Kenelläkään tietoa ko kirppiksestä?
Voiko sieltä vuokrata pöytiä vai miten toimii?
HumptyDumpty kirppis
4
1135
Vastaukset
- !!!!!
???????????
- jo lopettanut
Kävin siinä yläkerran kangaskaupassa eilen ja aika hiljaiselta näytti kirppis,ovikin tiukasti säpissä.
Ei noin huonossa paikassa olevalkle kannata ottaa myyntipöytää kun ei saa edes viikkovuokraa tienattua.
Itse otan aina joko Ullakolta tai Shoppiksesta,myynti hyvä ja jää kunnolla plussalle vaikka hinnat pitää alhaisina. - kirppis
on muuttanut ylistaroon, mainos oli jossain lehdessä olisikohan ollut ilkka tai epari
- humpty
Kirppis tosiaan muuttanut Ylistaroon. Oli todella siisti ja hyvä paikka, omistaja erittäin mukava. Sijaitsi vain niin huonolla paikalla että sitä ei varmaan moni valitettavasti löytänyt.
Mutta Ylistarossa kannattaa käydä tutustumassa vaikkei sinne asti tavaraa myyntiin veisikään. Itse en ole siellä vielä poikennut, mutta kun kokemukset edellisestä paikasta myönteiset niin täytyy uudessa paikassa joskus käydä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34506
- 25485
- 43482
- 44469