Kohta jyrähtää!

AktiiviDemari

POrvarihallituksen budejetti, jolla on tarkoitus siirtää köyhien ja työväen rahat rikkaiden yrittäjien ja maajussien pusiin, julkistetaan kohta.

Mutta eipäs se ihan nyt niin helposti vaan onnistukkaan! Eero Heinäluoman lupaama syyspuhuri alkaa puhaltaa ja porvareiden riistosta tehdään kerralla loppu. Itse veikkaan hallituksen kaatuvan tähän ja uusien vaalien olevan jo ennen Aleksi Kiven päivää, ja sitten nauraa se joka parhaiten nauraa.

9

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee mitään

      Heinäluoma ei tee mitään. Hänhän on porvari demarin kaavussa. Nyt työläisiltä ollaan viemässä kaikki. Kohta työläiset asuvat pienissä kaksioissa kolmen lapsensa kanssa. Kansan kurjistaminen tapahtuu vauhdilla. Myös fasismia tulkitaan täysin uudella tavalla. IKL:n jälkeläiset jyräävät muuta alleen.

      • muka duunari paskat

        miten voi ylioppilas tienata 200 000 euroa vuodessa, no menee sdp hen niin onnistuu.

        muka työväen puolue, paskat heinis välitää tyhmistä duunareista paitsi äänet kelpaa vaaleissa


    • passiivi remari

      sillä huomenna, jos Jumala suo, on hernekeittopäivä.

    • jyrähtämäänkin

      Ennen joulua Halonen luopuu presidentin tehtävistä ja Matti Vanhanen tulee tilalle.

      • joulun jälkeen

        Tällaista tulossa


    • paskaa

      Päässäs sulla taitaa kohta jyrähtää...

    • T Urpo

      Opintorahnaan 15 prossaa lisää, ja tulorajaan
      30 paunaa.

      Yliopistoille 20 miltsiä.

      Ammatilliseen peruskoulutukseen lisää 4000 paikkaa.

      Matalapalkkatukeen ja vammaistukeen yhteensä
      50 miljoonaa.

      Kakkosasunnosta saa duunari tehdä verovähennyksen,
      luulisi komennusmiehiä kiinnostavat.

      Yksinhuoltajille lapsilisään 10 erkkiä.

      Hammaslääkärikorvauksen kelakorvaus nousee 40
      paunaan korvausperusteista.

      Taiteen , tieteen ja suomalaisen kulttuuriperinnön
      tukemiseen myönnettävä lahjoitusvähennys 25
      tonnista 250 tonniin.

      Kansaneläkkeisiin 20 lisää.

      Perintövero tietysti.

      Mikä vittu tässä listassa on pientä ihmistä
      vastaan ja mistä Heinäseipään pitää jyrähtää?

      Paitsi tietysti se että sosiaalidementikkopuolue
      on näitä kaikki jarruttanut!

      Aikooko Heinäseiväs julistaa nämä kansan edun
      vastaisiksi.

      Lukekaa nyt perkele edes lehtenne ennen kuin
      kirjoittelette itkun sekaista marinaanne
      sinne ja tänne.

      Jyrki söi demarien laarin tyhjäksi!

      Onko vika seisovaa vettä muistuttavan sosiaali-
      dementian vai J.Kataisen?

      Väärin, se ei ole Jyrki boyn vika!

      • AktiiviDemari

        Opintorahan jakaminen ilman tulorajoja rikkaitten kakaroille tekee Suomesta Intian kaltaisen luokkayhteiskunnan. Vain niillä jotka ovat syntynneet kultalusikka suussa on mahdollisuus opiskella ja menestyä elämässä.

        Toki rikkaitten kakaroille tarvitaan yliopistoon kaikenmaailman vempeleitä viihdyttämään etteivät pitkästy. Kyllähän tuolla 20 miltjuunalla jo paljon saavatkin.

        Duunarin lapsille annetaan vaan paikkoja, mutta ei rahaa. Ei ole ammattikoulussakaan ilmaista opiskella.

        Mitä järkeä on edistää matalapalkkaisten työntekoa? Tietty piikoja ja renkejä maataloihin ja porvareiden luxus koteja siivoamaan nälkäpalkalla!

        Ei työihmisellä ole varaa kuin yhteen asunton(jos siihenkään). Rikkaitten sijoitus asunnoilta verot pois. Maalaisethan ne kaikki kaupunki asunnot omistaa ja nyhtävät viellä vuokraa.

        Halutaanko ihmisiä kannustaa ottamaan eroa ja viedä lapislta oikeus ehyeen perheeseen? Sopii hyvin kovaan porvariarvomaailmaan.

        Ei köyhällä ole varaa käydä hammaslääkärissä.

        Vai että oikein taiteen ja tieteen nimissä nyt kierretään veroja, no kaikki muu onkin jo nähty.

        20 euroa on liian vähän!

        Perimäveron poisto vain rikkailta ei ole perustuslain yhdenvertaisuus pykälän mukainen, mutta sekös näitä haittaisi.


      • T Urpo
        AktiiviDemari kirjoitti:

        Opintorahan jakaminen ilman tulorajoja rikkaitten kakaroille tekee Suomesta Intian kaltaisen luokkayhteiskunnan. Vain niillä jotka ovat syntynneet kultalusikka suussa on mahdollisuus opiskella ja menestyä elämässä.

        Toki rikkaitten kakaroille tarvitaan yliopistoon kaikenmaailman vempeleitä viihdyttämään etteivät pitkästy. Kyllähän tuolla 20 miltjuunalla jo paljon saavatkin.

        Duunarin lapsille annetaan vaan paikkoja, mutta ei rahaa. Ei ole ammattikoulussakaan ilmaista opiskella.

        Mitä järkeä on edistää matalapalkkaisten työntekoa? Tietty piikoja ja renkejä maataloihin ja porvareiden luxus koteja siivoamaan nälkäpalkalla!

        Ei työihmisellä ole varaa kuin yhteen asunton(jos siihenkään). Rikkaitten sijoitus asunnoilta verot pois. Maalaisethan ne kaikki kaupunki asunnot omistaa ja nyhtävät viellä vuokraa.

        Halutaanko ihmisiä kannustaa ottamaan eroa ja viedä lapislta oikeus ehyeen perheeseen? Sopii hyvin kovaan porvariarvomaailmaan.

        Ei köyhällä ole varaa käydä hammaslääkärissä.

        Vai että oikein taiteen ja tieteen nimissä nyt kierretään veroja, no kaikki muu onkin jo nähty.

        20 euroa on liian vähän!

        Perimäveron poisto vain rikkailta ei ole perustuslain yhdenvertaisuus pykälän mukainen, mutta sekös näitä haittaisi.

        Laitoit kaikki sosiaalidementtiset tekosyyt,
        joilla tosiasiassa ihmisiä kyykytetään.

        Viitsitkö opetella lukemaan. Tuloraja nousee,
        ei poistu. Jaa että rikkaitten penskojen edes
        tarvitsee tehdä töitä opiskeluaikana.

        Salli mun nauraa ja KOVAAA! Persaukiset niitä
        töitä ja tuloja enemmän tarvitsevat.

        Yliopistoissa on tavallisten ihmisten penskoja
        enimmäkseen.

        Ammattikoulussa on ILMAISTA opiskella.
        Muutama vaivainen satku kirjoihin ja Kela tukee
        jopa OMALLA AUTOLLA koulussa käymistä jos
        se on hankalan matkan takana.

        Viitsiikö tässä edes vastata loppuun asti.

        Meinaat että komennusmies asuu ennemmin asunto-
        vaunussa kuin vuokrayksiössä?

        Voi sinun pahvin kanssa!

        Oikeastaan epätoivosi sosiaalidementian alennus-
        tilasta välittyy hyvin.

        Kirjoituksesi on suhteellisesti ottaen yhtä
        tyhjää räksytystä kuin Heinäseipään oppositio-
        politiikka.

        Veronkierrosta sen verran että kun veroja kierre-
        tään niin rahat pidetään itse.

        Kun ne lahjoitetaan, ne saa lahjan vastaanottaja.
        Antaja välttyy maksamasta LAHJAN osalta veroa.
        Hyvin kohtuullista paitsi sosiaalidementikon
        mielestä, joka haluaa kaikki verotettavaksi
        vähintään kahteen kertaan.

        Jos joku lahjoittaa, säästyvät veronmaksajien
        rahat siltä osin.

        Me säästämme OMIAMME periaatteessa.

        Tämä perintöverosta valehtelu näkyy olevan sosiaa-
        lidementikoille oikein uskon asia.

        Käyppäs lukemassa mistä siinä on kysymys ja
        suuntautuuko 20 tonnin verovapaus pelkästään
        miljardööreille.

        Palataan asiaan kun tiedät mistä on puhe.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2636
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      914
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      885
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      76
      770
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      741
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      76
      582
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      566
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      555
    Aihe