Purho päätöimittajaksi!

infomies

19

1715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhaa tietoa

      Purhon kanssa ei ole tehty minkäänlaista työsopimusta. Soini on vastannut Purhon puhelinsoittoihin viime eduskuntavaalien jälkeen tasan kaksi kertaa.
      Perussuomalainen lehdellä ei ole tällä hetkellä vastaavaa päätoimittajaa.
      Purho oli PS-lehden vastaava päätoimittaja vuoden ja kaksi kuukautta. Sinä aikana lehden levikki kolminkertaistui. Se ei ilmeisesti ollut puheenjohtajan mielestä riittävästi.

      • persu narsistille

        riittänyt että 8.n sivun lehdessä oli Soinista vain 11 kuvaa.


      • mukaan vaatimus
        persu narsistille kirjoitti:

        riittänyt että 8.n sivun lehdessä oli Soinista vain 11 kuvaa.

        Oli: Johtajan kuva per sivu. Ehkä uusi vast. päätoimittaja hoitaa asian? Syyskuussa kuulemma valitaan joku Uudeltamaalta kotoisin oleva.


      • Hämmentynyt

        Tuohan osoittaa, että puheenjohtajan luotto Purhoon on mennyt totaalisesti, jos viestissä oleva tieto pitää paikkansa. Kuka muuten tietää tuon väitteen todenperäisyyden? Lienee vain Soini ja Purho. Onko tuo viesti muuten Karjalan kunnailta?


      • 1.8, lukee alhaalla
        mukaan vaatimus kirjoitti:

        Oli: Johtajan kuva per sivu. Ehkä uusi vast. päätoimittaja hoitaa asian? Syyskuussa kuulemma valitaan joku Uudeltamaalta kotoisin oleva.

        Että se taas tästä provosta.


      • se viesti on
        Hämmentynyt kirjoitti:

        Tuohan osoittaa, että puheenjohtajan luotto Purhoon on mennyt totaalisesti, jos viestissä oleva tieto pitää paikkansa. Kuka muuten tietää tuon väitteen todenperäisyyden? Lienee vain Soini ja Purho. Onko tuo viesti muuten Karjalan kunnailta?

        Kysykää Soinilta, onko työsopimus voimassa? Tai katsokaa heinäkuun Perussuomalainen lehden kakkossivua, ei ole enää Purhon nimeä vastaavan päätoimittajan paikalla.
        Nettisivujen päivitykset nyt on mitä on, kun tiedotuksesta ei käytännössä vastaa kukaan.


      • päivitetty
        se viesti on kirjoitti:

        Kysykää Soinilta, onko työsopimus voimassa? Tai katsokaa heinäkuun Perussuomalainen lehden kakkossivua, ei ole enää Purhon nimeä vastaavan päätoimittajan paikalla.
        Nettisivujen päivitykset nyt on mitä on, kun tiedotuksesta ei käytännössä vastaa kukaan.

        1.8 eli eilen. Tämä tarkoittaa että Purho on päätoimittaja ja todennäköisesti hänen kanssaan on tehty työsopimus. Elokuun lehdessä saamme varmuuden. Se mitä heinäkuun lehdessä oli, ei enää merkitse mitään.


      • saat sen
        päivitetty kirjoitti:

        1.8 eli eilen. Tämä tarkoittaa että Purho on päätoimittaja ja todennäköisesti hänen kanssaan on tehty työsopimus. Elokuun lehdessä saamme varmuuden. Se mitä heinäkuun lehdessä oli, ei enää merkitse mitään.

        Varmuuden, että Purhon kanssa ei ole tehty mitään työsopimusta. Ei Purho niin hölmö ole, että hän ryhtyisi esiintymään ilman työsopimusta vastaavana päätoimittajana. Eihän sellainen olisi laillistakaan.
        Onko sivujen päivittäjä yleensäkään tietoinen siitä, mitä puolueessa tapahtuu? Esim. Keski-Suomen piirin puheenjohtajan paikalla oli aikoinaan toista vuotta aivan väärä henkilö.


    • olisi pitänyt

      hoitaa? Esim. näin: Soinilla oli eduskuntavaalien jälkeen lähes kolme kuukautta aikaa sanoa Purholle vaikkapa: "Vaihdetaan puoluesihteeriksi joku muu. Ryhdy sinä tekemään täysillä lehteä, olet sopivin siihen hommaan". Ei siinä sen kummempaa olisi tarvittu. Sitten miehet olisivat lyöneet kättä päälle ja homma olisi ollut selvä. Monelta murheelta olisi säästytty puolin ja toisin. Nyt on lehden osalta kaikki auki ja levällään. Kenen etua tämä tilanne palvelee?

      • 137 vuorokautta

        Kevään 2007 eduskuntavaaleista on nyt kulunut 137 vuorokautta. Puheenjohtaja Soini ei ole löytänyt tänä aikana kalenteristaan sitä vapaata tuntia, jonka aikana Perussuomalainen lehden päätoimittajuus olisi voitu laittaa kuntoon. Tilanne kertoo koruttomasti sen, kuinka paljon persujen pj. arvostaa puolueensa lehden tulevaisuutta.

        Taloudellinen menetys tästä viiyttelystä saattaa olla pelkästään vuoden 2008 osalta yhteensä 334.000 euroa. Tämän verran persut menettävät ylimääräistä jakelutukea, mikäli puolueen lehti ei ala ilmestymään kerran viikossa.

        Sillä, että Purhoa ei ole palkattu puoluekokouksessa sovitulla tavalla PS-lehden vastaavaksi päätoimittajaksi, säästetään tietysti jotakin. Lisäksi tulee kyykyttämisen riemu. Mutta onko se ollut kuitenkaan hintansa fäärti? Menetykset, jopa taloudelliset sellaiset, tulevat olemaan joka tapauksessa monin kertaiset.


      • Oulussa,,,
        137 vuorokautta kirjoitti:

        Kevään 2007 eduskuntavaaleista on nyt kulunut 137 vuorokautta. Puheenjohtaja Soini ei ole löytänyt tänä aikana kalenteristaan sitä vapaata tuntia, jonka aikana Perussuomalainen lehden päätoimittajuus olisi voitu laittaa kuntoon. Tilanne kertoo koruttomasti sen, kuinka paljon persujen pj. arvostaa puolueensa lehden tulevaisuutta.

        Taloudellinen menetys tästä viiyttelystä saattaa olla pelkästään vuoden 2008 osalta yhteensä 334.000 euroa. Tämän verran persut menettävät ylimääräistä jakelutukea, mikäli puolueen lehti ei ala ilmestymään kerran viikossa.

        Sillä, että Purhoa ei ole palkattu puoluekokouksessa sovitulla tavalla PS-lehden vastaavaksi päätoimittajaksi, säästetään tietysti jotakin. Lisäksi tulee kyykyttämisen riemu. Mutta onko se ollut kuitenkaan hintansa fäärti? Menetykset, jopa taloudelliset sellaiset, tulevat olemaan joka tapauksessa monin kertaiset.

        Perusjohto järjesti Oulun puoluekokouksen yhteydessä juhlat kaikille paikalla olleille median edustajille. -Hyvät olivat juhlat, -sanoi eräskin toimittaja.
        Ainoastaan puolueen oman lehden, Perussuomalaisen kolmesta paikalla olleesta toimittajasta kukaan ei kelvannut noihin juhliin. Elikkä tällä tavalla arvostetaan omaa lehteä ja sen tekijöitä. Eipä ole ihmekään, ettei päätoimittaja asiaa ole pantu kuntoon.


      • Lehden lukenut
        137 vuorokautta kirjoitti:

        Kevään 2007 eduskuntavaaleista on nyt kulunut 137 vuorokautta. Puheenjohtaja Soini ei ole löytänyt tänä aikana kalenteristaan sitä vapaata tuntia, jonka aikana Perussuomalainen lehden päätoimittajuus olisi voitu laittaa kuntoon. Tilanne kertoo koruttomasti sen, kuinka paljon persujen pj. arvostaa puolueensa lehden tulevaisuutta.

        Taloudellinen menetys tästä viiyttelystä saattaa olla pelkästään vuoden 2008 osalta yhteensä 334.000 euroa. Tämän verran persut menettävät ylimääräistä jakelutukea, mikäli puolueen lehti ei ala ilmestymään kerran viikossa.

        Sillä, että Purhoa ei ole palkattu puoluekokouksessa sovitulla tavalla PS-lehden vastaavaksi päätoimittajaksi, säästetään tietysti jotakin. Lisäksi tulee kyykyttämisen riemu. Mutta onko se ollut kuitenkaan hintansa fäärti? Menetykset, jopa taloudelliset sellaiset, tulevat olemaan joka tapauksessa monin kertaiset.

        Talous ja muihin asioihin en osaa ottaa kantaa, mutta on se lehti saatu julkaistua ilman Purhoakin ja mielestäni lehti on ollut jopa parempi kuin ennen. Ei yksi puoluelehti jotain Purhoa tarvitse, jos mies ei osaa käyttäytyä asiallisesti. Mistähän nuokin epämääräiset vihjaukset taloudellisista menetyksistä ovat peräisin. Ainakin minulle tulleessa lehdessä luki, että päätoimittaja on Harri Lindell ja oli oikein kuvan kanssa päätoimittajan juttu, joka muuten ei mielestäni ollut lainkaan hullumpi.


      • sanoi...
        Lehden lukenut kirjoitti:

        Talous ja muihin asioihin en osaa ottaa kantaa, mutta on se lehti saatu julkaistua ilman Purhoakin ja mielestäni lehti on ollut jopa parempi kuin ennen. Ei yksi puoluelehti jotain Purhoa tarvitse, jos mies ei osaa käyttäytyä asiallisesti. Mistähän nuokin epämääräiset vihjaukset taloudellisista menetyksistä ovat peräisin. Ainakin minulle tulleessa lehdessä luki, että päätoimittaja on Harri Lindell ja oli oikein kuvan kanssa päätoimittajan juttu, joka muuten ei mielestäni ollut lainkaan hullumpi.

        ...eräs kepulainen. Hän oli todella hyvillään siitä, ettei persulehdessä ole enää mitään sellaista, joka vaarantaisi wanhojen puolueiden aseman. Hän toivoi vielä, että Purho pysyisi jatkossakin pelkkänä rivijäsenenä. Silloin kepu ja muut wanhat puolueet pääsevät paljon helpommalla ja persujen kannatus alkaa laskea. Syyskuussa ilmestyvät gallupit kertovat, oliko kepulainen oikeassa.


    • luottamuksen

      Koska hänen puoluesihteeriaikanaan:

      -jäsenmäärä kolminkertaistui
      -kansanedustajien määrä nousi yhdestä viiteen
      -PS-lehden painosmäärä kolminkertaistui

      Purholla ei ollut näihin tapahtumiin osaa eikä arpaa, siksi häne ei nauti enää Timpan luottamusta.

    • ei valita

      Olisiko Ari Kähärä paras vaihtoehto? Idearikas mies kuitenkin.

      • ettei Purholla

        ole seuraajan nimittäjäoikeutta kuten pomolla. Hän olisi hyvinkin voinut nimetä Arin. Siinä olisi sitten väki saanut miettiä, oliko se kosto vai palkinto.


      • Ariko kehiin?
        ettei Purholla kirjoitti:

        ole seuraajan nimittäjäoikeutta kuten pomolla. Hän olisi hyvinkin voinut nimetä Arin. Siinä olisi sitten väki saanut miettiä, oliko se kosto vai palkinto.

        Saisi Perussuomalaiset ainakin ahkeran työntekijän. Kyllä juttua tulisi ja työt sujuisivat aivan toisella lailla kuin Purholta.


      • lomaile
        Ariko kehiin? kirjoitti:

        Saisi Perussuomalaiset ainakin ahkeran työntekijän. Kyllä juttua tulisi ja työt sujuisivat aivan toisella lailla kuin Purholta.

        Kuukausitolkulla, vaan tekee kesälläkin ahkerasti töitä. Poikkeaa siinäkin suhteessa edukseen persujen nykyjohdosta.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe