Elokuvis pissahätä...

nolothink

Olin mun yhen kaverin perheen kaa menos elokuviin. sit elokuvan alus jo tuntu vähän hätä mut meni ohin enkä jaksanu rasittaa.. Pullosta kokoajan hörppäilen ja sit puolivälis alkaa olo jo olla tukala.en viitti mennä ku oltiin aika keskellä sitä riviä ja tälleen. puuh.. yritän painaa kokis pulloo siinä ettei tuu housuun.. sit kaveri jo siinä vieressä että mikä hätä?? sanon et ei mitään.. vihdoinki elokuva loppuu ja päätän sanoo kaverille et oiskohan jossain vessa.. se heti tietenki isälleen ja veliki kuulee... omg käveleminen on yllättävän vaikeaa ja jes wessa!! mut tietenki hirvee jono ja se isä sanoo et no koita sit pidättää. aaarrgghh!! tulee housuun ihan just!! aattelin sit vihdoinki metros saa istuu mut kohta lirahtaa.. Puuhuuh koitan katkasta ja saanki tehtyy veli kattoo outona. sit ei hitto täytyy vaihtaa metroo ja sit tulee kaikki housuun.. voi miten noloo. en sit oikeen käyny niil enää sen jälkeen.

6

7765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pontikan keittäjä

      kannattaa mennä silloin vessaan kun on hätä, pidätteleminen ei kannata.

    • kauhee hätä elokuvis

      Mullakin oli kerran elokuvis kauhee pissihätä. Sielt ei vaan vounu lähtee kesken kaiken vessaan. Oli vaan pakko pidätellä ja samalla tuli testattuu pidätyskykyy. Hyvin kuitenki onnistuin pidätteleen ja kestin vessaan. Noloo oli se et mun vieres istuva tais huomata tai ku sanoin kaverille hädästäni ja se vissii kuuli ja sit se tuijotti mua kokoajan ja mun oli pakko istuu jalat tiukasti ristis ettei tuu housuu. Noh vessaan pääsy oli kuitenki suuri helpotus :) En kyl ikin enää juo limuu ennen elokuvien alkua :(

    • mullholland drive

      oli siiiiis niin paska leffa että ensin kusin housuun ja sitt paskoin ja olin tyytyväinen... haju oli mahtava. voitti sen tekotaiteellisen leffan mennen tullen!

    • Noloa oli

      Tulla elukuvan seuraamisesta loppuvaiheessa mitään, kun piti keskittyä pidättelyyn. Muistatkohan elokuvan lopusta mitään. Huomio taisi olla muualla...

    • housuun

      Taidan olla kusipää tai silleen.
      Olen hoitanut elokuvissa vaivanneen pissahädän
      päästämällä vähän kerrallaan housuun.
      Hyvin on toiminut, vaikka penkki hieman kastuu.
      Nuorempana sattui kerran pidätellessäni elokuvan
      ajan, niin että pois lähtiessä tuli housuun.
      Onneksi en tarvinnut autokyytiä, sillä ei se
      olisi helposti onnistunut niissä housuissa.

      • kavereiden kanssa

        nuorena kloppina elokuvissa katsomassa Bramstokerin draculaa ja ennen tuli otettua hieman olutta. Olutta oli myös laukussa mukana näytöksessä. Kusettaminen alkoi jo varhaassa vaiheessa ja ei kun vessaan kesken näytöksen. Kaksi kertaa kehtasin käydä, kun ovimiehenä oli silloinen valmentajani ja seuraavana päivänä olisi treenit. Pelotti hänen huomaavan, minkä varmaan tekikin. No kuitenkin kusetus yltyi vielä kolmannen kerran ja kaljapäissään tuli tehtyä päätös kusta tyhjään pulloon. Takin alla vaan mutteri pullon suulle ja lorinaa. Kaverit hieman kainosteli vieressä, mutta muut eivät huomanneet mitään. Jouduin vielä vaihtamaan pullonkin, kun ensimmäinen täyttyi. Toimituksen jälkeen pullot lattialle ja olo helpottunut. Näytöksen loputtua jalkojen juuressa olleet kusipullot kuitenkin kaatuivat ja lähtivät vierimään penkkien alla alaspäin viettävää lattiaa pitkin ja virtsa virtasi. Tuli kiire poistua, enkä mennyt seuraavana päivänä treeneihin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe