Onko kenelläkään tietoa, että vaatiiko uusi laki keskusten välittää kyytejä vuorojen ulkopuolella oleville autoille?? Eli ne ketkä jaksaa vielä työvuorojen ulkopuolella ajaa ni pitääkö niiden ajaa vain kävelykyytejä ellei ole ruuhkaa??
Kyydinvälitys 1.8 jälkeen
3
1117
Vastaukset
- wwoow
Kaikki saa kyytejä yhtä tasaisesti, oli vuoro tai ei. Ja tässähän tää ongelma just on!! Itse tulen veivaamaan niin paljon kuin perse kestää. Ja vain vastalauseena tästä asiasta. Jos joku kollega urputtaa, että vien häneltä rahaa niin laulan sille "sitä saa mitä tilaa, ehkä TE opitte sen nyt!!" Ja kyllä..olen tässä asiassa lakia todellakin vastaan.
- Savolaisisäntä
Laissa kyllä sanotaan, että keskus on tekniikan niin salliessa (ja sehän sallii) välitettävä kyytejä myös varsinaisen ajovuoron ulkopuolisille, mutta usealla paikkakunnalla tätä on nyt tulkittu niin, että kyytejä kyllä välitetään, mutta ei suinkaan tasapuolisesti, vaan ensisijaisesti niille, joilla varsinainen ajovuoro on. Ja tällä kyllä vesitetään koko idea siitä, että vapaapäivänäkin kannattaisi töihin mennä, jos pääasiassa saisit vain kävelykyytejä. Ja turha sanoa että näin ei voi olla, koska niin vaan on. Tai on ainakin niin pitkään, kunnes joku tekee ensimmäisen ennakkotapauksen ja katsoo asian oikeudessa....
- kaikenlaisia suhareita
"Itse tulen veivaamaan niin paljon kuin perse kestää. Ja vain vastalauseena tästä asiasta. Jos joku kollega urputtaa, että vien häneltä rahaa niin laulan sille "sitä saa mitä tilaa, ehkä TE opitte sen nyt!!" "
On kaikenlaisia kuljettajia ja kaikenlaisia ajatusmalleja. Tuo oli yksi niistä....
Mitenkähän kauan jaksat...?
Hohhoijaa...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760