Silloin tällöin kuulen taksi-isäntien tehneen konkurssin. Auto on viimeisen päälle hieno, Mersua, Bemaria, Audia. Hienot kämpät, ulkomaillakin reissaavat. Ykskaks ei ole Mersua, ei Bemaria eikä Audia, asutaan vuokralla jossakin luukussa.
Ja ajetaan jollekkin toiselle isännälle renkinä.
Eikö se taksi-isännän homma olekkaan niin hyvä kuin täällä rengit kehuu? Isännäthän ovat kuulemma vain nuukia kun eivät maksa kunnon palkkaa.
Mikä mättää?
Taksikuskien konkurssit
4
1582
Vastaukset
- nykyinen renki ja
ei enään koskaan isäntä.
Konkursseja tekevät muutkin kuin taksitallit.
Mikäli hoitaa huonosti firman raha-asiat niin näin käy. - Ekku76
kukaan konkkaan mene.
Mutta jos ei ole halua olla itse töissä ja vielä siihen päälle vaikka pitää juopottelusta, niin miksei konkkaankin pääse.- yksin auton
Vuoksi kukaan konkkaan mene. Toki, jos investoit viisaasti KAIKISSA hankinnoissasi, pääset helpommalla. Kaikki minkä ostat (velaksi tai kätteisellä) on maksettava. Jostainhan rahat revitään, tässä tapauksessa taksia ajamalla. Jos teen 50.000 euron ostoksen, maksan silloin 50.000 ja rahat on revittävä ratista. Sen sijaan jos teenkin vain 20.000 euron ostoksen, revin rahat myös ratista eli taksia ajamalla. Eli voin olla jo hyvin laiskakin (jota muuten olen ;) ). Sama pätee asumisessa. Ei ole pakko investoida 350.000-600.000 euroa asuntoon, voi asua myös halvallakin. Oma asuntoni sijaitsee vähän sivummalla, asuntoni hinta lienee kai nyt jotain 150.000 euroa.
Luulen että suurin syy taksarien konkkiin on selkeästi YLIVELKAANTUMINEN. Eli investoidaan kalustoon ym. tarpeettoman paljon. Sitten huomataankin, ettei enää jakseta olla yhtä ahkeria kuin nuorempana. Voi sitten tulla vielä se kunkku alkoholikin mukaan (suuri osa taksareista vetää viinaa enemmän kuin olisi sopivaa) ja krapulapäiviä tulee. Onneksi en itse juurikaan juo.
Itse olen pitänyt jalat AINA TIUKASTI MAASSA, investoin harkiten, ja elän nuukasti.
Lisäksi olen kaiken lisäksi patalaiska! Siltikin olen pärjännyt kohtuullisella työmäärällä kohtuullisesti.
- ei jaksa..
Sen jälkeen mennään päivätöihin ei rengiksi vaan ihan muulle ja eletään parempaa elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862