Nyt sitten räjähti!
Toni "Mäccäri" Mäkialho Tepsiin 1-vuotisella sopimuksella. Laura Korpikoski liittyy miehistöön 1 1 vuotisella diilillä.
Lisäksi ensi viikolla julkaistaan yhden kanukkicentterin soppari, hakusessa on vielä puolustaja.
KIITOS SEPPO SUTELA!!!
Lähde: www.tpss.fi
Nyt räjähti!
6
1502
Vastaukset
- Inkeri Nummenpakalta
Vähän pelottaa, kun tunnen erään asiantuntijan, joka sanoi, että Tepsin voittosarake näyttää ensi keväänä 6. Siis kolmen pisteen voittoja ei tule enempää.
Mitä mieltä ollaan? - on vielä
paljon opittavaa kusetuksesta, lähdettä ei missään nimessä kannata kertoa kun yrittää huijata pelaajasopimuksista.
- tulin
"lähdettä ei missään nimessä kannata kertoa kun yrittää huijata pelaajasopimuksista."
Väärin.
Lähde pitää mainita siinä muodossa, että kukaan ei pysty tarkistamaan sen oikeellisuutta.
Pari esimerkkiä:
-Kuulin kaverilta, joka pelaa TPS:n a-junnuissa.
Ihan ok, menossa pois muodista?
-Kuulin Seppo Sutelan puhuvan kännykkään.
Bingo. - kuulin kun ravintolan pöydässä
tulin kirjoitti:
"lähdettä ei missään nimessä kannata kertoa kun yrittää huijata pelaajasopimuksista."
Väärin.
Lähde pitää mainita siinä muodossa, että kukaan ei pysty tarkistamaan sen oikeellisuutta.
Pari esimerkkiä:
-Kuulin kaverilta, joka pelaa TPS:n a-junnuissa.
Ihan ok, menossa pois muodista?
-Kuulin Seppo Sutelan puhuvan kännykkään.
Bingo.Mitähän muita näitä on? Se Uvex vai mikä Upox on varsinainen hevosmiesten tietotoimisto, joka näitä luotettavasta lähteestä kuultuja tietoja suoltaa.
- Toverit
kuulin kun ravintolan pöydässä kirjoitti:
Mitähän muita näitä on? Se Uvex vai mikä Upox on varsinainen hevosmiesten tietotoimisto, joka näitä luotettavasta lähteestä kuultuja tietoja suoltaa.
A-junnu kertoi. muahmuahmuahmuahm
- ikuinen kapinallinen
Toverit kirjoitti:
A-junnu kertoi. muahmuahmuahmuahm
Saatanan punikki muualle änkyttämään, jos et osaa ees lukee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242411Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442027Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä271891Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818