Reatersi uutiissiiaa - varamaa lähe

NOKIA on päättänyt muuttaa ...

Reatersi uutiissiiaa 2.8.2007 12:53 enne osarii - varamaa lähe:

NOKIA on päättänyt muuttaa nimensä Nussia:ksi - NUSSIIA. Kyseessä ei ole muutoksia organisaatioon toteaa kollila,
mutta ne henkilöt siis vain ja ainoastaan ne toimi - sekä työtekijöistä, joiden nettopalkka ylittää 2euroa kuukaudessa irtisanotaan,
lukuunottamatta niitä henkilöitä joiden vuosipalkkio mukaanluettuna muine kuluineen ylittää uudessa
NUSSILASSA 20 000 000 euroa vuodessa - tämä on piäättöksemme toteaa kollila.

Taloustoimtaaja toteaa, että se on sangen loogista nykyisillä globaaleilla meakkinoilla,
sillä joissain kultuur-interiööreis katsotaan nykyistä ninmä pahanhaijuisex siakx.

Peäjohtijehtööör jok on kullila haloaa lissee halapaa vahaasen haisevan halitukse tyyrehhoormii,
jok takkaa töei jokkaa sel 1euron kk palkal - joten työläisen on oltava aina töis tai kuole - kyl me herratnii tulloo jollailai toimeen,
meilhähän on aina loma sanoo kollila, paeitsi juhannuksena kun kuksitaan soahaa NUSSILA:lta 100000000000000000 euroo lissä peäväsä.

Kiitos eu, kusetetaan kunnol kansaa nin meill jeä enmp ala työteettäjienkeskusliitto etäläranta 10 - fukjuunässi.

allekirjoituksella vahvisteettuuunaa

pj. k kollila

Heikennyksiä luvassa

Tietäähän tuon miten siinä käy, kun kokoomus on vallassa. Verotusta uudistettaessa oli kokkarit mestaroimassa ja jälki oli raakaa työväestölle.
Silloin mainostettiin verotus kevenee, mutta ei kerrottu kelle (suuryrittäjille, sijoittajille ja sen semmoisille raharötöstelijoille,
jotka eivät viitsi töitä tehdä)
Sosiaaliturvaa leikatataan sieltä, mistä suinkin pystytään.
Työttömät vaaditaan lähtemään karenssin uhalla töihin Helsinkiin kalliisiin asuntoihin, jotta kokkarisijoittajat saisivat lisätuottoa asuntobisnekseen.

Sairaat velvoitetaan hoidettavaksi kotona (kuka siellä sitten hoitaisi, no naiset tietysti).
Toimeentulotukea leikataan, jottei vaan kukaan sen varaan pysty jäämään.
Sairauskustannukset nousevat, jotta lääketeollisuuteen sijoittaneet kokkarit saavat lisäansioita.
Kunnille määrätään lisävelvoitteita esim. palkkakustannuksiin ja sehän tarkoittaa sitä, että kuntalaisten verotus nousee.
Kunnallisvero on vielä tasavero, jota jokainen maksaa saman prosentin. Näin se menee.

0

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
        Maailman menoa
        277
        2885
      2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
        Maailman menoa
        47
        2280
      3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
        Uskonnot ja uskomukset
        347
        1987
      4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
        Maailman menoa
        113
        1717
      5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
        Maailman menoa
        105
        1644
      6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
        Ikävä
        212
        1365
      7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
        Ikävä
        66
        1307
      8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
        Ikävä
        68
        1243
      9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
        Ikävä
        55
        1179
      10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
        Ikävä
        77
        1161
      Aihe