Ostin hienon Moccamaster-kahvinkeittimen mutta kahvin maku ei ole sitä mitä olen mm. tuttavieni luona juonut ja keitin täysin sama.
Laitan raikasta vettä ja kahvinpurut on myös hyvin säilytetty, olen kokeillut juhlamokkaa,kulta katriinaa ja presidenttikahvia,yhdestäkään ei tule mieleistä kahvia. Samoin suodatinpaperit ovat Melitan, ei mitään halpiksia. Keittimen osat ovat puhtaat. Keitinhän on sitäpaitsi ihan uusi.
Mistä on kysymys? Mitä teen väärin?
Miten saada hyvää kahvia?
2
559
Vastaukset
- hommeli
Sanoisin että tuttavien luona juotu kahvi on jopa parempaa kun se terva mitä minun moccamaster tuottaa. Kaikkea koitettu ja sama äklö maku... aloin jo uskoa että syy johtuisi tosiasiasta että keitin on noin 5 vuotta vanha... mutta jos muilla on saman tapaisia kokemuksia niin enpä tiedä.
Koitin tänään perinteistä suodatin tratti menetelmää. Päälle kaadoin vedenkeittimien kanssa keitettyä vettä. Ero oli sanoinkuvailematon.- juttu...
Olen huomannut saman jutun. Anopillani on moccamaster joka keittää huonoa kahvia. Olen ajatellut että syy on vedessä kun oma moccamaster keittää taivaallisen hyvää kahvia. Itse tykkään kyllä vahvasta kahvista ja käytän presidentin tummapaahtoa. Anoppi käyttää kulta katriinaa ja kahvi on äklön laimeaa ja mitäänsanomatonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606