käyttökelpoisuuden.
SUKULLUS TODISTI
7
440
Vastaukset
- käyttökelpoisia
vai mitä tahdoit oikein sanoa?
- tsuhnan
sukukalleuksia on venäjällä arvostettu.
Kielenopiskelijatkin muistaa, kun Kinnunen samettihousuissa esitti opiskelevaa tsuhnaa.
Tolstoin hahmoinen henkilö siellä puheli viisaita rotukoiralleen joka oli aito Saksan
schäfer. Koira kyllä ymmärsi, Kinnusesta ei ollut niin varma. Kyllä siitä ymmärsi tyhmäkin, tsuhna on tsuhna, ja Saksalaisen koirankin kanssa voi filosofeerata. Näinhän se noissa isoissa hankkeissakin on käynyt, isot valtiot
sopivat.
- mukana:
mielen vikainen Ruotsalaismiljonääri ja maksoi vielä mielettömän rahasumman -olisi antanut minulle - olisi ollut parempaa käyttöä
- kuitenkin
kuin tsuhnat, joiden rahat eivät riitä.
- hää tuot
tarkoittann niikö trokaajan tuoll häijyll maht valtijoll niis Vejenalailaitteiss miss jenkkikomponenteill ol käyttöö.
- olis ollu kunno
komponenttei, vaan ku jenkit työnsiit näit kuormurvehkeit ja muit raja vääräll puolell.
- todellisuudessa
olis ollu kunno kirjoitti:
komponenttei, vaan ku jenkit työnsiit näit kuormurvehkeit ja muit raja vääräll puolell.
jos tarkoitat Ford-kuormureita olleet koppien osalta usein vennään sotilaitten paskahuuseina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532