Lomakuumetta

Hömppää :)

Olen silloin tällöin katsonut tuota ah, niin ihanaa sarjaa, Lomakuumetta. Aina kyllä saa nauraa... Haluaisin nähdä, miten suomalaiset käyttäytyisivät samanlaisessa tilanteessa. Onhan lomailu niin stressitöntä ja mukavaa...

Eniten ärsyttää brittiläisten mustavalkoisuus. Perheet eivät juuri koskaan voi hyväksyä toisen perheen mieltymyksiä ja vakaumuksia, ei edes luonteenpiirteitä. Lapset kyllä usein nauttivat lomasta kuin lomasta, mutta aikuiset marisevat ja äksyilevät pienimmistäkin asioista.

Ja kyllä saa tuosta syömispuolesta olla myös melko ihmeissään. Kaikki lapset, ketä minä tunnen, syövät kyllä ihan mielellään perinteisiä kotiruokia. Ainakin joku vaihtoehto aina kelpaa. Mutta ei...nämä britti-lapset! Osa elää pelkillä ranskiksilla ja vanhemmat toitottavat vieressä, että meidän kultamussukan on saatava nyt päivän ranskalais annos. Huh huh sentään. Ei ihme, että läskiä näkyy kertyneen lähes kaikille.

Itse henkilökohtaisesti tykkäisin kyllä millaisesta lomasta vaan. En ymmärrä miten joillekin kelpaa vain yksi ja ainoa vaihtoehto. Mielellään köllöttelisi luksushotellissa tai kylpylässä. Shoppailu ja ravintolamaailmakin kävisi. Telttailu tai seikkailuloma- miksi ei? Jos pitää valita vähiten kiinnostava loma, se olisi ehkä lasketteluloma. Hiihdellä voisin, mutta laskettelu ei ole minun juttu. Kyllähän sitä silti voisi kokeilla, josko se alkaisi luonnistumaan. Ja toisen perheen kanssa nyt tulisi toimeen sen viikon pari. Asenteestahan se vaan on kiinni.

3

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tihk

Todellakin loistava sarja! Vaikka tulee jo ties kuinka monennetta kertaa uusintana silti on edelleen hauska katsoa. Suomen versio vois olla ehkä hieman tylsempi kun vierailtaisiin vain toisten kesämökeillä... Itsekin pitäisin melkein mistä lomasta vaan, kun vielä kaikenlisäksi se lomailu on ilmaista!

• * * *

Olen ihan samaa mieltä hömppää:) kanssa !!

• Dr. Phil

Muutama jakso täydellistä tv-viihteen helmeä,kaikki toki katsottavia.Hauskaa seurata kuinka suht normaalista perheenjäsenistä(yleensä perheen äidistä ,anteeksi EI mitenkään sovinistiseksi tarkoitettu )sukeutuu psykopaatin oloinen tyranni tyyliin 'ensi viikolla kostetaan '.Hyvät vastakkainasettelut.En tosiaan usko että formaatti toimisi Suomessa jotenkin briteillä on niin eriskummallisen erilaisia lomanviettotapoja.Ehkä olemme tässä suhteessa hivenen 'harmaita'.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      93
      5984
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe