Jotenkin todella vähälle huomiolle on jäänyt maikkarin paras sarja Bones. Maikkari tietenkin piilottaa sarjan tiistai-öihin alkamaan 23.40, eikä mainosta sitä lainkaan.
Nyt kaiken huipuksi maikkari lopettaa koko sarjan kesken toisen tuotantokauden! Enää kaksi jaksoa ja sitten tämänkin huippulähetysajan valloittaa C.S.I:n uusinnat! Meitä sarjan faneja kuitenkin on myös Suomessa.
Sarjalla on myös oma suomenkielinen foorumi osoitteessa http://bones.omafoorumi.com.
Bones
4
282
Vastaukset
En ole sarjan suurin fani, vaikka olenkin sitä katsonut.
Mutta kummastuttaa todella, että sarjan ekaa kautta mainostettiin ja hypetettiin kauheasti. Nyt toinen kausi aloitettiin yllättäen ilman ennakkopuffausta uudella ohjelmapaikalla... Ja nyt pätkäistään keksken kauden.
Olisiko käynyt niin, ettei sarja saavuttaanutkaan toivottuja katsojalukuja?- Bones
Ei sitä kyllä mainostettu eikä hypetetty ekallakaan kaudella ja lähetysaikakin oli vain vähän parempi sunnuntai-ilta 22.30.
Nyt siitä ei maikkarilla puhuttu mitään ja lähetysaikakin vaihdettiin vielä huonompaan.
Jenkeissä ja muuallakin ympäri maailmaa tämä sarja on todella suosittu, hyvien näyttelijöiden ja loistavan dialogin ansiosta.
Minä en ainakaan tule enää katsomaan yhtään sarjaa MTV:ltä, vaan hankin haluami suoraan DVD:nä, enkä myöskään ostamaan siellä mainostavien tuotteita. Bones kirjoitti:
Ei sitä kyllä mainostettu eikä hypetetty ekallakaan kaudella ja lähetysaikakin oli vain vähän parempi sunnuntai-ilta 22.30.
Nyt siitä ei maikkarilla puhuttu mitään ja lähetysaikakin vaihdettiin vielä huonompaan.
Jenkeissä ja muuallakin ympäri maailmaa tämä sarja on todella suosittu, hyvien näyttelijöiden ja loistavan dialogin ansiosta.
Minä en ainakaan tule enää katsomaan yhtään sarjaa MTV:ltä, vaan hankin haluami suoraan DVD:nä, enkä myöskään ostamaan siellä mainostavien tuotteita.Kyllä minä ainakin muistan miten useana iltana tuli sarjan luoneen kirjailija Kathy Reichsin haastattelu. Miten hän osittain omiin kokemuksiinsa pohjautuen alkoi kirjoitta dekkareita ja muokkasi henkilöistä sitten tv-sarjan...
- Paras kaikista
j.ellroy kirjoitti:
Kyllä minä ainakin muistan miten useana iltana tuli sarjan luoneen kirjailija Kathy Reichsin haastattelu. Miten hän osittain omiin kokemuksiinsa pohjautuen alkoi kirjoitta dekkareita ja muokkasi henkilöistä sitten tv-sarjan...
Olen kyllä sitten onnistunut missaamaan nuokin kaikki. Itse sain tiedon sarjan alkamisesta omasta kirjakerhostani, joka myy Kathy Reichsin kirjoja.
Jos sarja tosiaan kärsii katsojapulasta täällä, niin se on kyllä vain MTV3:sen syytä. Ykköskausikin oli hyvä, mutta kakkoskausi on loistava.
Kolmoskauttakin katson kyllä sitten jenkkitahtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o4077052Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki534147Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa492481Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621656Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t1011606SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän41593Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81476Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2601453- 1031224
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue241172