Jostain rötöstelystä epäilty ministeripestiä odotteleva ottaa kaiken irti entisestä hiihtokuningattaresta. Tämäkin kait pesukestävä kepu.
Toisesta otsikoidaan koska kansanedustaja trubaduurilta isä kuoli vanhainkodissa iäkkäänä. Normaali tapahtuma eikä varmasti olisi muille sureville annettu tilaa ja suosiota. Hieman oudoksuttaa asiasta uutisointi. Ikäänkuin trubaduuri olisi ennakkoon laulelut luuriin, että haastatelkaa herran tähden mua, mulla on nyt maita mullistava suru. Niitä miekkosella on ollut muutenkin ja kaiksesta pitää kaikki hyöty mitata ulos. Omituista.
Kuinkahan moni tavallinen kansalainen saisi kasvonsa lehtiin, kun olisi kantanut miestään tai vaimoaan suolla tai vanhemmista, yli 80 vuotiaista olisi kuollut. Yhden yksikään.
MEDIA HELLII KESKUSTALAISIA TÄNÄÄN
oikeinko
1
243
Vastaukset
- leipäjonot??
Koska media kertoo totuuden Lipposen luomista ylipitkistä leipäjonoista. Aihemateriaalia luulisi olevan riittävästi?
Onko media niin demarisoitettu, kuten yle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931