olin maanantai iltana menossa kauhavan samburger grillille ja grillillä näytti olevan jonkun verran jonoa. jonossa oli mukana nuori kaunis romaninainen joka alkoi juttelemaan kanssani säästä ja pitkästä grilli jonosta. Nainen vaikutti oikein mukavalta, katsoi silmiin puhuessaan ja hymyili kauniisti. Lopuksi vielä toivotti hyvät kesän jatkot. minulla on yleensä aina ollut ennakkoluuloja kyseistä ryhmää kohtaan ja olen luullut ettei romanit hae minkäänlaista kontaktia valtaväestöön positiivisessa mielessä mutta nyt oikein tuli mukava mieli itselle vain muutamasta small talk lauseesta!! =)
kauhavalla!
hämmästynyt!!!!!!!
3
905
Vastaukset
- karisee
kauhavalla ns. romaniväestö on suurimmaksi osaksi "normaalia" eli yleiset ennakkoluulot ei päde..
- ihan reilua
porukkaa, ei mitään ongelmia!
joillakin muilla paikkakunnilla voi olla erilaista meininkiä... - Reilu ja raitis
ihan reilua kirjoitti:
porukkaa, ei mitään ongelmia!
joillakin muilla paikkakunnilla voi olla erilaista meininkiä..."joillakin muilla paikkakunnilla voi olla erilaista meininkiä..."
Vähemmistönkin elämää säätelee silti valtaväestön meininki.
Jos on mukavaa meininkiä, eihän siinä kellään ole mitään järkeä mennä muuttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402