Minulla on mennyt asiat pitkään huonosti, mutta olen myös rukoillut sen puolesta että asiat rupeaisivat menemään paremmin. Lisäksi olen saanut vastauksia mieltäni askarruttaviin ongelmiin, viimeksi tänä aamuna koin semmoisen hetken. Olen myös saanut erittäin läheisen ystävän josta olen ikuisesti kiitollinen.
Rukouksiin tulee vastauksia
6
283
Vastaukset
- Tepa Ateisti
""Lisäksi olen saanut vastauksia mieltäni askarruttaviin ongelmiin""
Mielikuvituksesi on uskomaton, et hallitse sitä mitenkään. Tätä se uskonto on parhaimmillaan, uskovaista henkilöä voi verrata skitsofreenikkoon.- menee kyllä
aivan uusille sfääreille kun rupeaa rakentamaan valhetodellisuutta päässään.
- eliisa
Voisitko kertoa lisää? sillä olisi ihan mielenkiintoista kuulla lisää, tästä sinulle tulevista rukous vastauksista ja erittäin mielelläni kuulisin miten ne sinulle tulevat?
- Ihmeen kokenut
Heti alkuun voin sanoa etteivät ihmeet jotka koen ihmeiksi ole mitään yliluonnollisia asioita. Keskustelin kerran uskosta erään puolitutun kanssa joka asuu naapurissani ja on ollut uskossa jo pitkään. Usko ei kuitenkaan tälle merkitse raamatun lauseiden ulkoaoppimista, toistamista tai kirkon penkissä istumista vakava ilme kasvoilla. Hän kertoi minulle myös että jokainen ihminen voi tulla uskoon jos antaa Jumalan tulla elämäänsä eikä vastustele sitä. Nyt kuitenkin ymmärrän mitä hän sillä silloin tarkoitti. Rukoilin kauan uutta ystävää koska olin yksinäinen ja sitten laitoin avoimin mielin kirjeenvaihtoilmoituksen jonka seurauksena yksinäisyys on menneen talven lumia. Toinen asia mihin olen saanut vastauksen liittyy terveyteen, asiaan joka on hieman harvinainen eikä siitä hirveästi puhuta. Kyseessä oli käytännössä katsoen lehtiartikkeli jossa oli eksaktit vastaukset mieltäni askarruttaviin asioihin. Sen olen oppinut etteivät rukousvastaukset välttämättä tule kuin tarjottimella vaan ne tulee kun on niiden aika.
- Olli Ateisti
Ihmeen kokenut kirjoitti:
Heti alkuun voin sanoa etteivät ihmeet jotka koen ihmeiksi ole mitään yliluonnollisia asioita. Keskustelin kerran uskosta erään puolitutun kanssa joka asuu naapurissani ja on ollut uskossa jo pitkään. Usko ei kuitenkaan tälle merkitse raamatun lauseiden ulkoaoppimista, toistamista tai kirkon penkissä istumista vakava ilme kasvoilla. Hän kertoi minulle myös että jokainen ihminen voi tulla uskoon jos antaa Jumalan tulla elämäänsä eikä vastustele sitä. Nyt kuitenkin ymmärrän mitä hän sillä silloin tarkoitti. Rukoilin kauan uutta ystävää koska olin yksinäinen ja sitten laitoin avoimin mielin kirjeenvaihtoilmoituksen jonka seurauksena yksinäisyys on menneen talven lumia. Toinen asia mihin olen saanut vastauksen liittyy terveyteen, asiaan joka on hieman harvinainen eikä siitä hirveästi puhuta. Kyseessä oli käytännössä katsoen lehtiartikkeli jossa oli eksaktit vastaukset mieltäni askarruttaviin asioihin. Sen olen oppinut etteivät rukousvastaukset välttämättä tule kuin tarjottimella vaan ne tulee kun on niiden aika.
Eli sä etsit ja etsit niin kauan kuin voit päätellä että toi voisi sopia rukoukseni vastaukseksi ... Sairasta touhua.
Vainoharhaisuutesi on uskomatonta.
Oletko etsinyt vastauksia Iltalehden kirjaimista. Kirjaimia kun laittaa tiettyyn järjestykseen niin sieltä löytyy vastaus aina. - ettet jää
Olli Ateisti kirjoitti:
Eli sä etsit ja etsit niin kauan kuin voit päätellä että toi voisi sopia rukoukseni vastaukseksi ... Sairasta touhua.
Vainoharhaisuutesi on uskomatonta.
Oletko etsinyt vastauksia Iltalehden kirjaimista. Kirjaimia kun laittaa tiettyyn järjestykseen niin sieltä löytyy vastaus aina.tuollaisia nulikkamaisuuksia hokemaan..et näköjään edes tunne sanojen merkitystä ,joten lienet henkisesti aika köyhä ihminen,anteeksi vain.
Järkevä ihminen ei rienaa tuolla tavoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011059- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648