Haluaisin kysyä, kuinka moni feministeistä aidosti myöntää vihaavansa miehiä?
Miesviha
16
1305
Vastaukset
- Manneh
www.ihatemen.com
- katsomassa
Politically INcorrect, humor-based site for people and/or others to express their hate (or extreme dislike) of men. This is funny people!
- jaina
katsomassa kirjoitti:
Politically INcorrect, humor-based site for people and/or others to express their hate (or extreme dislike) of men. This is funny people!
on vakava tauti
- Manneh
jaina kirjoitti:
on vakava tauti
Jos tuo sivu on sinusta hauska niin uskon että tämänkin pitäisi olla www.ihatewomen.com
- Frankfurtin koulu
katsomassa kirjoitti:
On poliittisesti korrektia VIHATA seuraavia asioita:
- USA
- kristinusko
- valkoiset
- miehet
- heteroseksuaalit
Seuraavia ei saa vihata:
- muslimit
- naiset
- afrikkalaiset jne. - jaina
Frankfurtin koulu kirjoitti:
On poliittisesti korrektia VIHATA seuraavia asioita:
- USA
- kristinusko
- valkoiset
- miehet
- heteroseksuaalit
Seuraavia ei saa vihata:
- muslimit
- naiset
- afrikkalaiset jne.Oikeastaan ei ole: se on vain helppoa Valta Virtasten ja heidän perssään hiihtävien vaimokkeiden symppaamista.
Kriittisyys ei tarkoita samaa kuin vihaaminen ja muuten, esim. islam herättää negativiiset tunteeni, vaikkakaan minulla ei alan harrastajista henk.koht. tasolla ole ikävää sanottavaa. On hyvä oppia tunnistamaan ja erottamaan tunteensa ajattelusta jne.
- \ \(0)/ /
Nimimerekikini varmaan kertoo, mitä ajattelen miehistä.
- jaina
Moni femakkokin myöntää, että esim. työpaikoilla soisi olevan myös miehiä. Naisvaltaiset työpaikat ovat... tuota... *kiivasta korrektin ilmaisun etsintää*... HANKALIA!
Tuntemistani biseksuaaleista naisista moni välttää naissuhteita sen takia, ettei halua suhteelta syvällisia puhemaratonia.
Minä kyllä pidän miehistä ja miehisestä seurasta paljonkin. Itseasiassa en pidä tietystä itsetietoisesta mehiläiskuningatar -naistyypistä, jota joka työpaikalla häärää ja joka olettaa kaiken ympärillään olevan pörräävän hänen ympärillään. Tyypille on ominaista huumorintajuttomuus. Mehilaiskuningattaret eivät myöskään kestä, että muidenkin ympräillä pörrää. He keskittyvät ihmissuhteisiin työnteon sijaan. Raivostuttavia työtovereita.- en vihaa miehiä
Naisvaltaiset työpaikat eivät ole sen hankalampia kuin miesvaltaisetkaan! Jossain voi olla, mutta siitä ei pidä tehdä yleistä johtopäätöstä. Tällaiseen ajatteluun on halukas vain sellainen joka on itse hankala.
Mies voi olla hirveän hankalan työilmapiirin luoja ja vaikka tiedän sellaisia, en silti väitä että kaikki miehet olisivat niin hankalia. - en vihaa miehiä(tietenkään)
Monet feministit pitävät naisista työkavereina, sinua matkiakseni.
Naisvaltaiset työpaikat eivät ole sen hankalampia kuin miesvaltaisetkaan. Joku voi olla.
Vaikka tunnen miehiä, jotka ovat tosi hankalia työkavereina, niin en silti väitä kaikkien miesten olevan sitä.
Näin ajatteleva on itse hankala naisille työkaverina, kuten tekstistäsikin voi havaita. Ajattele niitä mukavia naisia välillä ja etsi positiivisia puolia. Ja ole itse mukava. - en vihaa miehiä(tietenkään)
Monet feministit pitävät naisista työkavereina, sinua matkiakseni.
Naisvaltaiset työpaikat eivät ole sen hankalampia kuin miesvaltaisetkaan. Joku voi olla.
Vaikka tunnen miehiä, jotka ovat tosi hankalia työkavereina, niin en silti väitä kaikkien miesten olevan sitä.
Näin ajatteleva on itse hankala naisille työkaverina, kuten tekstistäsikin voi havaita. Ajattele niitä mukavia naisia välillä ja etsi positiivisia puolia. Ja ole itse mukava.
- Hertha
Jos heitä ei ota liian vakavasti, eikä ole heistä riippuvainen.
Monikin lienee tätä mieltä. En ole laskenut, kuinka moni.
Laske itse.- Sanelma*
Kaikki tarpeellinen kiteytettynä yhteen lauseeseen :)
Kauna ja katkeruus, nehän ovat kait enimmäkseen riippuvuussuhteesta lähtöisin. Siksi duunari nurjii hänet työllistävää tehtailijaa, siksi sovakko on femuvastainen, kun ei emansipoitunut riippumaton nainen enää pese hänen sukkiaan....
- Rugosa
Mistä tällaiset jutut sikiävät?
- fddgrdgggr
Siis jos olen mies niin mitä vitun järkeä olisi vihata kaikkia miehiä??
Vihaan tyhmiä ihmisiä. Yritän tosin vähentää sitäkin.
Oletko tyhmä vai heitätkö tänne tahallasi provona juttua siitä että kaikki feministit ovat naisia?- Admira
hyväksy määritelmää, että feminismi pyrkii miehen ja naisen tasa-arvoon. Ei tunnuta ymmärtävän sitä, että on paljon miehiä, jotka eivät halua etuoikeuksia siitä syystä, että ovat syntyneet miehiksi. Että on olemassa miehiä jotka haluavat tasavertaisen suhteen kumppaninsa kanssa. Tällä palstalla riehuu usein porukka joka solvaa naisia ylipäätään ja feministejä varsinkin. Jotkut vain ovat sellaisia, että haluavat olla päteä jollain tasolla. Jos ei muuten, niin oman sukupuolensa paremmuutta julistamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251