Purho päätöimittajaksi!
19
1715
Vastaukset
- vanhaa tietoa
Purhon kanssa ei ole tehty minkäänlaista työsopimusta. Soini on vastannut Purhon puhelinsoittoihin viime eduskuntavaalien jälkeen tasan kaksi kertaa.
Perussuomalainen lehdellä ei ole tällä hetkellä vastaavaa päätoimittajaa.
Purho oli PS-lehden vastaava päätoimittaja vuoden ja kaksi kuukautta. Sinä aikana lehden levikki kolminkertaistui. Se ei ilmeisesti ollut puheenjohtajan mielestä riittävästi.- persu narsistille
riittänyt että 8.n sivun lehdessä oli Soinista vain 11 kuvaa.
- mukaan vaatimus
persu narsistille kirjoitti:
riittänyt että 8.n sivun lehdessä oli Soinista vain 11 kuvaa.
Oli: Johtajan kuva per sivu. Ehkä uusi vast. päätoimittaja hoitaa asian? Syyskuussa kuulemma valitaan joku Uudeltamaalta kotoisin oleva.
- Hämmentynyt
Tuohan osoittaa, että puheenjohtajan luotto Purhoon on mennyt totaalisesti, jos viestissä oleva tieto pitää paikkansa. Kuka muuten tietää tuon väitteen todenperäisyyden? Lienee vain Soini ja Purho. Onko tuo viesti muuten Karjalan kunnailta?
- 1.8, lukee alhaalla
mukaan vaatimus kirjoitti:
Oli: Johtajan kuva per sivu. Ehkä uusi vast. päätoimittaja hoitaa asian? Syyskuussa kuulemma valitaan joku Uudeltamaalta kotoisin oleva.
Että se taas tästä provosta.
- se viesti on
Hämmentynyt kirjoitti:
Tuohan osoittaa, että puheenjohtajan luotto Purhoon on mennyt totaalisesti, jos viestissä oleva tieto pitää paikkansa. Kuka muuten tietää tuon väitteen todenperäisyyden? Lienee vain Soini ja Purho. Onko tuo viesti muuten Karjalan kunnailta?
Kysykää Soinilta, onko työsopimus voimassa? Tai katsokaa heinäkuun Perussuomalainen lehden kakkossivua, ei ole enää Purhon nimeä vastaavan päätoimittajan paikalla.
Nettisivujen päivitykset nyt on mitä on, kun tiedotuksesta ei käytännössä vastaa kukaan. - päivitetty
se viesti on kirjoitti:
Kysykää Soinilta, onko työsopimus voimassa? Tai katsokaa heinäkuun Perussuomalainen lehden kakkossivua, ei ole enää Purhon nimeä vastaavan päätoimittajan paikalla.
Nettisivujen päivitykset nyt on mitä on, kun tiedotuksesta ei käytännössä vastaa kukaan.1.8 eli eilen. Tämä tarkoittaa että Purho on päätoimittaja ja todennäköisesti hänen kanssaan on tehty työsopimus. Elokuun lehdessä saamme varmuuden. Se mitä heinäkuun lehdessä oli, ei enää merkitse mitään.
- saat sen
päivitetty kirjoitti:
1.8 eli eilen. Tämä tarkoittaa että Purho on päätoimittaja ja todennäköisesti hänen kanssaan on tehty työsopimus. Elokuun lehdessä saamme varmuuden. Se mitä heinäkuun lehdessä oli, ei enää merkitse mitään.
Varmuuden, että Purhon kanssa ei ole tehty mitään työsopimusta. Ei Purho niin hölmö ole, että hän ryhtyisi esiintymään ilman työsopimusta vastaavana päätoimittajana. Eihän sellainen olisi laillistakaan.
Onko sivujen päivittäjä yleensäkään tietoinen siitä, mitä puolueessa tapahtuu? Esim. Keski-Suomen piirin puheenjohtajan paikalla oli aikoinaan toista vuotta aivan väärä henkilö.
- olisi pitänyt
hoitaa? Esim. näin: Soinilla oli eduskuntavaalien jälkeen lähes kolme kuukautta aikaa sanoa Purholle vaikkapa: "Vaihdetaan puoluesihteeriksi joku muu. Ryhdy sinä tekemään täysillä lehteä, olet sopivin siihen hommaan". Ei siinä sen kummempaa olisi tarvittu. Sitten miehet olisivat lyöneet kättä päälle ja homma olisi ollut selvä. Monelta murheelta olisi säästytty puolin ja toisin. Nyt on lehden osalta kaikki auki ja levällään. Kenen etua tämä tilanne palvelee?
- 137 vuorokautta
Kevään 2007 eduskuntavaaleista on nyt kulunut 137 vuorokautta. Puheenjohtaja Soini ei ole löytänyt tänä aikana kalenteristaan sitä vapaata tuntia, jonka aikana Perussuomalainen lehden päätoimittajuus olisi voitu laittaa kuntoon. Tilanne kertoo koruttomasti sen, kuinka paljon persujen pj. arvostaa puolueensa lehden tulevaisuutta.
Taloudellinen menetys tästä viiyttelystä saattaa olla pelkästään vuoden 2008 osalta yhteensä 334.000 euroa. Tämän verran persut menettävät ylimääräistä jakelutukea, mikäli puolueen lehti ei ala ilmestymään kerran viikossa.
Sillä, että Purhoa ei ole palkattu puoluekokouksessa sovitulla tavalla PS-lehden vastaavaksi päätoimittajaksi, säästetään tietysti jotakin. Lisäksi tulee kyykyttämisen riemu. Mutta onko se ollut kuitenkaan hintansa fäärti? Menetykset, jopa taloudelliset sellaiset, tulevat olemaan joka tapauksessa monin kertaiset. - Oulussa,,,
137 vuorokautta kirjoitti:
Kevään 2007 eduskuntavaaleista on nyt kulunut 137 vuorokautta. Puheenjohtaja Soini ei ole löytänyt tänä aikana kalenteristaan sitä vapaata tuntia, jonka aikana Perussuomalainen lehden päätoimittajuus olisi voitu laittaa kuntoon. Tilanne kertoo koruttomasti sen, kuinka paljon persujen pj. arvostaa puolueensa lehden tulevaisuutta.
Taloudellinen menetys tästä viiyttelystä saattaa olla pelkästään vuoden 2008 osalta yhteensä 334.000 euroa. Tämän verran persut menettävät ylimääräistä jakelutukea, mikäli puolueen lehti ei ala ilmestymään kerran viikossa.
Sillä, että Purhoa ei ole palkattu puoluekokouksessa sovitulla tavalla PS-lehden vastaavaksi päätoimittajaksi, säästetään tietysti jotakin. Lisäksi tulee kyykyttämisen riemu. Mutta onko se ollut kuitenkaan hintansa fäärti? Menetykset, jopa taloudelliset sellaiset, tulevat olemaan joka tapauksessa monin kertaiset.Perusjohto järjesti Oulun puoluekokouksen yhteydessä juhlat kaikille paikalla olleille median edustajille. -Hyvät olivat juhlat, -sanoi eräskin toimittaja.
Ainoastaan puolueen oman lehden, Perussuomalaisen kolmesta paikalla olleesta toimittajasta kukaan ei kelvannut noihin juhliin. Elikkä tällä tavalla arvostetaan omaa lehteä ja sen tekijöitä. Eipä ole ihmekään, ettei päätoimittaja asiaa ole pantu kuntoon. - Lehden lukenut
137 vuorokautta kirjoitti:
Kevään 2007 eduskuntavaaleista on nyt kulunut 137 vuorokautta. Puheenjohtaja Soini ei ole löytänyt tänä aikana kalenteristaan sitä vapaata tuntia, jonka aikana Perussuomalainen lehden päätoimittajuus olisi voitu laittaa kuntoon. Tilanne kertoo koruttomasti sen, kuinka paljon persujen pj. arvostaa puolueensa lehden tulevaisuutta.
Taloudellinen menetys tästä viiyttelystä saattaa olla pelkästään vuoden 2008 osalta yhteensä 334.000 euroa. Tämän verran persut menettävät ylimääräistä jakelutukea, mikäli puolueen lehti ei ala ilmestymään kerran viikossa.
Sillä, että Purhoa ei ole palkattu puoluekokouksessa sovitulla tavalla PS-lehden vastaavaksi päätoimittajaksi, säästetään tietysti jotakin. Lisäksi tulee kyykyttämisen riemu. Mutta onko se ollut kuitenkaan hintansa fäärti? Menetykset, jopa taloudelliset sellaiset, tulevat olemaan joka tapauksessa monin kertaiset.Talous ja muihin asioihin en osaa ottaa kantaa, mutta on se lehti saatu julkaistua ilman Purhoakin ja mielestäni lehti on ollut jopa parempi kuin ennen. Ei yksi puoluelehti jotain Purhoa tarvitse, jos mies ei osaa käyttäytyä asiallisesti. Mistähän nuokin epämääräiset vihjaukset taloudellisista menetyksistä ovat peräisin. Ainakin minulle tulleessa lehdessä luki, että päätoimittaja on Harri Lindell ja oli oikein kuvan kanssa päätoimittajan juttu, joka muuten ei mielestäni ollut lainkaan hullumpi.
- sanoi...
Lehden lukenut kirjoitti:
Talous ja muihin asioihin en osaa ottaa kantaa, mutta on se lehti saatu julkaistua ilman Purhoakin ja mielestäni lehti on ollut jopa parempi kuin ennen. Ei yksi puoluelehti jotain Purhoa tarvitse, jos mies ei osaa käyttäytyä asiallisesti. Mistähän nuokin epämääräiset vihjaukset taloudellisista menetyksistä ovat peräisin. Ainakin minulle tulleessa lehdessä luki, että päätoimittaja on Harri Lindell ja oli oikein kuvan kanssa päätoimittajan juttu, joka muuten ei mielestäni ollut lainkaan hullumpi.
...eräs kepulainen. Hän oli todella hyvillään siitä, ettei persulehdessä ole enää mitään sellaista, joka vaarantaisi wanhojen puolueiden aseman. Hän toivoi vielä, että Purho pysyisi jatkossakin pelkkänä rivijäsenenä. Silloin kepu ja muut wanhat puolueet pääsevät paljon helpommalla ja persujen kannatus alkaa laskea. Syyskuussa ilmestyvät gallupit kertovat, oliko kepulainen oikeassa.
- luottamuksen
Koska hänen puoluesihteeriaikanaan:
-jäsenmäärä kolminkertaistui
-kansanedustajien määrä nousi yhdestä viiteen
-PS-lehden painosmäärä kolminkertaistui
Purholla ei ollut näihin tapahtumiin osaa eikä arpaa, siksi häne ei nauti enää Timpan luottamusta. - ei valita
Olisiko Ari Kähärä paras vaihtoehto? Idearikas mies kuitenkin.
- ettei Purholla
ole seuraajan nimittäjäoikeutta kuten pomolla. Hän olisi hyvinkin voinut nimetä Arin. Siinä olisi sitten väki saanut miettiä, oliko se kosto vai palkinto.
- Ariko kehiin?
ettei Purholla kirjoitti:
ole seuraajan nimittäjäoikeutta kuten pomolla. Hän olisi hyvinkin voinut nimetä Arin. Siinä olisi sitten väki saanut miettiä, oliko se kosto vai palkinto.
Saisi Perussuomalaiset ainakin ahkeran työntekijän. Kyllä juttua tulisi ja työt sujuisivat aivan toisella lailla kuin Purholta.
- lomaile
Ariko kehiin? kirjoitti:
Saisi Perussuomalaiset ainakin ahkeran työntekijän. Kyllä juttua tulisi ja työt sujuisivat aivan toisella lailla kuin Purholta.
Kuukausitolkulla, vaan tekee kesälläkin ahkerasti töitä. Poikkeaa siinäkin suhteessa edukseen persujen nykyjohdosta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463