Osaisiko joku neuvoa, mikä mättää.. olen laittanut tekemiini html-koodauksella tehtyihin sivuihin meta-tietoihin sekä keywordsit että descriptionin, mutta google näyttää otsikon alla vain hakusanoja eikä kuvausta. Missä voisi olla vika? Olen tutkinut miljoona eri koodia erinäisiltä sivuilta ja miettinyt mikä minun koodissa voi olla vikana. Muiden sivuilla otsikon alla näkyy kuvaus description). Neuvoja kaipaa hän..!
meta-tiedoista
Satu^^
1
245
Vastaukset
Ei tässä muuta vikaa ole kuin että olet kirjoittanut (lähes) hyödyttömiä tägejä. Jos Google ”tottelisi” meta-tägejä, niillä olisi aivan liian helppo huijata (niin kuin joskus 1990-luvulla laajasti huijattiin).
On _tarkoituskin_, että kun joku hakee tietoa, niin Google näyttää ”osumien” sisällöstä otteita, jotka kuvaavat, millaisissa tekstiyhteyksissä hakusanat esiintyvät.
Kannattaa siis suhtautua hyvin kriittisesti siihen ”tietolähteeseen”, josta sait ajatuksen kirjoitella meta-tägejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090