Rukoilu kikkoja

M@k3

Kertokaapa hieman kikkoja joilla rukouksen saa parhaiten toimimaan.

Itse kun olin kristitty kokeilin näitä:
1. Nuoleskella ja nöyristellä Jumalaa rukoilessa.
2. Rukoilla jotain epäitsekästä.
3. Muistaa sanoa aamen lopussa.

Näistä kikoista huolimatta rukous pyyntöni eivät koskaan toteutuneet ja sitten minusta tulikin ateisti.

Nyt myöhemmin olen miettinyt että olisikohan minun pitänyt kohdistaa rukoukseni Jeesukselle eikä suinkaan Jumalalle ja että rukoukseni eivät toimineet koska ne menivät väärään osoitteeseen.

19

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainoastaan sydämen

rukous kuullaan ja siihen saa todennäköisemmin sellaisen vastauksen, kun itse haluaakin.

1. Nuoleskella ja nöyristellä Jumalaa rukoilessa.
      Ei toimi.

2. Rukoilla jotain epäitsekästä.
      Saattaa joskus toimia.

3. Muistaa sanoa aamen lopussa. Ei merkitystä.

Mitä ikinä pyysitkään, Jumala muistaa jokaisen pyyntösi, joten voit ottaa rennosti, sillä hän tietää mikä on sinulle parhaaksi.

• toiveesi, rukoilit tai et.

Rukoilen aina Ahtia kalaan mennessäni. Välillä saan kalaa, toisinaan en. Tuskin kalaonneni paranisi, vaikka rukoilisin Jumalaa, Jeesusta tai Neitsyt Mariaa.

Sanovat, että laulaminen houkuttelee kaloja. Mitähän, jos hoilaisi virsiä?

- Koooska teidän lehmät poikiiiii?
        - Viikkooo ennen helluntaiiiin...

• Sanon tämän
        toiveesi, rukoilit tai et. kirjoitti:

Rukoilen aina Ahtia kalaan mennessäni. Välillä saan kalaa, toisinaan en. Tuskin kalaonneni paranisi, vaikka rukoilisin Jumalaa, Jeesusta tai Neitsyt Mariaa.

Sanovat, että laulaminen houkuttelee kaloja. Mitähän, jos hoilaisi virsiä?

- Koooska teidän lehmät poikiiiii?
        - Viikkooo ennen helluntaiiiin...

ainoastaan kirjoituksesi perusteella.

• msa

Että nuoleskella ja nöyristellä, kaikkea häntä sitten...
      Jeesuksen-nimessä Isän tykö, ja Hän varmasti
      vastaa..
      Aito nöyrtyminen ja katuminen on Herralle mielhen jos on langennut, pois poikennut. Ja niin parannuksen tekhon ja vaeltamaan nöyränä Hänessä eteen päin.

• muslimit käyttävät,

on mukava tapa rukoilla. Ei tarvitse höpöttää itsekseen ja sormet saavat liikuntaa.

Kas kun Nokia ei kehitä kännykkää (muslimeille), jossa on varusteena rukousnauha. Markkinat olisivat taatut.

:)

• herramrks

Sydämen asenne on tärkein

• PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

"Tapahtukoon sinun tahtosi,eikä minun".

• sitten kannattaa

rukoilla? Kyllä se "jumala" tahtonsa toteuttaa, vaikka et rukoilisikaan. Käytä sekin aika vaikka puiden pienintään. On paljon hyödyllisempää.

• Kadun*Nainen

ja sukella oikeaan nöyrään henkeen..

en ole siinä uskossa, että rukous olisi uskovaisille ihmisille mikään strategia, kikka-A, pelaamisen väline elämässä. Noinhan se olisi lihallinen ja itsekäs yritys napata huomiota Jumalalta. Eiköhän siihen vaadita asennetta ja tervettä hengellistymistä, siksi mm. polvistutaan, laitetaan kädet merkiksi ristiin etc.

Maailmalla rukoillaan koko ajan nytkin,
      valtavat massat kiittävät Luojaansa eritavoin rukoilemalla. Jotenka...ensin sitä nöyryyttä harjoittelemaan

• Mitenkä sitten lienee rukoilijoiden määrällä vaikutusta tavoitteen toteutumiseen? Jos kymmenen uskovaista rukoilee sairaalle paranemista, onko parantumisen todennäköisyys kaksinkertainen verrattuna siihen, jos rukoilijoita olisi viisi ja kymmenkertainen yhteen rukoilijaan verrattuna?

• ....................

Olen tuota kysynytkin palstalla. Normaaliin tapaan vähäiset vastaukset olivat ohi aiheen.

Uskovaiset 'tietävät', että Jumala kuulee pienimmän ja heikoimmankin rukouksen. Kuitenkin epäilys taitaa kalvaa sisintä, koska väkijoukkoja masinoidaan rukoilemaan saman asian puolesta jopa samaan aikaan, kuten tällä palstalla kehoitettiin tekemään, jonkin asian saattamiseksi Jumalan korviin. Muutoin tätä on vaikea ymmärtää. Lisäksi ilmeisesti uskotaan, että toisia Jumala kuulee paremmin, kuin toisia. Vai mikä selittää hyvin yleiset esirukous pyynnöt? Outoa toimintaa ylipäätään. Samalla, kun kerrotaan, että Jumala kyllä kuulee kuiskauksenkin toimitaan kuitenkin toisin.

Voi myös ihmetellä miksi edes tarvitsee rukoilla, Jumalahan tietää mikä on ihmiselle parhaaksi ilman rukoustakin.

• .................... kirjoitti:

Olen tuota kysynytkin palstalla. Normaaliin tapaan vähäiset vastaukset olivat ohi aiheen.

Uskovaiset 'tietävät', että Jumala kuulee pienimmän ja heikoimmankin rukouksen. Kuitenkin epäilys taitaa kalvaa sisintä, koska väkijoukkoja masinoidaan rukoilemaan saman asian puolesta jopa samaan aikaan, kuten tällä palstalla kehoitettiin tekemään, jonkin asian saattamiseksi Jumalan korviin. Muutoin tätä on vaikea ymmärtää. Lisäksi ilmeisesti uskotaan, että toisia Jumala kuulee paremmin, kuin toisia. Vai mikä selittää hyvin yleiset esirukous pyynnöt? Outoa toimintaa ylipäätään. Samalla, kun kerrotaan, että Jumala kyllä kuulee kuiskauksenkin toimitaan kuitenkin toisin.

Voi myös ihmetellä miksi edes tarvitsee rukoilla, Jumalahan tietää mikä on ihmiselle parhaaksi ilman rukoustakin.

Uskovaisilla ei kertakaikkiaan ole mitään tajua logiikasta. Kaikki ajatellaan yksinkertaisimmalla mahdollisella tavalla tapauskohtaisesti, kokonaisuuden johdonmukaisuudesta ei tarvitse välittää.

• Yksi riittää,

jos hänellä on riittävästi auktoriteettiä sairauteen nähden ja tarpeeksi ymmärrystä ymmärtää mikä on Jumalan tahto.

• Yksi riittää, kirjoitti:

jos hänellä on riittävästi auktoriteettiä sairauteen nähden ja tarpeeksi ymmärrystä ymmärtää mikä on Jumalan tahto.

pitää olla "riittävästi auktoriteettia sairauteen nähden"? Voisitko määritellä yhtään tarkemmin?

• sanoisit minulle
        Työmies2 kirjoitti:

pitää olla "riittävästi auktoriteettia sairauteen nähden"? Voisitko määritellä yhtään tarkemmin?

(170cm/60kg)nakkikioskilla, että siirryhän syrjään, niin sinulla olisi riittävästi auktoriteettiä.

• sanoisit minulle kirjoitti:

(170cm/60kg)nakkikioskilla, että siirryhän syrjään, niin sinulla olisi riittävästi auktoriteettiä.

Pikkuinen rukoilija saa siis korkeintaan hikan paranemaan.

• Rukoilijasirkka.

mitä olen nähnyt on tiukka imperatiivi: Siunaa ruokamme! Anna herätys! Tee sitä, tee tätä...!

"Eihän se tietenkään toimi, mutta saahan sitä kokkeilla ihiminen kuka haluaa." :)

• M@k3

Kädet olivat ristissä ja polvet näyrästi lattialla.

Mutta ilmeisesti loitsun sanat olivat väärät, kun mitään ei tapahtunut.

Osaisiko joku kertoa, mitä avainsanoja pitää käyttää että rukous paremmin toimisi?

Minkähän takia muuten edesmennyt paavi ei parantunnut sairaudestaan vaikka miljoonat katoliset sitä uutisten mukaan rukoilivat?

• mk81

paras tekniikka on se et visualisoi jo jonkun asian tapahtuneeksi, ja uskoo sen olevan ehottomasti totta. pitää siitä kiinni niin kauan et se tapahtuu. tosin siihen ei jeesusta tarvita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5269
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4704
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2494
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1901
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe