Miksi ns. uskovaisen tulee hyväksyä nikottelematta mm. luomiskertomus. Ja pitää oikeutettuna varsin epäinhimillisiä vanhan testamentin lakeja.
Voisiko esimerkiksi nimim. apostoli_tz valaista, mistä on kyse.
Muuten, itse en ajattele niin, että olisin tänne sattumien summana syntynyt. Kyllä sillä jokin tarkoitus on, mutta vielä en sille syytä ole keksinyt :)
Ihmettelyn aihetta.
7
484
Vastaukset
- jäät
"Muuten, itse en ajattele niin, että olisin tänne sattumien summana syntynyt. Kyllä sillä jokin tarkoitus on, mutta vielä en sille syytä ole keksinyt :)"
Toisaalta apostolin jutut toimivat ihan hyvinä sattuminen puolestapuhujina, mutta siltikkin luottaisin Nasseen :) - uudo
Uskovaisen näkemykset Raamatusta ovat yhtä mielenkiintoisia kuin afrikkalaisen poppamiehen näkemykset viidakossa asuvista demoneista. Niillä on korkeintaan viihdearvoa.
Eihän noita Vanhan Testamentin sekoiluja ota edes piispat enää vakavasti.- Ajatteleva pakana
Keskustelun aloittajalle: Ajattelu on parasta jättää niille,joilla on siihen kykyjä. Olen minäkin sitä kirjaa vilkaissut,enkä kaipaa päätelmiini muiden neuvoja tai mielipiteitä.
- sivusta ystävällisesti
Ajatteleva pakana kirjoitti:
Keskustelun aloittajalle: Ajattelu on parasta jättää niille,joilla on siihen kykyjä. Olen minäkin sitä kirjaa vilkaissut,enkä kaipaa päätelmiini muiden neuvoja tai mielipiteitä.
"Ajattelu on parasta jättää niille,joilla on siihen kykyjä."
Keksitkö rankempaa tapaa kusta nilkoille? - vain joskus
on hyvä pysähtyä kyseenalaistamaan. 24/7 ei kuullosta hyvälle.
- luutu
Sanottu.
- tarkoitettu
madonruuaksi, ystävä hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891027
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546- 31469
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48468- 34447
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41439Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418