Jaahas, on taas Yli-Pentilä & co. tapahtumansa aatossa... Lehtijuttujakin lukeneena kysynkin että
missä mielikuvitus ja MISSÄ se Blues?
Vuodesta toiseen sama kuvio: Kauhajokiset sinänsä
kovat pelimannit jauhavat poppia ja fuusiota, SF-Bluesin kaverit ties monettako kertaa ja muu tarjonta sitten kökköä suomirokkia ala joku Hoto
ym...
Tapahtumia paljon kiertäneenä olen nähnyt että pikku vaivannäöllä ja mielikuvituksella saadaan
pienestäkin tapahtumasta laadukas. Eikö täällä Kauhajoella siis kukaan osaa/uskalla?
Onnea vaan, mutta lehtijutuissa olleet rehvakkaat
kommentit "2000 kävijää ylittyy nyt kevyesti" jätän kyllä omaan arvoonsa tuolla esiintyjäkaartilla... Sorry!
Bluesrupiamasta
7
1266
Vastaukset
- O-tt-o
Vähän olen ihmetellyt samaa, että miksi Bluesrupiaman bändivalinnat on niin tavattoman mielikuvituksettomia. Kyllä bluesissakin löytyy niitä raikkaita tuulahduksia, eikä vain sitä ikuista lainabiisien veivaamista.... Toki viime vuotinen Wildcards oli ihan hyvä veto? Miksi ei tänä vuonnakin jotain vastaavaa, vai nyrpistelisivätkö bluespuritanistit nepäänsä?
- Jona
oli aivan mahtava!!!
- hinta
lauantaille vähän hämmästytti..20€ on aikasta paljon. Samaa mieltä olen myös siinä että voisi olla välillä jotain muitakin bändejä kuin tuo SF-blues vaikka hyvin soittavatkin. Täällä kauhajoella vain läiskäistään huimia lipun hintoja viitsimättä oikein paneutua tapahtuman sisältöön..esim: sambat yms..
- ulpuiivari
Eikai Bluusi niin tyyris olisi mutta kauhajoki 20000 paikka on ajattelin vain en tiedä mutta saapahan kokkeilla.
- Kateellisten panettelua
Höh, sanon mä.
Son niin notta kun joku joskus jotaki viittii tehdä niin eikö heti olla valittamassa ja mouruamassa.
Paree olis ku ei Kauhajoella järjestettääsi yhtää mitää. Paitti pesäpallua ja koripallua.
Sf-Blues oli mun muistin mukahan paikalla ensimmäästä kertaa. Silvennoinen on ollu yksin joskus.
Mutta nämä on näitä. Aina on niitä jokka valittaa on sitte tarjolla mitä hyvänsä. Pääasia oli jotta ihimiset viihtyi, siltä ainaki näytti ja kuulosti.
Toivottavasti ens kesänäki saarahan kuunnella Bluesrupiamas hyvää ja monipuolista musiikkia. Kohta se taas on.
- bluussia?
Kyllä Blues Rupiama on oikeasti vähän jäänyt polkemaan paikoilleen... tai toisaala voisi jopa sanoa, että eihan tuolla "festarilla" oikeastaan oikean bluesin kanssa ole enää mitään tekemistä. Suuremman yleisön kosiskeluksi on mennyt bändivalinnat.
Suosittelisin kaikille ensi kesänä kurikkalaisten järjestämää Rytmiraidetta. Siellä on osattu valita musiikkia ennakkoluulottomasti, ja yleisöä on aina runsaasti. Tämä onkin yksi niitä harvoja asioita, joka Kurikassa on paremmin kuin täällä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764