http://www.losserrano.com/foro/viewtopic.php?t=706
2006 seurusteli vielä, joku jossain sanoi, etteivät enää... Taisi valehdella?
SEURUSTELEEKO VERONICA JA FRAN
7
1076
Vastaukset
- ,..
Heitä voltti lutka
- raitsikan
,.. kirjoitti:
Heitä voltti lutka
kautta, täältä pesee
- juu....
Franin edellinen suhde kariutui hänen rakastuttuaan Veronicaan kuvauksissa..
Joka paikassa espanjankielisillä sivustoilla mainitaan tästä pariskunnasta, eiköhän jossain olisi edes jonkinlainen maininta siitä jos olisivat eronneet, näinkin "suuria" julkkiksia kun tuntuvat olevan.¨Eli eivätköhän jatka elämäänsä edelleen yhdessä kuten ennenkin.- jimbo89
Eikös tuolla Franilla oo lapsia? Jossain ainakin luin siitä... En sit tiedä et kenen kans.
- VeroyFran
Jossain tai aika monessakin paikassa oon törmännny johonkin ihme uutiseen ''Eivät suostu puhumaan toisilleen'' tai jotain vastaavaa.
- las13rosas
Kyllä mä luulen että ne jossain väleissä on kun ne teki vasta leffanki yhessä. Ja luin jostain lehdestä että ne on seurustelee, mutta eivä puhu suhteestaan julkisesti. Tai niinän ne lehdet sanoo, eihän sitä kukaan tiedä muutakun ne itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976