;Isä,Poika ja Pyhä Henki.
        Kannattaako heitellä noin vain ilmaan mitä päästä lähtee.?Joillekin ne ovat arvoja.
        Voisi olla mielenkiintoisaa vaikka historiallisesti tutustua asioihin.
        Kerropa mikä on perusnormi?Olet oikeassaa;ei erotu joukosta.
        Hyvää kesänjatkoa sinulle ja perheellesi,mutta ethän lajittele noin kevyesti pyykkiäsi enää kuivumaan.

• kuljet
        kleopatra84 kirjoitti:

tosi heikoilla, jos vain itseesi uskot. Ei ole juurikaan mahdollisuuksia selvitä mistään kunnolla.

Jeesus ei muuten nähnyt palavaa pensasta, vaan Mooses.

• kleopatra84
        kuljet kirjoitti:

tosi heikoilla, jos vain itseesi uskot. Ei ole juurikaan mahdollisuuksia selvitä mistään kunnolla.

Jeesus ei muuten nähnyt palavaa pensasta, vaan Mooses.

ihan sama oliko se kalastajajohannes vai paavali ei minua kiinnosta, ahaa, mooseksella oli psykoosi kun oli liian pitkään syömättä..

Satukirja raamattu on.. ihminen sen on kirjoittanut..

En todellakaan ole heikoilla kun uskon itseeni, olen vain niin vahva etten tarvitse keksittyjä jumalia tekemään asioita paremmaksi

vaan teen itse elämästäni paremman ja voimani ei tule taivaasta

• että et..
        kleopatra84 kirjoitti:

ihan sama oliko se kalastajajohannes vai paavali ei minua kiinnosta, ahaa, mooseksella oli psykoosi kun oli liian pitkään syömättä..

En todellakaan ole heikoilla kun uskon itseeni, olen vain niin vahva etten tarvitse keksittyjä jumalia tekemään asioita paremmaksi

voi astua askeltakaan, jos sitä ei sinulle suoda!

"Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen."

• Jumala

Lääkitys väripatruunaoireyhtymään on kuin tiimalasin hiekka.

Hauskaa illanjatkoa, ja muistakaa rukoilla.

• kleopatra84
        että et.. kirjoitti:

voi astua askeltakaan, jos sitä ei sinulle suoda!

"Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen."

Mie uskon evoluutioteoriaan.. vedestä nousimme elukoina ylös ja kehityimme apinoiksi

• apina..??
        kleopatra84 kirjoitti:

Mie uskon evoluutioteoriaan.. vedestä nousimme elukoina ylös ja kehityimme apinoiksi

>>Mie uskon evoluutioteoriaan.. vedestä nousimme elukoina ylös ja kehityimme apinoiksi

• metusalem777

jumalan sana on totuus.! älä usko ihmisten mielipiteitä sillä niitä on paljon ja kaikki erilaisia!sinulla on asia johon tarvitset vastauksen.pyydä jumalaa ilmaisemaan se asia ja vastaus sanastaan.onhan sulla raamattu?ota se ja elä.!hän pitää sinusta huolen hep13:20,21

• Protun käynyt vapaa-ajattelija
        apina..?? kirjoitti:

>>Mie uskon evoluutioteoriaan.. vedestä nousimme elukoina ylös ja kehityimme apinoiksi

Tuo on kaikkien aikojen naurettavin pointti ateismia vastaan.
        Sanopa mistä Jumala tuli?
        Jumala oli aina?
        Miksei materia yhtä hyvin voinut olla aina?
        Entisaikaan uskonnot selittelivät yötä ja päivää, ihmisen syntyä, maapallon syntyä, ysm. mutta nyt tiede on vastannut noihin kaikkiin kysymyksiin. Vähän kerrallaan tiede selittää kyllä maailmankaikkeuden synnynkin. Ja mistä tiedät että Jumala on luonut maailman? Yhdessä kirjassa sanotaan niin? Jos joku olisi tuhansia vuosia sitten kirjoittanut kirjan, joka kertoo alkuräjähdyksestä, niin uskottaisiinko siihen sitten nyt?
        Jumala, Saatana, etc ovat vain säälittäviä yrityksiä selittää maailmankaikkeutta, selittää sitä mitä ei vielä ymmärretä.

