Moi!
siinäpä taisi otsikossa tullakin asia jo eli voiko tässä vaiheessa tosiaan jo olla selkä kipeä ja entäpä menkkamainen kipu..ja vähän kun jännityskipu alavatsassa.sitä on tänään varsinkin ollut paljon,onkohan normaalia?
Menkkamainen särky sekä alaselkä kipu..
4
6062
Vastaukset
- mulla...
oli tollasta kummassakin raskaudessa.varsinkin noilla viikoilla ja joskus tulee vieläkin (olen rv 22)
menkkamainen kipu on yleistä alkuraskaudessa,joten ei huolta=)
selkäkipu mulla alkoi esikoista odotellessa just rv 4 ja kesti sit montaakin viikkoa,välillä meni pois ja välillä tuli taas! - ...
Menkkamainen kipu kuuluu alussa asiaan. Johtuu todennäköisesti alkion kiinnittymisestä.
- oireita!
kuulostaa ihan normaaleilta oireilta mitä sulla on. itselläni rv 32 ja alussa oli jo selkä kipee! myös menkkamaista kipua oli tuolloin vatsassa
- alaselkä
kipeytyy vähän väliä, olen rv. 6 5.
Tekis mieli vaan käpertyä sikiöasentoon.
Rauhoittavaa kuulla, että se taitaakin olla ihan normaalia :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801253EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje91176- 79875
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27689- 30666