Mulla on aikas kova ikävä!
Hoitsu Suvi
7
1398
Vastaukset
- suvin kaveri
ja missäs tää hoitsukka asustelee tai tekee töitään???
- Suvi Suloinen ;)
Ja hoitoalalla...
Joten antaa tulla tarkempia tuntomerkkejä!!!- ::::::::
Ikävöitkö sinä ketään? Olen varma että tiedät kuka olen ja sinullakin on mua ikävä. Jos olet se oikea Ei edes tarvi paikkakuntaa kertoa vaan tunnet sydämessäsi pienen piston..
- Se suloinen Suvi
:::::::: kirjoitti:
Ikävöitkö sinä ketään? Olen varma että tiedät kuka olen ja sinullakin on mua ikävä. Jos olet se oikea Ei edes tarvi paikkakuntaa kertoa vaan tunnet sydämessäsi pienen piston..
monenlaisiin tapauksiin on tullut törmättyä, tiedä vaikka ikävöisinkin jotakuta heistä ;)
- valitettavasti..
Se suloinen Suvi kirjoitti:
monenlaisiin tapauksiin on tullut törmättyä, tiedä vaikka ikävöisinkin jotakuta heistä ;)
... Et ole se oikea suloinen Suvi. Epäilen, ettei hän ole monenlaisiin "törmännyt". Mukavaa kesää sulle joka tapauksessa.
- samoin
valitettavasti.. kirjoitti:
... Et ole se oikea suloinen Suvi. Epäilen, ettei hän ole monenlaisiin "törmännyt". Mukavaa kesää sulle joka tapauksessa.
sinulle, toivottavasti löydät kaipaamasi kaimani.
- MINULLAKIN
Hmm... mitähän sitä keksis, jotain järkevämpää sanottavaa kuin esim. "hyvää yötä"... ;)
En tiedä mutta en saa sinua mielestäni
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3396336Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 41810
- 56806
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691