• Protun käynyt vapaa-ajattelija
        metusalem777 kirjoitti:

jumalan sana on totuus.! älä usko ihmisten mielipiteitä sillä niitä on paljon ja kaikki erilaisia!sinulla on asia johon tarvitset vastauksen.pyydä jumalaa ilmaisemaan se asia ja vastaus sanastaan.onhan sulla raamattu?ota se ja elä.!hän pitää sinusta huolen hep13:20,21

Kristinuskossa on aika kätevä puolustusjärjestelmä. Aina jos jokin asia saa uskovan kiistämään uskoaan, se on Saatanasta ja valetta.

• persoonia
        Protun käynyt vapaa-ajattelija kirjoitti:

Tuo on kaikkien aikojen naurettavin pointti ateismia vastaan.
        Sanopa mistä Jumala tuli?
        Jumala oli aina?
        Miksei materia yhtä hyvin voinut olla aina?
        Entisaikaan uskonnot selittelivät yötä ja päivää, ihmisen syntyä, maapallon syntyä, ysm. mutta nyt tiede on vastannut noihin kaikkiin kysymyksiin. Vähän kerrallaan tiede selittää kyllä maailmankaikkeuden synnynkin. Ja mistä tiedät että Jumala on luonut maailman? Yhdessä kirjassa sanotaan niin? Jos joku olisi tuhansia vuosia sitten kirjoittanut kirjan, joka kertoo alkuräjähdyksestä, niin uskottaisiinko siihen sitten nyt?
        Jumala, Saatana, etc ovat vain säälittäviä yrityksiä selittää maailmankaikkeutta, selittää sitä mitä ei vielä ymmärretä.

-näitä persoonia ei tarvitse selittää, Jeesus Kristus ja saatana on nähty tarpeeksi monta kertaa, tuhansia kertoja.

• metusalem777
        Protun käynyt vapaa-ajattelija kirjoitti:

Kristinuskossa on aika kätevä puolustusjärjestelmä. Aina jos jokin asia saa uskovan kiistämään uskoaan, se on Saatanasta ja valetta.

oletko ? jos ajatuksesi ovat jumalan vastaisia,niin ne tulee toiselta puolen.ei ole kuin kaksi puolta :jumalan tai saatanan puoli!kaikessa se on niin:elämä tai kuolema ,terveys tai sairaus,totuus tai valhe,ilo tai suru,vapaus tai orjuus,on meidän asia valita se puoli jolla vaeltaa.uskova etsii jumalan sanasta vastauksen kysymyksiin joita tulee vastaan,sillä sana on totuus ja turva niille jotka uskovat mutta hullutus niille jotka kadotukseen menevät. mieti tarkkaan mihin uskot!ja mistä otat oppisi!siunusta!

• del-et
        kleopatra84 kirjoitti:

jo oot älykkö. Sun totuutes taitaa löytyy sieltä mistä kakarat syntyy. Ai että psykoosi syntyy syömättömyydestä? Ehkä säännöllisesti paastoavat ihmiset tietää pikkasen paremmin.
        Sun kannattais mennä suolihuuhteluun ku paska nousee päähän tota vauhtia. (Ja ottaa lapsi huostaan ku oot psyykkisesti noin heikoilla hangilla)
        Mutta näkeehän sen jo kuvasta millanen mitätön trash-narttu sä oot.

• cybo-ceronimo-cabriel-61

Luulisin niin, että Jeesuksen ihmeet olivat huomion herättäjiä varsinaiseen juttuuun-> eli niihin opetuksiin joita Jeesus opetti.

• sitten...

taikuri, kun olen Jumalan voiman avulla tehnyt muutaman samanlaisen ihmeen, kuin Jeesus?

-sokea sai näkönsä, luustoviat parantuivat, mielisairaus lähti, maksasairaudet paranivat, Menieren tauti parani, ym.ym. Enkä ole yhtään harjoitellut taikuutta. Kuinka taiotaan näköhermo ihmisen silmään, lääkärit eivät ainakaan tienneet, tiedätkö sinä, kun mukamas olet noin viisas olevinasi, että tyhmyys paistaa sen läpi!

