huuhaan iltapäivässä mitään? Hiljasta ainaki ny o, mut onks siesta vieny porukan keräämään voimia illan goitoksia varten??
Tapahtuuks
31
561
Vastaukset
oikein kirjoituksen tarkistusta.
Ei tuntenut sanakirja sanaa kokeilenpa. Muuten tuntuu olevan kohtalaisen hyvä.
Tämäpä onkin hauska leikki.
Niin että vastatakseni kysymykseesi, niin tapahtuuhan täällä kulisseissa kaiken laista. Vaikkakaan ei kovin mielenkiintoista.
Ei muuten tuntenut sanaa kulisseissa eikä vastatakseni. Tässähän pitää ruveta opettamaan konetta tavaamaan.- Katriina3
mun kijotukseni on kyl ihan takuuvarmaan sitä luokkaa, et ekaluokkalainenki saa paremmin ymmärrettävää tekstii suollettuu! Mut toivottavasti tää ny on kuitenki ymmärrettäväs muodos.
Katriina3 kirjoitti:
mun kijotukseni on kyl ihan takuuvarmaan sitä luokkaa, et ekaluokkalainenki saa paremmin ymmärrettävää tekstii suollettuu! Mut toivottavasti tää ny on kuitenki ymmärrettäväs muodos.
mutta tämä xp:n oikein kirjoituksen tarkistus ohjelma ei ymmärrä edes minun tekstiäni.
Saablari, minähän en osaa kirjoittaa yhdyssanoja oikein. Nytkin tarkistus ohjelma väitti että tarkistus ohjelma pitää kirjoittaa erikseen. samoin kuin oikein kirjoitus.
Tästä näyttää tulevan pitkä taisto minun ja oikein kirjoitus ohjelman välillä.
Eikä se ressukka tuntenut edes sanaa "osaa".
Siis jos jotakuta ihan tosissaan kiinnostaa mitä mä teen niin kerron, että kirjoitan tähän puuta-heinää ja pyydän konetta tarkistamaan oikein kirjoituksen. Olen siis koneeni kanssa jatkuvasti eri mieltä.- Katriina3
AnaLyyzi kirjoitti:
mutta tämä xp:n oikein kirjoituksen tarkistus ohjelma ei ymmärrä edes minun tekstiäni.
Saablari, minähän en osaa kirjoittaa yhdyssanoja oikein. Nytkin tarkistus ohjelma väitti että tarkistus ohjelma pitää kirjoittaa erikseen. samoin kuin oikein kirjoitus.
Tästä näyttää tulevan pitkä taisto minun ja oikein kirjoitus ohjelman välillä.
Eikä se ressukka tuntenut edes sanaa "osaa".
Siis jos jotakuta ihan tosissaan kiinnostaa mitä mä teen niin kerron, että kirjoitan tähän puuta-heinää ja pyydän konetta tarkistamaan oikein kirjoituksen. Olen siis koneeni kanssa jatkuvasti eri mieltä.pistetilanne? Kumpi johtaa, sä vai masiina? Mä söhellän ja suollan varmaan joskus semmost tekstii etten hetkosen päästä älyy ittekkään et mitähän siin oikeen onkaan ollu ideana :)!
Katriina3 kirjoitti:
pistetilanne? Kumpi johtaa, sä vai masiina? Mä söhellän ja suollan varmaan joskus semmost tekstii etten hetkosen päästä älyy ittekkään et mitähän siin oikeen onkaan ollu ideana :)!
että koneeseeni on ohjelmoitu suomen sijasta serbokroatian kieli.
Eli minä johdan 100-0. En viitsi edes jatkaa kisaa koska vastustajasta ei ole vastusta. Varsinainen pönttö.- Katriina3
AnaLyyzi kirjoitti:
että koneeseeni on ohjelmoitu suomen sijasta serbokroatian kieli.
Eli minä johdan 100-0. En viitsi edes jatkaa kisaa koska vastustajasta ei ole vastusta. Varsinainen pönttö.eksyy kynä käten ja paprua siehen alle, niin mun kirjotus on varmaan jonku egyptologin ja mandariininkielen tulkin ratkastava DDDD! Mut jokuhan se on aina voittaja, joksus määkin voitan jopa itteni, osanottajien puutteen vuoks vaan!!
- mikhaildenisov
mä oon täällä,hehe!
- Katriina3
ne päikkärit tuli vetastuu? Noin ne kiltit pojat tekee, ottaa nätisti päikkärit, ja sit ilman itkua herää, ihan ittekseen :)!
- mikhaildenisov
Katriina3 kirjoitti:
ne päikkärit tuli vetastuu? Noin ne kiltit pojat tekee, ottaa nätisti päikkärit, ja sit ilman itkua herää, ihan ittekseen :)!
koulutettu ja kuritettu,tulos näkyy!
- Katriina3
mikhaildenisov kirjoitti:
koulutettu ja kuritettu,tulos näkyy!
noin kiltit pojat kasvaa, ja sit ne onkin kivoja, kaiketi!? Sulla tietty kuri vieläkin, ei mikään, Elsa, vapaana kasvanu?
- mikhaildenisov
Katriina3 kirjoitti:
noin kiltit pojat kasvaa, ja sit ne onkin kivoja, kaiketi!? Sulla tietty kuri vieläkin, ei mikään, Elsa, vapaana kasvanu?
parempi ku en pullikoi,voi muuten tulla potku
ottaan... - Katriina3
parempi ku en pullikoi,voi muuten tulla potku
ottaan...Se sua raski, potkia ainakan, mut pieni tottelevaisuus koulutus on tietty aina paikallaan:)!
- mikhaildenisov
Katriina3 kirjoitti:
Se sua raski, potkia ainakan, mut pieni tottelevaisuus koulutus on tietty aina paikallaan:)!
jos "hyppäisin aisojen yli"?
keittiösakset tulis käyttöön! - Katriina3
jos "hyppäisin aisojen yli"?
keittiösakset tulis käyttöön!sä ny ainakan molempien aisojen ylitte hyppäis, siihen sä jäisit niiden väliin kuitenki DDDDD!
- mikhaildenisov
Katriina3 kirjoitti:
sä ny ainakan molempien aisojen ylitte hyppäis, siihen sä jäisit niiden väliin kuitenki DDDDD!
joka Barcelonassa käydessään koe ajo
Mercedestä vaikka on samalainen kotona ku mullaki.. - Katriina3
joka Barcelonassa käydessään koe ajo
Mercedestä vaikka on samalainen kotona ku mullaki..se Mercedes loppumetreil hävis, eikä saanu vakikusia ))). Tais kuitenki se kotitavoille opetettu olla se parempi, tottunu kaikkee jo valmiiks?
- mikhaildenisov
Katriina3 kirjoitti:
se Mercedes loppumetreil hävis, eikä saanu vakikusia ))). Tais kuitenki se kotitavoille opetettu olla se parempi, tottunu kaikkee jo valmiiks?
juorupalstalle,kaks veljestä perustivat "boolaagin" ja sitten ajovat vuoron perään...
- Katriina3
juorupalstalle,kaks veljestä perustivat "boolaagin" ja sitten ajovat vuoron perään...
voi kiesus sun juttujas DDDD! Onks toi tosi? Ajoks ne sillä "mesellä", vai tällä kotikottaraisella ))?
- mikhaildenisov
Katriina3 kirjoitti:
voi kiesus sun juttujas DDDD! Onks toi tosi? Ajoks ne sillä "mesellä", vai tällä kotikottaraisella ))?
vaimolle sanoa niin syttyis sota siellä..
mun vaimo ja tää Mersulla petetty ovat parhaita
kavereita ja vaikka onkin hirveen kiva niin vois
antaa hänkin potkun ottaan! - Katriina3
vaimolle sanoa niin syttyis sota siellä..
mun vaimo ja tää Mersulla petetty ovat parhaita
kavereita ja vaikka onkin hirveen kiva niin vois
antaa hänkin potkun ottaan!vähemmin tulee riitaa. Noi on sit kurjii tommoset, mut elämää joillekki. Ei se "mesekää" o aina riittävän hyvä, ainakan rikkomaan mitään sitovampaa, vai kuin?
- mikhaildenisov
Katriina3 kirjoitti:
vähemmin tulee riitaa. Noi on sit kurjii tommoset, mut elämää joillekki. Ei se "mesekää" o aina riittävän hyvä, ainakan rikkomaan mitään sitovampaa, vai kuin?
en halua perheriitaa ja nää on mullekin hyviä ystäviä.Mä oon oppinu pitämään suuni lukossa...
- Katriina3
en halua perheriitaa ja nää on mullekin hyviä ystäviä.Mä oon oppinu pitämään suuni lukossa...
koskaan "mersun kuskille" vihjaillu? Eiks oo kiva ku joskus "mersusta",siis oikeesta autosta puhuu, nii seurata tän "kuskin" ilmeitä?
- mikhaildenisov
Katriina3 kirjoitti:
koskaan "mersun kuskille" vihjaillu? Eiks oo kiva ku joskus "mersusta",siis oikeesta autosta puhuu, nii seurata tän "kuskin" ilmeitä?
on joskus mielessä käyny.Sanosin vain että kyllä mäkin tykkäisin Mersulla ajella tms...
- Katriina3
on joskus mielessä käyny.Sanosin vain että kyllä mäkin tykkäisin Mersulla ajella tms...
joskus!! Kysyt ensin et oliks tää sun kaveris kuin tyytyväinen mersun testiajoon, ku sääkin haluisit testata! Sit muista pitää pokka, ainakin jos muita on vieressä, saattaavat epäillä jotain!
- pervoliina
illan koitoksia,sidukkaa hihihi tai sitte tuliaisviinoja jos eräs vaa antas saatana. siinä vois olla koitosta eix?
- Katriina3
se joku onki! Ai niin, ne goitokset, juu, et jaksaa illan istuu koneen ääressä, niin ny on persusten lepuutusaika!
- pervoliina
Katriina3 kirjoitti:
se joku onki! Ai niin, ne goitokset, juu, et jaksaa illan istuu koneen ääressä, niin ny on persusten lepuutusaika!
en täällä iltaani meinaa viettää vaan perseet tanssilattialla hetkuen. ainakin hihihiii huomenna viimestään ja jos en niistä tuliaisviinoista osaani saa, työnnän pikku perviksen pään pönttöön. tää on semmonen pervoliina hihhheh
- Katriina3
pervoliina kirjoitti:
en täällä iltaani meinaa viettää vaan perseet tanssilattialla hetkuen. ainakin hihihiii huomenna viimestään ja jos en niistä tuliaisviinoista osaani saa, työnnän pikku perviksen pään pönttöön. tää on semmonen pervoliina hihhheh
ku sulla o kovat otteet! Äläs ny perviksen päätä uita kakkapöntössä, son tuhmaa, ei niin saa tehhä! Mut se Mut toi parketin kuluttaminen on kyl ihan jes, ei ku menokkaa ja menosk! Ja lystikästä illatsuu!
- mikhaildenisov
työpaikassani tietää,koko firmahan kävi Barcelonassa mutta harvat tuntee myös hänen
vaimonsa...- Katriina3
kellään ei sit lipee jossain vaiheessa kyssäri, et oliks sullä tää jo ennen Barcelonan reissuu? Sattaa herättää uusia kyssäreit!
- mikhaildenisov
Katriina3 kirjoitti:
kellään ei sit lipee jossain vaiheessa kyssäri, et oliks sullä tää jo ennen Barcelonan reissuu? Sattaa herättää uusia kyssäreit!
jo kysyäkki.Mä en vaan juorujen perässä juokse vaikka välillä näin anonyymisti levitänki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun4310253T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332531Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo291938- 1361713
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1971239Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast121205- 711137
- 92982
- 59960
- 82914