Niin, missä asennossa? Etu vai takapenkillä?
Seksiä autossa
11
18972
Vastaukset
- paikalla?
http://www.city.fi/videoni/video/3065/
City.fi - Video: seksiä autossa - kuis
tää on kliffaa.. kuplassa voi naida vaikka etu pellin alla kun kone on takana..
kokeille muuten sit taka kontissa..vaikka takaa päin... voih jälleen.. - jenkkipaku
ja siellä kaikki mukavuudet, joten aina nussin ihan oikeassa punkassa....joten asennot pitää aina ottaa tilanteen mukaan.....mutta aika hyvältä tuntuu pistää nainen kontalleen, ja sitten vetää varvit takaapäin....yhtä hyvältä tuntuu myös katsella, kun nainen nainnin jälkeen pyyhkii pilluaan jollakin talouspaperin palalla, se ei siellä pääse minnekään piiloon, vaan koko touhu on koko ajan näkyvillä,,,,usein meinaa lentää toisetkin spermat, kun nainen oikein tarkkana yrittää pilluaan pyyhkiä ja kuivata
- Pitkä Hi Ace
Minullakin on sänky Hi Acessa. Verhot ikkunoissa niin voi nussiskella missä sattuu tai muutenkin ottaa torkut reissun päällä ollessa.
Usein kun vien eukon siskoa mökille niin meillä on vakilevike missä kyytimaksua kuitataan.
Pirun kätsää. Nam. - käyn panemassa
Pitkä Hi Ace kirjoitti:
Minullakin on sänky Hi Acessa. Verhot ikkunoissa niin voi nussiskella missä sattuu tai muutenkin ottaa torkut reissun päällä ollessa.
Usein kun vien eukon siskoa mökille niin meillä on vakilevike missä kyytimaksua kuitataan.
Pirun kätsää. Nam.mun muijan siskoa takapenkillä. Joskus tullu tehtyä temput omassa pihassakin muijan käveltyä ohi:o)) Se oli aika jäynää jo:o)) Ja muija kiittelee mua että sä oot kyllä tosi kiva ku jaksat kyyditä mun systeriä joka paikkaan. No hemmetti kuka nyt ei kyyditsis ku saa palkaks parikymppistä nuorta hyvännäköistä tyttöä panna. Joskus on kyllä kävässyt mielessä että jos tämä systeri vielä käräyttää meidät tästä tai rupee kiristämään. Täytyy vaan pitää tyttöä hyvänä niin eiköhän tämä meidän yya sopimus jatku vielä vuosia eteenpäin:o))
- samat vinkeet
käyn panemassa kirjoitti:
mun muijan siskoa takapenkillä. Joskus tullu tehtyä temput omassa pihassakin muijan käveltyä ohi:o)) Se oli aika jäynää jo:o)) Ja muija kiittelee mua että sä oot kyllä tosi kiva ku jaksat kyyditä mun systeriä joka paikkaan. No hemmetti kuka nyt ei kyyditsis ku saa palkaks parikymppistä nuorta hyvännäköistä tyttöä panna. Joskus on kyllä kävässyt mielessä että jos tämä systeri vielä käräyttää meidät tästä tai rupee kiristämään. Täytyy vaan pitää tyttöä hyvänä niin eiköhän tämä meidän yya sopimus jatku vielä vuosia eteenpäin:o))
eli kyllä saa vaimon pikkusisko kyytiä jos jonkin laista farkun tavaratilassa.
Tummennetut lasit vielä laitatin taakse niin voi tehdä melkein missä vaan, nam, nam... - $$$
samat vinkeet kirjoitti:
eli kyllä saa vaimon pikkusisko kyytiä jos jonkin laista farkun tavaratilassa.
Tummennetut lasit vielä laitatin taakse niin voi tehdä melkein missä vaan, nam, nam...Voi pojat teitin kanssa! Voin kuule sanoa et kun kiinni jäätte niin sanomista tulee kyllä! On varmaan suhde katkolla, et siihe nähe varautukaa. Itse asiaahan minulla ei ole mitään vastaan, kyllä minäkin olen takapenkillä nainut ja useemman jätkän kanssa, en tosin yhtäaikaa, mutta melkein. Voi niitä aikoja. NAM,NAM. Ne kun sais vielä takasin.
- Naitu
Olen harrastanut seksiä takapenkillä mutta parasta oli että auto oli liikenteessä. Kuski ajoi korvat punaisena.
Terveisin munaa corollassa saanut - autokivaa
Mulla oli joskus lada ja siitä sai etupenkit nurin. Siinä tuli saatua herkkumutteria poikaystävältä enkä kyllä erehtynyt vaihdekepistä ;-)
- eestä ja takaa
On naitu kuskinpenkillä nainen sylissä pomppien. penkki oli ihan takana ja se nainen piti ratista kiinni. apukuskin penkillä selkänoja alhaalla ja nainen alla. Takapenkillä poikittain että naisen pää roikkui ulos avoimesta ovesta. Takaapäin niin että nainen oli kontallaan takapenkillä ja minä seisoin auton vieressä. takapenkin keskellä niin että etuselkänojat oli käännetty eteen ja minä istuin takana keskellä ja nainen oli polvillaan etupenkkien kaadettujen selkänojien päällä ja peruutteli sieltä. Ja vielä auton vieressä seisaaltaan niin että nainen nojasi autoon ja pyllisti ja minä panin takaa päin. Nostin vielä toisen jalan apukuskin ovenkahvalle että pääsin paremmin työntelemään.
- Matkalla mukavaa
Takapenkillä hyvinkin kun on riittävän tilava auto. Ja nahkapenkit, niin ei haittaa pienet nesteetkään, saa pyyhittyä hyvin pois.
Nykyään emäntä tykkää ottaa suihin kun ajelen ja se tuntuu tosi mukavalta.
Ai niin, ja hommatkaa auto jossa on automaattivaihteet, ei tarvitse hätistellä kesken imutusten ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872