Saan syksyllä paperit ulos koulusta ja kun ulosottoon menisi melkoinen osa palkasta olen alkanut miettiä muuttoa ruotsiin töihin. Kysyisin pystyykö ulosotto ottamaan palkastani osansa vaikka asuisin ja saisin palkkaa ruotsissa. Kuulin pohjoismaisen yhteistyön toimivan. Töitä saisin myös britanniasta tai saksasta. Näihin maihin kielitaito riittää!
Kysymys ulosotosta
6
1191
Vastaukset
- elämä voudilla
jotkut väittää että (suurin osa..) että pysyt turvassa ulkomailla mutta olen itse kuullut että tämä yhteistyö todellakin toimii..
miks et ihmeessä sovi maksusuunnitelmasta voudin kanssa? typerää alkaa pakoilemaan omaa tyhmyyttä...eikö vain? - Tarkkailija1
Jos kielitaitoa riittää, niin painele niin pitkälle kuin pääset. Tänne paskalandiaan pääsee aina takaisin.
- Ammattilainen
Jos on vähän tai paljon kanissa, kannatta kääntyä AMMATTILAISEN puoleen. Voutidille ei tarvitse maksaa, kuin about 5€ kuussa. Et niin se menee, kun osaa.
- Pakoilla
Ennemmin tai myöhemmin ne velat kyllä löytää edestään. Ja korkojen kanssa. Yhteistyö eri maiden välillä kyllä nykyään pelaa. Tee voudin kanssa maksusuunnitelma, niin pääset jossain vaiheessa veloistasi eroon.
- AMMATTILAINEN
Pakoilla kirjoitti:
Ennemmin tai myöhemmin ne velat kyllä löytää edestään. Ja korkojen kanssa. Yhteistyö eri maiden välillä kyllä nykyään pelaa. Tee voudin kanssa maksusuunnitelma, niin pääset jossain vaiheessa veloistasi eroon.
NORDEA, tuo paska rikollisjärjestö väärensi toisen tilin nimiini, jotta sai perittyä minulta oikeusteitse toisen velat.......
En perkele maksa koskaan tuolle RIKOLLISJÄRJESTÖLLE nimeltä NORDEA. Enkä voudille, tuon NORDEA pikkumafiosoille. Käytän systeemiä firman kautta. Maksan VOUTIPASKALLE vain 5 € kuussa ja elän niinkuin POHATTA elää.
Juju on siinä, että osaa pelata oikein, nniinkuin minä......AMMATTILAINEN.
Ja mikä tärkeeintä, täytyy osata pelata LAILLISESTI.
- excubitora
Suomen ulosottomiehellä ei ole toimivaltaa Ruotsissa. Elatusavut ja sakot rikosperusteiset korvaukset taitavat Eu-maissa uuden lain mukaan olla perittävissä, mutta ne täytäntöönpanee ko. maan ulosottovirasto, eli esim. Ruotsissa Kronofogden. Toinen asia on, että kansainväliset perintätoimistot toimivat. Ns. eksevatuurimenettelyn kautta tuomio kuin tuomio voidaan muuttaa kohdemaassa täytäntöönpanokelpoiseksi. Mikäli velkasi on huomattavan suuri ja moraalisi sen sallii, suosittelen EU-maan ulkopuolella työskentelemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8212665Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711363- 514583
- 244297
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164222Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364030Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573929No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol423752- 603490
- 423165