Mökille jätetty - TÄTÄ VIESTIÄ ET VOI VÄLITTÄÄ TARPEEKSI
Kampanjoidaan kaikki kesäkissojen hylkäämistä vastaan.
Lähetä niin monelle kuin vain pystyt - kiitos.
Mökille jätetty
Tuijotti ovea pieni kissa, oli aivan hädissään. Minä se täällä, avatkaa ovi, onhan jo pimeää. On nälkä ja jano, unikin jo, minua paleltaa. Tuo metsäkin huokuu pelottavasti, on jo kuurassa maa.
Ovi aukeni silloin, kun mansikat tuoksui, säteili taivas ja maa.Ilo kaikui kallion kupeelta, sirkat soitteli viuluaan. Aurinko hitsasi ahjossaan, lintujen kuoro soi. Kelli kissa nurmella selällään ja onnen maljasta joi.
Nyt pysyy ovi suljettuna, nukkuu portailla vainaja. Sillä jäätynyt pisara poskellaan ja silmät suljettuna. Se pisara hyljätyn kyynel on,
se itkunsa itkenyt on.
Vain yksi ovi armahti hyljätyn, pääsi lämpöön ja valohon. Nyt kissojen taivaassa hyljätty, siellä kyynel on pyyhitty pois.
Saa nukkua helmassa armahtajan, mikä parempi olla vois. Via dolorosa oli viimeinen polku kesäisen lemmikin.
Muistele lähditkö mökiltä Sinä
puhtain sydämin.
Unohdettu..:(
8
577
Vastaukset
- unohtui
tekstin kirjoittaja? Satun tietämään kuka hän on, vaikka lainaat, on alkuperäinen mainittava!
- outzak
Tää tuli mulle sähköpostina, eikä siinä ollut mitään mainintaa alkuperäisestä kirjoittajasta.
Jos olisi ollut, olisin tietenkin maininnut lähteen!
mennyt jo nukkumaan...? tää ei ainakaan vähään aikaan ja edelleen on levoton olo ja hurpatuttaa......
- outzak
Mut meinaan poistaa tän alotuksen jossain vaiheessa... Ettei tuu mitään väärinkäsityksiä..
outzak kirjoitti:
Mut meinaan poistaa tän alotuksen jossain vaiheessa... Ettei tuu mitään väärinkäsityksiä..
jaa niin kelle??? ja minkähän takia???
- outzak
iinamari kirjoitti:
jaa niin kelle??? ja minkähän takia???
edellinen vastaaja vaati tietoa tän tekstin kirjoittajasta....eihän mulla sellaista tietoa ole, kun tää tuli tässä muodossa mulle...
Tai oikeestaan, tää tuli aika kömpelössä muodossa mulle, mä yritin laittaa tän edes suht oikeeseen kirjoitusasuun, mut alkuperäisestä kirjoittajasta ei todellakaan ollut mitään tietoa!!
Aattelin vaan poistaa tän, etten vaan ketään loukkais.. outzak kirjoitti:
edellinen vastaaja vaati tietoa tän tekstin kirjoittajasta....eihän mulla sellaista tietoa ole, kun tää tuli tässä muodossa mulle...
Tai oikeestaan, tää tuli aika kömpelössä muodossa mulle, mä yritin laittaa tän edes suht oikeeseen kirjoitusasuun, mut alkuperäisestä kirjoittajasta ei todellakaan ollut mitään tietoa!!
Aattelin vaan poistaa tän, etten vaan ketään loukkais..mut viesti on kyllä oikee:)
- unohtui
Tekstin kirjoittaja on Liisa Aaltonen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461