Jotenkin todella vähälle huomiolle on jäänyt maikkarin paras sarja Bones. Maikkari tietenkin piilottaa sarjan tiistai-öihin alkamaan 23.40, eikä mainosta sitä lainkaan.
Nyt kaiken huipuksi maikkari lopettaa koko sarjan kesken toisen tuotantokauden! Enää kaksi jaksoa ja sitten tämänkin huippulähetysajan valloittaa C.S.I:n uusinnat! Meitä sarjan faneja kuitenkin on myös Suomessa.
Sarjalla on myös oma suomenkielinen foorumi osoitteessa http://bones.omafoorumi.com.
Bones
4
280
Vastaukset
En ole sarjan suurin fani, vaikka olenkin sitä katsonut.
Mutta kummastuttaa todella, että sarjan ekaa kautta mainostettiin ja hypetettiin kauheasti. Nyt toinen kausi aloitettiin yllättäen ilman ennakkopuffausta uudella ohjelmapaikalla... Ja nyt pätkäistään keksken kauden.
Olisiko käynyt niin, ettei sarja saavuttaanutkaan toivottuja katsojalukuja?- Bones
Ei sitä kyllä mainostettu eikä hypetetty ekallakaan kaudella ja lähetysaikakin oli vain vähän parempi sunnuntai-ilta 22.30.
Nyt siitä ei maikkarilla puhuttu mitään ja lähetysaikakin vaihdettiin vielä huonompaan.
Jenkeissä ja muuallakin ympäri maailmaa tämä sarja on todella suosittu, hyvien näyttelijöiden ja loistavan dialogin ansiosta.
Minä en ainakaan tule enää katsomaan yhtään sarjaa MTV:ltä, vaan hankin haluami suoraan DVD:nä, enkä myöskään ostamaan siellä mainostavien tuotteita. Bones kirjoitti:
Ei sitä kyllä mainostettu eikä hypetetty ekallakaan kaudella ja lähetysaikakin oli vain vähän parempi sunnuntai-ilta 22.30.
Nyt siitä ei maikkarilla puhuttu mitään ja lähetysaikakin vaihdettiin vielä huonompaan.
Jenkeissä ja muuallakin ympäri maailmaa tämä sarja on todella suosittu, hyvien näyttelijöiden ja loistavan dialogin ansiosta.
Minä en ainakaan tule enää katsomaan yhtään sarjaa MTV:ltä, vaan hankin haluami suoraan DVD:nä, enkä myöskään ostamaan siellä mainostavien tuotteita.Kyllä minä ainakin muistan miten useana iltana tuli sarjan luoneen kirjailija Kathy Reichsin haastattelu. Miten hän osittain omiin kokemuksiinsa pohjautuen alkoi kirjoitta dekkareita ja muokkasi henkilöistä sitten tv-sarjan...
- Paras kaikista
j.ellroy kirjoitti:
Kyllä minä ainakin muistan miten useana iltana tuli sarjan luoneen kirjailija Kathy Reichsin haastattelu. Miten hän osittain omiin kokemuksiinsa pohjautuen alkoi kirjoitta dekkareita ja muokkasi henkilöistä sitten tv-sarjan...
Olen kyllä sitten onnistunut missaamaan nuokin kaikki. Itse sain tiedon sarjan alkamisesta omasta kirjakerhostani, joka myy Kathy Reichsin kirjoja.
Jos sarja tosiaan kärsii katsojapulasta täällä, niin se on kyllä vain MTV3:sen syytä. Ykköskausikin oli hyvä, mutta kakkoskausi on loistava.
Kolmoskauttakin katson kyllä sitten jenkkitahtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904