Vankiloissa tehtävä evankeliointityö on erittäin tärkeää. Haluan rohkaista jokaista joka tuntee hiukankaan kutsua tähän työhön, menkää, puhukaa ja laulakaa Kristuksen sydämeltä.
Kristuksen voima ja rakkaus siunatkoon kaikkia vankilalähettejä.
Vankilatyö tärkeää
3
769
Vastaukset
- ja aiheellista
Kirkon jäseniä suomessa on noin 83% kansasta ja vankiloissa olevista kirkon jäseniä on noin 96% eli rikollisiksi koulutetut joutas kyllä kirkko elättmään vankilassakin.
- mejuu
Mennäänhän me jos ovet avautuu,oletko itse vankilalähetti?
Suomen vankiloissa en ole käynyt mutta Pietarissa olen kiertänyt 4-5 vankilassa.Uskovien ryhmän mukana näihin paikkoihin päässyt niihin aikoihin kun Reijo Loikkanen vielä eli ja vaikutti siellä päin tässä työssä .
Kerttu Loikkasen lähettäjäkirje tulee josta saa paljon tietoa kyseisen maan vangeista.
http://www.ecredo.fi/krstulemukaan/keraykset/venajan_vankilatyo/ - vain Jumalan
armosta olen saanut -v.82 tehdä hengellistä vankilatyötä Suomen vankiloissa.
Sisältyihän siihen myös useamman vuoden jakso Venäjän vankiloissa.
Slava Boku !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109855- 57690
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä46689- 53683
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39677Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025645Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69621Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40616