Tv; Jumalanhullu

• kleopatra84

huh huh.. nyt mennään kyllä jo noituuden puolelle

• luulet!
        kleopatra84 kirjoitti:

huh huh.. nyt mennään kyllä jo noituuden puolelle

-en höpötä, totta joka sana! Sinulle jää vain valinta; usko, tai ole uskomatta, mutta en valehteluun sorru, koska sellainen vie taivaspaikan ja sitä en totisesti halua!

Armolahjat on lueteltu Raamatusssa, jos viitsit lukea, (1 Kor 12:1-11) ei ne mitään noituuksia ole, noituus ei saa AIKAAN TUOLLAISIA TEKOJA. Monia temppuja noidat kyllä tekee, mutta eivät pysty parantamaan, tai luomaan uusia ruumiinosia, tms.

T; Jumalanhullu

• kleopatra84
        luulet! kirjoitti:

-en höpötä, totta joka sana! Sinulle jää vain valinta; usko, tai ole uskomatta, mutta en valehteluun sorru, koska sellainen vie taivaspaikan ja sitä en totisesti halua!

Armolahjat on lueteltu Raamatusssa, jos viitsit lukea, (1 Kor 12:1-11) ei ne mitään noituuksia ole, noituus ei saa AIKAAN TUOLLAISIA TEKOJA. Monia temppuja noidat kyllä tekee, mutta eivät pysty parantamaan, tai luomaan uusia ruumiinosia, tms.

T; Jumalanhullu

kaikilla olkoon omat uskomuksensa ja valinnanvapaus mihin haluaa uskoa

• Parhaiten nauraja

Pelastit päiväni idiootti-tarinallasi ;) Et ole taikuri vaan vitsin kertoja.

• Jesus is best
        Parhaiten nauraja kirjoitti:

Nykyään tapahtuu paljon ihmeitä Jumalan palvelijoiden kautta, itseni kautta ei tuollaista ole tapahtunut mutta jatkuvasti sitä kuulee että sairaita paranee. Se on sitä paitsi ihan Raamatullista.

• han sinäkin..
        Parhaiten nauraja kirjoitti:

Taivasasioilla ei vitsailla! Kaikki tosia, mitä on kerrottu!

T; Jumalanhullu

• metusalem777

jumala on sama eilen tänään ja iankaikkisesti eli hän tekee samoja tekoja tänään kuin jeesuksen aikaan.ottaa pois epäuskonkin jos joku sitä vilpittömästi haluaa (kleopatra).jatka ja ole luja herrassa ja tulet näkemään suurempiakin.kerran näin kun naisen jalka kasvoi tuuman silmieni edessä ja tuli toisen jalan kanssa samaan mittaan.kunnia jumalalle!!! siunausta!

• Jesus is best
        metusalem777 kirjoitti:

jumala on sama eilen tänään ja iankaikkisesti eli hän tekee samoja tekoja tänään kuin jeesuksen aikaan.ottaa pois epäuskonkin jos joku sitä vilpittömästi haluaa (kleopatra).jatka ja ole luja herrassa ja tulet näkemään suurempiakin.kerran näin kun naisen jalka kasvoi tuuman silmieni edessä ja tuli toisen jalan kanssa samaan mittaan.kunnia jumalalle!!! siunausta!

Itsekin olen kyllä nähnyt useammankin kerran kun jalka kasvaa Jumalan voimasta, jos on itse siinä paikalla niin vaikea sitä on kiistää.

• €€€€€
        Jesus is best kirjoitti:

Itsekin olen kyllä nähnyt useammankin kerran kun jalka kasvaa Jumalan voimasta, jos on itse siinä paikalla niin vaikea sitä on kiistää.

Harvinaisen yksinkertainen silmänkääntötemppu. Vieläpä aika tökerö sellainen. Siksi tuota temppua paljon käytetään, koska se on ihan helppo juttu.Paha vaan, että herkkäuskoista ja ehkäpä henkisesti heikoilla olevaa tuon tapaisilla tempuilla ei ainakaan auteta vaan juuri päinvastoin. Ja tempuntekijä muistaa myös kerätä kolehdin, eikös?

• tenpuntekijöitä..
        €€€€€ kirjoitti:

Harvinaisen yksinkertainen silmänkääntötemppu. Vieläpä aika tökerö sellainen. Siksi tuota temppua paljon käytetään, koska se on ihan helppo juttu.Paha vaan, että herkkäuskoista ja ehkäpä henkisesti heikoilla olevaa tuon tapaisilla tempuilla ei ainakaan auteta vaan juuri päinvastoin. Ja tempuntekijä muistaa myös kerätä kolehdin, eikös?

uskovat, Jumalan armoittamat ihmiset ole.

-tiedän miehen , jonka jalka oli niin pahoin epämuodostunut, lyhyt, että hän tarvitsi nelipyörä, ns. rollaattorin kulkemiseen. Tuo jalka kasvoi toisen jalan mittaan ja mies sai jättää rollaattorin pois ja ajoi autokortin ja ajelee normaalisti, ilman apuvälineitä. Tuo mieshenkilö on kotikylältäni ja äitini oli silminnäkijänä, hän ei ole uskova. Sanoi minulle, ettei olisi ikinä uskonut, ellei olisi itse nähnyt. Jalan piteneminen oli ilmeisesti noin 10cm. Joten lopettakaa tyhmän jauhanta, Jumala voi kaiken.

Milläs silmänkääntötempulla, rukoillessani sokean silmän puolesta, uusi näköhermo lääkäreitten mukaan oli tullut? Selitä, jos osaat. Empä usko, että siihen sinulta kykyjä löytyy!

Ja kolehteja Jumalanmiehet ei kerää, paina mieleesi. He saavat kaiken tarvittavan Taivaan Isältä, Israelin Jumalata, Herra Sebaotilta, Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Terv; Jumalanhullu

• €€€€€
        tenpuntekijöitä.. kirjoitti:

uskovat, Jumalan armoittamat ihmiset ole.

-tiedän miehen , jonka jalka oli niin pahoin epämuodostunut, lyhyt, että hän tarvitsi nelipyörä, ns. rollaattorin kulkemiseen. Tuo jalka kasvoi toisen jalan mittaan ja mies sai jättää rollaattorin pois ja ajoi autokortin ja ajelee normaalisti, ilman apuvälineitä. Tuo mieshenkilö on kotikylältäni ja äitini oli silminnäkijänä, hän ei ole uskova. Sanoi minulle, ettei olisi ikinä uskonut, ellei olisi itse nähnyt. Jalan piteneminen oli ilmeisesti noin 10cm. Joten lopettakaa tyhmän jauhanta, Jumala voi kaiken.

Milläs silmänkääntötempulla, rukoillessani sokean silmän puolesta, uusi näköhermo lääkäreitten mukaan oli tullut? Selitä, jos osaat. Empä usko, että siihen sinulta kykyjä löytyy!

Ja kolehteja Jumalanmiehet ei kerää, paina mieleesi. He saavat kaiken tarvittavan Taivaan Isältä, Israelin Jumalata, Herra Sebaotilta, Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Terv; Jumalanhullu

Kuulopuheilla on taipumus tulla liioiteilluiksi. Toisen ja kolmannen käden tieto ei ole faktaa. Katsokaa taikureita. Se tuntuu luonnolliselta, koska TIEDÄMME, että kyseessä on temppu. Kun temppu puetaan uskonnon tai magian kaapuun, se muuttuu helposti "todelliseksi." Kaatamiset ja muut temppuilut kuuluvat samaan sarjaan. Sarjaamme "joukkohypnoosi ja suggestio." Mainontakin perustuu ihmismielen manipulointiin, samoin poliittiset ääriliikkeet. Ihminen näkee, mitä haluaa. Jalan kasvaminen ei ole totta niin kauan kuin lonkkaniveltä ja lantiota ei ensin aseteta täysin liikkumattomaksi. Niistä se löysä liike tempuissa otetaan. Lonkan väärä asento on korjattavissa myös kiropraktikon toimin ja kas, jalka on "kasvanut" sentti kaupalla ja kipi hävinnyt. Näin on minulle tehty ja se on faktaa. Jalat eivät koskaan olleetkaan eripituiset. Ne vain näyttivät ja tuntuivat siltä. Jopa eräs lääkäri niin väitti. Onneksi en mennyt leikkaukseen. Asioilla tuppaa olemaan kaksi puolta. Molempia tulisi tarkastella kriittisesti. Molempia.

• kuulopuheita
        €€€€€ kirjoitti:

Kuulopuheilla on taipumus tulla liioiteilluiksi. Toisen ja kolmannen käden tieto ei ole faktaa. Katsokaa taikureita. Se tuntuu luonnolliselta, koska TIEDÄMME, että kyseessä on temppu. Kun temppu puetaan uskonnon tai magian kaapuun, se muuttuu helposti "todelliseksi." Kaatamiset ja muut temppuilut kuuluvat samaan sarjaan. Sarjaamme "joukkohypnoosi ja suggestio." Mainontakin perustuu ihmismielen manipulointiin, samoin poliittiset ääriliikkeet. Ihminen näkee, mitä haluaa. Jalan kasvaminen ei ole totta niin kauan kuin lonkkaniveltä ja lantiota ei ensin aseteta täysin liikkumattomaksi. Niistä se löysä liike tempuissa otetaan. Lonkan väärä asento on korjattavissa myös kiropraktikon toimin ja kas, jalka on "kasvanut" sentti kaupalla ja kipi hävinnyt. Näin on minulle tehty ja se on faktaa. Jalat eivät koskaan olleetkaan eripituiset. Ne vain näyttivät ja tuntuivat siltä. Jopa eräs lääkäri niin väitti. Onneksi en mennyt leikkaukseen. Asioilla tuppaa olemaan kaksi puolta. Molempia tulisi tarkastella kriittisesti. Molempia.

vaan silminnäkijäin läsnäoloa. Se mies, josta kerroin kotilylälläni, hänen jalkansa eripituus ei johtunut lantion , tms. väärästä asennosta, vaan rujoudesta, rampuudesta. Ja sitäpaitsi tiedän sen miehen. Joten älä vänkää selviä asioita. Ja se sokean silmän paranruminen, josta kerroin. Henkilökohtaisesti rukoilin ja lääkärit totesivat ihmeen. Miksi vain koetat väitää tapahtuneita tapahtumattomaksi ja yrität selittää jotenkin tyhmillä suggestioilla taphtunutta. Ei mene minun ymmärykseeni sinun motiivisi. Tai siinä suhteessa tietysti, että esim. ateistin ajatusmaailma on vain niin kapea -alainen, ettei sinne mahdu mitään yliluonnollista. Yliluonnollinen maailma on todellisempi, kuin tämä näkyvä. Turhaa teidän kanssanne on haaskata aikaa, valitettavasti jäätte todellisesta elämästä ulos mielipiteinenne.

Siunausta!

Tv; Jumalanhullu.

• €€€€€
        kuulopuheita kirjoitti:

vaan silminnäkijäin läsnäoloa. Se mies, josta kerroin kotilylälläni, hänen jalkansa eripituus ei johtunut lantion , tms. väärästä asennosta, vaan rujoudesta, rampuudesta. Ja sitäpaitsi tiedän sen miehen. Joten älä vänkää selviä asioita. Ja se sokean silmän paranruminen, josta kerroin. Henkilökohtaisesti rukoilin ja lääkärit totesivat ihmeen. Miksi vain koetat väitää tapahtuneita tapahtumattomaksi ja yrität selittää jotenkin tyhmillä suggestioilla taphtunutta. Ei mene minun ymmärykseeni sinun motiivisi. Tai siinä suhteessa tietysti, että esim. ateistin ajatusmaailma on vain niin kapea -alainen, ettei sinne mahdu mitään yliluonnollista. Yliluonnollinen maailma on todellisempi, kuin tämä näkyvä. Turhaa teidän kanssanne on haaskata aikaa, valitettavasti jäätte todellisesta elämästä ulos mielipiteinenne.

Siunausta!

Tv; Jumalanhullu.

Ne asiat, joita ei voida selittää edellisen kirjoitukseni perusteella, eivät ole yliluonnollisia. On olemassa ihmismielen alueita, joita ei ole pystytty tutkimaan. Myöskin muita, meille vielä toistaiseksi yli ymmärryksen meneviä asioita tapahtuu. Mutta se on virhe ja iso sellainen, että ne yritetään selittää uskontojen avulla. Kaikki olevainen, näkyvä ja näkymätön, ovat energiaa. Sitä mikä on kaiken ylläpitävä voima. Jotkut vain antavat sille nimen Jumala, koska eivät ymmärrä energian olemusta. Ihminen on taipuvainen turvautumaan uskomuksiin silloin kun ymmärrys ei riitä. Eihän siinä sinänsä pahaa ole, mutta hurmoshenkisyys on pahasta ja kiistely siitä oikeasta Jumalasta tai jumalasta. Lohdullista on tietysti uskotella itselleen, että jokin käsitettävä jumal-olento olisi. Uskokoon kuka mihinkin, mutta tutustumalla avoimesti, kuitenkin kriittisesti näihin asioihin, on vastaus lähempänä kuin aluksi tiesikään. Jos joku haluaa uskoa uskontojen tapaan ratkoa asioita, suotakoon se hänelle. Samoin ateistille oma uskonsa, että mitään ei ole. Tämä on sen luokan juttuja, että ei maksa vaivaa enää niistä vääntää. Jokainen kehittyy ymmärryksessään ajallaan ja tavallaan.

• sanomatta vielä.
        €€€€€ kirjoitti:

Ne asiat, joita ei voida selittää edellisen kirjoitukseni perusteella, eivät ole yliluonnollisia. On olemassa ihmismielen alueita, joita ei ole pystytty tutkimaan. Myöskin muita, meille vielä toistaiseksi yli ymmärryksen meneviä asioita tapahtuu. Mutta se on virhe ja iso sellainen, että ne yritetään selittää uskontojen avulla. Kaikki olevainen, näkyvä ja näkymätön, ovat energiaa. Sitä mikä on kaiken ylläpitävä voima. Jotkut vain antavat sille nimen Jumala, koska eivät ymmärrä energian olemusta. Ihminen on taipuvainen turvautumaan uskomuksiin silloin kun ymmärrys ei riitä. Eihän siinä sinänsä pahaa ole, mutta hurmoshenkisyys on pahasta ja kiistely siitä oikeasta Jumalasta tai jumalasta. Lohdullista on tietysti uskotella itselleen, että jokin käsitettävä jumal-olento olisi. Uskokoon kuka mihinkin, mutta tutustumalla avoimesti, kuitenkin kriittisesti näihin asioihin, on vastaus lähempänä kuin aluksi tiesikään. Jos joku haluaa uskoa uskontojen tapaan ratkoa asioita, suotakoon se hänelle. Samoin ateistille oma uskonsa, että mitään ei ole. Tämä on sen luokan juttuja, että ei maksa vaivaa enää niistä vääntää. Jokainen kehittyy ymmärryksessään ajallaan ja tavallaan.

sitä asiaa, etä monet ovat käyneetkin Taivaassa lääketieteellisen kuolemansa aikana. Eka serkkuni on yksi tällainen, kertoi, miten sinne mentiin, millaista siellä oli ja keskustelustaan Kaikkivaltiaan kanssa. Tiedän myöskin miehen, joka oli kuolleena 4h ja ruumis oli jo kylmettynyt, kun palasi takaisin. Keroi kävelleensä Raamatun kertomalla Elämän Veden virran varrella enkelten tanssa. Palasi ruumiiseen takaisin kertomaan näistä ihmisille. Kaikkivaltiaan suostumuksella tosiaankin. Ei jäänyt mitään vammaa, aivo, yms. vaikka oli todistettavasti kuollut kuin kivi sen 4 tuntia. Ei nämä asiat ole luulotteluja, suggestioita, tms. vaan aivan luonnollisia asioita ja tapahtumia hengellisellä rintamalla.

