Luojan kaste

Matti E Simonaho

Te olette laittaneet sielunne kirjan kansien väliin. Sielunne on saman arvoinen kuin muste jolla kirja on painettu. Te luette vieraasta ja kuolleesta ja uskotte vieraseen ja kuolleeseen, vaikka teillä on elävä lapsi edessänne; Lapsi on uusi sivu Luojan Elämän Kirjassa. Mitä Lapsessa näette edessänne, on Luojan totuus ja puhtainta elämää mitä olla voi. Lapsi on Rakkaus ja Lapsi ei mitään muuta vaadi kuin rakkautta. Lapsi on kaikkea mitä pyhä -sanaan voi yhditää.

Lapsi on naisen synnyttämä ja nainen on samalla tavalla kuin jokainen meistä osa Luojan Elämän Kirjaa. Se joka kieltää naisen missään mielessä, kieltää kaiken mitä naiseen voi liitää - jopa itsensä.

Naisessa lapsi saa Sielun ja se on Lapsen sielullinen syntymäpäivä. Naisessa hän on Luojan Kastevedessä 9-10 kuukautta jonka jälkeen hän syntyy ruumiillisesti.

Sielullisen ja ruumillisen Luojan kasteen Lapsi saa naisessa. Lapsessa hänen maallinen Pyhä Äiti ja Pyhä Isä (jotka ovat Lapsen ainoat Pyhät Vanhemmat) ovat yhdistyneet ja yhdessä. Lapsen Pyhä Äiti ja Pyhä Isä ja heidän vanhemmat ovat saaneet kasteen lapsen kautta. Kaikki muut ulkopuoliset kasteet ovat harhaanjohtamista koska ne ei ole Luojasta eikä kirjoitettu Elämän Kirjaan.

Jättäkää Suomen Naiset ja Lapset rauhaan, sillä Naisemme ja Lapsemme ei ole [usko]laisia, vaan Suomalaisia. Minkään muunlaisia me emme ole.

Tai menkää pois tyköämme, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

Minun tunnustus
A. Kaiken Luoja ei ole [usko]lainen. Kukaan Sielujen Valtakunnassa ei ole [usko]lainen. Kukaan minun sielullisessa sukupuussa ei ole [usko]lainen. Niin en myöskään Minä ole [usko]lainen. Kukaan ennen minua mainituista ei kanna ristiä sisällä eikä ulkona, niin en myöskään minä sitä kanna, koska se on puolestani jo kannettu. Minä en tee Luojan kuvaa enkä kuvaa pyhistä Äideistä tai pyhistä Isistä jotka ovat Sielujen Valtakunnassa. Minä en palvo kuvia, rakennusia tai mitään maan päällä tai vesissä maan alla. Minä en kumarra niitä enkä palvo niitä, kuten en myöskään palvo ja kumarra niitä jotka sellaisia esittää, koska sellaisten kuvien esittäminen ja palvominen on Luojan ja Sielujen Valtakunnan Laissa kielletty.
I. Minä tiedän kuka minä olen minun maallisen identiteettini ja sukupuuni, ja minun sielullisen sukupuuni kautta; Minä olen Suomalainen, minkään muunlainen minä en ole. Minä, minun mieleni, minun sieluni, minun sielullinen sukupuuni jossa on kaikkien esivanhempieni sielut, Sielujen Valtakunta jossa on kaikki pyhimmät Äidit ja kaikki pyhimmät Isät Luomisesta saakka, ja johon kaikkien veljieni ja siskojeni sielulliset sukupuut on sidottu maailmassa, joka on Ainut Luojan Pyhä Seurakuta ja Ainut Luojan Pyhä Sielullinen Yhteisö, ja Luoja on O I A. Ja me kaikki olemme 1. Sanat ja teot jotka yhdistää kaikki ihmiset Sielujen Valtakunnan kautta Luojaan on Sielujen Valtakunnasta ja Luojasta. Sanat ja teot jotka ei tee sitä, ei ole Sielujen Valtakunnasta eikä Luojasta.

O. Minun Tunnustus on laadittu Luojan ja Sielujen Valtakunnan Pyhän Kaavan ja Lain mukaan jonka nykyään tunnemme IO Käskynä. Se mikä ei lahkoile eikä ole rikkinäinen on Aito ja Oikea. Jos sinä missään mielessä kiellät yhdenkään Minun Tunnustuksessa mainituista, kiellät kaikki jotka Minun Tunnustuksessa on mainittu, ja sen mukaan sinut myös tuomitaan; Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. IMI

Tunne sukupuusi ja kiellä kaikki sen ulkopuoliet:
http://kivi.suomalaiset.org/kivi.pl?nayta=sukupuut

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
        Maailman menoa
        61
        3984
      2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
        Oulu
        59
        3980
      3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
        Sinkut
        106
        2861
      4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
        Maailman menoa
        55
        2682
      5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
        Maailman menoa
        55
        1982
      6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
        Maailman menoa
        21
        1859
      7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
        Järki ja tunteet
        15
        1649
      8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
        Ikävä
        32
        1503
      9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
        Ikävä
        106
        1327
      10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
        Ikävä
        180
        1261
      Aihe