Idols-aikoihin Arin lausahdus:"mähän en rupee kenenkään paikkoja nuoleskeleen",jäi mieleen,koska itsekin olen samanlainen,ja varmaan myös moni muu.Myös tämä:"tuomarit vaan lässyttää,siitähän ne palkan saa",koska Ariahan ilmeisesti "rangaistiin" tuomarien osalta,kun Hunting...ja Rock...biiseistä läsähti 4 panaista valoa-joka oli täysin käsittämätöntä?Se ärsyttää monia,kun ei ole taipumusta mielistelyyn,ei vedä tyttöystäväänsä,sukulaisiaan yms.lehtien palstoille retosteltavaksi,monikohan toimittaja on saanut Arilta "pakit" uutistensa aiheisiin.Ari osaa mielestäni vetää hyvin rajat juuri oikeisiin kohtiin.Myös "hevimaailmaan" Ari on omalla persoonallisella äänellään tuonut jotain täysin uutta,ja mukaansatempaavaa,sanovatpa jotkut,varsinkin heviäijät mitä tykkää.Ari osaa!
Ärsyttävän tavallinen
7
539
Vastaukset
- mä ainaskin tykkään
käydä Arin keikoilla. Björkkari todella osaa laulaa, bändi soittaa ja siellä on hyvä fiilis ja sitten on muitakin etuja meille hevihannuille mitä ei välttämättä muiden keikoilla ole.
- kuuma kissa
ne böönat...;D vai?;D
- mitään pahannäköstä väkeä
kuuma kissa kirjoitti:
ne böönat...;D vai?;D
kolmikymppiset on niin maan...ja kaikki sellasta kivaa hevihubaa vailla ;) Kysyntä on kovaa.
- Jääkukka
No huom.jotkut, ei nyt kai tarvitse niin juurta jaksain "selittää"-kyllähän mä senkin tiedän,että Arin biiseistä tykkää monet ja mm. näissä heviäijissäkin löytyy-itsekin tiedän aika monenikäisiä miespuolisia,jotka ovat keikoilla käyneet,ja mahtavaksi esiintyjäksi todenneet-Yleensä ottaen miespuoliset kuuntelijat kuitenkin ovat kriittisempiä,ja aika monet jostain syystä "kuuntelevat ikäänkuin varautuneina".
- sanon
että Ari ei tuonut varsinaisesti mitään uutta (mulle) vaan vanhan takaisin: hevi-äänessä pitää kuulua myös herkkyys (kuten vanhaan hyvään aikaan oli), eikä pelkkä piikitetty testosteroni.
- sanon
Mulle Ari on äänellään tuonut todellakin uutta ja uskomatonta, enpä tiennyt Suomenmaasta tämmöisen tähden puikahtavan esiin.Kelpuutan rinnalle Heepin,Purplen,Rainbown yms.Arissa on ainekset vaikka mihin!Loistava!
- sen huomaa
sanon kirjoitti:
Mulle Ari on äänellään tuonut todellakin uutta ja uskomatonta, enpä tiennyt Suomenmaasta tämmöisen tähden puikahtavan esiin.Kelpuutan rinnalle Heepin,Purplen,Rainbown yms.Arissa on ainekset vaikka mihin!Loistava!
jaa minkä sen. Ne jokka on käyneet on aistineet. Ari on tuhannen kontrastin jätkä ja niistä kontrasteista syntyy ihan uskomaton fiilis. Jos oltais keskiajalla niin roviolle se päätyis noiden ominaisuuksiensa takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455250Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1301691Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511680Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141315
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41220No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22114081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171067Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867