• punnitaan
        sanomatta vielä. kirjoitti:

sitä asiaa, etä monet ovat käyneetkin Taivaassa lääketieteellisen kuolemansa aikana. Eka serkkuni on yksi tällainen, kertoi, miten sinne mentiin, millaista siellä oli ja keskustelustaan Kaikkivaltiaan kanssa. Tiedän myöskin miehen, joka oli kuolleena 4h ja ruumis oli jo kylmettynyt, kun palasi takaisin. Keroi kävelleensä Raamatun kertomalla Elämän Veden virran varrella enkelten tanssa. Palasi ruumiiseen takaisin kertomaan näistä ihmisille. Kaikkivaltiaan suostumuksella tosiaankin. Ei jäänyt mitään vammaa, aivo, yms. vaikka oli todistettavasti kuollut kuin kivi sen 4 tuntia. Ei nämä asiat ole luulotteluja, suggestioita, tms. vaan aivan luonnollisia asioita ja tapahtumia hengellisellä rintamalla.

Aivan. Ei ole syytä epäillä noita juttuja. Sen verran kovia ja todellisia ne ovat kokijalleen olleet. Tosin, kumma kyllä, eri kulttuureissa ovat ihmiset kokeneet nuo asiat ikään kuin oman kulttuurinsa mukaisesti. Ovat käyneet siinä taivaassa, josta heillä on oppi ja tieto omassa elinpiirissään. Tai onko se kummakaan? Yksiselitteistä ratkaisua ei näyttäisi olevan.

• crocoodiile

who konows?

• Kovin ikävää

Viimeinen temppu meni mönkään ja hän kuoli siinä. Tai voi olla että lavasti oman kuolemansa niinkuin Elviskin.

• jaakkojapena

en usko niin veikkaisin että jeesuksen sisällä oli kääpiö joka oli kaiken takana.

• Juttu menee jotenkin näin, jos merkit paikkansa pitävät? Tulee Imaami Mahdi ja Profeetta Isa (Jeesus), joka perustaa dynastian maan päälle. Tuohon dynastiaan syntyy mm. Vyasadeva, Kalki ja Krishna, joita ei siis vielä ole olemassa. He syntyvät vasta tulevaisuudessa, vaikka jo nykyisin kulkevat aikakoneillaan missä ajassa tahtovatkin.

Tuohon Isan dynastiaan syntyy myös Brahma eli ensimmäinen elävä olento, joka oikeasti on Profeetta Muhammedin (saas) avatar. Ja siihen syntyy myös Uusi Aadami, josta kaikki sen jälkeiset elävät olennot ovat lähtöisin ja peräisin. Tuota uutta Aadamia kutsuttaneen Krishnaksi.

Profeetta Hesekiel mainitsee, että tulee enkeli, jolla on sauva, jolla hän korottaa joen vesiä niin, että maapallon meret puhdistetaan ja maapallo henkeytetään. Tuo henkeytys merkitsee, että luonto toimii aivan eri periaatteiden mukaan vuosissa 3000 - 3600 jKr. Se avaa tien ihmeiden oppimiseen ja tekemiseen.

Ruumiin ylösnousemus on 3333 jKr. ja Vanha Aadami ja robotti tai avatar Jeesus taistelevat toisiaan vastaan. Jeesus kuolee vuodessa 3600, jossa hän on syntynytkin ja hänet heitetään aikakoneella vuoteen nolla syntymään Marian kohdusta. Vanha Aadami puolestaan heitetään syntymään vuoteen 4220 eKr. Ja nuo ovat ikuisesti toistensa vihollisia.

Se, että vuodesta 3600 vuoteen nolla heitetty Jeesus kykenee ihmeisiin perustuu, että hän eli aikana, jolloin Jehova oli henkeyttänyt koko luonnon (3600) ja ihmeiden teko taito oli tuossa ajassa hyvin voimallista.

Lyhyesti: Jeesus on vuodessa 3600 syntynyt avatar tai robotti, joka heitetään menneisyyteen vuoteen nolla. Hän käyttää ihmeiden tekemiseen tulevaisuudessa oppimiaan taitoja, joiden alkuperä on siinä, että Jehova on pelastanut maailman meret ja luonnon HENKEYTTÄMÄLLÄ SEN. Eli luonto toimii aivan eri periaatteilla tulevaisuudessa kuin tänä päivänä

Vähän sekava kertomus kun ei ole aikaa muotoilla tekstiä juuri nyt, sori!

• jaakkojapena

te kaikki olette äyssejä jos ette usko etää jeesus oli taikuri

• onpahyvinkin

ja paljon muutakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe