Sairaan hyvä!

milloin 2. tuotantokausi

Katsoin Canalilta ykkös tuotantokauden ja olen ihan koukussa!!! Milloinkohan kakkonen tulee???

8

1109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkaa

Ameriikassa alkaa muistaakseni 24.Elokuuta.Suomessa varmaankin keväällä.

• eikös

se ollu syyskuussa? =)

• siinpäs
        eikös kirjoitti:

se ollu syyskuussa? =)

Joo niin olikin eli 24.Syyskuuta.

• lesser_being
        siinpäs kirjoitti:

Joo niin olikin eli 24.Syyskuuta.

Täälläkin ykköskausi jo katsottu, innolla odottelen toista alkavaksi. Mutta eipä tarvitse telkkarista odotella kun ladata voipi kaikki heti kun amerikassa lähetetään. Yleensä jo samana päivänä :)

• heti lataukseen!
        lesser_being kirjoitti:

Täälläkin ykköskausi jo katsottu, innolla odottelen toista alkavaksi. Mutta eipä tarvitse telkkarista odotella kun ladata voipi kaikki heti kun amerikassa lähetetään. Yleensä jo samana päivänä :)

Ja tulee muuten nopeasti kun parituhatta konetta lataa ja jakaa...Mitään kannata odottaa siihen asti että suomen telkka viitsii näyttää..
        Ainakaan Heroes sarjaa!

• Nimetön
        heti lataukseen! kirjoitti:

Ja tulee muuten nopeasti kun parituhatta konetta lataa ja jakaa...Mitään kannata odottaa siihen asti että suomen telkka viitsii näyttää..
        Ainakaan Heroes sarjaa!

Jäin sarjaan koukkuun heti kun näin ensimmäisen jakson viime vuonna. Sarja on todella hyvä!
        Koko kesä meni ettei jaksoakaan nähnyt,.. ja vielä pari viikkoa, sitte lataillaan kilpaa..

• ei nimee oo
        Nimetön kirjoitti:

Jäin sarjaan koukkuun heti kun näin ensimmäisen jakson viime vuonna. Sarja on todella hyvä!
        Koko kesä meni ettei jaksoakaan nähnyt,.. ja vielä pari viikkoa, sitte lataillaan kilpaa..

Täällä ruotsissa on tullut 3 jaksoa 4 jakso tulee tänään ja olen ihan koukussa!! ennen katoin lostia ihan hulluna mutta nyt kun se Charlie kuoli en enää tykkää yhtä paljon.

kuinka monta tuotantokautta on ??

• VANKILAJUTTU

Amerikkalaista touhua parhaimmillaan.Knock-out,
      sitten seuraavana. Läiskitään kunnolla ja turpiin tulee.Sitäkö me tahdotaan.Kotimaiset kanttori Piipariset riittäis ihan hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2127
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2042
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1561
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1372
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1339
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      855
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      90
      727
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      717
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      653
    Aihe