Elokuvis pissahätä...

nolothink

Olin mun yhen kaverin perheen kaa menos elokuviin. sit elokuvan alus jo tuntu vähän hätä mut meni ohin enkä jaksanu rasittaa.. Pullosta kokoajan hörppäilen ja sit puolivälis alkaa olo jo olla tukala.en viitti mennä ku oltiin aika keskellä sitä riviä ja tälleen. puuh.. yritän painaa kokis pulloo siinä ettei tuu housuun.. sit kaveri jo siinä vieressä että mikä hätä?? sanon et ei mitään.. vihdoinki elokuva loppuu ja päätän sanoo kaverille et oiskohan jossain vessa.. se heti tietenki isälleen ja veliki kuulee... omg käveleminen on yllättävän vaikeaa ja jes wessa!! mut tietenki hirvee jono ja se isä sanoo et no koita sit pidättää. aaarrgghh!! tulee housuun ihan just!! aattelin sit vihdoinki metros saa istuu mut kohta lirahtaa.. Puuhuuh koitan katkasta ja saanki tehtyy veli kattoo outona. sit ei hitto täytyy vaihtaa metroo ja sit tulee kaikki housuun.. voi miten noloo. en sit oikeen käyny niil enää sen jälkeen.

6

7054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pontikan keittäjä

      kannattaa mennä silloin vessaan kun on hätä, pidätteleminen ei kannata.

    • kauhee hätä elokuvis

      Mullakin oli kerran elokuvis kauhee pissihätä. Sielt ei vaan vounu lähtee kesken kaiken vessaan. Oli vaan pakko pidätellä ja samalla tuli testattuu pidätyskykyy. Hyvin kuitenki onnistuin pidätteleen ja kestin vessaan. Noloo oli se et mun vieres istuva tais huomata tai ku sanoin kaverille hädästäni ja se vissii kuuli ja sit se tuijotti mua kokoajan ja mun oli pakko istuu jalat tiukasti ristis ettei tuu housuu. Noh vessaan pääsy oli kuitenki suuri helpotus :) En kyl ikin enää juo limuu ennen elokuvien alkua :(

    • mullholland drive

      oli siiiiis niin paska leffa että ensin kusin housuun ja sitt paskoin ja olin tyytyväinen... haju oli mahtava. voitti sen tekotaiteellisen leffan mennen tullen!

    • Noloa oli

      Tulla elukuvan seuraamisesta loppuvaiheessa mitään, kun piti keskittyä pidättelyyn. Muistatkohan elokuvan lopusta mitään. Huomio taisi olla muualla...

    • housuun

      Taidan olla kusipää tai silleen.
      Olen hoitanut elokuvissa vaivanneen pissahädän
      päästämällä vähän kerrallaan housuun.
      Hyvin on toiminut, vaikka penkki hieman kastuu.
      Nuorempana sattui kerran pidätellessäni elokuvan
      ajan, niin että pois lähtiessä tuli housuun.
      Onneksi en tarvinnut autokyytiä, sillä ei se
      olisi helposti onnistunut niissä housuissa.

      • kavereiden kanssa

        nuorena kloppina elokuvissa katsomassa Bramstokerin draculaa ja ennen tuli otettua hieman olutta. Olutta oli myös laukussa mukana näytöksessä. Kusettaminen alkoi jo varhaassa vaiheessa ja ei kun vessaan kesken näytöksen. Kaksi kertaa kehtasin käydä, kun ovimiehenä oli silloinen valmentajani ja seuraavana päivänä olisi treenit. Pelotti hänen huomaavan, minkä varmaan tekikin. No kuitenkin kusetus yltyi vielä kolmannen kerran ja kaljapäissään tuli tehtyä päätös kusta tyhjään pulloon. Takin alla vaan mutteri pullon suulle ja lorinaa. Kaverit hieman kainosteli vieressä, mutta muut eivät huomanneet mitään. Jouduin vielä vaihtamaan pullonkin, kun ensimmäinen täyttyi. Toimituksen jälkeen pullot lattialle ja olo helpottunut. Näytöksen loputtua jalkojen juuressa olleet kusipullot kuitenkin kaatuivat ja lähtivät vierimään penkkien alla alaspäin viettävää lattiaa pitkin ja virtsa virtasi. Tuli kiire poistua, enkä mennyt seuraavana päivänä treeneihin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe